Toch wel. Ze zei erbij: Het hoeft voor mij geen Volvo te zijn, dus wat vind je van deze.... en toen kwam een hele reeks Volvos. Ik was ff confused...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Rain man voor te zijn
En terechtquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel. Ze zei erbij: Het hoeft voor mij geen Volvo te zijn, dus wat vind je van deze.... en toen kwam een hele reeks Volvos. Ik was ff confused...
Tja dan is Maserati toch wel andere koek, echt mooi, beetje duur in het onderhoud wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel. Ze zei erbij: Het hoeft voor mij geen Volvo te zijn, dus wat vind je van deze.... en toen kwam een hele reeks Volvos. Ik was ff confused...
Die Tesla gisteren zien rijden. Wat een classy bak zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dan is Maserati toch wel andere koek, echt mooi, beetje duur in het onderhoud wel.
Man op mijn faculteit rijdt er een, topbakkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Tesla gisteren zien rijden. Wat een classy bak zeg.
Mooie auto ja, er staat er eentje bij mij in de parkeergaragequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Tesla gisteren zien rijden. Wat een classy bak zeg.
Dingen zijn populair op de TU, rijden er 3 rondquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie auto ja, er staat er eentje bij mij in de parkeergarage
Typische hype auto, voor de linkse elitequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Dingen zijn populair op de TU, rijden er 3 rond
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Typische hype auto, voor de linkse elite
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
hi geo
ik vind jou de laatste tijd een lieve user
alles goed
Opzich ben ik niet echt een ochtendmens, duurt altijd even voordat ik wakker ben.Maar ik ben ook weer niet chagrijnig in de ochtend ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut voor je, of ben je wel een ochtendmens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |