Pics van je ferme banaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zal eens een ferme banaan in je rijpe mango steken!
Mango > banaanquote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zal eens een ferme banaan in je rijpe mango steken!
Oh dat gebeurt me dan weer minder, maar dat is makkelijker te voelen voordat je ze koopt. Gewoon een beetje knijpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Pixy_Stix het volgende:
Dat heb ik altijd met kiwi's, of te zacht of ze zijn knalhard.
Nooit geprobeerd, kan ik volgende keer eens doen want dit is vast niet de laatste onrijpe die ik koop. Mango chutney moet je ook met redelijk onrijpe mango's maken volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:53 schreef Ashram het volgende:
Als ie echt onrijp is, dan zou ik een mixje maken van zout en chili om de onrijpe mango wedges te dippen. Heel erg lekker.
Nog lekkerder als het groene mango is.
Ja beetje knijpen bij kiwi's, een mango heb ik nog nooit gegeten. Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe die eruit zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:55 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt me dan weer minder, maar dat is makkelijker te voelen voordat je ze koopt. Gewoon een beetje knijpen.
Ik denk niet dat ie past. Ik ben maar een klein meisje.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou jij die willen inbrengen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ja beetje knijpen bij kiwi's, een mango heb ik nog nooit gegeten. Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe die eruit zien.
Ja die kocht ik wel eens maar bij de AH waren die nu ong. 1/3 van de 'normale' mango's qua maat.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:02 schreef robber57 het volgende:
Sommige supers hebben "eet rijp" fruit in de schappen liggen, kost iets meer maar dan heb je wel een goede mango...
Ziet er lekker uit. Ik ga het eens proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn vrij groot, al heb je ook kleinere versies. En wanneer rijp dus superlekker zoet.
Maar je zou het wel willen kunnen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:03 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie past. Ik ben maar een klein meisje.
Nee man.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je zou het wel willen kunnen?
Je hebt gewoon een vieze banaan, vervelend voor je.quote:
Bananen zijn echt het koningsfruit op deze rotte aarde.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een vieze banaan, vervelend voor je.
Bananen zijn ok als je geen tijd hebt om te ontbijten 's ochtends en je toch iets in je maag moet hebben, maar daar is dan ook wel het meeste mee gezegd.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bananen zijn echt het koningsfruit op deze rotte aarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |