geweldige darts. genotquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe was het verder vandaag stijntje
jij ook de groetjes.quote:
Ik heb 210K aan packs weggegooidquote:
Wat is jouw mening over deze auto?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonder Ajacied ervoor is dat een beetje loos...
Tesla? Ken het helemaal niet eigenlijk. Ik ben nu aan het lobbyen voor een Quattroporte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze auto?
[ afbeelding ]
Ik ben verkocht.
Ik woon in Belgie nu, kan overal. Ik ben in Olen geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger altijd baarle hertog toch
Vliegen vanzelf in brand schijnbaar electrische kutauto's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze auto?
[ afbeelding ]
Ik ben verkocht.
Als je een Tesla koopt, mag je hem levenslang GRATIS opladen bij Tesla stations.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tesla? Ken het helemaal niet eigenlijk. Ik ben nu aan het lobbyen voor een Quattroporte.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tesla? Ken het helemaal niet eigenlijk. Ik ben nu aan het lobbyen voor een Quattroporte.
Doet je baas vast wel zeker nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok gein. Maar niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een Tesla koopt, mag je hem levenslang GRATIS opladen bij Tesla stations.
[ afbeelding ]
Hij kan 420 km rijden op een accu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |