Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Blijf lekker daar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef LesMiserables het volgende:
Aangezien hier geen tinder chat besproken dient te worden leek het me wel leuk deze linkjes te delen, leuk lees materiaal en nog wat van te leren ook;
Ik post daar niet maar complimenten voor de lengte van je lul want het zal niet mee vallen als ik er vanaf hier op kan trappenquote:
tering.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik post daar niet maar complimenten voor de lengte van je lul want het zal niet mee vallen als ik er vanaf hier op kan trappen.
Is Grindr misschien niet iets voor jullie tweetjes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik post daar niet maar complimenten voor de lengte van je lul want het zal niet mee vallen als ik er vanaf hier op kan trappen.
Keertje overheengaan danquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Teruglullen tegen chicks die het ''net niet'' zijn zeg maar, do or don't?
Bij de meeste mooie chicks is het simpelweg achter aan in de rij aansluiten. Maar regelmatig word ik wel aangesproken door chicks waarvan ik denk : Moah, ik word er niet direct warm of koud van, maar ik zou er best wel een keertje overheen willen
do, als je toch gewoon seks wil hebben en geen relatie en je wil het wel dan waarom nietquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Bij de meeste mooie chicks is het simpelweg achter aan in de rij aansluiten. Maar regelmatig word ik wel aangesproken door chicks waarvan ik denk : Moah, ik word er niet direct warm of koud van, maar ik zou er best wel een keertje overheen willen
Als je dit niet kan bedenken is het niet iets dat je direct zo wilt proberen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef PG18 het volgende:
Hoe kom je uiteindelijk zover om iemand voor een seksdate te vragen dan?
Want om meteen te vragen "He wil je seks met me?" is ook zo wat
Nouja mijn afspraakje via Tinder heeft er voor geleid dat ik vrijdag meteen naar d'r thuis ga. Maar ik verwacht niet meteen een sexdate.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je dit niet kan bedenken is het niet iets dat je direct zo wilt proberen.
Het is niet zo dat je vraagt van 'he gaan we sex hebben' maar je voelt aan wanneer je het gesprek er naar toe kan leiden en hoe ver ze daarin gaat. Vervolgens zeg je 'we gaan een drankje doen' of 'gaan we bij mij/jouw X doen' of soms nog iets explicieter maar dan zie je vanzelf wat er gebeurt.
gesprek richting seks sturen en kijken hoe ze reageert. appeltje eitje.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef PG18 het volgende:
News for you. Jij gaat nooit iemand zo ver krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef PG18 het volgende:
Dat is wel lekker duidelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef PG18 het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam gisteren Avithal tegen op tinder, van de serie 'ik heb het nog nooit gedaan'.
Blijft toch een lekker wijf.
Zegt me echt niksquote:
Mij ook niet. Maar ik heb google. Ik vind het een lelijk wijf met een paardenbek op deze foto in elk gevalquote:
Ik heb aan mezelf wel gemerkt dat ik al vrij snel geen enkele motivatie meer heb om gesprekken met zulke chicks draaiende te houdenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Onderweg. Of uit de cache.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:39 schreef Markeerstift het volgende:
Soms als ik aan het swipen ben staat er 24 km hier vandaan en dan like ik, vervolgens hebben we een match en dan is hij opeens 70km verder ?
Precies dat :pquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef Whipper het volgende:
Blijft toch een coole app voor op de pot tijdens het zitmoment!
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je dit niet kan bedenken is het niet iets dat je direct zo wilt proberen.
Het is niet zo dat je vraagt van 'he gaan we sex hebben' maar je voelt aan wanneer je het gesprek er naar toe kan leiden en hoe ver ze daarin gaat. Vervolgens zeg je 'we gaan een drankje doen' of 'gaan we bij mij/jouw X doen' of soms nog iets explicieter maar dan zie je vanzelf wat er gebeurt.
Andersom helaas niet. Tenminste, de vrouwen dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef MangoLotion het volgende:
doen 30 plus mannen daar ook aan?
Left, niet mijn typequote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
To the left or to the right?
Lekker toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:58 schreef ImYourPimp het volgende:
Wat is met deze?
start Tinder op na 2 week, kan ik eerst door een eindeloze rij bagger van cammeiden.nl zoeksletjes zoekvriendin en meer van die onzin waden.
dissen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef MangoLotion het volgende:
Gister zat ik toevallig achter een jongen in de trein die iedereen aan dissen was
Dat hij onderweg is naar je moeder.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet. wat zei hij dan tegen iedereen?
riiiight.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat hij onderweg is naar je moeder.
ze heeft daddy issues.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
riiiight.![]()
Zocht je nou 30 plus mannen? want dat is wel fucked up als 14jarige.
WEDDEN WE!!11!!11!!!!111!!1quote:
laatst wel voor 14 jarige aangezien door conducteurquote:Zocht je nou 30 plus mannen? want dat is wel fucked up als 14jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |