abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134839543
quote:
5s.gif Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat dan wel ? :P
Haha ja dat weet ik niet, maar wat je daar omschreef was echt een replica van elke willekeurige zoenscène van Hugh Grant, bij wijze van spreken :')

Aan de andere kant, het is al ruim 5 jaar geleden dat ik iemand voor 't eerst zoende dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat straks zal gaan aanpakken. :')
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134839619
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Haha ja dat weet ik niet, maar wat je daar omschreef was echt een replica van elke willekeurige zoenscène van Hugh Grant, bij wijze van spreken :')

Aan de andere kant, het is al ruim 5 jaar geleden dat ik iemand voor 't eerst zoende dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat straks zal gaan aanpakken. :')
Stuur me die scene is door ? ik wil het zien :o
Haha wat ik omschreef heeft een date bij mij gedaan en dat werkte heel goed :9~
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134839653
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus zeg je haar volgende keer: "kan je ook wat initiatief nemen, het komt teveel van mijn kant." ^O^
Waarom komt er nou nooit eens een chick naar me toe die zegt hey ik vind je leuk :'(
pi_134839744
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Stuur me die scene is door ? ik wil het zien :o
Haha wat ik omschreef heeft een date bij mij gedaan en dat werkte heel goed :9~
Ja nou je begrijpt wat ik bedoel, het was wel een heel cliché aanzet tot zoenen, haha.
Maar nogmaals, ik moet dat weer helemaal opnieuw gaan uitvogelen hoe ik dat gaan aanpakken, maar ik houd er wel van om het niet op zo'n cliché standaard manier te doen eigenlijk.
pi_134839756
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Wotte het volgende:

[..]

Waarom komt er nou nooit eens een chick naar me toe die zegt hey ik vind je leuk :'(
Weet ik niet, maar je hoeft geen vage shit te accepteren, je bent de man, dus neem je de leiding, en vraag je haar wat ze wil. En volgens me vindt ze jou leuk, maar ze stuurt signalen in plaats van het te zeggen. :) vrouwenlogica ....
pi_134839907
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef rolklem het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat de anderen zeggen (vraag haar mee uit óf zet haar uit je hoofd), zou ik tegen haar zeggen dat jullie eens moeten praten over wat er tussen jullie is. Ga erheen met de insteek: "ik wil niet dat ik tussen hun relatie insta als ze samenwonen, misschien kinderen krijgen, misschien trouwen, ..." en misschien kom je er wel uit met een hele andere insteek. Ik denk dat praten heel erg kan helpen.
Is wel een optie, misschien dat ik dit eens in een pauze er tussen kan gooien. Voorzichtig, blijf er wat weifelend tegenover staan, vooral ook omdat dit heel niet de bedoeling was, meer om te kijken wat ik zou kunnen ondernemen om een vriendin te kunnen vinden omdat ik nu wel eens een vaste relatie wil, althans die behoefte zwaar heb. Al vind ik het met de collega op deze manier ook wel puike gezellig, geeft ook een goed gevoel op de een of andere manier wel. Er is wel een klik, zit misschien een leuke vriendschap in, misschien meer, maar daar heb ik nog altijd mijn twijfels over.
  zondag 29 december 2013 @ 19:47:28 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134841000
Vind het vooral klinken als dat ze je aandacht leuk vindt. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om bij der vriend weg te gaan, want blijkbaar nog steeds samenwoon plannen.

Zolang dat het geval is, zou het weinig uit moeten maken wat ze wel of niet doet of lijkt te doen, want je hebt er geen reet aan.
pi_134846214
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Vind het vooral klinken als dat ze je aandacht leuk vindt. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om bij der vriend weg te gaan, want blijkbaar nog steeds samenwoon plannen.

Zolang dat het geval is, zou het weinig uit moeten maken wat ze wel of niet doet of lijkt te doen, want je hebt er geen reet aan.
Zou best kunnen, werkelijk geen idee hoe ik het mag inschatten. Dat ze mij in het verleden leuk vond weet ik wel zeker, want toen heb ik het zelf verknald, maar nu, tjah. Koffiedik kijken, heb er wel vrede mee hoe het nu is, in zoverre dat we het gewoon gezellig hebben en ik ook haar aandacht wel leuk vind uiteraard.

Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen, maar geen idee hoe ik het mag aanpakken omdat de kern van het topic mij ook wel raakt zeg maar. Het ging niet eens om het meisje waar het uiteindelijk nu wel over ging, maar gewoon een soort algemene zorg.
  zondag 29 december 2013 @ 21:09:33 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134846684
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen,
Dit klinkt zo plastisch "ik neem een vriendin" :+
Snap wel wat je bedoelt hoor. Maar het is toch zorgen dat je op plekken komt waar er vrouwen zijn en het gesprek aangaan. Dat is altijd stap 1. Is het eng? Tja balen, overheen zetten.
Vanuit daar kan je werken naar afspraakjes of lichamelijk contact or whatever. Eng? tja opnieuw balen, opnieuw overheen zetten.

Tis een kwestie van doen, hoe eng het ook mag zijn.
pi_134846828
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen, maar geen idee hoe ik het mag aanpakken omdat de kern van het topic mij ook wel raakt zeg maar.
Neem haar gewoon diep dan word ze jouw vriendin. :o
pi_134848132
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Neem haar gewoon diep dan word ze jouw vriendin. :o
In een park nabij het werk. :Y)
pi_134849301
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 21:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

In een park nabij het werk. :Y)
^O^ :9
  zondag 29 december 2013 @ 21:45:10 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134849366
Als t iemand van het werk is .. doe het dan gewoon op het werk. Moeilijk gedoe met een park enzo :')
pi_134849502
voyeurisme: ieder zijn ding :9 O+
pi_134849785
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Als t iemand van het werk is .. doe het dan gewoon op het werk. Moeilijk gedoe met een park enzo :')
En toen kwam de directeur binnen. Handig gedoe met op het werk enzo. :')
pi_134849953
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En toen kwam de directeur binnen. Handig gedoe met op het werk enzo. :')
De directeur _O- dan zeggen we: oeps :@ en trek ik snel mijn kleren aan, spannend!

sws zijn we nu offtopic, kunnen we beter een sekstopic starten :@
  zondag 29 december 2013 @ 21:52:51 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134850011
quote:
3s.gif Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:

[..]

De directeur _O- dan zeggen we: oeps :@

SEX / [SEX SC #1802] Zondag fundag
pi_134850129
quote:
Neen dank je ik start wel mijn eigen topic " am hot like an oven" :+
pi_134850148
quote:
3s.gif Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:

[..]

De directeur _O- dan zeggen we: oeps :@ en trek ik snel mijn kleren aan, spannend!

Als je ze daarna maar weer uittrekt dan. :9

Einde offtopic van mijn kant.
pi_134850190
OK OK einde SC :)
  zondag 29 december 2013 @ 22:55:59 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134854410
Ik kijk ook even niet op fok en meteen veranderd dit in een topic vol fantasieën. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik morgen de hele dag moet werken. ~O>
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134870310
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Buffell het volgende:

Meen je dat?
pi_134871166
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Meen je dat?
Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen. M'n laatste date was ruim 5 jaar geleden, en dat was met m'n ex en toen was ik zelf ook pas 17. Er is toch wel wat veranderd in die tussentijd.
pi_134872499
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen.
Tijd om te daten én zoenen dan hé. Sus6 ^O^
pi_134872542
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Tijd om te daten én zoenen dan hé. Sus6 ^O^
I go my best doen. :)
  maandag 30 december 2013 @ 17:02:56 #126
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_134881592
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit klinkt zo plastisch "ik neem een vriendin" :+
Snap wel wat je bedoelt hoor. Maar het is toch zorgen dat je op plekken komt waar er vrouwen zijn en het gesprek aangaan. Dat is altijd stap 1. Is het eng? Tja balen, overheen zetten.
Vanuit daar kan je werken naar afspraakjes of lichamelijk contact or whatever. Eng? tja opnieuw balen, opnieuw overheen zetten.

Tis een kwestie van doen, hoe eng het ook mag zijn.
Beetje 'na regen komt zonneschijn'.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_134881813
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen. M'n laatste date was ruim 5 jaar geleden, en dat was met m'n ex en toen was ik zelf ook pas 17. Er is toch wel wat veranderd in die tussentijd.
Wat is er veranderd in de tussentijd dan? Zoenen lijkt me nog redelijk hetzelfde.
pi_134882139
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is er veranderd in de tussentijd dan? Zoenen lijkt me nog redelijk hetzelfde.
Je gaat als je 17 bent achter een ander type meid aan dan wanneer je 22 bent. Toen ik 17 was, zocht ik een meid van 16/17. Nu heb ik het liefste een meid van 21/22/23. Daar zit toch een verschil tussen. Ik bedoelde ook meer dat er voor mezelf het een en ander veranderd is. :)
  woensdag 1 januari 2014 @ 05:45:16 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134946036
Argh, ik word echt gek hier. Ik doe blijkbaar echt iets gigantisch fout gezien het aantal afwijzingen vandaag. Om depressief van te worden...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:37:22 #130
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134953438
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 05:45 schreef yats het volgende:
Argh, ik word echt gek hier. Ik doe blijkbaar echt iets gigantisch fout gezien het aantal afwijzingen vandaag. Om depressief van te worden...
Wat is het aantal? En wat doet je concluderen dat het blijkbaar iets is wat jij gigantisch fout doet?
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:55:28 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134964637
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Wat is het aantal? En wat doet je concluderen dat het blijkbaar iets is wat jij gigantisch fout doet?
Ik was gisteren van 9 tot een uur of vier bij een feest. In die tijd heb ik iets van 15 a 20 vrouwen aangesproken die signalen af gaven dat ik wel een poging kon wagen (lachen, open houding etc.) en wat dingen geprobeerd. De eerste twee had ik eventueel mee naar huis kunnen nemen maar dat was meer omdat ze al straalbezopen waren dan dat ze mij leuk/fantastisch etc vonden. Daarna was de reactie over het algemeen na een kort praatje dat er weinig reactie meer uit kwam (geen wedervragen of iets) of dat ze zich zelf omdraaiden om met een andere gozer te gaan praten/dansen. Dat lijken me vrij duidelijke afwijzingen wat eigenlijk mijn avond een beetje verpest heeft. Heel leuk is het immers niet om 2014 weer alleen te beginnen.
pi_134964903
15 a 20 vrouwen aanspreken pff. klinkt alsof je iets te graag moet van jezelf.
pi_134965736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
15 a 20 vrouwen aanspreken pff.
Ik vind het knap hoor.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:16:38 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134965741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
15 a 20 vrouwen aanspreken pff. klinkt alsof je iets te graag moet van jezelf.
In een grote hal vol met ongeveer 2000 mensen waarvan 60% vrouw valt dat toch best mee? Ik zal niet ontkennen dat ik er wel een beetje klaar mee ben om vrijgezel te zijn/droog te staan maar het is zeker niet zo dat ik iedere vrouw aanspreek. En nee, ook spreek ook zeker niet alleen de extreem knappe vrouwen aan waarbij een afwijzing zeer waarschijnlijk is.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:22:24 #135
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134965993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef yats het volgende:

[..]

In een grote hal vol met ongeveer 2000 mensen waarvan 60% vrouw valt dat toch best mee? Ik zal niet ontkennen dat ik er wel een beetje klaar mee ben om vrijgezel te zijn/droog te staan maar het is zeker niet zo dat ik iedere vrouw aanspreek. En nee, ook spreek ook zeker niet alleen de extreem knappe vrouwen aan waarbij een afwijzing zeer waarschijnlijk is.
Meestal heb ik op zo'n avond door te dansen al dat je merkt dat mensen bij je komen staan. Zou ook niet graag de hele tijd praten op zo'n avond, je kan ook glimlachen en dansen. Heb je ook gewoon gedanst en op basis daarvan mensen aangesproken? Verder zou ik zeggen ach, je hebt in elk geval wat geprobeerd en volgende feestje nieuwe ronde nieuwe kansen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:32:23 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134966477
Klote yats. Je hebt het wel geprobeerd in ieder geval en dat is zeker knap ^O^

Ik had met t nieuwjaarsfeest voor het eerst dat mensen er openlijk voor uitkwamen dat ze me leuk vonden. En dat je ook met je bek vol tanden staat.. alleen het jammere was dat ik ze dan weer of totaal niets vond of gewoon niets vond.
En de jongen die ik dan wel weer interessant vind, ziet mij dan weer niet staan. Schiet ook niet echt op :')
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:49:08 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134967331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Meestal heb ik op zo'n avond door te dansen al dat je merkt dat mensen bij je komen staan. Zou ook niet graag de hele tijd praten op zo'n avond, je kan ook glimlachen en dansen. Heb je ook gewoon gedanst en op basis daarvan mensen aangesproken? Verder zou ik zeggen ach, je hebt in elk geval wat geprobeerd en volgende feestje nieuwe ronde nieuwe kansen.
Op de eerste vier dames na (toen was de hal nog redelijk leeg en de dansvloer uitgestorven) gebeurde alles bij het dansen. Nu weet ik ook wel dat ik geen superdanser ben, maar op discotheek-muziek kun je daar toch weinig mee verprutsen lijkt me. Waar het aan ligt is me echt niet duidelijk. Ik bedoel, genoeg lol gehad (altijd leuk als je als enige niet bezopen bent en je vrienden er alles aan doen om zichzelf voor lul te zetten) en volgens mij straalde ik (op het laatste uur na toen ik moe werd) uit dat ik het naar mijn zin had en mijn vrienden lol met mij hadden.
Als je dan soms zag wie er 'scoorden' dan schaal ik mezelf toch wel hoger in in ongeveer de helft van de gevallen. Nee, versieren blijft voor mij blijkbaar echt abracadabra. Jammer, want ik denk dat ik zeker wat te bieden heb...
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:53:10 #138
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134967581
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Klote yats. Je hebt het wel geprobeerd in ieder geval en dat is zeker knap ^O^

Ik had met t nieuwjaarsfeest voor het eerst dat mensen er openlijk voor uitkwamen dat ze me leuk vonden. En dat je ook met je bek vol tanden staat.. alleen het jammere was dat ik ze dan weer of totaal niets vond of gewoon niets vond.
En de jongen die ik dan wel weer interessant vind, ziet mij dan weer niet staan. Schiet ook niet echt op :')
Zie het op zijn minst als compliment dat mensen je leuk vinden (gebeurt mij zelden, of iedereen weet het goed te verbergen). Dat het dan niet de personen zijn die je zelf interessant vind is dan wel een beetje jammer natuurlijk, maar wie weet veranderd dat nog toch? Gewoon jezelf blijven en wellicht duidelijk maken dat je interesse hebt? Wij mannen hebben subtiele signalen niet door, remember?

p.s. Over 1,5 week weer stappen, wie weet dan meer succes. Al betwijfel ik het aangezien dit soort avonden niet echt best zijn voor mijn zelfvertrouwen.
pi_134967656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef yats het volgende:

[..]

Ik was gisteren van 9 tot een uur of vier bij een feest. In die tijd heb ik iets van 15 a 20 vrouwen aangesproken die signalen af gaven dat ik wel een poging kon wagen (lachen, open houding etc.) en wat dingen geprobeerd. De eerste twee had ik eventueel mee naar huis kunnen nemen maar dat was meer omdat ze al straalbezopen waren dan dat ze mij leuk/fantastisch etc vonden. Daarna was de reactie over het algemeen na een kort praatje dat er weinig reactie meer uit kwam (geen wedervragen of iets) of dat ze zich zelf omdraaiden om met een andere gozer te gaan praten/dansen. Dat lijken me vrij duidelijke afwijzingen wat eigenlijk mijn avond een beetje verpest heeft. Heel leuk is het immers niet om 2014 weer alleen te beginnen.
We kunnen niet allemaal zoals Firefly zijn
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:23:02 #140
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134985198
20 vrouwen aanspreken op een avond jezus. Wat een lol zeg
we dan
pi_134985887
Met oud en nieuw waren we bij een underground techno feest. Op een gegeven moment waren alleen ik en een vriend nog over. Af en toe liepen we een beetje door de zaal. Het was er echt pikkedonker, je kon alleen contouren, lengte en lichaamshouding zien maar niet echt elkaars gezicht ofzo (al ben ik sowieso niet lelijker dan die dude).

Maar het viel me op dat hij echt 6 keer werd aangesproken ofzo, en ik geen een keer :') Er is of iets mis met mijn lichaamshouding, of meisjes durven lange gasten niet aan te spreken. Het is een van de 2.
pi_134986918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zou gewoon voor jouw type gaan, of ze moeilijk knap zijn of niet maakt denk ik weinig uit.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:12:49 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134987094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef yats het volgende:

Zie het op zijn minst als compliment dat mensen je leuk vinden (gebeurt mij zelden, of iedereen weet het goed te verbergen). Dat het dan niet de personen zijn die je zelf interessant vind is dan wel een beetje jammer natuurlijk, maar wie weet veranderd dat nog toch? Gewoon jezelf blijven en wellicht duidelijk maken dat je interesse hebt? Wij mannen hebben subtiele signalen niet door, remember?

p.s. Over 1,5 week weer stappen, wie weet dan meer succes. Al betwijfel ik het aangezien dit soort avonden niet echt best zijn voor mijn zelfvertrouwen.
Zie het ook wel als een compliment. Maar in the end blijft het resultaat 0,0.

Het schijnt dat ik redelijk goed duidelijk kan maken dat ik iemand interessant vind. Die kerel van 40 schijn ik zowat gestalkt te hebben die avond :')

misschien meer uitgaan/praten met de vrouwen, omdat je geintresseerd bent in het nieuwe mensen ontmoeten ipv om het scoren? Dat daardoor afwijzingen ook anders ervaart zullen worden?
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:13:30 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou gewoon voor jouw type gaan, of ze moeilijk knap zijn of niet maakt denk ik weinig uit.
Dat doe ik sowieso. De vrienden waar ik mee was probeerden me nog aan twee vriendinnen te koppelen die ik persoonlijk weinig vond (niet vanwege hun uiterlijk overigens). Die waren inderdaad makkelijk te versieren (wat de vierde vriend uit onze groep uiteindelijk deed) maar daar gaat het mij niet om. Ondanks wat ik al aangaf duik ik niet overal op af. Desperate zijn is immers niet aantrekkelijk.
pi_134987224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat doe ik sowieso. De vrienden waar ik mee was probeerden me nog aan twee vriendinnen te koppelen die ik persoonlijk weinig vond (niet vanwege hun uiterlijk overigens). Die waren inderdaad makkelijk te versieren (wat de vierde vriend uit onze groep uiteindelijk deed) maar daar gaat het mij niet om. Ondanks wat ik al aangaf duik ik niet overal op af. Desperate zijn is immers niet aantrekkelijk.
Ik denk dat jij makkelijker een super leuk antiegelijk knap meisje versierd dan een van die ''makkelijke'' vriendinnen...
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:18:25 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987321
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zie het ook wel als een compliment. Maar in the end blijft het resultaat 0,0.

Het schijnt dat ik redelijk goed duidelijk kan maken dat ik iemand interessant vind. Die kerel van 40 schijn ik zowat gestalkt te hebben die avond :')

misschien meer uitgaan/praten met de vrouwen, omdat je geintresseerd bent in het nieuwe mensen ontmoeten ipv om het scoren? Dat daardoor afwijzingen ook anders ervaart zullen worden?
Kun je mij uitleggen wat er zo interessant is aan mannen van rond de 40? Een huisgenote van me had laatst als 25 jarige een 38 jarige man meegenomen. Theoretisch gezien zou ik dan als 27 jarige goed bij vrouwen van rond de 20 moeten liggen, maar daar merk ik helaas weinig van.

Qua uitgaan, ik ga gemiddeld vijf keer per maand uit. Mijn intentie is niet om te scoren (die kans zet ik van tevoren op 0, ik ken mezelf) maar puur om lol te hebben. Ik heb overigens geen problemen met kletsen/ouwehoeren, maar puur met wat daarna komt.
pi_134987352
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef Sheldon. het volgende:
Met oud en nieuw waren we bij een underground techno feest. Op een gegeven moment waren alleen ik en een vriend nog over. Af en toe liepen we een beetje door de zaal. Het was er echt pikkedonker, je kon alleen contouren, lengte en lichaamshouding zien maar niet echt elkaars gezicht ofzo (al ben ik sowieso niet lelijker dan die dude).

Maar het viel me op dat hij echt 6 keer werd aangesproken ofzo, en ik geen een keer :') Er is of iets mis met mijn lichaamshouding, of meisjes durven lange gasten niet aan te spreken. Het is een van de 2.
Geef eens meer info dan wat betreft lengte en postuur.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:20:56 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134987403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:18 schreef yats het volgende:

Kun je mij uitleggen wat er zo interessant is aan mannen van rond de 40? Een huisgenote van me had laatst als 25 jarige een 38 jarige man meegenomen. Theoretisch gezien zou ik dan als 27 jarige goed bij vrouwen van rond de 20 moeten liggen, maar daar merk ik helaas weinig van.
Geen idee, ga ook niet specifiek voor de leeftijd, hij bleek toevallig 40 te zijn. Ik val wel op de wat oudere man. Dus minimaal mijn leeftijd, maar vaak nog een tikje ouder.
Terwijl een vriendin van mij ze het liefst rond haar eigen heeft of een tikje jonger.
Is geen touw aan vast te knopen hoe dat werkt in het brein van de mens ;)
quote:
Qua uitgaan, ik ga gemiddeld vijf keer per maand uit. Mijn intentie is niet om te scoren (die kans zet ik van tevoren op 0, ik ken mezelf) maar puur om lol te hebben. Ik heb overigens geen problemen met kletsen/ouwehoeren, maar puur met wat daarna komt.
Dat scheelt al een hoop natuurlijk. Al is het wel klote dat je niet verder komt. Ook lastig via internet aan te geven wat je daaraan zou kunnen doen. Aangezien je ook al heel wat tips/ideen hebt gekregen wat ik zo las.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:26:17 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987598
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, ga ook niet specifiek voor de leeftijd, hij bleek toevallig 40 te zijn. Ik val wel op de wat oudere man. Dus minimaal mijn leeftijd, maar vaak nog een tikje ouder.
Terwijl een vriendin van mij ze het liefst rond haar eigen heeft of een tikje jonger.
Is geen touw aan vast te knopen hoe dat werkt in het brein van de mens ;)

[..]

Dat scheelt al een hoop natuurlijk. Al is het wel klote dat je niet verder komt. Ook lastig via internet aan te geven wat je daaraan zou kunnen doen. Aangezien je ook al heel wat tips/ideen hebt gekregen wat ik zo las.
Die tips worden ook zeker op prijs gesteld. Ik ken de theorie, alleen de praktijk blijft toch doen/durven etc en daar schort het nog weleens aan. Plus afrekenen met onzekerheid (mijn ex word nog bedankt voor het meenemen van mijn zelfvertrouwen) duurt enige tijd.
pi_134987716
Maar Yats, als je leuk kletst, nemen die vrouwen dan nooit eens initiatief?
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:32:45 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Maar Yats, als je leuk kletst, nemen die vrouwen dan nooit eens initiatief?
Nee, vrijwel nooit. Wat ik ooit al tegen je zei, ik heb wel regelmatig dat ik achteraf op weg naar huis denk 'kut, ze vond me wel leuk en als ik x had gezegd hadden we op zijn minst nummers uitgewisseld'. Maar op het moment zelf heb ik het of niet door, of het is non-existent. Maar ja, dat is dat duiveltje wat steeds een beetje in mijn oor loopt te tetteren 'dat ze me toch niet leuk vind'.
pi_134988207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, vrijwel nooit. Wat ik ooit al tegen je zei, ik heb wel regelmatig dat ik achteraf op weg naar huis denk 'kut, ze vond me wel leuk en als ik x had gezegd hadden we op zijn minst nummers uitgewisseld'. Maar op het moment zelf heb ik het of niet door, of het is non-existent. Maar ja, dat is dat duiveltje wat steeds een beetje in mijn oor loopt te tetteren 'dat ze me toch niet leuk vind'.
Dat is een beetje het probleem als je oprecht niet uitgaat om te scoren (dan wel het een leuke pluspunt zou vinden als je het wel doet), dan denk je als je haar oprecht leuk denkt te vinden niet aan haar als een persoon waar je mee zou kunnen daten, dan denk je alleen dat jij haar wel een leuk persoon denkt te vinden.

De stap om te denken van dat het meer zou kunnen worden maak je niet... En hoe komt dat is nu de vraag..

Ik denk persoonlijk dat je het doet uit een soort van zelfbescherming, soort van comfort zone... Misschien heb je er vroeger wel aan gedacht maar ben je hiermee gestopt omdat je je er kut door ging voelen dat je het nooit vroeg terwijl je het wel wou?

Of omdat je gewoon graag wel eens iemand leert ontmoeten zonder er actief achteraan te gaan maar dat dat gewoon niet vanzelf gaat en je daarom dit ziet als gemiste kans.

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 02-01-2014 16:52:14 ]
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:43:28 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134988322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef yats het volgende:

Als je het niet door hebt dan zou je dus daar wat meer aandacht aan moeten besteden. Of gewoon altijd er vanuit gaan dat ze je zien zitten en daarop je acties doen. :)
pi_134988540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Geef eens meer info dan wat betreft lengte en postuur.
Ik ben absoluut niet te dik, maar ben 1,98 lang ofzo. Die kerel waarmee ik was is 1,88. Ook groot, maar toch.

Heb vaak het idee dat je als lang persoon vaker zelf je best moet doen om mensen (vrouwen) aan te spreken, omdat je er letterlijk een beetje bovenuit torent.

Ben ook niet een typische lange slungel ofzo, dus dat lijkt me ook niet het probleem. Het viel me gewoon op afgelopen zaterdag. Dat bij mij meisjes echt op hun tenen moeten gaan staan om iets in mn oor te kunnen zeggen ofzo, dat daarom veel al denken 'laat maar dan' :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:50:09 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134988574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Sheldon. het volgende:
Ben ook niet een typische lange slungel ofzo, dus dat lijkt me ook niet het probleem. Het viel me gewoon op afgelopen zaterdag. Dat bij mij meisjes echt op hun tenen moeten gaan staan om iets in mn oor te kunnen zeggen ofzo, dat daarom veel al denken 'laat maar dan' :')
Dat heb ik dan weer nooit gehad :+
Maar om nou te zeggen dat ik lange mannen aantrekkelijk vind.. neuh, dat ook weer niet. Of andere vrouwen daar ook 'last' van hebben, weet ik niet.
pi_134988680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet te dik, maar ben 1,98 lang ofzo. Die kerel waarmee ik was is 1,88. Ook groot, maar toch.

Heb vaak het idee dat je als lang persoon vaker zelf je best moet doen om mensen (vrouwen) aan te spreken, omdat je er letterlijk een beetje bovenuit torent.

Nah lijkt me niet :)
Zie bij een lange vriend van me ook best wel vaak die koppies omhoog kijken _O-
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:55:38 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134988797
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het niet door hebt dan zou je dus daar wat meer aandacht aan moeten besteden. Of gewoon altijd er vanuit gaan dat ze je zien zitten en daarop je acties doen. :)
Dat laatste is voor mij erg lastig sinds mijn laatste relatie. Qua zelfvertrouwen was die break up nogal heftig. De vraag is dan, hoe draai je dat om?
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:57:16 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134988846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef yats het volgende:
Dat laatste is voor mij erg lastig sinds mijn laatste relatie. Qua zelfvertrouwen was die break up nogal heftig. De vraag is dan, hoe draai je dat om?
Vaak helpt het door een avond "gek te doen" dus dan gewoon een kroeg instappen waar je toch nooit meer komt, wat drankjes op en gewoon doen en maar zien wat er gebeurd. Jezelf, als het ware, voor jezelf voor gek zetten. Dus in je eigen ogen al. Een overdreven yats zijn, dingen zeggen die je normaal niet zou doen. Evt misschien zelfs op die afwijzing afgaan.

Als je dan ergens merkt dat het toch z'n positieve effecten heeft, kan je dat dus meenemen voor een volgende keer. (en je zal versteld staan van wat je allemaal kan maken).
pi_134988871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef yats het volgende:

[..]

Als je bewust denkt: ''ze ziet me niet zitten'' dan denk je er dus WEL bewust over na.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:02:15 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134989041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem als je oprecht niet uitgaat om te scoren (dan wel het een leuke pluspunt zou vinden als je het wel doet), dan denk je als je haar oprecht leuk denkt te vinden niet aan haar als een persoon waar je mee zou kunnen daten, dan denk je alleen dat jij haar wel een leuk persoon denkt te vinden.

De stap om te denken van dat het meer zou kunnen worden maak je niet... En hoe komt dat is nu de vraag..

Ik denk persoonlijk dat je het doet uit een soort van zelfbescherming, soort van comfort zone... Misschien heb je er vroeger wel aan gedacht maar ben je hiermee gestopt omdat je je er kut door ging voelen dat je het nooit vroeg terwijl je het wel wou?

Of omdat je gewoon graag wel eens iemand leert ontmoeten zonder er actief achteraan te gaan maar dat dat gewoon niet vanzelf gaat en je daarom dit ziet als gemiste kans.
Dat ik een soort zelfbeschermingsmechanisme ingebouwd heb nadat het mis ging in mijn laatste relatie is me al een tijdje duidelijk. Ik ben nooit een echte player/versierder geweest en zal dat ook nooit worden, maar het zou zeker fijn zijn als dat mechanisme ook een uit knop had. Dat mechanisme is er vooral gekomen na een paar keiharde afwijzingen en is een soort tweede natuur geworden. Ik heb vaak zat dat ik denk 'daar wil ik best een beschuitje mee eten' of 'daar zit best toekomst in' maar toch leid het nergens toe als ik dat denk.
pi_134989137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef yats het volgende:
. Dat mechanisme is er vooral gekomen na een paar keiharde afwijzingen en is een soort tweede natuur geworden. Ik heb vaak zat dat ik denk 'daar wil ik best een beschuitje mee eten' of 'daar zit best toekomst in' maar toch leid het nergens toe als ik dat denk.
Je bent helemaal afgestompt wat jezelf blootgeven tegen vrouwen betreft.
Dan wordt het nooit wat.
De uitknop is een lastige... Maar meer waarde hechten aan je eigen mening en gewoon meer vertellen scheelt echt een hele hoop.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:07:45 #162
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134989283
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vaak helpt het door een avond "gek te doen" dus dan gewoon een kroeg instappen waar je toch nooit meer komt, wat drankjes op en gewoon doen en maar zien wat er gebeurd. Jezelf, als het ware, voor jezelf voor gek zetten. Dus in je eigen ogen al. Een overdreven yats zijn, dingen zeggen die je normaal niet zou doen. Evt misschien zelfs op die afwijzing afgaan.

Als je dan ergens merkt dat het toch z'n positieve effecten heeft, kan je dat dus meenemen voor een volgende keer. (en je zal versteld staan van wat je allemaal kan maken).
Dergelijke avonden heb ik al gehad. Ik heb er niet zo'n moeite mee mezelf voor l*l te zetten door bijvoorbeeld over the top kleding of te foute opmerkingen. Ik neem mezelf ook niet al te serieus, helaas doen de meeste andere mensen dat wel. Als ik enigszins seksueel getinte opmerkingen maak (om bijvoorbeeld wat uit te lokken) waar mensen bij zijn die me kennen komen er ook aparte reacties omdat ze me zo niet kennen waardoor ik vervolgens dichtklap/ermee op hou om dergelijke opmerkingen te maken. En dat klopt ook wel, ik ben gewoon te terughoudend opgevoed en heb geleerd me altijd als een gentlemen te gedragen...
pi_134989507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef yats het volgende:
Dergelijke avonden heb ik al gehad. Ik heb er niet zo'n moeite mee mezelf voor l*l te zetten door bijvoorbeeld over the top kleding of te foute opmerkingen. Ik neem mezelf ook niet al te serieus, helaas doen de meeste andere mensen dat wel. Als ik enigszins seksueel getinte opmerkingen maak (om bijvoorbeeld wat uit te lokken) waar mensen bij zijn die me kennen komen er ook aparte reacties omdat ze me zo niet kennen waardoor ik vervolgens dichtklap/ermee op hou om dergelijke opmerkingen te maken. En dat klopt ook wel, ik ben gewoon te terughoudend opgevoed en heb geleerd me altijd als een gentlemen te gedragen...
Open the fuck up, ik blijf erbij :P
Als je meisjes aanspreekt, er spanning heerst, dan voel je dat als je je eigen gevoelens meer serieus neemt.. Nu doe je dat niet omdat het een KUT gevoel krijgt als je er aan denkt jezelf bloot te geven.., je weet heel goed waar dat vandaan komt (afwijzing + vriendin) dus het is heel normaal dat je dat kut gevoel hebt, maar nu moet je het nog onder ogen durven te zien.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:18:13 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134989739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Open the fuck up, ik blijf erbij :P
Als je meisjes aanspreekt, er spanning heerst, dan voel je dat als je je eigen gevoelens meer serieus neemt.. Nu doe je dat niet omdat het een KUT gevoel krijgt als je er aan denkt jezelf bloot te geven.., je weet heel goed waar dat vandaan komt dus het is heel normaal dat je dat kut gevoel hebt, maar nu moet je het nog onder ogen durven te zien.
Nou ja, het geeft op het moment vooral een kutgevoel dat je denkt dat je (weer) keihard afgewezen zult worden als je wat probeert. En dus probeer je dan niets. Ouwehoeren zie ik niet echt als 'bedreiging qua afwijzing' en heb ik dus weinig moeite mee.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:21:07 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134989854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef yats het volgende:

[..]

dat jouw vrienden je zo niet kennen en daardoor raar reageren staat toch los van hoe onbekende vrouwen daarop reageren?
pi_134989861
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, het geeft op het moment vooral een kutgevoel dat je denkt dat je (weer) keihard afgewezen zult worden als je wat probeert. En dus probeer je dan niets. Ouwehoeren zie ik niet echt als 'bedreiging qua afwijzing' en heb ik dus weinig moeite mee.
Ja en het is heel normaal dat je die gevoelens hebt door je negatieve ervaringen, alleen nu moet jij dus als je dat negatieve gevoel krijgt weer keihard afgewezen te worden denken van: Hey, dit gevoel is niet realistisch, ik weet waar het vandaan komt en ik ga dat stukje verleden nu achter me laten.

Die confrontatie aangaan kan best lastig zijn, en zelfs al is het antwoord negatief, je gedraagt je op die manier meer zoals jij eigenlijk wilt zijn dus het is hoe dan ook een vooruitgang.
Rustig aan.
pi_134989891
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat jouw vrienden je zo niet kennen en daardoor raar reageren staat toch los van hoe onbekende vrouwen daarop reageren?
Dat hij zich gelijk weer afsluit omdat zijn vrienden hem ''anders'' zien is een teken dat hij harstikke gesloten is en zichzelf niet durft te uiten / bloot te geven.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:32:10 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134990272
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja en het is heel normaal dat je die gevoelens hebt door je negatieve ervaringen, alleen nu moet jij dus als je dat negatieve gevoel krijgt weer keihard afgewezen te worden denken van: Hey, dit gevoel is niet realistisch, ik weet waar het vandaan komt en ik ga dat stukje verleden nu achter me laten.

Die confrontatie aangaan kan best lastig zijn, en zelfs al is het antwoord negatief, je gedraagt je op die manier meer zoals jij eigenlijk wilt zijn dus het is hoe dan ook een vooruitgang.
Het probleem is vooral dat het een soort vicieuze cirkel is. Als je denkt afgewezen te worden word je ook afgewezen wat weer de eerdere gedachte dat je afgewezen word bevestigd etc. De vraag is, hoe kom je uit die cirkel?
pi_134990397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef yats het volgende:
Als je denkt afgewezen te worden word je ook afgewezen wat weer de eerdere gedachte dat je afgewezen word bevestigd etc. De vraag is, hoe kom je uit die cirkel?
Ik denk niet dat je altijd oprecht denkt afgewezen te worden maar dat je dit soms ook denkt uit zelfbescherming, zodat je jezelf maar niet bloot geeft.
Je daar bewust van worden dat je brein je aant fucken is en dat je wel beter weet en dat dan ook toepassen..
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:53:50 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134991126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je altijd oprecht denkt afgewezen te worden maar dat je dit soms ook denkt uit zelfbescherming, zodat je jezelf maar niet bloot geeft.
Je daar bewust van worden dat je brein je aant fucken is en dat je wel beter weet en dat dan ook toepassen..
Ik denk dat je best gelijk kan hebben. Altijd leuk zo'n brein die je probeert te fucken. Ik probeer soms ook de instelling te veranderen naar 'fuck it, wat maakt het verder uit' maar dan heb ik of drank nodig, of iemand die me net een duwtje in de rug geeft richting een leuke vrouw die de goede signalen geeft.
pi_134991678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat je best gelijk kan hebben. Altijd leuk zo'n brein die je probeert te fucken. Ik probeer soms ook de instelling te veranderen naar 'fuck it, wat maakt het verder uit' maar dan heb ik of drank nodig, of iemand die me net een duwtje in de rug geeft richting een leuke vrouw die de goede signalen geeft.
Bij jezelf dat gevoel opwakkeren werkt ook.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:13:33 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134991771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef yats het volgende:

[..]

Is t zo erg dat je er drank voor nodig hebt?
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:42:21 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134992868
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is t zo erg dat je er drank voor nodig hebt?
Qua gevoel dat je de hele wereld aan kunt en dat iedereen je leuk vind heb ik dat wel nodig ja. Zoals ik zei, ik heb gewoon erg weinig zelfvertrouwen door hetgeen er allemaal met mijn ex gebeurt is. Ik weet dat ik geen lelijke/domme/onaardige jongen ben, maar toch krijg ik het niet in mijn kop dat er wel degelijk mensen zijn die mij afdoende de moeite waard vinden om mee te gaan daten of meer.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:59:57 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134993575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef yats het volgende:

[..]

Qua gevoel dat je de hele wereld aan kunt en dat iedereen je leuk vind heb ik dat wel nodig ja. Zoals ik zei, ik heb gewoon erg weinig zelfvertrouwen door hetgeen er allemaal met mijn ex gebeurt is. Ik weet dat ik geen lelijke/domme/onaardige jongen ben, maar toch krijg ik het niet in mijn kop dat er wel degelijk mensen zijn die mij afdoende de moeite waard vinden om mee te gaan daten of meer.
Dat is geen antwoord op mn vraag he ;)
pi_134994266
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Cue_ het volgende:
l dat je de hele wereld aan kunt en dat iedereen je leuk vind heb ik dat wel nodig ja. Zoals ik zei, ik heb gewoon erg weinig zelfvertrouwen door hetgeen er allemaal met mijn ex gebeurt is. Ik weet dat ik geen lelijke/domme/onaardige jongen ben, maar toch krijg ik het niet in mijn kop dat er wel degelijk mensen zijn die mij afdoende de moeite waard vinden om mee te gaan daten of meer.
Denk het wel als je ziet wat er allemaal speelt, dat cammoufleren terwijl je het eigenlijk zou moeten verhelpen lijkt mij niet handig.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:20:20 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134994407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Denk het wel als je ziet wat er allemaal speelt, dat cammoufleren terwijl je het eigenlijk zou moeten verhelpen lijkt mij niet handig.
Huh... Staat daar nu mijn naam bij die quote? :') :?
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:46:00 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134998433
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mn vraag he ;)
Ok, duidelijker geformuleerd. Als ik gedronken heb voelen afwijzingen minder hard aan en kan ik ze dus beter hebben. Dan ben ik ook sneller geneigd iets te proberen omdat dan dat duiveltje zelf aan de fles lurkt in plaats van mij steeds in te fluisteren dat ik niet goed genoeg ben.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:48:08 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134998542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, duidelijker geformuleerd. Als ik gedronken heb voelen afwijzingen minder hard aan en kan ik ze dus beter hebben. Dan ben ik ook sneller geneigd iets te proberen omdat dan dat duiveltje zelf aan de fles lurkt in plaats van mij steeds in te fluisteren dat ik niet goed genoeg ben.
Nog altijd geen antwoord op de vraag....
Ik vroeg of t zo erg is dat je daar (momenteel nog) drank voor nodig hebt.
Niet wat de voordelen/nadelen zijn.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:49:09 #179
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134998605
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nog altijd geen antwoord op de vraag....
Ik vroeg of t zo erg is dat je daar (momenteel nog) drank voor nodig hebt.
Niet wat de voordelen/nadelen zijn.
Dan is mijn antwoord ja. Zonder drank spreek ik wel vrouwen aan, maar blijft het sowieso bij ouwehoeren omdat ik dan het 'risico' niet durf te nemen om verdere stappen te zetten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:51:39 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134998752
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef yats het volgende:

[..]

Dan is mijn antwoord ja. Zonder drank spreek ik wel vrouwen aan, maar blijft het sowieso bij ouwehoeren omdat ik dan het 'risico' niet durf te nemen om verdere stappen te zetten.
En met drank lukt het wel?
Of durf je dan enkel meer maar blijft t resultaat ook nog uit?
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:05:01 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134999461
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En met drank lukt het wel?
Of durf je dan enkel meer maar blijft t resultaat ook nog uit?
Met drank is het resultaat tot nu toe ook 0, maar dan durf ik inderdaad soms iets meer te proberen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:11:42 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134999868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef yats het volgende:

[..]

Met drank is het resultaat tot nu toe ook 0, maar dan durf ik inderdaad soms iets meer te proberen.
dan is t gebruik van drank toch niet erg, maar juist handig? Want dan durf je in iedergeval meer
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:15:27 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135000073
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dan is t gebruik van drank toch niet erg, maar juist handig? Want dan durf je in iedergeval meer
Behalve als je met de auto bent. Wat ik meestal ben als ik in de dichtsbijzijnde studentenstad ga stappen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:18:57 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135000231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:15 schreef yats het volgende:

[..]

Behalve als je met de auto bent. Wat ik meestal ben als ik in de dichtsbijzijnde studentenstad ga stappen.
Maar goed zoals je wel gemerkt hebt is alles wat je durft met drank op best oke en word je er niet raar op aan gekeken dus kan je t ook doen zonder drank op
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:30:50 #185
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135000944
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar goed zoals je wel gemerkt hebt is alles wat je durft met drank op best oke en word je er niet raar op aan gekeken dus kan je t ook doen zonder drank op
Tja, ik weet dat het kan en ik ken de theorie. Het is ook eerder een soort psychologische drempel.
pi_135006830
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Huh... Staat daar nu mijn naam bij die quote? :') :?
Dat doet Fok soms automatisch bij mij, hebben jullie dat niet dan? Mijn vorige PC deed hetzelfde :?
Rustig aan.
pi_135009433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, ik weet dat het kan en ik ken de theorie. Het is ook eerder een soort psychologische drempel.
Hoi Yats, heb je eigenlijk een gewone vrouwelijke platonische vriendin?

Bovendien vind ik het wel ok, dat je vrouwen aanspreekt , maar 20 klinkt wat geforceerd, beter maak je gewoon lol met je vrienden en maak je je geen druk om al die poesjes die daar rondhuppelen. Want mensen die lol maken zijn veel aantrekkelijker :Y Bovendien verdienen poesjes met een kater een emmer water in hun snoet. :+
pi_135009642
Misschien past het hier niet helemaal, maar ik vind een heel topic er voor openen ook weer zo wat en ben toch benieuwd naar jullie mening:

Sinds een paar weken ben ik aan het daten met een meisje waarmee ik een paar jaar terug bij de AH werkte. Ik vond haar meteen leuk toen ik haar voor het eerst zag, maar ze kreeg toen iets met mijn collega.

Ik ging weg bij AH, zij ook, en elkaar heel lang niet gesproken. Tot ik haar tegenkwam op de universiteit. Op de een of andere manier heb ik maar met weinig meisjes een click, maar met haar wel.

Gezellig zitten praten een tijdje, en ondertussen liepen we naar buiten, ik naar mijn auto en zij naar de tram. Toen ik bij mijn auto stond wilde ik (lompe hork dat ik ben) het gesprek beëindigen, maar zij wilde duidelijk nog doorpraten. Daarop vroeg ze of ik anders even zin had om bij haar thuis wat te drinken, en zo gezegd zo gedaan.

Was erg gezellig, en toen ook samen avondeten gekookt, en gezoend en daarna braaf naar huis gegaan.

Inmiddels hebben we vaker afgesproken, en het begint nu toch echt wel serieus te worden. Aan de ene kant vind ik het geweldig, want we passen goed bij elkaar, en ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag al leuk..

Aan de andere kant weet ik niet of wij wel goed voor elkaar zijn: Ik ben de laatste jaren wat introvert geworden, beetje saai, veel bezig met de studie en wilde juist mijn sociale kring weer wat gaan verbreden, wat meer investeren in nieuwe contacten etc.

