abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134839543
quote:
5s.gif Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat dan wel ? :P
Haha ja dat weet ik niet, maar wat je daar omschreef was echt een replica van elke willekeurige zoenscène van Hugh Grant, bij wijze van spreken :')

Aan de andere kant, het is al ruim 5 jaar geleden dat ik iemand voor 't eerst zoende dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat straks zal gaan aanpakken. :')
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134839619
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Haha ja dat weet ik niet, maar wat je daar omschreef was echt een replica van elke willekeurige zoenscène van Hugh Grant, bij wijze van spreken :')

Aan de andere kant, het is al ruim 5 jaar geleden dat ik iemand voor 't eerst zoende dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat straks zal gaan aanpakken. :')
Stuur me die scene is door ? ik wil het zien :o
Haha wat ik omschreef heeft een date bij mij gedaan en dat werkte heel goed :9~
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134839653
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus zeg je haar volgende keer: "kan je ook wat initiatief nemen, het komt teveel van mijn kant." ^O^
Waarom komt er nou nooit eens een chick naar me toe die zegt hey ik vind je leuk :'(
pi_134839744
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Stuur me die scene is door ? ik wil het zien :o
Haha wat ik omschreef heeft een date bij mij gedaan en dat werkte heel goed :9~
Ja nou je begrijpt wat ik bedoel, het was wel een heel cliché aanzet tot zoenen, haha.
Maar nogmaals, ik moet dat weer helemaal opnieuw gaan uitvogelen hoe ik dat gaan aanpakken, maar ik houd er wel van om het niet op zo'n cliché standaard manier te doen eigenlijk.
pi_134839756
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Wotte het volgende:

[..]

Waarom komt er nou nooit eens een chick naar me toe die zegt hey ik vind je leuk :'(
Weet ik niet, maar je hoeft geen vage shit te accepteren, je bent de man, dus neem je de leiding, en vraag je haar wat ze wil. En volgens me vindt ze jou leuk, maar ze stuurt signalen in plaats van het te zeggen. :) vrouwenlogica ....
pi_134839907
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef rolklem het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat de anderen zeggen (vraag haar mee uit óf zet haar uit je hoofd), zou ik tegen haar zeggen dat jullie eens moeten praten over wat er tussen jullie is. Ga erheen met de insteek: "ik wil niet dat ik tussen hun relatie insta als ze samenwonen, misschien kinderen krijgen, misschien trouwen, ..." en misschien kom je er wel uit met een hele andere insteek. Ik denk dat praten heel erg kan helpen.
Is wel een optie, misschien dat ik dit eens in een pauze er tussen kan gooien. Voorzichtig, blijf er wat weifelend tegenover staan, vooral ook omdat dit heel niet de bedoeling was, meer om te kijken wat ik zou kunnen ondernemen om een vriendin te kunnen vinden omdat ik nu wel eens een vaste relatie wil, althans die behoefte zwaar heb. Al vind ik het met de collega op deze manier ook wel puike gezellig, geeft ook een goed gevoel op de een of andere manier wel. Er is wel een klik, zit misschien een leuke vriendschap in, misschien meer, maar daar heb ik nog altijd mijn twijfels over.
  zondag 29 december 2013 @ 19:47:28 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134841000
Vind het vooral klinken als dat ze je aandacht leuk vindt. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om bij der vriend weg te gaan, want blijkbaar nog steeds samenwoon plannen.

Zolang dat het geval is, zou het weinig uit moeten maken wat ze wel of niet doet of lijkt te doen, want je hebt er geen reet aan.
pi_134846214
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Vind het vooral klinken als dat ze je aandacht leuk vindt. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om bij der vriend weg te gaan, want blijkbaar nog steeds samenwoon plannen.

Zolang dat het geval is, zou het weinig uit moeten maken wat ze wel of niet doet of lijkt te doen, want je hebt er geen reet aan.
Zou best kunnen, werkelijk geen idee hoe ik het mag inschatten. Dat ze mij in het verleden leuk vond weet ik wel zeker, want toen heb ik het zelf verknald, maar nu, tjah. Koffiedik kijken, heb er wel vrede mee hoe het nu is, in zoverre dat we het gewoon gezellig hebben en ik ook haar aandacht wel leuk vind uiteraard.

Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen, maar geen idee hoe ik het mag aanpakken omdat de kern van het topic mij ook wel raakt zeg maar. Het ging niet eens om het meisje waar het uiteindelijk nu wel over ging, maar gewoon een soort algemene zorg.
  zondag 29 december 2013 @ 21:09:33 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134846684
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen,
Dit klinkt zo plastisch "ik neem een vriendin" :+
Snap wel wat je bedoelt hoor. Maar het is toch zorgen dat je op plekken komt waar er vrouwen zijn en het gesprek aangaan. Dat is altijd stap 1. Is het eng? Tja balen, overheen zetten.
Vanuit daar kan je werken naar afspraakjes of lichamelijk contact or whatever. Eng? tja opnieuw balen, opnieuw overheen zetten.

Tis een kwestie van doen, hoe eng het ook mag zijn.
pi_134846828
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen, maar geen idee hoe ik het mag aanpakken omdat de kern van het topic mij ook wel raakt zeg maar.
Neem haar gewoon diep dan word ze jouw vriendin. :o
pi_134848132
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Neem haar gewoon diep dan word ze jouw vriendin. :o
In een park nabij het werk. :Y)
pi_134849301
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 21:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

In een park nabij het werk. :Y)
^O^ :9
  zondag 29 december 2013 @ 21:45:10 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134849366
Als t iemand van het werk is .. doe het dan gewoon op het werk. Moeilijk gedoe met een park enzo :')
pi_134849502
voyeurisme: ieder zijn ding :9 O+
pi_134849785
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Als t iemand van het werk is .. doe het dan gewoon op het werk. Moeilijk gedoe met een park enzo :')
En toen kwam de directeur binnen. Handig gedoe met op het werk enzo. :')
pi_134849953
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En toen kwam de directeur binnen. Handig gedoe met op het werk enzo. :')
De directeur _O- dan zeggen we: oeps :@ en trek ik snel mijn kleren aan, spannend!

sws zijn we nu offtopic, kunnen we beter een sekstopic starten :@
  zondag 29 december 2013 @ 21:52:51 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134850011
quote:
3s.gif Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:

[..]

De directeur _O- dan zeggen we: oeps :@

SEX / [SEX SC #1802] Zondag fundag
pi_134850129
quote:
Neen dank je ik start wel mijn eigen topic " am hot like an oven" :+
pi_134850148
quote:
3s.gif Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:

[..]

De directeur _O- dan zeggen we: oeps :@ en trek ik snel mijn kleren aan, spannend!

Als je ze daarna maar weer uittrekt dan. :9

Einde offtopic van mijn kant.
pi_134850190
OK OK einde SC :)
  zondag 29 december 2013 @ 22:55:59 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134854410
Ik kijk ook even niet op fok en meteen veranderd dit in een topic vol fantasieën. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik morgen de hele dag moet werken. ~O>
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134870310
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Buffell het volgende:

Meen je dat?
pi_134871166
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Meen je dat?
Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen. M'n laatste date was ruim 5 jaar geleden, en dat was met m'n ex en toen was ik zelf ook pas 17. Er is toch wel wat veranderd in die tussentijd.
pi_134872499
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen.
Tijd om te daten én zoenen dan hé. Sus6 ^O^
pi_134872542
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Tijd om te daten én zoenen dan hé. Sus6 ^O^
I go my best doen. :)
  maandag 30 december 2013 @ 17:02:56 #126
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_134881592
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit klinkt zo plastisch "ik neem een vriendin" :+
Snap wel wat je bedoelt hoor. Maar het is toch zorgen dat je op plekken komt waar er vrouwen zijn en het gesprek aangaan. Dat is altijd stap 1. Is het eng? Tja balen, overheen zetten.
Vanuit daar kan je werken naar afspraakjes of lichamelijk contact or whatever. Eng? tja opnieuw balen, opnieuw overheen zetten.

Tis een kwestie van doen, hoe eng het ook mag zijn.
Beetje 'na regen komt zonneschijn'.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_134881813
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen. M'n laatste date was ruim 5 jaar geleden, en dat was met m'n ex en toen was ik zelf ook pas 17. Er is toch wel wat veranderd in die tussentijd.
Wat is er veranderd in de tussentijd dan? Zoenen lijkt me nog redelijk hetzelfde.
pi_134882139
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is er veranderd in de tussentijd dan? Zoenen lijkt me nog redelijk hetzelfde.
Je gaat als je 17 bent achter een ander type meid aan dan wanneer je 22 bent. Toen ik 17 was, zocht ik een meid van 16/17. Nu heb ik het liefste een meid van 21/22/23. Daar zit toch een verschil tussen. Ik bedoelde ook meer dat er voor mezelf het een en ander veranderd is. :)
  woensdag 1 januari 2014 @ 05:45:16 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134946036
Argh, ik word echt gek hier. Ik doe blijkbaar echt iets gigantisch fout gezien het aantal afwijzingen vandaag. Om depressief van te worden...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:37:22 #130
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134953438
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 05:45 schreef yats het volgende:
Argh, ik word echt gek hier. Ik doe blijkbaar echt iets gigantisch fout gezien het aantal afwijzingen vandaag. Om depressief van te worden...
Wat is het aantal? En wat doet je concluderen dat het blijkbaar iets is wat jij gigantisch fout doet?
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:55:28 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134964637
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Wat is het aantal? En wat doet je concluderen dat het blijkbaar iets is wat jij gigantisch fout doet?
Ik was gisteren van 9 tot een uur of vier bij een feest. In die tijd heb ik iets van 15 a 20 vrouwen aangesproken die signalen af gaven dat ik wel een poging kon wagen (lachen, open houding etc.) en wat dingen geprobeerd. De eerste twee had ik eventueel mee naar huis kunnen nemen maar dat was meer omdat ze al straalbezopen waren dan dat ze mij leuk/fantastisch etc vonden. Daarna was de reactie over het algemeen na een kort praatje dat er weinig reactie meer uit kwam (geen wedervragen of iets) of dat ze zich zelf omdraaiden om met een andere gozer te gaan praten/dansen. Dat lijken me vrij duidelijke afwijzingen wat eigenlijk mijn avond een beetje verpest heeft. Heel leuk is het immers niet om 2014 weer alleen te beginnen.
pi_134964903
15 a 20 vrouwen aanspreken pff. klinkt alsof je iets te graag moet van jezelf.
pi_134965736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
15 a 20 vrouwen aanspreken pff.
Ik vind het knap hoor.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:16:38 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134965741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
15 a 20 vrouwen aanspreken pff. klinkt alsof je iets te graag moet van jezelf.
In een grote hal vol met ongeveer 2000 mensen waarvan 60% vrouw valt dat toch best mee? Ik zal niet ontkennen dat ik er wel een beetje klaar mee ben om vrijgezel te zijn/droog te staan maar het is zeker niet zo dat ik iedere vrouw aanspreek. En nee, ook spreek ook zeker niet alleen de extreem knappe vrouwen aan waarbij een afwijzing zeer waarschijnlijk is.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:22:24 #135
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134965993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef yats het volgende:

[..]

In een grote hal vol met ongeveer 2000 mensen waarvan 60% vrouw valt dat toch best mee? Ik zal niet ontkennen dat ik er wel een beetje klaar mee ben om vrijgezel te zijn/droog te staan maar het is zeker niet zo dat ik iedere vrouw aanspreek. En nee, ook spreek ook zeker niet alleen de extreem knappe vrouwen aan waarbij een afwijzing zeer waarschijnlijk is.
Meestal heb ik op zo'n avond door te dansen al dat je merkt dat mensen bij je komen staan. Zou ook niet graag de hele tijd praten op zo'n avond, je kan ook glimlachen en dansen. Heb je ook gewoon gedanst en op basis daarvan mensen aangesproken? Verder zou ik zeggen ach, je hebt in elk geval wat geprobeerd en volgende feestje nieuwe ronde nieuwe kansen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:32:23 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134966477
Klote yats. Je hebt het wel geprobeerd in ieder geval en dat is zeker knap ^O^

Ik had met t nieuwjaarsfeest voor het eerst dat mensen er openlijk voor uitkwamen dat ze me leuk vonden. En dat je ook met je bek vol tanden staat.. alleen het jammere was dat ik ze dan weer of totaal niets vond of gewoon niets vond.
En de jongen die ik dan wel weer interessant vind, ziet mij dan weer niet staan. Schiet ook niet echt op :')
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:49:08 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134967331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Meestal heb ik op zo'n avond door te dansen al dat je merkt dat mensen bij je komen staan. Zou ook niet graag de hele tijd praten op zo'n avond, je kan ook glimlachen en dansen. Heb je ook gewoon gedanst en op basis daarvan mensen aangesproken? Verder zou ik zeggen ach, je hebt in elk geval wat geprobeerd en volgende feestje nieuwe ronde nieuwe kansen.
Op de eerste vier dames na (toen was de hal nog redelijk leeg en de dansvloer uitgestorven) gebeurde alles bij het dansen. Nu weet ik ook wel dat ik geen superdanser ben, maar op discotheek-muziek kun je daar toch weinig mee verprutsen lijkt me. Waar het aan ligt is me echt niet duidelijk. Ik bedoel, genoeg lol gehad (altijd leuk als je als enige niet bezopen bent en je vrienden er alles aan doen om zichzelf voor lul te zetten) en volgens mij straalde ik (op het laatste uur na toen ik moe werd) uit dat ik het naar mijn zin had en mijn vrienden lol met mij hadden.
Als je dan soms zag wie er 'scoorden' dan schaal ik mezelf toch wel hoger in in ongeveer de helft van de gevallen. Nee, versieren blijft voor mij blijkbaar echt abracadabra. Jammer, want ik denk dat ik zeker wat te bieden heb...
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:53:10 #138
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134967581
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Klote yats. Je hebt het wel geprobeerd in ieder geval en dat is zeker knap ^O^

Ik had met t nieuwjaarsfeest voor het eerst dat mensen er openlijk voor uitkwamen dat ze me leuk vonden. En dat je ook met je bek vol tanden staat.. alleen het jammere was dat ik ze dan weer of totaal niets vond of gewoon niets vond.
En de jongen die ik dan wel weer interessant vind, ziet mij dan weer niet staan. Schiet ook niet echt op :')
Zie het op zijn minst als compliment dat mensen je leuk vinden (gebeurt mij zelden, of iedereen weet het goed te verbergen). Dat het dan niet de personen zijn die je zelf interessant vind is dan wel een beetje jammer natuurlijk, maar wie weet veranderd dat nog toch? Gewoon jezelf blijven en wellicht duidelijk maken dat je interesse hebt? Wij mannen hebben subtiele signalen niet door, remember?

p.s. Over 1,5 week weer stappen, wie weet dan meer succes. Al betwijfel ik het aangezien dit soort avonden niet echt best zijn voor mijn zelfvertrouwen.
pi_134967656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef yats het volgende:

[..]

Ik was gisteren van 9 tot een uur of vier bij een feest. In die tijd heb ik iets van 15 a 20 vrouwen aangesproken die signalen af gaven dat ik wel een poging kon wagen (lachen, open houding etc.) en wat dingen geprobeerd. De eerste twee had ik eventueel mee naar huis kunnen nemen maar dat was meer omdat ze al straalbezopen waren dan dat ze mij leuk/fantastisch etc vonden. Daarna was de reactie over het algemeen na een kort praatje dat er weinig reactie meer uit kwam (geen wedervragen of iets) of dat ze zich zelf omdraaiden om met een andere gozer te gaan praten/dansen. Dat lijken me vrij duidelijke afwijzingen wat eigenlijk mijn avond een beetje verpest heeft. Heel leuk is het immers niet om 2014 weer alleen te beginnen.
We kunnen niet allemaal zoals Firefly zijn
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:23:02 #140
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134985198
20 vrouwen aanspreken op een avond jezus. Wat een lol zeg
we dan
pi_134985887
Met oud en nieuw waren we bij een underground techno feest. Op een gegeven moment waren alleen ik en een vriend nog over. Af en toe liepen we een beetje door de zaal. Het was er echt pikkedonker, je kon alleen contouren, lengte en lichaamshouding zien maar niet echt elkaars gezicht ofzo (al ben ik sowieso niet lelijker dan die dude).

Maar het viel me op dat hij echt 6 keer werd aangesproken ofzo, en ik geen een keer :') Er is of iets mis met mijn lichaamshouding, of meisjes durven lange gasten niet aan te spreken. Het is een van de 2.
pi_134986918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zou gewoon voor jouw type gaan, of ze moeilijk knap zijn of niet maakt denk ik weinig uit.
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:12:49 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134987094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef yats het volgende:

Zie het op zijn minst als compliment dat mensen je leuk vinden (gebeurt mij zelden, of iedereen weet het goed te verbergen). Dat het dan niet de personen zijn die je zelf interessant vind is dan wel een beetje jammer natuurlijk, maar wie weet veranderd dat nog toch? Gewoon jezelf blijven en wellicht duidelijk maken dat je interesse hebt? Wij mannen hebben subtiele signalen niet door, remember?

p.s. Over 1,5 week weer stappen, wie weet dan meer succes. Al betwijfel ik het aangezien dit soort avonden niet echt best zijn voor mijn zelfvertrouwen.
Zie het ook wel als een compliment. Maar in the end blijft het resultaat 0,0.

Het schijnt dat ik redelijk goed duidelijk kan maken dat ik iemand interessant vind. Die kerel van 40 schijn ik zowat gestalkt te hebben die avond :')

misschien meer uitgaan/praten met de vrouwen, omdat je geintresseerd bent in het nieuwe mensen ontmoeten ipv om het scoren? Dat daardoor afwijzingen ook anders ervaart zullen worden?
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:13:30 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou gewoon voor jouw type gaan, of ze moeilijk knap zijn of niet maakt denk ik weinig uit.
Dat doe ik sowieso. De vrienden waar ik mee was probeerden me nog aan twee vriendinnen te koppelen die ik persoonlijk weinig vond (niet vanwege hun uiterlijk overigens). Die waren inderdaad makkelijk te versieren (wat de vierde vriend uit onze groep uiteindelijk deed) maar daar gaat het mij niet om. Ondanks wat ik al aangaf duik ik niet overal op af. Desperate zijn is immers niet aantrekkelijk.
pi_134987224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat doe ik sowieso. De vrienden waar ik mee was probeerden me nog aan twee vriendinnen te koppelen die ik persoonlijk weinig vond (niet vanwege hun uiterlijk overigens). Die waren inderdaad makkelijk te versieren (wat de vierde vriend uit onze groep uiteindelijk deed) maar daar gaat het mij niet om. Ondanks wat ik al aangaf duik ik niet overal op af. Desperate zijn is immers niet aantrekkelijk.
Ik denk dat jij makkelijker een super leuk antiegelijk knap meisje versierd dan een van die ''makkelijke'' vriendinnen...
Rustig aan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:18:25 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987321
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zie het ook wel als een compliment. Maar in the end blijft het resultaat 0,0.

Het schijnt dat ik redelijk goed duidelijk kan maken dat ik iemand interessant vind. Die kerel van 40 schijn ik zowat gestalkt te hebben die avond :')

misschien meer uitgaan/praten met de vrouwen, omdat je geintresseerd bent in het nieuwe mensen ontmoeten ipv om het scoren? Dat daardoor afwijzingen ook anders ervaart zullen worden?
Kun je mij uitleggen wat er zo interessant is aan mannen van rond de 40? Een huisgenote van me had laatst als 25 jarige een 38 jarige man meegenomen. Theoretisch gezien zou ik dan als 27 jarige goed bij vrouwen van rond de 20 moeten liggen, maar daar merk ik helaas weinig van.

Qua uitgaan, ik ga gemiddeld vijf keer per maand uit. Mijn intentie is niet om te scoren (die kans zet ik van tevoren op 0, ik ken mezelf) maar puur om lol te hebben. Ik heb overigens geen problemen met kletsen/ouwehoeren, maar puur met wat daarna komt.
pi_134987352
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef Sheldon. het volgende:
Met oud en nieuw waren we bij een underground techno feest. Op een gegeven moment waren alleen ik en een vriend nog over. Af en toe liepen we een beetje door de zaal. Het was er echt pikkedonker, je kon alleen contouren, lengte en lichaamshouding zien maar niet echt elkaars gezicht ofzo (al ben ik sowieso niet lelijker dan die dude).

Maar het viel me op dat hij echt 6 keer werd aangesproken ofzo, en ik geen een keer :') Er is of iets mis met mijn lichaamshouding, of meisjes durven lange gasten niet aan te spreken. Het is een van de 2.
Geef eens meer info dan wat betreft lengte en postuur.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:20:56 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134987403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:18 schreef yats het volgende:

Kun je mij uitleggen wat er zo interessant is aan mannen van rond de 40? Een huisgenote van me had laatst als 25 jarige een 38 jarige man meegenomen. Theoretisch gezien zou ik dan als 27 jarige goed bij vrouwen van rond de 20 moeten liggen, maar daar merk ik helaas weinig van.
Geen idee, ga ook niet specifiek voor de leeftijd, hij bleek toevallig 40 te zijn. Ik val wel op de wat oudere man. Dus minimaal mijn leeftijd, maar vaak nog een tikje ouder.
Terwijl een vriendin van mij ze het liefst rond haar eigen heeft of een tikje jonger.
Is geen touw aan vast te knopen hoe dat werkt in het brein van de mens ;)
quote:
Qua uitgaan, ik ga gemiddeld vijf keer per maand uit. Mijn intentie is niet om te scoren (die kans zet ik van tevoren op 0, ik ken mezelf) maar puur om lol te hebben. Ik heb overigens geen problemen met kletsen/ouwehoeren, maar puur met wat daarna komt.
Dat scheelt al een hoop natuurlijk. Al is het wel klote dat je niet verder komt. Ook lastig via internet aan te geven wat je daaraan zou kunnen doen. Aangezien je ook al heel wat tips/ideen hebt gekregen wat ik zo las.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:26:17 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134987598
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, ga ook niet specifiek voor de leeftijd, hij bleek toevallig 40 te zijn. Ik val wel op de wat oudere man. Dus minimaal mijn leeftijd, maar vaak nog een tikje ouder.
Terwijl een vriendin van mij ze het liefst rond haar eigen heeft of een tikje jonger.
Is geen touw aan vast te knopen hoe dat werkt in het brein van de mens ;)

[..]

Dat scheelt al een hoop natuurlijk. Al is het wel klote dat je niet verder komt. Ook lastig via internet aan te geven wat je daaraan zou kunnen doen. Aangezien je ook al heel wat tips/ideen hebt gekregen wat ik zo las.
Die tips worden ook zeker op prijs gesteld. Ik ken de theorie, alleen de praktijk blijft toch doen/durven etc en daar schort het nog weleens aan. Plus afrekenen met onzekerheid (mijn ex word nog bedankt voor het meenemen van mijn zelfvertrouwen) duurt enige tijd.
pi_134987716
Maar Yats, als je leuk kletst, nemen die vrouwen dan nooit eens initiatief?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')