Geef hem een kus dan komt hij klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
@ F-f,
Ik doe aan zelfaanwijzing. Stukje zelfbescherming. Die gast heeft ongetwijfeld genoeg aan zijn hoofd. Ik laat het en hem even rusten. Hij spreekt mij maar aan als hij daar behoefte aan heeft. Ik ga niks meer doen.
Oké, ik snap het. Maar ik neem aan dat je hem wel gewoon gedag zegt als je hem ziet(?)quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
@ F-f,
Ik doe aan zelfaanwijzing. Stukje zelfbescherming. Die gast heeft ongetwijfeld genoeg aan zijn hoofd. Ik laat het en hem even rusten. Hij spreekt mij maar aan als hij daar behoefte aan heeft. Ik ga niks meer doen.
Ja, dat sws. Maar niet meer dan datquote:Op zondag 29 december 2013 08:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Maar ik neem aan dat je hem wel gewoon gedag zegt als je hem ziet(?)
Nja, wie weet neemt hij het initiatief.quote:Op zondag 29 december 2013 09:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, dat sws. Maar niet meer dan dat
Merk het straks wel. We moeten allebei om 1u beginnen. Dat betekent we eerder aanwezig moeten zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, wie weet neemt hij het initiatief.
bzzzt, electricityquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef MaidensTower het volgende:
Ben ergens achter: hij zit in de scheidingHet is nog niet rond. Het is ook bekend bij wat collega's.
Verklaart een hoop denk ik.
23 jaar en in de scheiding...2 jaar getrouwd.. Niet gelovig opgegroeid, maar later gelovig geworden.
Ik vind je een beetje sneu, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 december 2013 10:12 schreef MaidensTower het volgende:
Jullie vinden het echt geinig hèTrend van nu enzo
Je kunt beter gewoon letterlijk zeggen dat je hem leuk vindt in plaats van verborgen boodschappen gebruiken, want de mannen pikken dat niet altijd snel op en hij zit blijkbaar in een lastige periode waardoor hij die boodschappen 99% zeker niet opvat. Dan kan je beter gewoon op de man af zeggen dat je een oogje op hem hebt, klaar.quote:Op zondag 29 december 2013 10:17 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn 'obsessie' is eigenlijk een uitvlucht. Doordat ik zoveel werk, kom ik niet toe aan mijn andere prio's, waardoor ik me leeg, kut en onzeker voel. Maar het moet wel, want ik sta er financieel slecht voor: flink rood staan en een vriend geld verschuldigd.
Ik ben verhuisd en had tijdelijk geen werk.
Het wordt een echte soapquote:Op zondag 29 december 2013 10:17 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn 'obsessie' is eigenlijk een uitvlucht. Doordat ik zoveel werk, kom ik niet toe aan mijn andere prio's, waardoor ik me leeg, kut en onzeker voel. Maar het moet wel, want ik sta er financieel slecht voor: flink rood staan en een vriend geld verschuldigd.
Ik ben verhuisd en had tijdelijk geen werk.
Opgelost, slotje!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
@ F-f,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |