quote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Yi-Long het volgende:
Zal gewoon een klein scheurtje zijn. Of hij heeft je ongeboren baby nu dwars doorboord, dat kan ook. Maar waarschijnlijk is het gewoon een klein scheurtje.
Dat eerste wel. Dat tweede kan flink gaan schimmelen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:51 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En dat geneest hopelijk gewoon zonder schimmel/infectie?
... of een vriend waar je wel opgewonden en nat van wordt...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
Maak je geen zorgen, zoiets geneest heel snel.
Ik zou wel even wat glijmiddel in huis halen voor t volgende vluggertje.
Gelukkig, thnx!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
Maak je geen zorgen, zoiets geneest heel snel.
Ik zou wel even wat glijmiddel in huis halen voor t volgende vluggertje.
hmmmm.... dat verklaart die rode vlekken op die bioscoopstoel...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Gelukkig, thnx!
Het was ook niet thuis
Er zijn webwinkels die kleine sachets verkopen met glijmiddel, hup in je tas... Altijd bij de hand.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Gelukkig, thnx!
Het was ook niet thuis
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat eerste wel. Dat tweede kan flink gaan schimmelen waarschijnlijk.
Daar heb ik normaal gesproken geen last van, maar vandaag ging hij een beetje te snel voor mijn gevoelquote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... of een vriend waar je wel opgewonden en nat van wordt...
Mysterie opgelostquote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
hmmmm.... dat verklaart die rode vlekken op die bioscoopstoel...
Goeie tipquote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zijn webwinkels die kleine sachets verkopen met glijmiddel, hup in je tas... Altijd bij de hand.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef MangoLotion het volgende:
Vanmiddag een vluggertje gehad en vriend ramde een beetje te hard en enthousiast in me en omdat ik volgens mij niet helemaal nat was, bloedde ik. Hij schrok hier natuurlijk van.Ik had verder ook geen pijn of zo, het voelde alleen wat stroever. Ik heb dit nooit gehad en ben nu bang dat ik een infectie etc krijg. Ter voorkoming hiervan ben ik thuis aangekomen ben ik snel gaan douchen. is dit voldoende en ik me onnodig zorgen?
Thx.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |