Ja, ik ben helemaal overstuur. Wil jij mijn handje vasthouden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo'n Bzzzt elektricity in je hoofd?
Als die jongen haar leuk vindt/vond, zou hij echt wel haar vriendschapsverzoek accepteren...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
MangoLotion, ik begrijp MT wel hoor. Op Facebook accepteer ik niet snel een friend request (van een collega). Op LinkedIn wel. LinkedIn houd ik overigens wel graag zakelijk. Lastig dit.
De meeste collega's met wie ik direct en goed contact heb, voeg ik wel toe op facebookquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
MangoLotion, ik begrijp MT wel hoor. Op Facebook accepteer ik niet snel een friend request (van een collega). Op LinkedIn wel. LinkedIn houd ik overigens wel graag zakelijk. Lastig dit.
Al na een paar dagen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De meeste collega's met wie ik direct en goed contact heb, voeg ik wel toe op facebookIs niet zo raar, vind ik. Persoonlijk worden op Linkedin vind ik vreemder.
Hmmm ts kent haar Bzzzzt electricity!-figuur toch wel langer dan een paar dagen?quote:
*Inmiddels* een weekje of 2-3 volgens mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm ts kent haar Bzzzzt electricity!-figuur toch wel langer dan een paar dagen?
Linkedin zakelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Linkedin is zakelijk, Facebook is een stuk persoonlijker als je iemand leuk vindt. Mijn [ afbeelding ] .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk dat dit een collega van een bijbaantje van TS is, dat is qua omgang met collega's zoooo anders dan een professionele baan (al is een relatie aangaan met zo'n collega op beide terreinen een slecht idee).quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Of zelf iets sturen, bij een bijbaantje is dat echt helemaal niet zo raar hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als die jongen haar leuk vindt/vond, zou hij echt wel haar vriendschapsverzoek accepteren...
Gewoon aanmaken joh.quote:
Ik heb nooit een bijbaan gehad, daar kan ik dus niet over oordelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dit een collega van een bijbaantje van TS is, dat is qua omgang met collega's zoooo anders dan een professionele baan (al is een relatie aangaan met zo'n collega op beide terreinen een slecht idee).
Bij mijn oude bijbaantje werd ik regelmatig toegevoegd door mannelijke collega's, vaak waren die ook student en hadden we het gezellig met elkaar op het werk of ik sprak met vrouwelijke collega's af en zo ontstonden er leuke vriendschappen.
Maar bij mijn huidige professionele baan moet ik er inderdaad ook niks van hebben, gelukkig weten zij dat ook.
Dit is nou echt een überslecht idee...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Gewoon aanmaken joh.
Iedereen waarvan je het emailadres hebt een uitnodiging sturen voor je profiel, zelfs al heb je die al jaren niet meer gezien.
Paar foto's van een vakantie erop zetten en hij is klaar voor de laatste stap: dé facebookuitnodiging der facebookuitnodigingen sturen.
Hoe is dat mogelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nooit een bijbaan gehad, daar kan ik dus niet over oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |