abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:32:45 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Maar Yats, als je leuk kletst, nemen die vrouwen dan nooit eens initiatief?
Nee, vrijwel nooit. Wat ik ooit al tegen je zei, ik heb wel regelmatig dat ik achteraf op weg naar huis denk 'kut, ze vond me wel leuk en als ik x had gezegd hadden we op zijn minst nummers uitgewisseld'. Maar op het moment zelf heb ik het of niet door, of het is non-existent. Maar ja, dat is dat duiveltje wat steeds een beetje in mijn oor loopt te tetteren 'dat ze me toch niet leuk vind'.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134988207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, vrijwel nooit. Wat ik ooit al tegen je zei, ik heb wel regelmatig dat ik achteraf op weg naar huis denk 'kut, ze vond me wel leuk en als ik x had gezegd hadden we op zijn minst nummers uitgewisseld'. Maar op het moment zelf heb ik het of niet door, of het is non-existent. Maar ja, dat is dat duiveltje wat steeds een beetje in mijn oor loopt te tetteren 'dat ze me toch niet leuk vind'.
Dat is een beetje het probleem als je oprecht niet uitgaat om te scoren (dan wel het een leuke pluspunt zou vinden als je het wel doet), dan denk je als je haar oprecht leuk denkt te vinden niet aan haar als een persoon waar je mee zou kunnen daten, dan denk je alleen dat jij haar wel een leuk persoon denkt te vinden.

De stap om te denken van dat het meer zou kunnen worden maak je niet... En hoe komt dat is nu de vraag..

Ik denk persoonlijk dat je het doet uit een soort van zelfbescherming, soort van comfort zone... Misschien heb je er vroeger wel aan gedacht maar ben je hiermee gestopt omdat je je er kut door ging voelen dat je het nooit vroeg terwijl je het wel wou?

Of omdat je gewoon graag wel eens iemand leert ontmoeten zonder er actief achteraan te gaan maar dat dat gewoon niet vanzelf gaat en je daarom dit ziet als gemiste kans.

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 02-01-2014 16:52:14 ]
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:43:28 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134988322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef yats het volgende:

Als je het niet door hebt dan zou je dus daar wat meer aandacht aan moeten besteden. Of gewoon altijd er vanuit gaan dat ze je zien zitten en daarop je acties doen. :)
pi_134988540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Geef eens meer info dan wat betreft lengte en postuur.
Ik ben absoluut niet te dik, maar ben 1,98 lang ofzo. Die kerel waarmee ik was is 1,88. Ook groot, maar toch.

Heb vaak het idee dat je als lang persoon vaker zelf je best moet doen om mensen (vrouwen) aan te spreken, omdat je er letterlijk een beetje bovenuit torent.

Ben ook niet een typische lange slungel ofzo, dus dat lijkt me ook niet het probleem. Het viel me gewoon op afgelopen zaterdag. Dat bij mij meisjes echt op hun tenen moeten gaan staan om iets in mn oor te kunnen zeggen ofzo, dat daarom veel al denken 'laat maar dan' :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:50:09 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134988574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Sheldon. het volgende:
Ben ook niet een typische lange slungel ofzo, dus dat lijkt me ook niet het probleem. Het viel me gewoon op afgelopen zaterdag. Dat bij mij meisjes echt op hun tenen moeten gaan staan om iets in mn oor te kunnen zeggen ofzo, dat daarom veel al denken 'laat maar dan' :')
Dat heb ik dan weer nooit gehad :+
Maar om nou te zeggen dat ik lange mannen aantrekkelijk vind.. neuh, dat ook weer niet. Of andere vrouwen daar ook 'last' van hebben, weet ik niet.
pi_134988680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet te dik, maar ben 1,98 lang ofzo. Die kerel waarmee ik was is 1,88. Ook groot, maar toch.

Heb vaak het idee dat je als lang persoon vaker zelf je best moet doen om mensen (vrouwen) aan te spreken, omdat je er letterlijk een beetje bovenuit torent.

Nah lijkt me niet :)
Zie bij een lange vriend van me ook best wel vaak die koppies omhoog kijken _O-
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:55:38 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134988797
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het niet door hebt dan zou je dus daar wat meer aandacht aan moeten besteden. Of gewoon altijd er vanuit gaan dat ze je zien zitten en daarop je acties doen. :)
Dat laatste is voor mij erg lastig sinds mijn laatste relatie. Qua zelfvertrouwen was die break up nogal heftig. De vraag is dan, hoe draai je dat om?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:57:16 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134988846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef yats het volgende:
Dat laatste is voor mij erg lastig sinds mijn laatste relatie. Qua zelfvertrouwen was die break up nogal heftig. De vraag is dan, hoe draai je dat om?
Vaak helpt het door een avond "gek te doen" dus dan gewoon een kroeg instappen waar je toch nooit meer komt, wat drankjes op en gewoon doen en maar zien wat er gebeurd. Jezelf, als het ware, voor jezelf voor gek zetten. Dus in je eigen ogen al. Een overdreven yats zijn, dingen zeggen die je normaal niet zou doen. Evt misschien zelfs op die afwijzing afgaan.

Als je dan ergens merkt dat het toch z'n positieve effecten heeft, kan je dat dus meenemen voor een volgende keer. (en je zal versteld staan van wat je allemaal kan maken).
pi_134988871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef yats het volgende:

[..]

Als je bewust denkt: ''ze ziet me niet zitten'' dan denk je er dus WEL bewust over na.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:02:15 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134989041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem als je oprecht niet uitgaat om te scoren (dan wel het een leuke pluspunt zou vinden als je het wel doet), dan denk je als je haar oprecht leuk denkt te vinden niet aan haar als een persoon waar je mee zou kunnen daten, dan denk je alleen dat jij haar wel een leuk persoon denkt te vinden.

De stap om te denken van dat het meer zou kunnen worden maak je niet... En hoe komt dat is nu de vraag..

Ik denk persoonlijk dat je het doet uit een soort van zelfbescherming, soort van comfort zone... Misschien heb je er vroeger wel aan gedacht maar ben je hiermee gestopt omdat je je er kut door ging voelen dat je het nooit vroeg terwijl je het wel wou?

Of omdat je gewoon graag wel eens iemand leert ontmoeten zonder er actief achteraan te gaan maar dat dat gewoon niet vanzelf gaat en je daarom dit ziet als gemiste kans.
Dat ik een soort zelfbeschermingsmechanisme ingebouwd heb nadat het mis ging in mijn laatste relatie is me al een tijdje duidelijk. Ik ben nooit een echte player/versierder geweest en zal dat ook nooit worden, maar het zou zeker fijn zijn als dat mechanisme ook een uit knop had. Dat mechanisme is er vooral gekomen na een paar keiharde afwijzingen en is een soort tweede natuur geworden. Ik heb vaak zat dat ik denk 'daar wil ik best een beschuitje mee eten' of 'daar zit best toekomst in' maar toch leid het nergens toe als ik dat denk.
pi_134989137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef yats het volgende:
. Dat mechanisme is er vooral gekomen na een paar keiharde afwijzingen en is een soort tweede natuur geworden. Ik heb vaak zat dat ik denk 'daar wil ik best een beschuitje mee eten' of 'daar zit best toekomst in' maar toch leid het nergens toe als ik dat denk.
Je bent helemaal afgestompt wat jezelf blootgeven tegen vrouwen betreft.
Dan wordt het nooit wat.
De uitknop is een lastige... Maar meer waarde hechten aan je eigen mening en gewoon meer vertellen scheelt echt een hele hoop.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:07:45 #162
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134989283
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vaak helpt het door een avond "gek te doen" dus dan gewoon een kroeg instappen waar je toch nooit meer komt, wat drankjes op en gewoon doen en maar zien wat er gebeurd. Jezelf, als het ware, voor jezelf voor gek zetten. Dus in je eigen ogen al. Een overdreven yats zijn, dingen zeggen die je normaal niet zou doen. Evt misschien zelfs op die afwijzing afgaan.

Als je dan ergens merkt dat het toch z'n positieve effecten heeft, kan je dat dus meenemen voor een volgende keer. (en je zal versteld staan van wat je allemaal kan maken).
Dergelijke avonden heb ik al gehad. Ik heb er niet zo'n moeite mee mezelf voor l*l te zetten door bijvoorbeeld over the top kleding of te foute opmerkingen. Ik neem mezelf ook niet al te serieus, helaas doen de meeste andere mensen dat wel. Als ik enigszins seksueel getinte opmerkingen maak (om bijvoorbeeld wat uit te lokken) waar mensen bij zijn die me kennen komen er ook aparte reacties omdat ze me zo niet kennen waardoor ik vervolgens dichtklap/ermee op hou om dergelijke opmerkingen te maken. En dat klopt ook wel, ik ben gewoon te terughoudend opgevoed en heb geleerd me altijd als een gentlemen te gedragen...
pi_134989507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef yats het volgende:
Dergelijke avonden heb ik al gehad. Ik heb er niet zo'n moeite mee mezelf voor l*l te zetten door bijvoorbeeld over the top kleding of te foute opmerkingen. Ik neem mezelf ook niet al te serieus, helaas doen de meeste andere mensen dat wel. Als ik enigszins seksueel getinte opmerkingen maak (om bijvoorbeeld wat uit te lokken) waar mensen bij zijn die me kennen komen er ook aparte reacties omdat ze me zo niet kennen waardoor ik vervolgens dichtklap/ermee op hou om dergelijke opmerkingen te maken. En dat klopt ook wel, ik ben gewoon te terughoudend opgevoed en heb geleerd me altijd als een gentlemen te gedragen...
Open the fuck up, ik blijf erbij :P
Als je meisjes aanspreekt, er spanning heerst, dan voel je dat als je je eigen gevoelens meer serieus neemt.. Nu doe je dat niet omdat het een KUT gevoel krijgt als je er aan denkt jezelf bloot te geven.., je weet heel goed waar dat vandaan komt (afwijzing + vriendin) dus het is heel normaal dat je dat kut gevoel hebt, maar nu moet je het nog onder ogen durven te zien.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:18:13 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134989739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Open the fuck up, ik blijf erbij :P
Als je meisjes aanspreekt, er spanning heerst, dan voel je dat als je je eigen gevoelens meer serieus neemt.. Nu doe je dat niet omdat het een KUT gevoel krijgt als je er aan denkt jezelf bloot te geven.., je weet heel goed waar dat vandaan komt dus het is heel normaal dat je dat kut gevoel hebt, maar nu moet je het nog onder ogen durven te zien.
Nou ja, het geeft op het moment vooral een kutgevoel dat je denkt dat je (weer) keihard afgewezen zult worden als je wat probeert. En dus probeer je dan niets. Ouwehoeren zie ik niet echt als 'bedreiging qua afwijzing' en heb ik dus weinig moeite mee.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:21:07 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134989854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef yats het volgende:

[..]

dat jouw vrienden je zo niet kennen en daardoor raar reageren staat toch los van hoe onbekende vrouwen daarop reageren?
pi_134989861
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, het geeft op het moment vooral een kutgevoel dat je denkt dat je (weer) keihard afgewezen zult worden als je wat probeert. En dus probeer je dan niets. Ouwehoeren zie ik niet echt als 'bedreiging qua afwijzing' en heb ik dus weinig moeite mee.
Ja en het is heel normaal dat je die gevoelens hebt door je negatieve ervaringen, alleen nu moet jij dus als je dat negatieve gevoel krijgt weer keihard afgewezen te worden denken van: Hey, dit gevoel is niet realistisch, ik weet waar het vandaan komt en ik ga dat stukje verleden nu achter me laten.

Die confrontatie aangaan kan best lastig zijn, en zelfs al is het antwoord negatief, je gedraagt je op die manier meer zoals jij eigenlijk wilt zijn dus het is hoe dan ook een vooruitgang.
Rustig aan.
pi_134989891
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat jouw vrienden je zo niet kennen en daardoor raar reageren staat toch los van hoe onbekende vrouwen daarop reageren?
Dat hij zich gelijk weer afsluit omdat zijn vrienden hem ''anders'' zien is een teken dat hij harstikke gesloten is en zichzelf niet durft te uiten / bloot te geven.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:32:10 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134990272
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja en het is heel normaal dat je die gevoelens hebt door je negatieve ervaringen, alleen nu moet jij dus als je dat negatieve gevoel krijgt weer keihard afgewezen te worden denken van: Hey, dit gevoel is niet realistisch, ik weet waar het vandaan komt en ik ga dat stukje verleden nu achter me laten.

Die confrontatie aangaan kan best lastig zijn, en zelfs al is het antwoord negatief, je gedraagt je op die manier meer zoals jij eigenlijk wilt zijn dus het is hoe dan ook een vooruitgang.
Het probleem is vooral dat het een soort vicieuze cirkel is. Als je denkt afgewezen te worden word je ook afgewezen wat weer de eerdere gedachte dat je afgewezen word bevestigd etc. De vraag is, hoe kom je uit die cirkel?
pi_134990397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef yats het volgende:
Als je denkt afgewezen te worden word je ook afgewezen wat weer de eerdere gedachte dat je afgewezen word bevestigd etc. De vraag is, hoe kom je uit die cirkel?
Ik denk niet dat je altijd oprecht denkt afgewezen te worden maar dat je dit soms ook denkt uit zelfbescherming, zodat je jezelf maar niet bloot geeft.
Je daar bewust van worden dat je brein je aant fucken is en dat je wel beter weet en dat dan ook toepassen..
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:53:50 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134991126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je altijd oprecht denkt afgewezen te worden maar dat je dit soms ook denkt uit zelfbescherming, zodat je jezelf maar niet bloot geeft.
Je daar bewust van worden dat je brein je aant fucken is en dat je wel beter weet en dat dan ook toepassen..
Ik denk dat je best gelijk kan hebben. Altijd leuk zo'n brein die je probeert te fucken. Ik probeer soms ook de instelling te veranderen naar 'fuck it, wat maakt het verder uit' maar dan heb ik of drank nodig, of iemand die me net een duwtje in de rug geeft richting een leuke vrouw die de goede signalen geeft.
pi_134991678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat je best gelijk kan hebben. Altijd leuk zo'n brein die je probeert te fucken. Ik probeer soms ook de instelling te veranderen naar 'fuck it, wat maakt het verder uit' maar dan heb ik of drank nodig, of iemand die me net een duwtje in de rug geeft richting een leuke vrouw die de goede signalen geeft.
Bij jezelf dat gevoel opwakkeren werkt ook.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:13:33 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134991771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef yats het volgende:

[..]

Is t zo erg dat je er drank voor nodig hebt?
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:42:21 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134992868
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is t zo erg dat je er drank voor nodig hebt?
Qua gevoel dat je de hele wereld aan kunt en dat iedereen je leuk vind heb ik dat wel nodig ja. Zoals ik zei, ik heb gewoon erg weinig zelfvertrouwen door hetgeen er allemaal met mijn ex gebeurt is. Ik weet dat ik geen lelijke/domme/onaardige jongen ben, maar toch krijg ik het niet in mijn kop dat er wel degelijk mensen zijn die mij afdoende de moeite waard vinden om mee te gaan daten of meer.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:59:57 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134993575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef yats het volgende:

[..]

Qua gevoel dat je de hele wereld aan kunt en dat iedereen je leuk vind heb ik dat wel nodig ja. Zoals ik zei, ik heb gewoon erg weinig zelfvertrouwen door hetgeen er allemaal met mijn ex gebeurt is. Ik weet dat ik geen lelijke/domme/onaardige jongen ben, maar toch krijg ik het niet in mijn kop dat er wel degelijk mensen zijn die mij afdoende de moeite waard vinden om mee te gaan daten of meer.
Dat is geen antwoord op mn vraag he ;)
pi_134994266
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Cue_ het volgende:
l dat je de hele wereld aan kunt en dat iedereen je leuk vind heb ik dat wel nodig ja. Zoals ik zei, ik heb gewoon erg weinig zelfvertrouwen door hetgeen er allemaal met mijn ex gebeurt is. Ik weet dat ik geen lelijke/domme/onaardige jongen ben, maar toch krijg ik het niet in mijn kop dat er wel degelijk mensen zijn die mij afdoende de moeite waard vinden om mee te gaan daten of meer.
Denk het wel als je ziet wat er allemaal speelt, dat cammoufleren terwijl je het eigenlijk zou moeten verhelpen lijkt mij niet handig.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')