Nu is zij ook heel erg op zichzelf, niet echt een outgoing typje. Geloof ook niet dat ze heel veel vriendinnen heeft, en als ik op haar Facebook kijk dan krijgt ze ook niet echt veel respons als ze eens wat erop zet. Gewoon een beetje een huismusje, net zoals ik eigenlijk ook ben.

Maar ergens vrees ik ervoor als wij samenkomen. Natuurlijk kun je nu zeggen dat je daar rekening mee zult houden, maar dat hou je in de praktijk vrijwel niet vol, en ik ben dan ook een beetje bang dat wij echt zo'n typisch tuttig stelletje zullen worden dat altijd op elkanders lip zit, en voor je het weet niet meer zonder elkaar kunnen maar ook het sociale leven een beetje laten versloffen..
pi_135009913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:10 schreef JiggyJ het volgende:
Misschien past het hier niet helemaal, maar ik vind een heel topic er voor openen ook weer zo wat en ben toch benieuwd naar jullie mening:

Sinds een paar weken ben ik aan het daten met een meisje waarmee ik een paar jaar terug bij de AH werkte. Ik vond haar meteen leuk toen ik haar voor het eerst zag, maar ze kreeg toen iets met mijn collega.

Ik ging weg bij AH, zij ook, en elkaar heel lang niet gesproken. Tot ik haar tegenkwam op de universiteit. Op de een of andere manier heb ik maar met weinig meisjes een click, maar met haar wel.

Gezellig zitten praten een tijdje, en ondertussen liepen we naar buiten, ik naar mijn auto en zij naar de tram. Toen ik bij mijn auto stond wilde ik (lompe hork dat ik ben) het gesprek beëindigen, maar zij wilde duidelijk nog doorpraten. Daarop vroeg ze of ik anders even zin had om bij haar thuis wat te drinken, en zo gezegd zo gedaan.

Was erg gezellig, en toen ook samen avondeten gekookt, en gezoend en daarna braaf naar huis gegaan.

Inmiddels hebben we vaker afgesproken, en het begint nu toch echt wel serieus te worden. Aan de ene kant vind ik het geweldig, want we passen goed bij elkaar, en ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag al leuk..

Aan de andere kant weet ik niet of wij wel goed voor elkaar zijn: Ik ben de laatste jaren wat introvert geworden, beetje saai, veel bezig met de studie en wilde juist mijn sociale kring weer wat gaan verbreden, wat meer investeren in nieuwe contacten etc.

Nu is zij ook heel erg op zichzelf, niet echt een outgoing typje. Geloof ook niet dat ze heel veel vriendinnen heeft, en als ik op haar Facebook kijk dan krijgt ze ook niet echt veel respons als ze eens wat erop zet. Gewoon een beetje een huismusje, net zoals ik eigenlijk ook ben.

Maar ergens vrees ik ervoor als wij samenkomen. Natuurlijk kun je nu zeggen dat je daar rekening mee zult houden, maar dat hou je in de praktijk vrijwel niet vol, en ik ben dan ook een beetje bang dat wij echt zo'n typisch tuttig stelletje zullen worden dat altijd op elkanders lip zit, en voor je het weet niet meer zonder elkaar kunnen maar ook het sociale leven een beetje laten versloffen..
Dan laat je je sociale leven niet versloffen? Dan ga je je sociale leven verbreden.
En fuck dat facebook echt. :') Fuck sowieso wat anderen van haar vinden maargoed dat ben ik.

Ik zou dan ook niet bang worden dat iemand mij negatief zou beinvloeden als ik dat een leuk persoon zou vinden.
Rustig aan.
pi_135010021
quote:

Klinkt niet zo spanned :{
Misschien gewoon meer sociale contacten zoeken als je daar nood aan hebt.
pi_135012345
Als je haar leuk vind, gewoon ervoor gaan! Boeien wat andere mensen ervan vinden. Zoals ik het nu lees staan er nogal wat "beren" in je bericht (maw, al bang voor de toekomst, terwijl die nog niet eens vast staat).

Gewoon van genieten én daarnaast je sociale kring uitbreiden :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 08:25:49 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135014077
quote:
want we passen goed bij elkaar, en ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag al leuk..
Alleen daarom zou je het gewoon al moeten proberen. Als het niets blijkt te zijn daar kom je daar vanzelf wel achter.
Je geeft zelf eventueel al een valkuil aan, dus houd daar rekening mee en doe er wat aan als het ook echt op je pad komt.

Je ziet beren op de weg die er nog niet zijn en misschien nooit komen. Dat heet gewoon bang zijn voor de volgende stap.
pi_135014166
Ik heb ook weer iets geregeld.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 3 januari 2014 @ 08:49:41 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135014277
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoi Yats, heb je eigenlijk een gewone vrouwelijke platonische vriendin?

Bovendien vind ik het wel ok, dat je vrouwen aanspreekt , maar 20 klinkt wat geforceerd, beter maak je gewoon lol met je vrienden en maak je je geen druk om al die poesjes die daar rondhuppelen. Want mensen die lol maken zijn veel aantrekkelijker :Y Bovendien verdienen poesjes met een kater een emmer water in hun snoet. :+
Ik heb een paar gewone vriendinnen ja. Wat is daarmee?

Ik snap verder je punt wel. Ik kan ook gewoon prima lol hebben bij het uitgaan. Alleen ergens frustreert het toch een beetje dat wat ik ook doe of probeer ik uiteindelijk elke keer weer alleen eindig...
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:09:49 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135015448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb ook weer iets geregeld.
Krijgen we ook info?
pi_135015756
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Krijgen we ook info?
Ik heb niet zo heel veel info eigenlijk. Ze is een nieuw contact en ik heb een eerste date geplanned.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:23:53 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135015779
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb niet zo heel veel info eigenlijk. Ze is een nieuw contact en ik heb een eerste date geplanned.
Nice :)
Maar je kan naturulijk wel meer informatie geven over hoe je haar hebt leren kennen, hoe je de date hebt geregeld enzo
pi_135017703
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nice :)
Maar je kan naturulijk wel meer informatie geven over hoe je haar hebt leren kennen, hoe je de date hebt geregeld enzo
Het is allemaal heel simpel. Ik ken haar van de vereniging en ik heb de date geregeld door even wat berichtjes naar haar te sturen. Daar is wel wat aan vooraf gegaan. Het komt niet out of nowhere en daarom wordt het misschien ook wel wat :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:44:40 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135017779
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Daar is wel wat aan vooraf gegaan
Wat dan?
pi_135017860
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat dan?
Flirten op feestjes enzo :)
Ze flirt echt de hele tijd met me. Ze maakt m'n hoofd helemaal gek. Die lieverd heeft het misschien zelf niet eens door :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')