Ja precies, wordt soms wel vermoeiend als ik heel eerlijk ben, dan probeer je haar te helpen met het ene probleem, doet ze weer een impulsieve actie en er komen weer 10 nieuwe bijquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef amaranta het volgende:
TS doet alles het tegenovergestelde van wat er haar geadviseerd wordt.
Maak jij je eerst maar eens druk om jezelf. Lees je eigen topics eens terug over een half jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja precies, wordt soms wel vermoeiend als ik heel eerlijk ben, dan probeer je haar te helpen met het ene probleem, doet ze weer een impulsieve actie en er komen weer 10 nieuwe bij
Wat een onzin post.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Maak jij je eerst maar eens druk om jezelf. Lees je eigen topics eens terug over een half jaar
ja, zakelijk dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef karton2 het volgende:
[..]
Linkedin zakelijk![]()
Het is echt zo'n 'kijk mij eens een geniaal CV hebben(...)
Ja oke, maar dan meer opschepperig-zakelijk ipv zakelijk-zakelijk.quote:
En de helft van Linkedin is ergens manager of consultant inquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan meer opschepperig-zakelijk ipv zakelijk-zakelijk.
Sommigen spreken wel 6 talen als ik hun linkedin mag geloven.
Je hebt Frans Timmermans in je netwerk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan meer opschepperig-zakelijk ipv zakelijk-zakelijk.
Sommigen spreken wel 6 talen als ik hun linkedin mag geloven.
"Beelddenker" lijkt me sterk, zal vast wel één of andere Engelse term voor zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En de helft van Linkedin is ergens manager of consultant inOf is 'beelddenker'
Nee, maar wel een dynamisch duo die een half jaar rondgereisd hebben en sindsdien tig talen spreken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt Frans Timmermans in je netwerk?
Ik zweer je dat ik dat bij iemand heb zien staanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
"Beelddenker" lijkt me sterk, zal vast wel één of andere Engelse term voor zijn.
Inderdaad. Voel me nu wel heel onzeker, terwijl ik weet dat het niet aan mij ligt. Want elke normale mens zou mijn mail beantwoorden. Interesse of niet. Op z'n minst bedanken en zeggen dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ik voel me beledigd. Het voel kut. Hij hoeft mij niet leuk te vinden. Vind het wel beleefd als ik een bedankje zou krijgen. Zelfs die collega (die hem kent) had het niet van hem verwacht. Voelt zwaar kut. Heel kut. Ik reageer altijd op mensen. Ook al mag ik ze niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik denk dat jij beter verdient en dat je niet achter mannen met issues moet aanrennen.Zonde van tijd en energie.
Neem contact op met Jambers die kent zat mensen die import bruiden haalt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:58 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een triest einde
Bedankt voor de waarschuwing, ik laat die leuke dame op mijn werk voor wat het is en ga een vrouw importeren. Ik word toch al onrustig als zij in de kantine komt, ik krijg hartkloppingen, ik ga stotteren en het angstzweet breekt mij uit. Het valt zelfs directe collega's op. Ik trek me terug nu het nog kan.
[ afbeelding ]
ik ga gewoon op deze vrouw reageren, veel makkelijker
Dat is jouw opvatting en hoe jij daar tegen aan kiijkt. Probeer het opzij te zetten, en ga verder!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Inderdaad. Voel me nu wel heel onzeker, terwijl ik weet dat het niet aan mij ligt. Want elke normale mens zou mijn mail beantwoorden. Interesse of niet. Op z'n minst bedanken en zeggen dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ik voel me beledigd. Het voel kut. Hij hoeft mij niet leuk te vinden. Vind het wel beleefd als ik een bedankje zou krijgen. Zelfs die collega (die hem kent) had het niet van hem verwacht. Voelt zwaar kut. Heel kut. Ik reageer altijd op mensen. Ook al mag ik ze niet.
misschien wil spongeboss met je datenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Inderdaad. Voel me nu wel heel onzeker, terwijl ik weet dat het niet aan mij ligt. Want elke normale mens zou mijn mail beantwoorden. Interesse of niet. Op z'n minst bedanken en zeggen dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ik voel me beledigd. Het voel kut. Hij hoeft mij niet leuk te vinden. Vind het wel beleefd als ik een bedankje zou krijgen. Zelfs die collega (die hem kent) had het niet van hem verwacht. Voelt zwaar kut. Heel kut. Ik reageer altijd op mensen. Ook al mag ik ze niet.
Hoe moet ik het dan zien? Please tell me. Ik wil hier niet langer mee zitten. Hoe moet ik dit zien, zodat ik het minder pijnlijk ervaar?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting en hoe jij daar tegen aan kiijkt. Probeer het opzij te zetten, en ga verder!
Ja, maar zelfs los van dat zeg ik : Run forest runnnnnn!! Ik zou me er niet rot door voelen, dit is geen gemiste kans...wees dankbaar dat je dit nu weet en niet wannneer het te laat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Door die kerel te vergeten en verder te gaan. Je trekt het je teveel aan. Er zijn zoveel mannen die maar al te graag willen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Please tell me. Ik wil hier niet langer mee zitten. Hoe moet ik dit zien, zodat ik het minder pijnlijk ervaar?
Goede! Een fatsoenlijke man had een beleefde mail terug gestuurd. There is something very wrong with him! Vond hem zo stil en mysterieus, maar hij is misschien zelfs een creap!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs los van dat zeg ik : Run forest runnnnnn!! Ik zou me er niet rot door voelen, dit is geen gemiste kans...wees dankbaar dat je dit nu weet en niet wannneer het te laat.
Wat moet je nou met een onstabiele gescheiden man die drinkt en een blow verleden heeft....
Jij wilt een volwaardige wederzijdse relatie, je wilt zijn vriendin zijn, niet zijn hulpverlener.
ga uit, het is donderdag studenten stap avond. vergeet alles, stap uit realiteit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goede! Een fatsoenlijke man had een beleefde mail terug gestuurd. There is something very wrong with him! Vond hem zo stil en mysterieus, maar hij is misschien zelfs een creap!
Wat adviseer je me mij te doen tegenover hem? Wil het liefst hem voorgoed vermijden zodat ik het snel achter me kan laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |