Vrouwen houden van Italiaanse spullen, dus ook auto's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mogelijk toekomstige. Uiteindelijk beslist mijn vrouw, zelfs als ik denk dat ik besloten heb.
Gewoon een hybride Escalade rijden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee met Amerikaanse auto's.
Gewoon Pelle erbij halen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vrouwen houden van Italiaanse spullen, dus ook auto's.
De mijne houdt van 4x4 en veilig. Tenzij er een Pininfarina editie van Volvo uitkomt laat Italiaans haar koud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vrouwen houden van Italiaanse spullen, dus ook auto's.
Bijzonder onhandig in deze kwestie. Dumpen die handel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne houdt van 4x4 en veilig. Tenzij er een Pininfarina editie van Volvo uitkomt laat Italiaans haar koud.
Ik heb getwijfeld over de 300C, maar die kreeg gelijk een veto.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee met Amerikaanse auto's.
Jij hebt al een poosje geen relatie he... de truc is om haar op tijd af te leiden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bijzonder onhandig in deze kwestie. Dumpen die handel.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over de 300C, maar die kreeg gelijk een veto.
lol hebben ze nu een vector tekening in die foto gezet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
President Don, doet niemand moeilijk tegen.
Hummers zijn lelijk en kunnen niet hard en hebben weinig comfort. Dat zijn de enige criteria die ik hanteer: mooi, snel en luxe.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Don in een Hummer, soort The A-Team working his ass of voor de benzine en zijn vrouw ondertussen maar klagen dat er geen handschoenenvakje inzit.
Zuinigheid speelt geen enkele rol?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hummers zijn lelijk en kunnen niet hard en hebben weinig comfort. Dat zijn de enige criteria die ik hanteer: mooi, snel en luxe.
Niet voor mij nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zuinigheid speelt geen enkele rol?
Is wel de ultieme yo homie wagen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
President Don, doet niemand moeilijk tegen.
Ik wist niet dat ze weer gemaakt werden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Don die nieuwe Saab-modellen zijn ook wel grappig.
Waren altijd wel ouwelullenbakken maar die nieuwe Turbo-lijn van de 9-3 en de 9-5 hebben een kleine 510 pk aan boord dus allicht leuk voor de verbaasde blikken bij het stoplicht.
http://www.autoblog.com/2(...)ficially-relaunched/quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze weer gemaakt werden.
Voor mij zeker. Vrouw kwam met alternatieven : xc60, xc70, s80, xc90. Ik zag een bepaald patroon...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.autoblog.com/2(...)ficially-relaunched/
Maarja zolang Maserati of Porsche nog reële een optie is ....![]()
Daar hoef je geen Rain man voor te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor mij zeker. Vrouw kwam met alternatieven : xc60, xc70, s80, xc90. Ik zag een bepaald patroon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |