Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef karr-1 het volgende:
Nou wat denk je? Hij wilde jou, jij wilde niet en nu heeft hij een ander. Move on.....
Tsja ik denk dat hij gewoon alle contacten met je wil verbreken, misschien onder invloed van zijn nieuwe liefde, misschien omdat hij gewoon inziet dat het kansloos is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.
Nou ik vroeg me af of dit echt zo'n mannen trekje is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Argento het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat je het antwoord op die vraag hier op Fok vindt? Hoe moeten wij nou weten waarom hij je blockt?
mensen blocken van whatsapp? Ik geloof niet dat dat exclusief aan mannen voorbehouden is nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af of dit echt zo'n mannen trekje is...
Ik dacht misschien kreeg hij het idee dat ik hem belachelijk zit te maken omdat ik haar kenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat hij gewoon alle contacten met je wil verbreken, misschien onder invloed van zijn nieuwe liefde, misschien omdat hij gewoon inziet dat het kansloos is.
Je zoekt er teveel achter. Hij wil je gewoon niet meer zien of spreken, ga door met je leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kreeg hij het idee dat ik hem belachelijk zit te maken omdat ik haar ken
Vind het meer een vrouwen trekje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En dat dus. Mannen zouden gewoon zeggen dat je een kutwijf bent, vrouwen doen onnodig moeilijk en ingewikkeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind het meer een vrouwen trekje.
Ohw, ik zeg altijd, Hey vind er geen zak aan, wis me maar, ik gooi jou er ook af en blokkeer het nummer. Laters!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat dus. Mannen zouden gewoon zeggen dat je een kutwijf bent, vrouwen doen onnodig moeilijk en ingewikkeld.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw, ik zeg altijd, Hey vind er geen zak aan, wis me maar, ik gooi jou er ook af en blokkeer het nummer. Laters!!!
ik zou het ook doen.....quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon zonde van de tijd al dat spastische gedoe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ik kan er gewoon niet tegen dat hij dat doetquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je zoekt er teveel achter. Hij wil je gewoon niet meer zien of spreken, ga door met je leven.
Tsja dat lijkt me dan jou eigen probleem, niet dat van hemquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat hij dat doet
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
vrouwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Gewoon, hij wilde iemand hebben en dacht aan jou. Nu is hij voorzien en heeft hij jou niet meer nodig, en hij heeft ook geen zin in kritische vragen dus blokt hij jou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.
Seriouslyquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dat lijkt me dan jou eigen probleem, niet dat van hem
quote:
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij/mij niet belangrijk vind.quote:
Doe niet zo naief, er was helemaal geen vriendschap. Kom op zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij niet belangrijk vind.
Welke vriendschap? Hij wilde je gewoon neuken, dat wilde jij niet en toen ging hij door met zijn leven. Er is geen sprake van vriendschap, nu niet en toen niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij/mij niet belangrijk vind.
Daar kan jij ook 1, 2, 3 over oordelen he..quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Doe niet zo naief, er was helemaal geen vriendschap. Kom op zeg
Klopt. Ik kan datquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:20 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Daar kan jij ook 1, 2, 3 over oordelen he..
Hoezo? het is toch normaal dat ik het raar vind* MangoLotion beledigd voel? Wat een lul om mij zomaar te negerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef fathank het volgende:
Jezus wat een kinderachtige bedoening. En jij bent 27? Grow the fuck up.
Jezus hoe naïef ben je? Gelooof je ook nog in Sinterklaas?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij/mij niet belangrijk vind.
Als je bedoelt dat je vindt dat ik veel te snel oordeel dan kan ik me dat voorstellen, maar in dit geval lijkt het me allemaal vrij duidelijk wat er aan het gebeuren is dus neem ik die vrijheid maar even.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoezo? het is toch normaal dat ik het raar vind* MangoLotion beledigd voel? Wat een lul om mij zomaar te negeren
Ja, eigenlijk welquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:39 schreef LittleLady het volgende:
Wat kan jou dat nou boeien, je zag er niets in en vond hem soms irritant, moet hij dan ook nog een compleet verslag sturen drievoudig waarom hij je blokt?
Jij behoort zeker tot de groep dat vrouwen en mannen geen vrienden kunnen zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef fathank het volgende:
Jezus hoe naïef ben je? Gelooof je ook nog in Sinterklaas?
Die knul wilde in je slipje, meer niet.
Ik herken je situatie -> dit overkwam mij na een jaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
Halleluja eindelijk iemand die inziet, waarom ik het niet leuk vind. Het is inderdaad onfatsoenlijk gedrag.....waarom zou je zoiets doen na één vraag?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Zomaar iemand blokkeren is onfatsoenlijk gedrag.
[..]
Jij behoort zeker tot de groep dat vrouwen en mannen geen vrienden kunnen zijn?
[..]
Ik herken je situatie -> dit overkwam mij na een jaar![]()
Alsof hij zomaar je leven kan inwandelen, doen wat hij wilt en zomaar kan weggaan. Totaal geen respect en je voelt je als een stuk vuil behandeld. Je kan niet voorstellen dat al het contact helemaal niks voorstelde, etc.
Oh, dus je opent dit topic alleen om een paar medestanders te vinden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Halleluja eindelijk iemand die inziet, waarom ik het niet leuk vind. Het is inderdaad onfatsoenlijk gedrag.....waarom zou je zoiets doen na één vraag?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind het meer een vrouwen trekje.
Ik snap je wel, ondanks het feit dat jouw woede hierover onterecht is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Serieus, jij snapt het echt niet hè? Die jongen vond jou gewoon heel erg leuk, wellicht zelfs verliefd op je. Jij wijst hem keer op keer af omdat je onzeker bent over het leeftijdsverschilquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het ging niet om die ene vraag... Hij was jouw afwijzende gedrag gewoon zat. Dat gemekker over 5 jaar leeftijdsverschil zou ik ook niet trekken. Zoveel scheelt het niet. Blijf vooral mensen afwijzen, eindig je lekker alleen. Doei hè, huilie...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Halleluja eindelijk iemand die inziet, waarom ik het niet leuk vind. Het is inderdaad onfatsoenlijk gedrag.....waarom zou je zoiets doen na één vraag?
Het was ook bepaald geeen vriendschap, hij wilde je neuken. Jij wilde dat niet. Nu neukt hij iemand anders en nu kom jij hier een beetje zielig doen. GROW UP. Je bent 27, geen 17.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:51 schreef LittleLady het volgende:
Onfatsoenlijk gedrag? Jij was niet helemaal eerlijk, zodra hij toenadering zocht hield jij het luchtig, je kan ook zeggen jij hield hem aan het lijntje, want je was niet duidelijk, zowel mannen als vrouwen hebben dat trekje, kletsen er dan overheen en vinden degene dan erg irritant en iemand die verliefd is heeft dat de eerste paar keer niet door, nu had hij het door, voelde zich op zijn pik getrapt en is door gegaan met zijn leven.
Dat wou je toch, maar nu je geen aandacht meer krijgt is het ineens onfatsoenlijk gedrag, jehebt je eigen vriendschap omzeep geholpen door niet duidelijk te zijn.
Wat Littlelady en Seven zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het was ook bepaald geeen vriendschap, hij wilde je neuken. Jij wilde dat niet. Nu neukt hij iemand anders en nu kom jij hier een beetje zielig doen. GROW UP. Je bent 27, geen 17.
Ik heb inderdaad een hard hoofd in vriendschappen tussrn mannnen en vrouwen. En dit was helemaal gedoemd om te mislukken als vriendschap. Hij vond haar overduidelijk leuk, zij wijst hem keer op keer af. Goeie basis voor een vriendschapquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Zomaar iemand blokkeren is onfatsoenlijk gedrag.
[..]
Jij behoort zeker tot de groep dat vrouwen en mannen geen vrienden kunnen zijn?
[..]
Ik herken je situatie -> dit overkwam mij na een jaar![]()
Alsof hij zomaar je leven kan inwandelen, doen wat hij wilt en zomaar kan weggaan. Totaal geen respect en je voelt je als een stuk vuil behandeld. Je kan niet voorstellen dat al het contact helemaal niks voorstelde, etc.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het was ook bepaald geeen vriendschap, hij wilde je neuken. Jij wilde dat niet. Nu neukt hij iemand anders en nu kom jij hier een beetje zielig doen. GROW UP. Je bent 27, geen 17.
Nou dan is hierbij toch de kous af? Hij heeft iemand anders gevonden. Dat het nou net die ene persoon met een reputatie is, dat is nou net jammer voor je. Zij wilde nou eenmaal meer met die jongen dan jij wilde TS. Jongens van 21 vinden het ook geweldig om hele dagen te appen met iemand! Vooral bij iemand waar helemaal niks bij te halen valt. Dat kan een tijdje goed gaan maar als die persoon nou een relatie krijgt. Dan ben je helemaal niks meer waard, want ja je wilde toch niks van hem?quote:Ik vond hem alleen maar leuk en grappig als een vriend om mee te feesten (zeker gezien ons leeftijdsverschil).
Wellicht vond hij dat jij niet erg respectvol over z'n vriendin praatte?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
Je vind hem leuk omdat je hem nu niet meer kan krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hehe, je hebt eindelijk iemand gevonden die je steunt in jouw mening, de ware reden waarom je dit topic hebt geopend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
vind hij ook niet. Hij was verliefd en afgewezen. Het arme jong.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is ook een goede. Ik zou veel kunnen pikken van een normale vriendin, maar niet dat zij neerbuigend over mijn vriendin of mijn ex praat. Of je bent blij voor me of je gaat de pot op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wellicht vond hij dat jij niet erg respectvol over z'n vriendin praatte?
Dat is toch allemaal keiduidelijk? Ik snap jou niet, TS.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef MangoLotion het volgende:
...
Ik wees deze opmerkingen iedere keer op een luchtige manier af, want ik wilde hem echt geen hoop geven, want voor mij zat er echt niet meer in dan wat er was. Op een gegeven zei hij letterlijk dat ik hem het gevoel gaf dat hij niet speciaal voor mij is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus gewoon verdergaan met je leven TS, nothing to see, you can all move along. Eerst lekker nat worden van alle aandacht maar verder friendzone dit dat en dan gaan janken omdat gozer de eer aan zichzelf houdt en lekker verder kijkt. Zo typisch dit![]()
Je bent 3 weken met hem op vakantie geweest en hebt na de tijd wat contact gehad via whatsapp, dat is geen vriendschap, dat s een kennis. En kennissen zijn makkelijk te schrappen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:41 schreef matthijst het volgende:
Gast wilde jou, jij wilde hem niet. Gast pikt nw chickie op. Jij dist nw. Chickie. Gast is klaar met je zure gezeik. Simpel.
Ik zie niet in hoe zoiets goed kan vallen in het geval dat het inderdaad zijn vriendin is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef MangoLotion het volgende:
Dus toen ik die foto zag, was ik nogal verbaasd en stuurde hem plagerig een berichtje of dat zij zijn nieuwe vriendin is en hij stuurde alleen "..." , waarop ik alleen maar om kon lachen en net zag ik dus dat hij me heeft verwijderd/geblokt van whatsapp. En nu vraag ik me af waarom?
Mislukte poging tot "Hard to get spelen" en dan verbaasd dat hij haar niet meer wil/wouquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Westerling het volgende:
Die gast heeft wel meerdere redenen om t contact te verbreken; hij wilde jou maar jij hem niet en je drijft ook nog eens de spot met zijn vriendin.
Zo raar is dat niet, hij wilde meer van jou en jij wilde dat niet, dus is hijj slim geweest en verder gegaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Kijk, jij speelde een "spel" (hard to get) en hij wou jou zo simpel was het. Misschien volgende keer jouw "verleidingstactieken" aanpassen, want "hard to get" spelen is alles behalve aantrekkelijk. Zowel bij mannen als bij vrouwen hoor. Je hebt jouw eigen spel verloren! Game over.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef MangoLotion het volgende:
Ik wees deze opmerkingen iedere keer op een luchtige manier af, want ik wilde hem echt geen hoop geven, want voor mij zat er echt niet meer in dan wat er was
Ik vermoed dat hij meer wilde van jou dan gewone vriendschap. (bv seks, of meer)quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef MangoLotion het volgende:
Dus toen ik die foto zag, was ik nogal verbaasd en stuurde hem plagerig een berichtje of dat zij zijn nieuwe vriendin is en hij stuurde alleen "..." , waarop ik alleen maar om kon lachen en net zag ik dus dat hij me heeft verwijderd/geblokt van whatsapp. En nu vraag ik me af waarom?
Nee, niet bellen. Volgende keer gewoon geen tegenstrijdige signalen afgeven, zeker niet als je toch al in een relatie zit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef RicDan het volgende:
Je kan hem natuurlijk ook gewoon even bellen. Maar op basis van je verhaal zul je zelf ook wel realiseren dat het geen zin heeft om hier verder op door te gaan. Hij vond je leuk, jij hem niet leuk genoeg voor die extra stap en hij trok daaruit zijn conclusies. Klaar.
Dit is een echt mannen trekje ja. Mannen doen dit nadat ze heel duidelijk hebben gemaakt wat ze willen, en er een heel duidelijk negatief antwoord terugkomt. Heel gek, maar mannen gaan dan hun energie aan wat leukers verspillen. Aan het naaien van die makkelijke chick uit dat groepje bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zal 'ie rouwig om zijn. Die chick die niet wil neuken wil niet meer met hem praten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb hem verwijderd van alle social media.
Ja boeien...als hij niet normaal kan communiceren dan is het voor mij klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Daar zal 'ie rouwig om zijn. Die chick die niet wil neuken wil niet meer met hem praten.
![]()
Volgens mij communiceert hij beter dan jij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja boeien...als hij niet normaal kan communiceren dan is het voor mij klaar.
omdat jij niet wou, duhquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef MangoLotion het volgende:
Jij was zelf niet zo heel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij communiceert stukken beter en normaler dan jij in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Aldus het wijf wat jaloers wordt omdat het speeltje wat ze afgewezen heeft nu een vriendinnetje heeft ,hij weigert nog langer mee te spelen en zij zich ineens afgewezen voelt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Doe normaal met je stampvoet-gedrag. De enige die niet normaal kan communiceren ben jij. Jij diste hem wekenlang en nu heeft hij genoeg van je. En terecht. Ik denk dat je hem gewoon de moeite bespaard hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ben je echt blind of zie je het echt niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef karr-1 het volgende:
Nou wat denk je? Hij wilde jou, jij wilde niet en nu heeft hij een ander. Move on.....
en jij kan wel normaal communiceren? Zoals bijvoorbeeld die jongen aan het lijntje houden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
TS is jaloersquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:54 schreef Seven. het volgende:
TS, 2 dingen:
1. Je hebt hem zelf wekenlang aan het lijntje gehouden door een zogenaamde 'vriendschap' op te willen bouwen, terwijl je wist dat hij geen vriendschap maar iets anders wilde.
2. Je reageert bijzonder overdreven op het feit dat een zeer vage kennis een vriendin heeft en je nu blokkeert op whatsapp. Vraag je jezelf niet eens af waarom je je zo aanstelt?
Dus wat is het nu? Vind je hem leuk? Vind je zijn aandacht leuk?
Met zijn nieuwe vriendin, terwijl ze bespreken hoe TS achter haar rug om als sloerie bestempeld wordt in de vriendengroep.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:53 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
en jij kan wel normaal communiceren? Zoals bijvoorbeeld die jongen aan het lijntje houden?
Hij heeft alle reden om je te blocken en zal wss er hard om lachen dat je hem verwijderd hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef Telong het volgende:
[..]
Ben je echt blind of zie je het echt niet?
Shoestring, voor als je ff geen vrienden hebt maar toch niet alleen op vakantie wil gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef AgLarrr het volgende:
TS haar gedrag verklaart wel hoe ze op vakantie verzeilt raakt in een groep met mensen die significant jonger zijn dan zijzelf.
Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef MangoLotion het volgende:
Gelukkig hecht hij daar minder waarde aan dan jij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef MangoLotion het volgende:
Ja, wat heeft mijn relatie hiermee te maken? Ik dacht dat we vrienden/kennissen (ook al wordt hier beweert van niet) waren, ik hecht daar waarde aan, hij blijkbaar nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:31 schreef AcquiredDreams het volgende:
Op 18 december gaf je in een ander topic aan dat je in een relatie zat.... Waarom maak je je dan druk over een jongen die blokt op whatsapp?
Jij bent echt heel naïefquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, wat heeft mijn relatie hiermee te maken? Ik dacht dat we vrienden/kennissen (ook al wordt hier beweert van niet) waren, ik hecht daar waarde aan, hij blijkbaar niet
Waarom ben je uberhaupt aan het whatsappen met een jongen die duidelijk aangeeft wel te willen, terwijl je een vriend hebt?quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, wat heeft mijn relatie hiermee te maken? Ik dacht dat we vrienden/kennissen (ook al wordt hier beweert van niet) waren, ik hecht daar waarde aan, hij blijkbaar niet
Ik had toen nog geen vriend, zat in de date-fase met mijn huidige vriendquote:Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom ben je uberhaupt aan het whatsappen met een jongen die duidelijk aangeeft wel te willen, terwijl je een vriend hebt?
Je bent niet goed snik man. Wat een kansloze opeenvolging van gare acties. En dan bedoel ik niet die gast die je geblokkeerd heeft, blijkbaar had hij maar een paar weken nodig om te beseffen dat je wanhopig veel aandacht nodig hebt.
Je kan "laatst gezien" niet meer zienquote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe kun je zien dat iemand je verwijderd heeft van whatsapp eigenlijk?
En TOCH lekker door appen eh?quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen vriend, zat in de date-fase met mijn huidige vriend
Ah leuk, thxquote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Je kan "laatst gezien" niet meer zien
'Laatst gezien' kan je ook gewoon uitzetten hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, appen was gestopt toen ik hem begon te daten. De eerste app sindsdien was mijn app met de vraag of hij een nieuwe vriendin heeft. En mijn vriend weet ervan, maar niet dat hij me geblokt heeft. Verder blijf ik mijn vriend hondstrouw.quote:Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
En TOCH lekker door appen eh?
Stel je even de volgende situatie voor:
Je hebt een leuke nieuwe vriend. Een paar maanden geleden heeft hij een meisje leren kennen op reis die nogal aanhankelijk was. Verder geeft ze aan wel te willen, maar hij wil er wel 'vriendschap' mee. Op zich al verdacht genoeg want waarom zou je een ander aan dergelijke kwelling willen onderwerpen behalve voor je eigen portie egostreling. En vervolgens is hij verontwaardigd dat zij hem geblokkeerd heeft op whatsapp sinds ze een minderwaardige jongen neukt.
Dan weet je gewoon dat iemand niet 100% voor je gaat.
Weet je vriend hier eigenlijk iets van? Weet hij dat jullie appten, kent hij die gast, heb je verteld dat hij je nu geblokkeerd heeft en dat jij daar boos over bent? Vertel je je vriend dat je je respectloos behandeld voelt?
als je een berichtje stuurt staat er maar 1 vinkje ipv 2 (al heb ik dat niet gecheckt )quote:Op zondag 29 december 2013 00:37 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
'Laatst gezien' kan je ook gewoon uitzetten hoor.
Blabla, kutsmoesjes.quote:Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, appen was gestopt toen ik hem begon te daten. De eerste app sindsdien was mijn app met de vraag of hij een nieuwe vriendin heeft. En mijn vriend weet ervan, maar niet dat hij me geblokt heeft. Verder blijf ik mijn vriend hondstrouw.
Dat werkt wel vaker niet goed, als je daarom al gaat aannemen dat je geblockt bent dan moet je je toch eens afvragen of je hem niet leuker vindt dan je doet voorkomen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Moet je wel een iphone hebben. In android zit die functie niet.quote:Op zondag 29 december 2013 00:37 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Miin god wat ben jij een dom wicht zeg. Ga weg uit dit topic voordat je jezelf nog meer belachelijk maakt.quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
jemig zeg, doe ff normaal. straks denken ze nog dat alle vrouwen zijn zoals jijquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus in de date-fase doe jij al aan vluggertjes?quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen vriend, zat in de date-fase met mijn huidige vriend
Dat zou trouwens wel humor zijn, als z'n rondzoenende vriendinnetje "laatst gezien" uitgezet heeft op zijn telefoon.quote:Op zondag 29 december 2013 01:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je wel een iphone hebben. In android zit die functie niet.
quote:Op zondag 29 december 2013 08:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus in de date-fase doe jij al aan vluggertjes?
SEX / Bloeden na vluggertje
Kan heel goed zijn dat het beter voor hem (en zijn focus op zijn huidige relatie) is als hij geen contact meer heeft met het meisje waar hij in 1e instantie verliefd op was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij ook. Veel meer zelfs. Hij wilde niets liever dan bij je zijn. Toen hij er achter kwam dat dat niet kon, koos hij voor zichzelf in plaats van vast te blijven zitten in een onbeantwoorde liefde.quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom ben je uberhaupt aan het whatsappen met een jongen die duidelijk aangeeft wel te willen, terwijl je een vriend hebt?
Je bent niet goed snik man. Wat een kansloze opeenvolging van gare acties. En dan bedoel ik niet die gast die je geblokkeerd heeft, blijkbaar had hij maar een paar weken nodig om te beseffen dat je wanhopig veel aandacht nodig hebt.
En dit.quote:Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef Seven. het volgende:
Oh, TS is helemaal niet naief. Die rol speelt ze alleen maar (niet alleen op whatsapp, ook hier op fok) en dat weet ze dondersgoed. Ze wil het alleen nog niet toegeven.
Agoss, proberen alsnog je gezicht te redden...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef MangoLotion het volgende:
whahahaha! Seven jij moet echt advocaat worden. Meesterlijke twist en eye opener en ik ben het met je eens.quote:Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je hebt een leuke nieuwe vriend. Een paar maanden geleden heeft hij een meisje leren kennen op reis die nogal aanhankelijk was. Verder geeft ze aan wel te willen, maar hij wil er wel 'vriendschap' mee. Op zich al verdacht genoeg want waarom zou je een ander aan dergelijke kwelling willen onderwerpen behalve voor je eigen portie egostreling. En vervolgens is hij verontwaardigd dat zij hem geblokkeerd heeft op whatsapp sinds ze een minderwaardige jongen neukt.
Weet je vriend hier eigenlijk iets van? Weet hij dat jullie appten, kent hij die gast, heb je verteld dat hij je nu geblokkeerd heeft en dat jij daar boos over bent? Vertel je je vriend dat je je respectloos behandeld voelt?
En dan ook nog een topic aan hem wijden.quote:Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Boeien. Is gewoon vaag, niet teveel van aantrekken.
En gek genoeg vinden ze dit zelf helemaal niet zoquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef tjoptjop het volgende:
Whehehe typische vrouwen OP. Mooi ook nog even die sneer naar die andere meid toe
Wat blijven het onderling toch ook een stel backstabbers
Treurig dat je dat nodig had.quote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Vida. het volgende:
Komt door Fok, ik bedoelde gewoon jouw reactie.. Het enige wat ze heeft gedaan is van het mannetje een meisje maken... Ik vind het daadwerkelijk treurig dat je dat nodig zou hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef Vida. het volgende:
Seven. Maarre je quote ze als zijnde mijn woorden.
Je bent best narcistisch, of niet?quote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef MangoLotion het volgende:
Voor mijn eigen gevoel en geweten heb ik mijn vriend verteld dat ik het vervelend vind dat hij me had geblokt en dat ik hem heb verwijderd etc.
Hij deed er gelukkig nogal luchtig en lacherig over en zei dat ik best wel "bitchy" heb gehandeld. Maar ik ben blij dat hij er niet mee zit, hoeft hij ook niet want ik zag die jongen alleen maar als een vriend/kennis. Hij zei ook dat dit misschien bij de jeugd van tegenwoordig hoort![]()
(hij is 35)
Dat zei haar vriend, niet de jongen die ze verwijderd heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Iemand verwijderen, nadat die gene jou al verwijderd heeft 'bitchy' vinden
TS is echt een downie volgens mij
INDERDAADquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
Ik besef dat ik heb aan het lijntje heb gehouden...maar dat deed ik niet bewust om mijn ego te strelen of zo () maar puur ter bescherming voor hem omdat ik hem niet keihard wilde afwijzen (vind dat heel moeilijk) omdat ik m als gewone vriend wel heel leuk vond. Ik had misschien wel duidelijker moeten zijn, maar ik dacht dat hij het op een gegeven moment wel door zou krtijgen en gewoon vrienden met mij wilde blijven...niet dus.
dus geef je hem er maar de schuld van, beetje je zonden afkopen eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
Ik besef dat ik heb aan het lijntje heb gehouden...maar dat deed ik niet bewust om mijn ego te strelen of zo () maar puur ter bescherming voor hem omdat ik hem niet keihard wilde afwijzen (vind dat heel moeilijk) omdat ik m als gewone vriend wel heel leuk vond. Ik had misschien wel duidelijker moeten zijn, maar ik dacht dat hij het op een gegeven moment wel door zou krtijgen en gewoon vrienden met mij wilde blijven...niet dus.
Ik geef hem nergens de schuld van, ik geef toch zelf aan dat het aan mij lag? Ik had beter moeten communiceren. Hoe lastig ik het ook vind om duidelijk te zijn en iemand af te wijzenquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Re het volgende:
[..]
dus geef je hem er maar de schuld van, beetje je zonden afkopen eigenlijk
mja, je verontwaardiging zoals gesteld in de OP is dus eigenlijk meer zelfreflectie?quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik geef hem nergens de schuld van, ik geef toch zelf aan dat het aan mij lag? Ik had beter moeten communiceren.
Dat is toch wel mooi, die persoonlijke ontwikkeling van de OP naar dit inzicht.quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik geef hem nergens de schuld van, ik geef toch zelf aan dat het aan mij lag? Ik had beter moeten communiceren. Hoe lastig ik het ook vind om duidelijk te zijn en iemand af te wijzen
Door de reacties in dit topic ben ik het vanuit een ander perspectief gaan bekijken....in het begin zag ik het gelijk als een afwijzing vanuit zijn kant (ik voel me van nature snel afgewezen) en nu besef ik dat ik zelf ook niet al te best heb gehandeld...maar ik vind het altijd zo rot om mensen af te wijzen omdat ik weet hoe kut dat kan zijnquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Re het volgende:
[..]
mja, je verontwaardiging zoals gesteld in de OP is dus eigenlijk meer zelfreflectie?
ja dat is idd kut maar ze ergens laten bungelen is uiteindelijk dus nog kutter... beste is om het dus in zijn algeheelheid te voorkomen dat je je in zo'n situatie gaat begeven, ook voor jezelf dusquote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Door de reacties in dit topic ben ik het vanuit een ander perspectief gaan bekijken....in het begin zag ik het gelijk als een afwijzing vanuit zijn kant (ik voel me van nature snel afgewezen) en nu besef ik dat ik zelf ook niet al te best heb gehandeld...maar ik vind het altijd zo kut mensen af te wijzen omdat ik weet hoe kut dat kan zijn
Inderdaad...quote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat is idd kut maar ze ergens laten bungelen is uiteindelijk dus nog kutter... beste is om het dus in zijn algeheelheid te voorkomen dat je je in zo'n situatie gaat begeven, ook voor jezelf dus
quote:Op zondag 29 december 2013 00:37 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Het maakt me bang dat er zoveel voor nodig is voordat een meisje zich dit realiseert..quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
De vraag is al vaker gesteld, maar hoe heb jij hem precies "geplaagd" met zijn vriendin? Heb je het op een manier gezegd of gedaan waardoor het overkwam alsof jij denigrerend dacht over zijn relatie?quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ik moet aan dit punt gaan werken...zodra ik me terecht/onterecht afgewezen voel dan kan ik opeens niet meer relativeren en bekijk ik de gehele situatie alleen maar vanuit mijn perspectief...
Dan ben ik heel ff autistisch
Nee ik vroeg: nieuwe vriendin *knipoog*? en toen schreef hij alleen ... waarop ik alleen maar lol zei en verder niks meer. Daarna ook geen contact meer opgenomen en toen heeft hij me volgens mij gebloktquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef KingKloon het volgende:
[..]
De vraag is al vaker gesteld, maar hoe heb jij hem precies "geplaagd" met zijn vriendin? Heb je het op een manier gezegd of gedaan waardoor het overkwam alsof jij denigrerend dacht over zijn relatie?
Want dat zou een grotere misstap zijn dan hem aan de lijn houden.
hij begreep jouw denigrerende ondertoon echt wel hoor, misselijke actie van je! terechte actie dat blocken...quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee ik vroeg: nieuwe vriendin *knipoog*? en toen schreef hij alleen ... waarop ik alleen maar lol zei en verder niks meer. Daarna ook geen contact meer opgenomen en toen heeft hij me volgens mij geblokt
Het leed is al verricht...niet bepaald een tactische vraag van me...quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hij begreep jouw denigrerende ondertoon echt wel hoor, misselijke actie van je! terechte actie dat blocken...
nee niet echt hequote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Het leed is al verricht...niet bepaald een tactische vraag van me...
Ik begrijp het wel, maar op zich was het ook fijn geweest als hij tegen mij had gezegd dat hij niet gediend was met zo'n vraag, ipv mij te blocken. Dan kon ik in ieder geval uitleggen dat ik het niet zo bedoelde als het overkwam, want wij plaagden elkaar wel vaker en soms was hij zelfs best hard tegen mij, maar ik kon dat altijd wel hebben...of ik gaf aan dat ik er niet van gediend was.quote:Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee niet echt he
en door je tactische blunder heeft hij je (terecht) geblockt.
zo moeilijk was jouw vraag eigenlijk niet...
Er zit een verschil tussen plagen en zijn nieuwe vriendin beledigenquote:Op maandag 30 december 2013 14:50 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar op zich was het ook fijn geweest als hij tegen mij had gezegd dat hij niet gediend is met zo'n vraag...ipv mij te blocken. Dan kon ik in ieder geval uitleggen dat ik het niet zo bedoelde als het overkwam (want wij plaagden elkaar wel vaker soms was zelfs best hard tegen mij, maar ik kon dat altijd wel hebben).
Ja, verkeerde inschatting gemaakt. Maargoed, het mocht niet zo zijn, alweer een ervaring rijker...quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen plagen en zijn nieuwe vriendin beledigen
Deze post vind ik trouwens ondergewaardeerdquote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
als je een berichtje stuurt staat er maar 1 vinkje ipv 2 (al heb ik dat niet gecheckt )
quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze post vind ik trouwens ondergewaardeerd
Held!quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef Nielsch het volgende:
Ergens snap ik TS wel.
Carice van Houten heeft mij geblockt op Twitter, daar heb ik destijds ook een topic over gemaakt.
KLB / Carice van Houten snapt mijn grap niet
idd, een TS die én terug komt, én van inzicht veranderd.quote:Op maandag 30 december 2013 14:48 schreef Re het volgende:
[..]
nah, meer voortschrijdend inzicht... niets mis mee
Je had 2 redelijke opties:quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
Eens. Ze kan tenminste haar eigen fout toegeven. Respect.quote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, een TS die én terug komt, én van inzicht veranderd.
Zie je niet vaak, waarvoor hulde
Zie hier het effect van een bezette man die opeens wel interessant is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kut is om gefriendzoned te worden, maar wil je nou echt beweren dat mannen en vrouwen pas vrienden kunnen zijn als er een mogelijkheid bestaat om te kunnen neuken? vind ik een beetje raarquote:Op maandag 30 december 2013 16:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Je had 2 redelijke opties:
- Hem afwijzen
- Een vriendschap aangaan waarin de eventuele mogelijkheid voor een keertje seks niet volledig is uitgesloten, en als het een keer gebeurt, dit niet als een big deal wordt beschouwd.
Jij koos voor optie 3... hem de 'friendzone' in pushen. Dat moet je niet doen. Geen enkele jongen wil daar namelijk dood gevonden worden.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, een TS die én terug komt, én van inzicht veranderd.
Zie je niet vaak, waarvoor hulde
thanks guysquote:Op maandag 30 december 2013 16:25 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Eens. Ze kan tenminste haar eigen fout toegeven. Respect.
Hij is voor mij niet opeens interessant geworden, ik ben ook bezet. Ik vond hem al interessant maar als een vriend, niet meer.quote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zie hier het effect van een bezette man die opeens wel interessant is.
Vrouwen.
Ik zeg niet dat er perse iets moet gebeuren, maar er moet geen 'cordon sanitaire' bestaan.quote:Op maandag 30 december 2013 16:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kut is om gefriendzoned te worden, maar wil je nou echt beweren dat mannen en vrouwen pas vrienden kunnen zijn als er een mogelijkheid bestaat om te kunnen neuken? vind ik een beetje raar
Nou het zit zo...
Paar maanden geleden (toen ik nog single was) ging ik (27) op 3 weken reis met een aantal studenten. Één van die jongens (21) hing steeds bij mij rond en het was gezellig (verder niks gebeurd). Toen we terugkwamen naar NL hielden we contact op whatsapp...of ja hij initieerde het contact eerst via facebook en wilde per se mijn nummer om met mij te appen...
Ik vond hem alleen maar leuk en grappig als een vriend om mee te feesten (zeker gezien ons leeftijdsverschil). Hij begon op een gegeven moment een andere "richting" in te slaan en zich aanhankelijker/onzekerder opstellen. Zo zei hij steeds dat hij wilde afspreken of dat hij toevallig in mijn woonplaats was en mij graag wilde zien. Verder zei hij steeds hoe geweldig ik wel niet was en dat hij me miste...ook probeerde hij iedere dag mijn aandacht te trekken en als ik niet (tijdig) reageerde werd hij een beetje irritant
Ik wees deze opmerkingen iedere keer op een luchtige manier af, want ik wilde hem echt geen hoop geven, want voor mij zat er echt niet meer in dan wat er was. Op een gegeven zei hij letterlijk dat ik hem het gevoel gaf dat hij niet speciaal voor mij is...
Maargoed...op een gegeven moment praatten we niet meer (we hadden geen ruzie of zo). Laatst zag ik een foto waarop leek dat hij een relatie heeft met één van die meiden van het groepje waar we mee op reis waren. Ondanks dat ze heel aardig was, had ze niet echt een goede naam binnen de groep onder andere omdat ze met alle jongens (8 )van het groepje had gezoend. Ook had het groepje andere minder positieve nicknames voor haar.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee ik vroeg: nieuwe vriendin *knipoog*? en toen schreef hij alleen ... waarop ik alleen maar lol zei en verder niks meer. Daarna ook geen contact meer opgenomen en toen heeft hij me volgens mij geblokt
Ik denk eerder dat die jongen nog steeds heel veel om je geeft. Hij wilde meer dan gewoon vrienden zijn. Dit lukte niet en gaat uiteindelijk met een andere meid.quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen plagen en zijn nieuwe vriendin beledigen
Wacht, je huidige vriend is 35? Ik dacht jij het leeftijdsverschil tussen jou en die andere jongen een probleem vond. Het verschil tussen 27 en 35 is nog steeds groter dan 21 en 27...quote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef MangoLotion het volgende:
Voor mijn eigen gevoel en geweten heb ik mijn vriend verteld dat ik het vervelend vind dat hij me had geblokt en dat ik hem heb verwijderd etc.
Hij deed er gelukkig nogal luchtig en lacherig over en zei dat ik best wel "bitchy" heb gehandeld. Maar ik ben blij dat hij er niet mee zit, hoeft hij ook niet want ik zag die jongen alleen maar als een vriend/kennis. Hij zei ook dat dit misschien bij de jeugd van tegenwoordig hoort![]()
(hij is 35)
Geniaal!quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef Nielsch het volgende:
Ergens snap ik TS wel.
Carice van Houten heeft mij geblockt op Twitter, daar heb ik destijds ook een topic over gemaakt.
KLB / Carice van Houten snapt mijn grap niet
Ja, ik zou goed kunnen, ik vond het blocken ook een emotionele reactie die je alleen maar doet om jezelf te beschermen...quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk eerder dat die jongen nog steeds heel veel om je geeft. Hij wilde meer dan gewoon vrienden zijn. Dit lukte niet en gaat uiteindelijk met een andere meid.
Vervolgens stuur jij een plagerige sms'je dat naar mijn mening niet zozeer het meisje beledigt, maar eerder de eerdere interesse/liefde en vastberadenheid van die jongen naar jou toe betwijfelt, in de zin van: jij was toch zo gek op mij en dan heb je toch alweer een nieuwe vriendin *knipoog* ?
Zoiets zou behoorlijk in de verkeerde keelgat kunnen schieten. De rigoureuze block op WhatsApp is denk ik eerder het gevolg van jouw 'onbenullige' reactie, omdat hij denk ik nog steeds wel wat voor je voelt (waarom anders de plotselinge block?). Zo probeert hij én jou een hak te zetten én vooral zichzelf af te schermen van jou (proberen te vergeten en verder gaan met het leven).
Nu maar hopen voor die jongen dat dat nieuwe meisje ook daadwerkelijk zijn interesse heeft en dat het niet toch stiekem allemaal om jou draait...
[..]
Wacht, je huidige vriend is 35? Ik dacht jij het leeftijdsverschil tussen jou en die andere jongen een probleem vond. Het verschil tussen 27 en 35 is nog steeds groter dan 21 en 27...
[..]
Geniaal!
Is dat zo?quote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef MangoLotion het volgende:
Maar wat je zegt klopt eigenlijk wel, ook voor vrouwen....als je bezet bent, krijg je meer aandacht :p
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef MangoLotion het volgende:
Gister zat ik toevallig achter een jongen in de trein die iedereen aan dissen was
Users die alsnog een backfiretopic willen startenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:50 schreef Seven. het volgende:
Hoi TS, naar aanleiding van dit voortschrijdend inzicht: heb je je al afgemeld bij tinder?
[..]
Het was allang gebackfired natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Users die alsnog een backfiretopic willen starten
Users die niet kunnen lezen
Sweety pie waarom zou ik giftig worden? Ik fok voor m'n lol en heb daarnaast een leven, ik haal geen voldoening uit users "giftig maken".quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het was allang gebackfired natuurlijk. En mogelijk heb ik eroverheen gelezen maar ik snap werkelijk niet waarom je actief tindert terwijl je een vriend hebt?
Hehehe, de TS wordt een beetje giftig.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Sweety pie waarom zou ik giftig worden? Ik fok voor m'n lol en heb daarnaast een leven, ik haal geen voldoening uit users "giftig maken".
En om tot slot antwoord te geven op je zeer relevante vraag: nee, ik heb geen tinder, nooit gehad ook.
Ik hoop dat je nu gerustgesteld een fijne jaarwisseling tegemoet gaat.
Bedankt voor deze oprechte post. Dat zal me altijd bijblijven, de oprechtheid waarmee je postgeschiedenis doorspekt is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat kan. alvast de beste wensen voor 2014.
Bedankt voor alle moeite die je erin hebt gestokenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze oprechte post. Dat zal me altijd bijblijven, de oprechtheid waarmee je postgeschiedenis doorspekt is.
En ja, dat was zo sarcastisch als maar kan zijn.
OK, jij mag het laatste woord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Bedankt voor alle moeite die je erin hebt gestoken
Wat jij wilt, ik sta bij je in het krijt nadat je zoveel tijd en energie hebt gestoken in mij als random userquote:
Wat ik wil vermelden, is niet zo gerelateerd aan jouw situatie, maar wil gewoon even een mythe aankaartenquote:Op maandag 30 december 2013 16:32 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap wel dat het kut is om gefriendzoned te worden
Huh, wat heb ik zojuist gelezen? Een man moet zich vereerd voelen om vrienden te kunnen zijn met een vrouw? Te veel gedronken vannacht?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:14 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Een man moet zich juist vereerd voelen om goede vrienden te kunnen worden met de dame, want van vrienden naar lovers gaan, kan supersnel zijn, juist omdat de vriendenband al aanwezig is. En omdat er wat meer diepgang aanwezig is tussen de personen dan wanneer je iemand zomaar ergens hebt ''opgepikt'', zal het waarschijnlijk ook langer stand houden. Ze hebben de lot voor de jackpot, maar weten dit geeneens
Dit gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:14 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat ik wil vermelden, is niet zo gerelateerd aan jouw situatie, maar wil gewoon even een mythe aankaarten
Een man moet zich juist vereerd voelen om goede vrienden te kunnen worden met de dame, want van vrienden naar lovers gaan, kan supersnel zijn, juist omdat de vriendenband al aanwezig is. En omdat er wat meer diepgang aanwezig is tussen de personen dan wanneer je iemand zomaar ergens hebt ''opgepikt'', zal het waarschijnlijk ook langer stand houden. Ze hebben de lot voor de jackpot, maar weten dit geeneens
Indeed!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:14 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat ik wil vermelden, is niet zo gerelateerd aan jouw situatie, maar wil gewoon even een mythe aankaarten
Ik vond hem alleen maar leuk en grappig als een vriend om mee te feesten (zeker gezien ons leeftijdsverschil).
Ik wees deze opmerkingen iedere keer op een luchtige manier af, want ik wilde hem echt geen hoop geven, want voor mij zat er echt niet meer in dan wat er was.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:14 schreef Yiwei het volgende:
Een man moet zich juist vereerd voelen om goede vrienden te kunnen worden met de dame, want van vrienden naar lovers gaan, kan supersnel zijn, juist omdat de vriendenband al aanwezig is. Ze hebben de lot voor de jackpot, maar weten dit geeneens
Dus wat, er was wel mogelijkheid tot intimiteit?quote:
wat is "..."quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef MangoLotion het volgende:
Nou het zit zo...
Paar maanden geleden (toen ik nog single was) ging ik (27) op 3 weken reis met een aantal studenten. Één van die jongens (21) hing steeds bij mij rond en het was gezellig (verder niks gebeurd). Toen we terugkwamen naar NL hielden we contact op whatsapp...of ja hij initieerde het contact eerst via facebook en wilde per se mijn nummer om met mij te appen...
Ik vond hem alleen maar leuk en grappig als een vriend om mee te feesten (zeker gezien ons leeftijdsverschil). Hij begon op een gegeven moment een andere "richting" in te slaan en zich aanhankelijker/onzekerder opstellen. Zo zei hij steeds dat hij wilde afspreken of dat hij toevallig in mijn woonplaats was en mij graag wilde zien. Verder zei hij steeds hoe geweldig ik wel niet was en dat hij me miste...ook probeerde hij iedere dag mijn aandacht te trekken en als ik niet (tijdig) reageerde werd hij een beetje irritant
Maargoed...op een gegeven moment praatten we niet meer (we hadden geen ruzie of zo). Laatst zag ik een foto waarop leek dat hij een relatie heeft met één van die meiden van het groepje waar we mee op reis waren. Ondanks dat ze heel aardig was, had ze niet echt een goede naam binnen de groep onder andere omdat ze met alle jongens (8 )van het groepje had gezoend. Ook had het groepje andere minder positieve nicknames voor haar.
die info klopt niet, bij iPhone kun je dat gewoon uit zetten namelijk. als je geblokt bent en je stuurt een bericht komen er nooit 2 vinkjes, verder zie je het niet meer als de persoon zijn of haar foto veranderd, je blijft de huidige zienquote:
o zo , k dacht dat t een smiley moest voor stellenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Drie puntjes. Dus puntje, puntje, puntje.
Echt mn broek zakt af van dit topicquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus wat, er was wel mogelijkheid tot intimiteit?
Nee, leerde mijn vriend kennen en wilde/wil hem trouw blijven. Als ik niet bezet was geweest dan sloot ik een keertje zoenen voor de gein in een dronkenbui niet uit. Maar daar blijft het dan ook bijquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus wat, er was wel mogelijkheid tot intimiteit?
Seks ook wel hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, leerde mijn vriend kennen en wilde/wil hem trouw blijven. Als ik niet bezet was geweest dan sloot ik een keertje zoenen voor de gein in een dronkenbui niet uit. Maar daar blijft het dan ook bij
'I did not have sexual relations with that woman!'quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:00 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan casual seks
Haha!quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
'I did not have sexual relations with that woman!'
ik begin het te snappenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, leerde mijn vriend kennen en wilde/wil hem trouw blijven. Als ik niet bezet was geweest dan sloot ik een keertje zoenen voor de gein in een dronkenbui niet uit. Maar daar blijft het dan ook bij
Sodemieter op met je veralgemenisering van bullshit. Weet je wat een vrouwentrekje is? Domme vragen stellen op het Fokforum waarop het antwoord overduidelijk is. Jeez...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
je moets gewoon hem bellen en je broek uitdoen zodat hij er een kruisje in zijn agenda kan zettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je moets gewoon hem bellen en je broek uitdoen zodat hij er een kruisje in zijn agenda kan zetten
Je bent de moeite niet waard, daarom. Lijkt me logisch toch? Of wou je hem aan het lijntje houden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef MangoLotion het volgende:
Nou het zit zo...
voor een snelle wip wel misschien, maar ook daar heeft ie geen belangstelling meer voorquote:Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Je bent de moeite niet waard, daarom. Lijkt me logisch toch? Of wou je hem aan het lijntje houden?
... Reageerde hij ...quote:Op maandag 3 februari 2014 17:52 schreef Phyxcius het volgende:
Anders gaan we met z'n allen weer reageren op een topic uit de steentijd...
Nee, omdat jij moeilijk doet. Hij neemt zijn verlies. Move on. Hij wilt jou niet meer en jij hem niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voor een snelle wip wel misschien, maar ook daar heeft ie geen belangstelling meer voor
""Ik moet hem niet, maar ik wil wel dat hij mij moet"quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef kwiwi het volgende:
Je wilde niks van 'm en jullie spraken elkaar niet eens meer, wat maakt het dan uberhaupt uit waarom ie je heeft geblokt?
Hahaha. Heel herkenbaar. Het zal wel pijn doen als blijkt dat de man, van wie je dacht dat hij niet zonder jou kon, afstand neemt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
""Ik moet hem niet, maar ik wil wel dat hij mij moet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |