Bedankt voor het lezenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dank je voor de PM. (Eindigt het nou op "...makkelijk maakt" of mis ik nou wat?) Jammer hoor dat hij niks heeft laten weten. Hij had op z'n minst kunnen zeggen dat het geen goede tijd voor hem is of wat dan ook. Wie weet hoor je morgen wat. Ik duim voor je.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Bzzztt, electricity. krachtstroom op je schedel zodat je nooit meer een kut topic kunt openen.
Bzzzzt, electricity! Nu kun je in ieder geval lekker met hem flikflooien zonder daar last van te krijgen op het werkvloer... Nogmaals, bzzzt, electricity!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef MaidensTower het volgende:
Kutzooi zijn staat niet op de nieuwe roosters!zijn contract is niet verlengd denk ik
Deze bondscoach houd altijd rekening met de clubtrainer dus deze bondscoach is de eerste bondscoach in de geschiedenis die rekening houd met de prioriteiten van de clubtrainer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom praat je over jezelf in de derde persoon?
ja!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bzzzzt, electricity! Nu kun je in ieder geval lekker met hem flikflooien zonder daar last van te krijgen op het werkvloer... Nogmaals, bzzzt, electricity!
Inderdaad, je had hem met rust moeten laten en wachten tot hij alles afgerond heeft.. Maar ja, nu vlucht hij waarschijnlijk voor je stalkergedragquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ja!
logisch dat ie zich extra kut voeldee
Kan hij niet gewoon op vakantie zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef MaidensTower het volgende:
Kutzooi zijn naam staat niet op de nieuwe roosters!zijn contract is niet verlengd denk ik
Of op slag ontslag genomen, omdat hij geen gezeik wilquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
of vertrokken richting de eeuwige jachtvelden
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:41 schreef MaidensTower het volgende:
KLB / Onhandigheid bij leuke collega
Samenvatting door een fan:
Is dit die thread over dat incidentje in de kantine van je werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, gewoon leuk wat make-up op doen en versieren die gast.
You go girl.![]()
facebook e.d.?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hoop dat hij straks op werk verschijnt. 18:00 uur ofzo. En anders in het weekend. Zijn naam staat helemaal niet op het roosterPaniek. Ik vind hem zo leuk. Hij mag niet weg! Serieus, we hoeven geen eens iets te krijgen. Zijn aanwezigheid is al genoeg!
Linkedin is zakelijk, Facebook is een stuk persoonlijker als je iemand leuk vindt. Mijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op L.in toegevoegd.
Ik wou niet wanhopig overkomen... Maar tja als hij niet op mijn mail reageert ga ik sowieso niks meer doen haha. Die gast heeft atm meer shit aan zijn hoofd. Ik hoop gewoon dat hij nog werkt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Linkedin is zakelijk, Facebook is een stuk persoonlijker als je iemand leuk vindt. Mijn [ afbeelding ] .
Maar je hebt hem je column gemaild en een gelukkig nieuwjaar? Beetje omslachtigquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wou niet wanhopig overkomen... Maar tja als hij niet op mijn mail reageert ga ik sowieso niks meer doen haha. Die gast heeft atm meer shit aan zijn hoofd. Ik hoop gewoon dat hij nog werkt!
Dan voeg je hem toe op facebook misschien?quote:
Zo'n Bzzzt elektricity in je hoofd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb hoofdpijn gekregen van het lezen van dit topic.
Ja, ik ben helemaal overstuur. Wil jij mijn handje vasthouden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo'n Bzzzt elektricity in je hoofd?
Als die jongen haar leuk vindt/vond, zou hij echt wel haar vriendschapsverzoek accepteren...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
MangoLotion, ik begrijp MT wel hoor. Op Facebook accepteer ik niet snel een friend request (van een collega). Op LinkedIn wel. LinkedIn houd ik overigens wel graag zakelijk. Lastig dit.
De meeste collega's met wie ik direct en goed contact heb, voeg ik wel toe op facebookquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
MangoLotion, ik begrijp MT wel hoor. Op Facebook accepteer ik niet snel een friend request (van een collega). Op LinkedIn wel. LinkedIn houd ik overigens wel graag zakelijk. Lastig dit.
Al na een paar dagen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De meeste collega's met wie ik direct en goed contact heb, voeg ik wel toe op facebookIs niet zo raar, vind ik. Persoonlijk worden op Linkedin vind ik vreemder.
Hmmm ts kent haar Bzzzzt electricity!-figuur toch wel langer dan een paar dagen?quote:
*Inmiddels* een weekje of 2-3 volgens mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm ts kent haar Bzzzzt electricity!-figuur toch wel langer dan een paar dagen?
Linkedin zakelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Linkedin is zakelijk, Facebook is een stuk persoonlijker als je iemand leuk vindt. Mijn [ afbeelding ] .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk dat dit een collega van een bijbaantje van TS is, dat is qua omgang met collega's zoooo anders dan een professionele baan (al is een relatie aangaan met zo'n collega op beide terreinen een slecht idee).quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Of zelf iets sturen, bij een bijbaantje is dat echt helemaal niet zo raar hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als die jongen haar leuk vindt/vond, zou hij echt wel haar vriendschapsverzoek accepteren...
Gewoon aanmaken joh.quote:
Ik heb nooit een bijbaan gehad, daar kan ik dus niet over oordelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dit een collega van een bijbaantje van TS is, dat is qua omgang met collega's zoooo anders dan een professionele baan (al is een relatie aangaan met zo'n collega op beide terreinen een slecht idee).
Bij mijn oude bijbaantje werd ik regelmatig toegevoegd door mannelijke collega's, vaak waren die ook student en hadden we het gezellig met elkaar op het werk of ik sprak met vrouwelijke collega's af en zo ontstonden er leuke vriendschappen.
Maar bij mijn huidige professionele baan moet ik er inderdaad ook niks van hebben, gelukkig weten zij dat ook.
Dit is nou echt een überslecht idee...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Gewoon aanmaken joh.
Iedereen waarvan je het emailadres hebt een uitnodiging sturen voor je profiel, zelfs al heb je die al jaren niet meer gezien.
Paar foto's van een vakantie erop zetten en hij is klaar voor de laatste stap: dé facebookuitnodiging der facebookuitnodigingen sturen.
Hoe is dat mogelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nooit een bijbaan gehad, daar kan ik dus niet over oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |