abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135001189
Ik moet morgen werken :)

Is het fout als ik afleiding zoek bij andere mannen?
pi_135001216
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Goede! Een fatsoenlijke man had een beleefde mail terug gestuurd. There is something very wrong with him! Vond hem zo stil en mysterieus, maar hij is misschien zelfs een creap!

Wat adviseer je me mij te doen tegenover hem? Wil het liefst hem voorgoed vermijden zodat ik het snel achter me kan laten.
Nee, wees blij dat hij geen mail heeft gestuurd, anders kreeg je weer hoop en werd het vuur nog meer bij je aangewakkerd. Ik zou echt van geluk spreken en dankbaar zijn dat die collega die info aan jou heeft gegeven, anders bleef je nog steeds in die roze wolk en ging je nog meer moeite voor hem doen, omdat je in je hoofd dacht dat hij de ideale man voor je is.

het is natuurlijk heel rot voor m dat ie het zo moeilijk heeft (gehad), dat wens je niemand toe, maar deze man is duidelijk geen relatiemateriaal en ik zou hem zo snel mogelijk vergeten, want nogmaals: je wilt een leuke relatie en niet iemands psycholoogje spelen.

Ik zou heel normaal tegen hem doen, zoals tegen iedere andere collega, waarom zou je je opeens anders gedragen?
pi_135001389
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MaidensTower het volgende:

Is juist goed.
pi_135001568
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nee, wees blij dat hij geen mail heeft gestuurd, anders kreeg je weer hoop en werd het vuur nog meer bij je aangewakkerd. Ik zou echt van geluk spreken en dankbaar zijn dat die collega die info aan jou heeft gegeven, anders bleef je nog steeds in die roze wolk en ging je nog meer moeite voor hem doen, omdat je in je hoofd dacht dat hij de ideale man voor je is.

het is natuurlijk heel rot voor m dat ie het zo moeilijk heeft (gehad), dat wens je niemand toe, maar deze man is duidelijk geen relatiemateriaal en ik zou hem zo snel mogelijk vergeten, want nogmaals: je wilt een leuke relatie en niet iemands psycholoogje spelen.

Ik zou heel normaal tegen hem doen, zoals tegen iedere andere collega, waarom zou je je opeens anders gedragen?
Heeeeel erg bedankt. Hier kan ik wat mee!

Ik wil zeker een psycholoogje spelen! Heb zelfs een verloving achter de rug, omdat meneer vervelend werd zodra hij geen aandacht kreeg (door zijn issues). Geen maandje na ons breuk heef hij weer een ander gekregen. Sommige mannen kunnen niet alleen zijn, anderen niet met een vrouw. Ik wil een stabiele en sterke man ;( Jammer, want hij lijkt wel sterk. Of ik hoopte dat gewoon. Hij is heel stilletjes en komt verlegen over. Hij praat alleen als anderen tegen hem praten. Daarvan kon ik al wat afleiden denk ik. Zelfverzekerde mannen staan rechtop en durven luid te zijn (zonder te overdrijven of course).
pi_135001870
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Heeeeel erg bedankt. Hier kan ik wat mee!

Ik wil zeker een psycholoogje spelen! Heb zelfs een verloving achter de rug, omdat meneer vervelend werd zodra hij geen aandacht kreeg (door zijn issues). Geen maandje na ons breuk heef hij weer een ander gekregen. Sommige mannen kunnen niet alleen zijn, anderen niet met een vrouw. Ik wil een stabiele en sterke man ;( Jammer, want hij lijkt wel sterk. Of ik hoopte dat gewoon. Hij is heel stilletjes en komt verlegen over. Hij praat alleen als anderen tegen hem praten. Daarvan kon ik al wat afleiden denk ik. Zelfverzekerde mannen staan rechtop en durven luid te zijn (zonder te overdrijven of course).
Geen dank, ik hoop dat je hier echt wat aan hebt en dat je niet meteen smelt als hij opeens iets van zich laat horen. Je moet de hele situatie gewoon op lange termijn bekijken...ik denk dat het te veel gezeik zal opleveren. Al hoop ik voor hem dat hij er snel bovenop komt.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:49:35 #281
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135002077
quote:

Nee mijn deur staat open.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135002120
ik heb dit topic eigenlijk niet gevolgd is er een samenvatting?
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:51:45 #283
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_135002290
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Solo14 het volgende:
te lang
pi_135002838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:46 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Geen dank, ik hoop dat je hier echt wat aan hebt en dat je niet meteen smelt als hij opeens iets van zich laat horen. Je moet de hele situatie gewoon op lange termijn bekijken...ik denk dat het te veel gezeik zal opleveren. Al hoop ik voor hem dat hij er snel bovenop komt.
Ja, op lange termijn is hij niet geschikt voor mij idd. Gaat dat gevoel nog over of wat? Ervaring?
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:58:42 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_135002847
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Solo14 het volgende:
Jazeker:

Nja, MaidensTower heeft een leuke collega (op haar werk). Ze was verlegen en er ging iets mis met de koffiemok. Daarna prikte ze in zijn bovenarm en zei ze "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel doorhad. Achteraf was het inderdaad een rare manier van laten blijken dat ze hem leuk vindt. Hij kon erom lachen, dus ze zit veilig haha. Ze noemt hem meneer Baard en had hem een berichtje gestuurd via LinkedIn. Drie minuten later reageerde hij. MaidensTower wil vervolgens afstand nemen. Ze wist even niet hoe ze zich moet gedragen tegenover hem dus ging ze hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, zij voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen ze elkaar (als die matchen), maar dan gaat ze wel even naar buiten. Ze wilde sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben ze een minivergadering van 15 minuten, waar ze elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt haar een goed idee. Ze heeft wel het lef om hem te laten merken dat ze hem leuk vindt, maar dat heeft ze eerder gedaan bij een jongen drie jaar terug. Ze zei erbij dat ze niets verwachtte. Kreeg ze zijn hele levensverhaal met waarom ze liever afstand van hem zou moeten nemen. Ze is bang dat hij haar ook gaat vertellen dat het niks gaat worden. Als het wat wordt, merkt ze het wel. Ze begrijpt niet dat mannen zich willen verantwoorden als je aangeeft dat je ze leuk vindt. Vervolgens had ze via zijn IP-adres achterhaald dat hij haar LinkedInprofiel al eerder bezocht had. Liefde doet gekke dingen met je. En IP checken is niet zo moeilijk. Trouwens ze zoekt geen locatie of iets. Ze wil alleen weten of hij het heeft gelezen, maar inmiddels heeft ze het verwijderd. Ze denkt niet dat die IP van hem was. Ze is er niet zo goed in, maar je kan ook zien vanaf welk toestel iemand op je site zit. Dus hij heeft het vandaag proberen te lezen en daarna is hij haar andere artikelen gaan doorspitsen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_135002896
quote:

Als je het voor jezelf doet: ja

Als je het doet om hem te testen: dat werkt bij iedere man anders. De ene zal denken: "oh nee, ze zit achter een ander aan, ik moet nu geen fouten maken" terwijl de andere denkt: "want een ****, laaaaat maar, zij is mij niet waard"
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_135003196
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Als je het voor jezelf doet: ja

Als je het doet om hem te testen: dat werkt bij iedere man anders. De ene zal denken: "oh nee, ze zit achter een ander aan, ik moet nu geen fouten maken" terwijl de andere denkt: "want een ****, laaaaat maar, zij is mij niet waard"
oh nee. niet om hem jaloers te maken. ik ben gewoon gezellig tegen iedereen op werk. flirt wel eens in vorm van plagen, maar zonder bijbedoeling. collega's weten wel dat ik niets anders bedoel. Ze weten allemaal dat ik verloofd ben geweest en ik kieskeurig ben (dat valt op zich wel mee, maar laat ze zo denken. Komt classy over)
pi_135003318
okè meid, ga ervoor! Neem een spel kaarten mee, dat werkt altijd bij ons. :)
pi_135003369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
okè meid, ga ervoor! Neem een spel kaarten mee, dat werkt altijd bij ons. :)
Kaarten? Serieus?
pi_135003381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Jazeker:

Nja, MaidensTower heeft een leuke collega (op haar werk). Ze was verlegen en er ging iets mis met de koffiemok. Daarna prikte ze in zijn bovenarm en zei ze "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel doorhad. Achteraf was het inderdaad een rare manier van laten blijken dat ze hem leuk vindt. Hij kon erom lachen, dus ze zit veilig haha. Ze noemt hem meneer Baard en had hem een berichtje gestuurd via LinkedIn. Drie minuten later reageerde hij. MaidensTower wil vervolgens afstand nemen. Ze wist even niet hoe ze zich moet gedragen tegenover hem dus ging ze hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, zij voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen ze elkaar (als die matchen), maar dan gaat ze wel even naar buiten. Ze wilde sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben ze een minivergadering van 15 minuten, waar ze elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt haar een goed idee. Ze heeft wel het lef om hem te laten merken dat ze hem leuk vindt, maar dat heeft ze eerder gedaan bij een jongen drie jaar terug. Ze zei erbij dat ze niets verwachtte. Kreeg ze zijn hele levensverhaal met waarom ze liever afstand van hem zou moeten nemen. Ze is bang dat hij haar ook gaat vertellen dat het niks gaat worden. Als het wat wordt, merkt ze het wel. Ze begrijpt niet dat mannen zich willen verantwoorden als je aangeeft dat je ze leuk vindt. Vervolgens had ze via zijn IP-adres achterhaald dat hij haar LinkedInprofiel al eerder bezocht had. Liefde doet gekke dingen met je. En IP checken is niet zo moeilijk. Trouwens ze zoekt geen locatie of iets. Ze wil alleen weten of hij het heeft gelezen, maar inmiddels heeft ze het verwijderd. Ze denkt niet dat die IP van hem was. Ze is er niet zo goed in, maar je kan ook zien vanaf welk toestel iemand op je site zit. Dus hij heeft het vandaag proberen te lezen en daarna is hij haar andere artikelen gaan doorspitsen.
dankje, is dit niet gewoon die uit de op?

En ts hoelang is dit alles al gaande?
pi_135003594
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Kaarten? Serieus?
:Y
kan je toepen?

Ik weet natuurlijk niet in wat voor bedrijf je werkt. Ik zat ooit in de industrie, maar sinds ik op mijn eigen niveau werk zit ik voornamelijk met mijn telefoon te spelen tijdens de pauzes. Zelfs mannelijke collega's kunnen alleen maar over hun kinderen praten :')
Het is dat ik niet werkloos wil raken en ik deze vaste baan wil houden, maar als ik meteen een contract kan tekenen ga ik weer lekker terug. (alleen bestaat het bedrijf niet meer ;( )
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:10:46 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_135003619
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef Solo14 het volgende:

[..]

dankje, is dit niet gewoon die uit de op?
Ja, die heb ik geschreven.
quote:
En ts hoelang is dit alles al gaande?
25 december 2013.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_135003696
zo kort en dan al zulke gevoelens opbouwen.
pi_135003768
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Hoe voelt dat nou ts?
pi_135003883
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:13 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Hoe voelt dat nou ts?
Heeeee...... dit account is vanochtend pas aangemaakt! Jij bent toch niet de collega van MT?
Bzzztt! electricity!
pi_135003926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Heeeee...... dit account is vanochtend pas aangemaakt! Jij bent toch niet de collega van MT?
Bzzztt! electricity!
shit je hebt me man
pi_135004459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

:Y
kan je toepen?

Ik weet natuurlijk niet in wat voor bedrijf je werkt. Ik zat ooit in de industrie, maar sinds ik op mijn eigen niveau werk zit ik voornamelijk met mijn telefoon te spelen tijdens de pauzes. Zelfs mannelijke collega's kunnen alleen maar over hun kinderen praten :')
Het is dat ik niet werkloos wil raken en ik deze vaste baan wil houden, maar als ik meteen een contract kan tekenen ga ik weer lekker terug. (alleen bestaat het bedrijf niet meer ;( )
Oh je was echt serieus!

Goed idee man! Ik ga voortaan kaarten meenemen naar werk! Ff kijken met wie ik het leuk kan hebben. Hij zakt maar door de strond. Ik ga geen aandacht meer aan hem schenken. Ook niet negeren. Alleen reageren wanneer hij wat zegt. En verder dit afsluiten. Ik moet mijn mail gwn zien als een compliment naar hem toe en geen move, dus ik verwacht niets (in zo'n geval) en daar ga ik naar gedragen!
pi_135006608
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef Solo14 het volgende:

[..]

shit je hebt me man
Je baard verraadde je.
pi_135006865
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ja, op lange termijn is hij niet geschikt voor mij idd. Gaat dat gevoel nog over of wat? Ervaring?
Ja tuurlijk, gewoon niet meer aan hem denken, afleiding zoeken en verder gaan. Op een gegeven moment leer je andere mensen kennen en dan denk je: wat zag ik toch in hem ?
pi_135007226
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, gewoon niet meer aan hem denken, afleiding zoeken en verder gaan. Op een gegeven moment leer je andere mensen kennen en dan denk je: wat zag ik toch in hem ?
Ja, net zoals bij alle andere mannen die ik ooit geweldig vond :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')