Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef karr-1 het volgende:
Nou wat denk je? Hij wilde jou, jij wilde niet en nu heeft hij een ander. Move on.....
Tsja ik denk dat hij gewoon alle contacten met je wil verbreken, misschien onder invloed van zijn nieuwe liefde, misschien omdat hij gewoon inziet dat het kansloos is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.
Nou ik vroeg me af of dit echt zo'n mannen trekje is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Argento het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat je het antwoord op die vraag hier op Fok vindt? Hoe moeten wij nou weten waarom hij je blockt?
mensen blocken van whatsapp? Ik geloof niet dat dat exclusief aan mannen voorbehouden is nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af of dit echt zo'n mannen trekje is...
Ik dacht misschien kreeg hij het idee dat ik hem belachelijk zit te maken omdat ik haar kenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat hij gewoon alle contacten met je wil verbreken, misschien onder invloed van zijn nieuwe liefde, misschien omdat hij gewoon inziet dat het kansloos is.
Je zoekt er teveel achter. Hij wil je gewoon niet meer zien of spreken, ga door met je leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kreeg hij het idee dat ik hem belachelijk zit te maken omdat ik haar ken
Vind het meer een vrouwen trekje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En dat dus. Mannen zouden gewoon zeggen dat je een kutwijf bent, vrouwen doen onnodig moeilijk en ingewikkeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind het meer een vrouwen trekje.
Ohw, ik zeg altijd, Hey vind er geen zak aan, wis me maar, ik gooi jou er ook af en blokkeer het nummer. Laters!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat dus. Mannen zouden gewoon zeggen dat je een kutwijf bent, vrouwen doen onnodig moeilijk en ingewikkeld.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw, ik zeg altijd, Hey vind er geen zak aan, wis me maar, ik gooi jou er ook af en blokkeer het nummer. Laters!!!
ik zou het ook doen.....quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon zonde van de tijd al dat spastische gedoe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ik kan er gewoon niet tegen dat hij dat doetquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je zoekt er teveel achter. Hij wil je gewoon niet meer zien of spreken, ga door met je leven.
Tsja dat lijkt me dan jou eigen probleem, niet dat van hemquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat hij dat doet
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
vrouwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Gewoon, hij wilde iemand hebben en dacht aan jou. Nu is hij voorzien en heeft hij jou niet meer nodig, en hij heeft ook geen zin in kritische vragen dus blokt hij jou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.
Seriouslyquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef MangoLotion het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dat lijkt me dan jou eigen probleem, niet dat van hem
quote:
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij/mij niet belangrijk vind.quote:
Doe niet zo naief, er was helemaal geen vriendschap. Kom op zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij niet belangrijk vind.
Welke vriendschap? Hij wilde je gewoon neuken, dat wilde jij niet en toen ging hij door met zijn leven. Er is geen sprake van vriendschap, nu niet en toen niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
voelt gewoon kut en voel me beledigd/ `niet respectvol behandeld. Alsof hij zijn vriendschap met mij/mij niet belangrijk vind.
Daar kan jij ook 1, 2, 3 over oordelen he..quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Doe niet zo naief, er was helemaal geen vriendschap. Kom op zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |