geweldige darts. genotquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe was het verder vandaag stijntje
jij ook de groetjes.quote:
Ik heb 210K aan packs weggegooidquote:
Wat is jouw mening over deze auto?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonder Ajacied ervoor is dat een beetje loos...
Tesla? Ken het helemaal niet eigenlijk. Ik ben nu aan het lobbyen voor een Quattroporte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze auto?
[ afbeelding ]
Ik ben verkocht.
Ik woon in Belgie nu, kan overal. Ik ben in Olen geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger altijd baarle hertog toch
Vliegen vanzelf in brand schijnbaar electrische kutauto's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze auto?
[ afbeelding ]
Ik ben verkocht.
Als je een Tesla koopt, mag je hem levenslang GRATIS opladen bij Tesla stations.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tesla? Ken het helemaal niet eigenlijk. Ik ben nu aan het lobbyen voor een Quattroporte.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tesla? Ken het helemaal niet eigenlijk. Ik ben nu aan het lobbyen voor een Quattroporte.
Doet je baas vast wel zeker nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok gein. Maar niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een Tesla koopt, mag je hem levenslang GRATIS opladen bij Tesla stations.
[ afbeelding ]
Hij kan 420 km rijden op een accu
Kun jij zomaar zo'n auto betalen dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet alleen mevrouw Don overtuigen...
don is baas elanquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij zomaar zo'n auto betalen dan?
Kost hier wel 80 rooitjes zo'n auto alhoewel t in Belgie misschien wat cheaper is.
50-60 maar dan wel overyear of 2 jaar oud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij zomaar zo'n auto betalen dan?
Kost hier wel 80 rooitjes zo'n auto alhoewel t in Belgie misschien wat cheaper is.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Fucked up gedronken en gezopen van 11 tot nu.
Lekker man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
50-60 maar dan wel overyear of 2 jaar oud.
Klopt. Vandaag gestart, gewoon rillingen over m'n lijf...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Porsche is ook mooi maar Maserati is bijzonder en hebben mooi geluid.
die krijgt LR als ie later mijn troffeevrouwtje isquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook prachtig.
Die had ik tot 1,5 maand geleden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook prachtig.
ja inderdaad is wel nodig vannacht ook door gegaan terwijl ik in de ochtend naar vliegveld moestquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch gelukkig bijna januari maatje.
Hoezo heb je haar gedumpt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die had ik tot 1,5 maand geleden.
Echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad is wel nodig vannacht ook door gegaan terwijl ik in de ochtend naar vliegveld moest
I know... maar ja...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef Elan het volgende:
Electronica is of was wel drama bij Maserati helemaal in vochtig en koud weer veel irritante storingen tenminste dat stond laatst in Autoweek
ja en peukenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill toch
Drank zeker fucking cheap daar?
Mijn Humberto? Echt niet dat ik mijn Don de naam van een andere kerel geef he...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had zeker de breedte als je Humberto?
Dan kan ik het wel begrijpen idd, dunne skeslet.
Geen kale hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn Humberto? Echt niet dat ik mijn Don de naam van een andere kerel geef he...
Ik heb geen auto. Weinig pimpen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Don moet weer pimpen met z'n auto hoor.
Toekomstige.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Weinig pimpen dus.
Wie rijdt er nou Amerikaans?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen kale hebben.
Tenzij je zelf kaal bent uiteraard, maar dat was meer de grap.
Maar een Dodge Viper schijnt niet zuinig te zijn voor het carpoolen.
Mogelijk toekomstige. Uiteindelijk beslist mijn vrouw, zelfs als ik denk dat ik besloten heb.quote:
Maffe Chinezen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Don krijgt nu een hartverzakking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |