Je rechten niet kennen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
Geloofden ze niets van, politiemannen blijven stug dat kinderdagverblijf onderzoeken."Je maakt een rare indruk, wat is er met die outfit, waarom heb je geen ID-kaart bij je", etc etc".
Ik half lachend en verbaasd nog meer background story geven, gingen ze me alles vragen over wie ik was, waar ik woonde, telefoonnummer, geboortedatum, en omdat ik genoemd had dat ik bij mijn vriendin was, ook alles van haar vragen en noteren.
De frontpage maar in de gaten houden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem aan dat er wel zo'n politieradioafluisterendeamateurfotograaf bij was om dit tafereel voor het nageslacht vast te leggen
Dat soort losers bekogel ik met milkshakes vanuit mijn AMGquote:
Koude Noorden verruild voor bright lights big city, aanrader. Maar dm staat open.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat doe je in Adam? Bij je dinnetje? PM me ff, heb wat tips van je nodig, danku
Yeah ik denk dat je het wel ergens terug kunt luisteren, thanks. Hoorde ook de hele tijd dat ze een 'issue nummer' omriepen op die walkie-talkies, 4086 ofzo. Ga zo even zoeken, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem aan dat er wel zo'n politieradioafluisterendeamateurfotograaf bij was om dit tafereel voor het nageslacht vast te leggen
Maak je maar niet druk, zwakzinnigen mogen alleen in de berm staan te flitsen. Veel meer zullen ze jou niet laten doenquote:Op zondag 29 december 2013 00:42 schreef GhpH het volgende:
Als agent had ik zo'n tokkie al direct meegenomen naar het bureau. Als dit echt gebeurd was...
Denken dat ik zwakzinnig benquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, zwakzinnigen mogen alleen in de berm staan te flitsen. Veel meer zullen ze jou niet laten doen
Moet haast wel met zo'n comment.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |