Fijn dat de uitslag goed is, hopelijk ben je nu van het geemmer af!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef Burdie het volgende:
Ach, hormonen.
Ik stond vanmiddag te strijken, en ben kinderliedjes gaan zingen. Toen realiseerde ik me dat ik deze liedjes voor baby aan het zingen was, en moest ik huilen.
Ook moest en zou ik dit weekend een plank hebben voor boven de commode. Zijn we al weken naar op zoek, wat wij willen bestaat niet ofzo. Iig niet voor een normale prijs. Dus ik heb een compromisplank gevonden en daarvoor lopen we nu door de Karwei (man loopt, ik zit). En hij had al zo lief schilderijtjes in de woonkamer opgehangen vanmiddag
.
De uitslag van de suikertest was goed trouwens, dus geen zwangerschapsdiabetes. Maandag mogen ze in het ziekenhuis opnieuw de baby opmeten, en dan vind ik het wel mooi geweest met alle onderzoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nog even nagevraagd, ze gaan nogmaals de baby helemaal opmeten om te kijken of de vorige metingen wel klopten (zucht) en naar aanleiding daarvan gaan ze evt. nog een GUO doen geloof ik. Echt veel meer kunnen zij ook niet, dus eigenlijk vind ik de afspraak dan ook maar onzinquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Fijn dat diabetis is uitgesloten Burdie! Wat gaan ze nu maandag nog doen dan?
Babydump?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef DJMomo het volgende:
Zand, gelukkig maar. En heerlijk hè, die hormonen? Hier zijn de mijnes ook weer gestild. Het snoozebaby wikkeldekentje kwam vandaag binnen. (Met een gratizzzzz rompertje ipapa
)
Dan ga je niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef Burdie het volgende:
Butterflower, wat lief.
Roomsnoes een knipper.
[..]
Heb ik nog even nagevraagd, ze gaan nogmaals de baby helemaal opmeten om te kijken of de vorige metingen wel klopten (zucht) en naar aanleiding daarvan gaan ze evt. nog een GUO doen geloof ik. Echt veel meer kunnen zij ook niet, dus eigenlijk vind ik de afspraak dan ook maar onzin.
Leuk van je groeiende buik, kan je de baby ook al goed voelen intussen? Mijn lievelingsspijkerbroeken heb ik zelf van Miss Etam en van Prenatal.
Nope, alleen een hoofdje op P90 en wat veel vruchtwater. Ik ben nog wel benieuwd wat ze in het ziekenhuis te zeggen hebben, want ik vermoed dat de vorige echo/meting niet klopte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan ga je niet?
Je hebt geen diabetes, geen reden voor groeiecho's verder dan lijkt me? Of is baby op de hand een BeebZilla?
Door wie is de echo gemaakt? Een echoscopist?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nope, alleen een hoofdje op P90 en wat veel vruchtwater. Ik ben nog wel benieuwd wat ze in het ziekenhuis te zeggen hebben, want ik vermoed dat de vorige echo/meting niet klopte.
Ja, door een echoscopiste. En het is natuurlijk niet mijn vak, maar ik vond dat ze het onhandig deed en het leek alsof ze anders meette dan de echoscopiste van de vorige groei-echo. Maar we zullen het maandag zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Door wie is de echo gemaakt? Een echoscopist?
En p50 bestaat bij de gratie van p90 en p10
Ah op die manier, tja als je al het idee had dat de echoscopiste niet goed gemeten heeft dan moet de uitslag wel oke zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef Burdie het volgende:
Heb ik nog even nagevraagd, ze gaan nogmaals de baby helemaal opmeten om te kijken of de vorige metingen wel klopten (zucht) en naar aanleiding daarvan gaan ze evt. nog een GUO doen geloof ik. Echt veel meer kunnen zij ook niet, dus eigenlijk vind ik de afspraak dan ook maar onzin.
Leuk van je groeiende buik, kan je de baby ook al goed voelen intussen? Mijn lievelingsspijkerbroeken heb ik zelf van Miss Etam en van Prenatal.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazzoletti, ik heb vorige keer geen last gehad van het indalen volgens mij. Zal ook wel iets zijn dat verschilt per persoon.
Ah, dus het hoeft niet perse pijn te doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
JA! bij mijn oudste vond ik dat echt zo erg
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben net tegen HET geboortekaartje aangelopen
Ik heb zelf aangepast. Maar dat was relatief eenvoudig. Kaartje dat we leuk vonden had een voorkant die niet even groot was als de achterkant. En we wilden dat plaatje, maar dan op even grote voorkant. Dus plaatje gescand, kleuren wat veranderd (er zat bijv een bloemenpatroon in, wat we redelijk stomvonden voor een jongen) en klaar. Viel me alles mee hoe makkelijk t was (heb gymp gebruikt). En dinsdag kan ik hopelijk zeggen dat het helemaalquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazzoletti, ik heb vorige keer geen last gehad van het indalen volgens mij. Zal ook wel iets zijn dat verschilt per persoon.
Ik ben net tegen HET geboortekaartje aangelopen, alleen is het een kaartje voor één kindje. Nu heb ik dus even gemaild of er wat kleine aanpassingen aan gedaan kunnen worden. Ik hoop het zo want ik ben helemaal verliefd op het kaartje en ik ben al maanden op zoek naar een kaartje. Voor tweelingjongens is er echt weinig leuks vind ik. Fingers crossed dat het kaartje aangepast kan worden.
Ben er nogquote:Op zondag 29 december 2013 03:51 schreef flowerbox het volgende:
wat gaan jullie weer hard hier! Ik lees wel mee maar lukt me niet om op iedereen te reageren.
Geen enf-skills hier.
![]()
Trouwens, weer eens ouderwets midden in de nacht weer wakker. Dat is toch zeker 3 nachten geleden.
Hoe is het met de twee boven mij; ikke84 en vanyel?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als het aanpassen niet kan mag je me DM'men, misschien kan ik je helpen.
Ohwwww ik moet huilenquote:Op zondag 29 december 2013 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
TAP, hurray voor de 20w
Voor mijn gevoel was je trouwens nu ook weer langer zwanger dan ikEn toen realiseerde ik me dat ik alweer bijna 22 weken ben. Shiiiiit
![]()
Tijd vliegt! Het gaat hier zoveel sneller dan bij Saar. En ik ben er wel minder mee bezig, maar het is ook relaxter. Maar me echt praktisch geen zorgen, terwijl ik dat bij saar wat meer had. Nu is alles chill
Sowiewo vind ik de zwangerschap minder spannend omdat je het allemaal al eens hebt meegemaakt. Wat dat betreft minder bijzonder ook. Máárrrrrr, dit kindje wordt toevallig wel even het broertje of zusje van Saar. En die wordt dus grote zus! En we zijn dan niet de ouders van een kind, maar hebben gewoon kinderenEn dat maakt deze zwangerschap op z'n eigen manier net zo bijzonder als de eerste.
Net zo bijzonder, maar wel op een andere manier dus
Verder is mijn baby wakker. Ik lig in bed rapporten na te kijken en hij ligt lekker te trappelen enzo. Gezelligheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iemand ervaring mee en toevallig weet wat goed helpt hiertegen?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh topquote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef Skoap het volgende:
Ik ga even voor je kijken Chanty. Ik had het heel erg na mijn bevalling. VK gaf me toen iets, dat werkte goed en kan je zonder recept bij de apotheek halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef Burdie het volgende:
@Chanty bij de apotheek kan je theranal halen. En volgens mijn zwangerschapsgymjuf ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.curanol.nl/quote:Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh topdit is namelijk best wel auw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef Burdie het volgende:
@Chanty bij de apotheek kan je theranal halen. En volgens mijn zwangerschapsgymjuf ...tnx, genoeg optiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En![]()
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Heel fijn spul! Heb het ook gebruikt na de bevalling. Ligt tegenwoordig ook gewoon bij de Etosquote:Op zondag 29 december 2013 11:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.curanol.nl/
Pillen & zalf die combinatie gebruikte ik
Dat heb ik dus al jaren maar idd geen last van.quote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er eentje sinds de vorige zwangerschap en die is nooit meer weg gegaan. Alleen heb ik er geen last/pijn aan dus laat hem lekker zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie fijn dat de test goed was!![]()
Bf schattig die echo'sVooral die peace!
Nikki heerlijk dat alles bijna klaar is. Zeker voor je hormonen!en wat een lieve opmerking van je dochter
Leuk van het kaartje! Zal toch wel dat ze dat enigzins kunnen aanpassen?
KwistedIk heb het in mn agenda van mn telefoon staan hoor, wekelijks buikfoto. Anders vergeet ik het! Bij mn dochter maakte ik ook nog naakte buikfoto's (voor onszelf zeg maar) maar dat doe ik nu ook niet. Maar vind het wel fijn om iets te hebben voor in mn boekje en voor haar
Pfoeh, dat is ook zwaar idd, ook nog fulltime baan erbij![]()
Gaat snel he.. Ahw.
Fb![]()
vervelend van je slechte nachten!
Het gaat hier ook gewoon snel..
TAP ik schrok even![]()
20 weken alweer!!
![]()
De helft!
Leuk he, dat gevoel dat je nog zo'n geweldig kind erbij krijgt..
Momo kamertje klaar!
Ik twijfel nou of ik al harde buiken heb. Het voelt niet lekker onderin mn buik, en dan ook wat hard. Ja, het zal wel, maar doe ik dan echt teveel?Ik vind 't nog maar lastig. En ik let er wel op maar soms is het ook gewoon als ik zit. Kunnen ook mn darmen nog zijn denk ik dan
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Echt dat doet er toch niet toe?quote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef BlueEyes het volgende:
Maar even een veldonderzoekje, wat zegt jullie gevoel op dit gebied?
Dat dus. Wij gaan ook naar een tweedehands kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Als het schoon, fris en netjes is en niet ingezakt heb ik er geen moeite mee.
Of pers weeen wegpuffen met de opmerking "ja dat is echt beter voor je kindje"quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Oja, mensen die je iets vragen als je midden in een wee zit.![]()
![]()
Nee nee nee lady, wij gaan redelijk gelijk op en allebei.voor een augustuskindje, ik had vrijdag een knipper dus jij morgen ookquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Dyre het volgende:
Skoap![]()
Kimpossible, ik ben heel benieuwd naar dat wiegje! Heb je een foto?
Ik vind die kleine wiegjes ook helemaal geweldig, maar ik vraag me af hoelang ze daar in kunnen liggen voordat ze echt in een babybedje moeten?
Ik ga maar héél vroeg slapen straks denk ik. Morgen om 9:15 de eerst echo en ik ben zo zenuwachtig... (de laatste keer dat ik een echo had zagen we een lege baarmoeder en dat wil ik nu écht echt niet natuurlijk)
Ik probeer het maar een beetje los te laten, van het goede uit te gaan en morgen gewoon te genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef Dyre het volgende:
Thanks GM en flowerbox!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef Dyre het volgende:
Ik heb ze nu maar uit t kastje gehaald en bij de voorraad gelegd, gebeurt me geen 2e keer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positieve is dat mn misselijkheid eindelijk lijkt te zakken....
S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |