Nja, hij is ook niet helemaal compleet. Wist niet wat ik erover moest schrijven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:03 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Je bent de blog vergeten in je samenvatting.
Kan toch niet, je nickname aanpassen? Maar Federer wordt nu getraind door Edberg hè, dus wie weet...quote:En ik zou je nick aanpassen. Move over Federer..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef MaidensTower het volgende:
Ooohh ik heb allemaal lekkere dingen gehaald voor de klanten en moet af en toe in zijn buurt zijnwoehoeew.
Update: hij heeft 'hoi' gezegd. Alleen aan mij. Hij was te laat en kwam een slokje water halen in de kantine. Hihi
Nou, inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef Zwansen het volgende:
Grappig, jij 'stalkt' hem, Federer-fan stalkt jou vervolgens weer...
Moet dat electricity er niet achter? Wat mj betreft wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Epische topicreeks.
Op de valreep van 2014 is er toch nog een nieuw Woord van het Jaar 2013: bzzztt
Ik vind het ook wat stil in het topic.quote:
Schat,quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef MaidensTower het volgende:
HeyMinder leuke update:
Door drukke werkdag enzo geen contact gehad. Ook geen oogcontact. Ik was uiteindelijk vrij en hij had zijn pauze gehad en moest weer werken. Met een droge 'fijne avond' verdween hij naar beneden.
Het zat mij zo dwars dat ik met mijn jas aan naar hem toe ben gegaan.
Ik zei: "Ik wil mijn excuses aanbieden. Volgens mij heb ik je overvallen. Ik wou je laten lachen".
Hij: "Huh, waarmee?".
Ik: 'Heb je het niet gelezen?".
Hij: "De link deed het niet".
Ik: "Uh oh, ik had iets gewijzigd. Wil je het lezen?"
Hij: "Uh ja. Ja, ik kon het niet openen".
Ik: "Ik vond je een beetje afstandelijk. Dacht dat het daardoor kwam".
Hij: "Nee, het is gewoon erg druk en ik kan niet praten tijdens het werk"
(dat laatste klopt. Hij kreeg een x op zijn flikker waar ik bij was)
Mja ik rondde het af en wenste hem nog een fijne werkdag.
..
Done. Dat artikel gaat hij dus nooit lezen. Als hij erom vraagt ga ik zeggen dat ik het niet kan terughalen. Ik ga geen aandacht meer aan hem besteden en hem behandelen als een random collega.
Damnit. Fuck you gewoon. Geen eens terugmailen ofzo. Ik weet iig wanneer hij op mijn site spiekt. It's time to switch the roles. Alles wat ik nu doe gaat hij doen. Morgen werken we weer samen. Het is goed met hem![]()
Voel me afgewezen
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef MaidensTower het volgende:
NeeHij weet al dat ik hem leuk vind. Hoe vaak moet hij dat nog bevestigd krijgen?
Er zijn genoeg wanhopige jongemannen die smachtend op hun zolderkamer jou nu gaan DM'en.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:18 schreef MaidensTower het volgende:
Denk dat ik voldoende heb geschoten. Hij neemt niet eens de moeite om terug te mailen. Ook kreeg ik geen bericht terug op fijne feestdagen tekst via L.I.
Iets als "Jij ook", "Wat was je vroeg weg vandaag", "Je link doet het niet", "Heb je App? Dat praat makkelijker".
Ik blijf niet aan de gang hoor. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Graag of niet hè
Ik wil een man met levenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er zijn genoeg wanhopige jongemannen die smachtend op hun zolderkamer jou nu gaan DM'en.
Misschien ben jij wel de oorzaak van de scheidingquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef MaidensTower het volgende:
Ben ergens achter: hij zit in de scheidingHet is nog niet rond. Het is ook bekend bij wat collega's.
Verklaart een hoop denk ik.
23 jaar en in de scheiding...2 jaar getrouwd.. Niet gelovig opgegroeid, maar later gelovig geworden.
Ik begrijp je conclusie niet. Hoe heeft hij je afgewezen? In wat je schrijft, lees ik niets wat op een afwijzing wijst (en evenmin iets wat wijst op een aanmoediging) - op mij komt het over als een redelijk neutraal gesprek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef MaidensTower het volgende:
HeyMinder leuke update:
Door drukke werkdag enzo geen contact gehad. Ook geen oogcontact. Ik was uiteindelijk vrij en hij had zijn pauze gehad en moest weer werken. Met een droge 'fijne avond' verdween hij naar beneden.
Het zat mij zo dwars dat ik met mijn jas aan naar hem toe ben gegaan.
Ik zei: "Ik wil mijn excuses aanbieden. Volgens mij heb ik je overvallen. Ik wou je laten lachen".
Hij: "Huh, waarmee?".
Ik: 'Heb je het niet gelezen?".
Hij: "De link deed het niet".
Ik: "Uh oh, ik had iets gewijzigd. Wil je het lezen?"
Hij: "Uh ja. Ja, ik kon het niet openen".
Ik: "Ik vond je een beetje afstandelijk. Dacht dat het daardoor kwam".
Hij: "Nee, het is gewoon erg druk en ik kan niet praten tijdens het werk"
(dat laatste klopt. Hij kreeg een x op zijn flikker waar ik bij was)
Mja ik rondde het af en wenste hem nog een fijne werkdag.
..
Done. Dat artikel gaat hij dus nooit lezen. Als hij erom vraagt ga ik zeggen dat ik het niet kan terughalen. Ik ga geen aandacht meer aan hem besteden en hem behandelen als een random collega.
Damnit. Fuck you gewoon. Geen eens terugmailen ofzo. Ik weet iig wanneer hij op mijn site spiekt. It's time to switch the roles. Alles wat ik nu doe gaat hij doen. Morgen werken we weer samen. Het is goed met hem![]()
Voel me afgewezen
Dit zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef MaidensTower het volgende:
Ben ergens achter: hij zit in de scheidingHet is nog niet rond. Het is ook bekend bij wat collega's.
23 jaar en in de scheiding...2 jaar getrouwd.. Niet gelovig opgegroeid, maar later gelovig geworden.
Geef hem een kus dan komt hij klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
@ F-f,
Ik doe aan zelfaanwijzing. Stukje zelfbescherming. Die gast heeft ongetwijfeld genoeg aan zijn hoofd. Ik laat het en hem even rusten. Hij spreekt mij maar aan als hij daar behoefte aan heeft. Ik ga niks meer doen.
Oké, ik snap het. Maar ik neem aan dat je hem wel gewoon gedag zegt als je hem ziet(?)quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
@ F-f,
Ik doe aan zelfaanwijzing. Stukje zelfbescherming. Die gast heeft ongetwijfeld genoeg aan zijn hoofd. Ik laat het en hem even rusten. Hij spreekt mij maar aan als hij daar behoefte aan heeft. Ik ga niks meer doen.
Ja, dat sws. Maar niet meer dan datquote:Op zondag 29 december 2013 08:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Maar ik neem aan dat je hem wel gewoon gedag zegt als je hem ziet(?)
Nja, wie weet neemt hij het initiatief.quote:Op zondag 29 december 2013 09:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, dat sws. Maar niet meer dan dat
Merk het straks wel. We moeten allebei om 1u beginnen. Dat betekent we eerder aanwezig moeten zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, wie weet neemt hij het initiatief.
bzzzt, electricityquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind je een beetje sneu, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 december 2013 10:12 schreef MaidensTower het volgende:
Jullie vinden het echt geinig hèTrend van nu enzo
Je kunt beter gewoon letterlijk zeggen dat je hem leuk vindt in plaats van verborgen boodschappen gebruiken, want de mannen pikken dat niet altijd snel op en hij zit blijkbaar in een lastige periode waardoor hij die boodschappen 99% zeker niet opvat. Dan kan je beter gewoon op de man af zeggen dat je een oogje op hem hebt, klaar.quote:Op zondag 29 december 2013 10:17 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn 'obsessie' is eigenlijk een uitvlucht. Doordat ik zoveel werk, kom ik niet toe aan mijn andere prio's, waardoor ik me leeg, kut en onzeker voel. Maar het moet wel, want ik sta er financieel slecht voor: flink rood staan en een vriend geld verschuldigd.
Ik ben verhuisd en had tijdelijk geen werk.
Het wordt een echte soapquote:Op zondag 29 december 2013 10:17 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn 'obsessie' is eigenlijk een uitvlucht. Doordat ik zoveel werk, kom ik niet toe aan mijn andere prio's, waardoor ik me leeg, kut en onzeker voel. Maar het moet wel, want ik sta er financieel slecht voor: flink rood staan en een vriend geld verschuldigd.
Ik ben verhuisd en had tijdelijk geen werk.
Opgelost, slotje!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
@ F-f,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |