abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134770979
Mi-fucking-kanki. :D Middenin mijn set dips, zwaailicht en sirenes, twee politieauto's! Ik dacht "zo, wat is er nu aan de hand" en ineens stoppen ze aan de weg. Komen er vier politiemannen en twee vrouwen uit, op me af gestormd, zwaaiend met zaklampen, "HANDEN OMHOOG"! _O_

Ik snapte het al, ik mocht natuurlijk niet over dat hekje van 1 meter heen zijn gestapt. Zal wel een of andere hyperalerte buurtbewoner 112 hebben gebeld. :') Dus ik wacht rustig en met handen omhoog tot ze bij me zijn. Sta ik daar pumped op mijn blauwe vans, zwarte trainingsbroek, Gold's Gym tanktop onder mijn openhangende winterjas.

Schetterende walkie-talkies alles. Één politieman houdt me vast, een andere politieboy + popovrouw vragen me wat ik aan het doen was. De rest onderzoekt het kinderdagverblijf waar het hekje bij hoorde, sporen van inbraak zoeken dit dat. :') Ik vertel ze half nahijgend en schaterlachend dat ik vanavond voor het uitgaan nog even wilde trainen, maar dat hij door de vakantie al vroeg dicht was. Wist ik nog niet en aangezien ik al omgekleed en gemotiveerd was: even doorgefietst naar een speeltuintje. Wilde pullups doen (shoutout naar ZetaOS), maar speeltuintje was crap. Ik zag een hekje, stapte eroverheen en ging op de hoek maar wat dips doen. :)

Geloofden ze niets van, politiemannen blijven stug dat kinderdagverblijf onderzoeken. :') "Je maakt een rare indruk, wat is er met die outfit, waarom heb je geen ID-kaart bij je", etc etc". :') Ik half lachend en verbaasd nog meer background story geven, gingen ze me alles vragen over wie ik was, waar ik woonde, telefoonnummer, geboortedatum, en omdat ik genoemd had dat ik bij mijn vriendin was, ook alles van haar vragen en noteren. :')

Via de telefoon aan elkaar vragen of er nog meer inbraken op mijn naam stonden, eerdere aanraking met de politie, helemaal niets natuurlijk. Andere man zucht dat hij me niet gelooft, moet mijn jas uitdoen, etc. Stond ik daar in mijn tanktop in de kou, guns blazing! Dus ik spring op dat hek en doe een paar dips, "kijk, dit deed ik", die lui duiken meteen half op me. _O-

Nog meer gedoe, en omdat ik mijn ID-kaart niet bij me had, wilden ze me meenemen naar het bureau. :D Gezegd dat me dat niet zo'n goed idee leek, aangeboden dat mijn vriendin die ID-kaart vast wel kon komen brengen. Gebeld op voorwaarde dat ze er dan "binnen 3 minuten moest zijn". Schreeuwende walkie-talkies, zwaailicht en sirenes. Vier politiemensen gaan er al vandoor met de auto, twee blijven achter, en maar wachten op vriendin. Ondervragen wat ik hier deed en waarom ik toch zo gekleed was, "waarom ga je in je jas sporten", etc. :')

Ging niet snel genoeg voor ze, dus moest ik haar weer bellen van ze. :') Uiteindelijk kwam ze eraan met een vriendin van haar, weinig gezegd. ID-kaart laten zien en we mochten weer weg. :)

TLDR: 's avonds trainen in een speeltuintje, buurtbewoner belt 112 en 6 politiemensen denken een kwartier lang dat ik een inbreker ben. :')
pi_134771153
Zoveel werk in een verzonnen kuttopic...
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:05:50 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134771232
Lol :')

Overijverige bromsnorren/snollen :r
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134771353
Wat zijn vriendinnen?
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_134771464
Just a regular day in the ghetto
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:12:55 #6
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134771595
Met jouw fysiek is 6 politieagenten wel een beetje weinig, denk je ook niet?
pi_134771627
Kan je ook nog even op Facebook zetten dat je bijna door de politie bent meegenomen.
pi_134771649
Nog mazzel dat je geen prent kreeg voor het niet bij je hebben van een ID. Rond de 250 is dat als ik me goed herinner.
pi_134771650
Heb vergelijkbare situaties meegemaakt ja met de politie, sommige weten zelf niet eens waar ze mee bezig zijn _O-
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:14:31 #10
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134771689
Maar omdat je foto geen instagramfilter heeft krijgt dit topic slechts 7.3/10. Dat is best hoog, je OP is dan ook goed geschreven.

Half februari mag je je rapport ophalen.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:14:52 #11
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134771713
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef niels0 het volgende:
Nog mazzel dat je geen prent kreeg voor het niet bij je hebben van een ID. Rond de 250 is dat als ik me goed herinner.
:') 25 bedoel je.
En altijd het laatste woord.
pi_134771718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Zoveel werk in een verzonnen kuttopic...
Putin for President _O_
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:15:25 #13
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_134771731
Mi kanki? :D

Wtf betekent dat? _O-
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_134771736
Was een keer op een maat aan het wachten maar omdat het hard regende ging ik onder een garage staan, kwamen er ook ineens 2 politie auto's mij insluiten omdat ze dachten dat ik grafiti aan het spuiten was, moest ik ook een uur met ze in gesprek gaan en onnodig veel uitleg geven :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:15:39 #15
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134771743
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

:') 25 bedoel je.
quote:
http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/?boete_tree=13765,3114#keuzes
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:16:12 #16
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134771765
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:16:26 #17
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_134771781
Leuk topic. Goed leesvoer. Kon me de situatie voorstellen. Vermakelijk verteld.

7,5/10
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_134771790
Wat zijn dips my dear? :@
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:17:46 #19
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134771855
Eigenlijk heb ik een keer precies hetzelfde meegemaakt. Ook op een schoolplein. Waren alleen maar twee agenten. Was in het dorp waar mijn ouders wonen dus volgens mij ben ik (serieus) de enige persoon die staande er is gehouden in de hele geschiedenis van dat dorp.
pi_134771890
verzonnen :') overuidelijk.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:18:45 #21
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_134771908
Wat was de responstijd eigenlijk? Als het te lang duurde kan je een aanklacht indienen.
pi_134772015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Oh sick verhoogd _O-
Ah, bij mij zat er nog wat anders bij dan. Weet ik niet meer.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:27:15 #23
409225 EenKriek
Ik lach me er één.
pi_134772389
Zelden zo'n klotetopic gelezen. Als je een verhaaltje verzint, maak het dan grappig.

:')
emo punt gif
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:27:38 #24
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134772401
Dips kun je ook on de keuken doen, scheelt je popo
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_134773308
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:15 schreef Keukendrol het volgende:
Mi kanki? :D

Wtf betekent dat? _O-
Mi papi ik zal het je uitleggen
Mi kanki is een combinatie van mi papi en kanker

Fijne dag nog
pi_134773329
Die gekke Panzer. Oppompen voor het uitgaan :P
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:56:00 #27
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_134773438
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:52 schreef Atemno het volgende:
Die gekke Panzer. Oppompen voor het uitgaan :P
De make up van de man, niks mis mee.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_134773449
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:58:04 #29
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_134773497
*edit - werkt niet
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 28 december 2013 @ 01:19:43 #31
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134774123
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
Mi-fucking-kanki. :D Middenin mijn set dips, zwaailicht en sirenes, twee politieauto's! Ik dacht "zo, wat is er nu aan de hand" en ineens stoppen ze aan de weg. Komen er vier politiemannen en twee vrouwen uit, op me af gestormd, zwaaiend met zaklampen, "HANDEN OMHOOG"! _O_

[ afbeelding ]

Ik snapte het al, ik mocht natuurlijk niet over dat hekje van 1 meter heen zijn gestapt. Zal wel een of andere hyperalerte buurtbewoner 112 hebben gebeld. :') Dus ik wacht rustig en met handen omhoog tot ze bij me zijn. Sta ik daar pumped op mijn blauwe vans, zwarte trainingsbroek, Gold's Gym tanktop onder mijn openhangende winterjas.

Schetterende walkie-talkies alles. Één politieman houdt me vast, een andere politieboy + popovrouw vragen me wat ik aan het doen was. De rest onderzoekt het kinderdagverblijf waar het hekje bij hoorde, sporen van inbraak zoeken dit dat. :') Ik vertel ze half nahijgend en schaterlachend dat ik vanavond voor het uitgaan nog even wilde trainen, maar dat hij door de vakantie al vroeg dicht was. Wist ik nog niet en aangezien ik al omgekleed en gemotiveerd was: even doorgefietst naar een speeltuintje. Wilde pullups doen (shoutout naar ZetaOS), maar speeltuintje was crap. Ik zag een hekje, stapte eroverheen en ging op de hoek maar wat dips doen. :)

Geloofden ze niets van, politiemannen blijven stug dat kinderdagverblijf onderzoeken. :') "Je maakt een rare indruk, wat is er met die outfit, waarom heb je geen ID-kaart bij je", etc etc". :') Ik half lachend en verbaasd nog meer background story geven, gingen ze me alles vragen over wie ik was, waar ik woonde, telefoonnummer, geboortedatum, en omdat ik genoemd had dat ik bij mijn vriendin was, ook alles van haar vragen en noteren. :')

Via de telefoon aan elkaar vragen of er nog meer inbraken op mijn naam stonden, eerdere aanraking met de politie, helemaal niets natuurlijk. Andere man zucht dat hij me niet gelooft, moet mijn jas uitdoen, etc. Stond ik daar in mijn tanktop in de kou, guns blazing! Dus ik spring op dat hek en doe een paar dips, "kijk, dit deed ik", die lui duiken meteen half op me. _O-

Nog meer gedoe, en omdat ik mijn ID-kaart niet bij me had, wilden ze me meenemen naar het bureau. :D Gezegd dat me dat niet zo'n goed idee leek, aangeboden dat mijn vriendin die ID-kaart vast wel kon komen brengen. Gebeld op voorwaarde dat ze er dan "binnen 3 minuten moest zijn". Schreeuwende walkie-talkies, zwaailicht en sirenes. Vier politiemensen gaan er al vandoor met de auto, twee blijven achter, en maar wachten op vriendin. Ondervragen wat ik hier deed en waarom ik toch zo gekleed was, "waarom ga je in je jas sporten", etc. :')

Ging niet snel genoeg voor ze, dus moest ik haar weer bellen van ze. :') Uiteindelijk kwam ze eraan met een vriendin van haar, weinig gezegd. ID-kaart laten zien en we mochten weer weg. :)

TLDR: 's avonds trainen in een speeltuintje, buurtbewoner belt 112 en 6 politiemensen denken een kwartier lang dat ik een inbreker ben. :')
cool story, please tell more
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134775393
quote:

[ afbeelding ]

Waar was dit precies?
In het Sarphatipark kan je altijd nog even wat aan je shape doen :s)
pi_134775664
OP niet gelezen maar was het in zuidoost?
graag op anoniem
pi_134776087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 03:01 schreef KingRoland het volgende:
Nee, Amstelveen notabene :')
pi_134776108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 03:01 schreef KingRoland het volgende:
in Zuidoost had wss niemand gebeld
  zaterdag 28 december 2013 @ 05:07:12 #36
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_134776127
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:15 schreef eend112 het volgende:
Was een keer op een maat aan het wachten maar omdat het hard regende ging ik onder een garage staan, kwamen er ook ineens 2 politie auto's mij insluiten omdat ze dachten dat ik grafiti aan het spuiten was, moest ik ook een uur met ze in gesprek gaan en onnodig veel uitleg geven :')
Het blijven verschrikkelijke mierenneukers die blauwtjes.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:09:39 #37
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134777440
Tough story bru. Ik ben niet geget toen ik inbrak vannacht.
Deathlift or Die.
pi_134779854
quote:
Je hebt geen draagplicht.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_134780128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je hebt geen draagplicht.
Klopt, maar wel een toonplicht als er een concrete verdenking bestaat.
pi_134780381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:20 schreef niels0 het volgende:
Klopt, maar wel een toonplicht als er een concrete verdenking bestaat.
En dus had ie 'm niet bij zich, hij was niks strafbaars aan het doen. Als alleen het niet kunnen tonen een boete had opgeleverd kan je vaststellen dat er niks concreets aan de hand was. En dus was er geen reden om z'n ID te vragen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_134780483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En dus had ie 'm niet bij zich, hij was niks strafbaars aan het doen. Als alleen het niet kunnen tonen een boete had opgeleverd kan je vaststellen dat er niks concreets aan de hand was. En dus was er geen reden om z'n ID te vragen.
Oh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat er alleen al bij een vermoeden van het plegen van een delict/misdrijf een toonplicht gold.
pi_134780693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef niels0 het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat er alleen al bij een vermoeden van het plegen van een delict/misdrijf een toonplicht gold.
Als jij betrapt wordt op het ingooien van een winkelruit dan kunnen ze erom vragen ja, dan is er gewoon daadwerkelijk iets gebeurd. Maar dit is zo indirect, ze kunnen je dan ook op straat aanhouden en om je ID kaart vragen: niet bij je, boete. Zo werkt die wet niet. De situatie is een grijs gebied, dat geef ik toe. In dit geval had ik, indien er een strafbeschikking werd opgesteld, een bezwaarschrift ingediend. Laat maar komen.
pi_134780836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als jij betrapt wordt op het ingooien van een winkelruit dan kunnen ze erom vragen ja, dan is er gewoon daadwerkelijk iets gebeurd. Maar dit is zo indirect, ze kunnen je dan ook op straat aanhouden en om je ID kaart vragen: niet bij je, boete. Zo werkt die wet niet. De situatie is een grijs gebied, dat geef ik toe. In dit geval had ik, indien er een strafbeschikking werd opgesteld, een bezwaarschrift ingediend. Laat maar komen.
Hmja, is duidelijk. Weer wat geleerd. :)
Dat ze zomaar om een ID zouden vragen is dacht ik ook in strijd met het verdrag van Schengen. Verkapte grenscontrole noemen ze het dan in dat verdrag. Heeft iets met vrij verkeer van personen te maken is me eens verteld. Ik weet er het fijne niet van.
pi_134781125
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:46 schreef niels0 het volgende:

[..]

Hmja, is duidelijk. Weer wat geleerd. :)
Dat ze zomaar om een ID zouden vragen is dacht ik ook in strijd met het verdrag van Schengen. Verkapte grenscontrole noemen ze het dan in dat verdrag. Heeft iets met vrij verkeer van personen te maken is me eens verteld. Ik weet er het fijne niet van.
Het is wel een kromme wet, want als getuige van een misdrijf kunnen ze je ook vragen om je ID kaart te tonen en als je dat niet kan kunnen ze je een boete geven (theoretisch). De toonplicht wordt daarmee wel eigenlijk een draagplicht. Die wet moet gewoon de prullebak in. Als ze je ID willen vaststellen dan konden ze dat allang doen, je gaat mee of je toont nu je ID kaart, dat ze er nu een boete overheen kunnen gooien is.. "leuk". Ik ga naar de sportschool, zonder ID kaart, living on the edge!! :)
  zaterdag 28 december 2013 @ 13:17:02 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_134781724
In speeltuintjes je workout doen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_134785447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef TwentyFourr het volgende:
Met jouw fysiek is 6 politieagenten wel een beetje weinig, denk je ook niet?
Twee ervan waren vrouw. :')

quote:
:')

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Wat zijn dips my dear? :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar omdat je foto geen instagramfilter heeft krijgt dit topic slechts 7.3/10. Dat is best hoog, je OP is dan ook goed geschreven.

Half februari mag je je rapport ophalen.
Cheers!

quote:
Wat. :') Ik dacht toen ik daar stond dat ze me misschien wel iets zouden aansmeren voor rondhangen op onbevoegd terrein ofzo. :') Maar het was een fucking schoolplein, en het hekwerk was een stukje verderop gewoon open. :D

Die gasten moeten zich ook maar stom hebben gevoeld, maar ze zeiden dat er de laatste tijd elke avond wel ergens werd ingebroken daar. :')
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:11:14 #47
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134791232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
In speeltuintjes je workout doen :')
Unaware.

Deathlift or Die.
  Forum Admin zaterdag 28 december 2013 @ 17:28:58 #48
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_134792167
Gewoon beta worden, ik heb nooit politie op zolder behalve in GTA
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:29:11 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_134792174
Wat doe je in Adam? Bij je dinnetje? PM me ff, heb wat tips van je nodig, danku :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_134792282
Ik neem aan dat er wel zo'n politieradioafluisterendeamateurfotograaf bij was om dit tafereel voor het nageslacht vast te leggen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_134792371
quote:

Je rechten niet kennen. :')
Tijd vrij maken voor babbeltjes met de popo. :')
Informatie vrijwillig ruilen tegen iets anders dan geld. :')
  Forum Admin zaterdag 28 december 2013 @ 17:36:23 #52
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_134792470
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem aan dat er wel zo'n politieradioafluisterendeamateurfotograaf bij was om dit tafereel voor het nageslacht vast te leggen
De frontpage maar in de gaten houden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:40:26 #53
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_134795034
quote:
Dat soort losers bekogel ik met milkshakes vanuit mijn AMG :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_134802331
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat doe je in Adam? Bij je dinnetje? PM me ff, heb wat tips van je nodig, danku :)
Koude Noorden verruild voor bright lights big city, aanrader. Maar dm staat open. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Yeah ik denk dat je het wel ergens terug kunt luisteren, thanks. Hoorde ook de hele tijd dat ze een 'issue nummer' omriepen op die walkie-talkies, 4086 ofzo. Ga zo even zoeken, ben benieuwd. :') :D
pi_134812340
Als agent had ik zo'n tokkie al direct meegenomen naar het bureau. Als dit echt gebeurd was...
  zondag 29 december 2013 @ 21:48:52 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 29 december 2013 @ 22:51:37 #57
157922 fathank
pi_134854129
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 00:42 schreef GhpH het volgende:
Als agent had ik zo'n tokkie al direct meegenomen naar het bureau. Als dit echt gebeurd was...
Maak je maar niet druk, zwakzinnigen mogen alleen in de berm staan te flitsen. Veel meer zullen ze jou niet laten doen
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134858777
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk, zwakzinnigen mogen alleen in de berm staan te flitsen. Veel meer zullen ze jou niet laten doen
Denken dat ik zwakzinnig ben :')
  maandag 30 december 2013 @ 00:13:50 #59
157922 fathank
pi_134859150
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 00:05 schreef GhpH het volgende:

[..]

Denken dat ik zwakzinnig ben :')
Moet haast wel met zo'n comment.