Hoezo heb je haar gedumpt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die had ik tot 1,5 maand geleden.
Echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad is wel nodig vannacht ook door gegaan terwijl ik in de ochtend naar vliegveld moest
I know... maar ja...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef Elan het volgende:
Electronica is of was wel drama bij Maserati helemaal in vochtig en koud weer veel irritante storingen tenminste dat stond laatst in Autoweek
ja en peukenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill toch
Drank zeker fucking cheap daar?
Mijn Humberto? Echt niet dat ik mijn Don de naam van een andere kerel geef he...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had zeker de breedte als je Humberto?
Dan kan ik het wel begrijpen idd, dunne skeslet.
Geen kale hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn Humberto? Echt niet dat ik mijn Don de naam van een andere kerel geef he...
Ik heb geen auto. Weinig pimpen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Don moet weer pimpen met z'n auto hoor.
Toekomstige.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Weinig pimpen dus.
Wie rijdt er nou Amerikaans?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen kale hebben.
Tenzij je zelf kaal bent uiteraard, maar dat was meer de grap.
Maar een Dodge Viper schijnt niet zuinig te zijn voor het carpoolen.
Mogelijk toekomstige. Uiteindelijk beslist mijn vrouw, zelfs als ik denk dat ik besloten heb.quote:
Maffe Chinezen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Don krijgt nu een hartverzakking.
Vrouwen houden van Italiaanse spullen, dus ook auto's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mogelijk toekomstige. Uiteindelijk beslist mijn vrouw, zelfs als ik denk dat ik besloten heb.
Gewoon een hybride Escalade rijden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee met Amerikaanse auto's.
Gewoon Pelle erbij halen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vrouwen houden van Italiaanse spullen, dus ook auto's.
De mijne houdt van 4x4 en veilig. Tenzij er een Pininfarina editie van Volvo uitkomt laat Italiaans haar koud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vrouwen houden van Italiaanse spullen, dus ook auto's.
Bijzonder onhandig in deze kwestie. Dumpen die handel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne houdt van 4x4 en veilig. Tenzij er een Pininfarina editie van Volvo uitkomt laat Italiaans haar koud.
Ik heb getwijfeld over de 300C, maar die kreeg gelijk een veto.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee met Amerikaanse auto's.
Jij hebt al een poosje geen relatie he... de truc is om haar op tijd af te leiden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bijzonder onhandig in deze kwestie. Dumpen die handel.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over de 300C, maar die kreeg gelijk een veto.
lol hebben ze nu een vector tekening in die foto gezet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
President Don, doet niemand moeilijk tegen.
Hummers zijn lelijk en kunnen niet hard en hebben weinig comfort. Dat zijn de enige criteria die ik hanteer: mooi, snel en luxe.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Don in een Hummer, soort The A-Team working his ass of voor de benzine en zijn vrouw ondertussen maar klagen dat er geen handschoenenvakje inzit.
Zuinigheid speelt geen enkele rol?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hummers zijn lelijk en kunnen niet hard en hebben weinig comfort. Dat zijn de enige criteria die ik hanteer: mooi, snel en luxe.
Niet voor mij nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zuinigheid speelt geen enkele rol?
Is wel de ultieme yo homie wagen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
President Don, doet niemand moeilijk tegen.
Ik wist niet dat ze weer gemaakt werden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Don die nieuwe Saab-modellen zijn ook wel grappig.
Waren altijd wel ouwelullenbakken maar die nieuwe Turbo-lijn van de 9-3 en de 9-5 hebben een kleine 510 pk aan boord dus allicht leuk voor de verbaasde blikken bij het stoplicht.
http://www.autoblog.com/2(...)ficially-relaunched/quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze weer gemaakt werden.
Voor mij zeker. Vrouw kwam met alternatieven : xc60, xc70, s80, xc90. Ik zag een bepaald patroon...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.autoblog.com/2(...)ficially-relaunched/
Maarja zolang Maserati of Porsche nog reële een optie is ....![]()
Daar hoef je geen Rain man voor te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor mij zeker. Vrouw kwam met alternatieven : xc60, xc70, s80, xc90. Ik zag een bepaald patroon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |