abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134791130
Wahaha Coco ik moest lachen om je pen :+

Ik straks heel erg ... moest gewoon huilen maar wist niet waarom ik moest huilen? Telt dat ook? :+

En mijn man maar kijken .. wat is er met jou aan de hand? :? ... die snapte er niks van
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:52:48 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134793198
Ach, hormonen :').

Ik stond vanmiddag te strijken, en ben kinderliedjes gaan zingen. Toen realiseerde ik me dat ik deze liedjes voor baby aan het zingen was, en moest ik huilen :').

Ook moest en zou ik dit weekend een plank hebben voor boven de commode. Zijn we al weken naar op zoek, wat wij willen bestaat niet ofzo. Iig niet voor een normale prijs. Dus ik heb een compromisplank gevonden en daarvoor lopen we nu door de Karwei (man loopt, ik zit :') ). En hij had al zo lief schilderijtjes in de woonkamer opgehangen vanmiddag O+.

De uitslag van de suikertest was goed trouwens, dus geen zwangerschapsdiabetes. Maandag mogen ze in het ziekenhuis opnieuw de baby opmeten, en dan vind ik het wel mooi geweest met alle onderzoeken...
KuikenGuppy
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:57:24 #83
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_134793408
Over zwangerschapskleding en zalando gesproken.
Ik kom hier net twee kortingscodes tegen voor zalando van 10 euro per stuk. Ik bestel er zelf niet want vind ze vrij prijzig dus als ik er iemand blij mee kan maken. Voorwaarden zijn:

- minimale bestelwaarde 50 euro ook na retourneren van een artikel.
- niet gelding icm andere acties.
- enkele merken kunnen uitgesloten zijn (staat niet bij welke dus dat zal wel op de site staan dan)
- niet geldig op cadeaubonnen, producten uit partnerprogramma en zalando lounge
- geldig t/m 31 maart 2014.

Verder neem ik aan dat je maar 1 kortingscode per bestelling kunt invoeren.

Bij interesse graag pmen dan stuur ik de code door.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:58:16 #84
52229 Chanty
pi_134793454
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef Burdie het volgende:
Ach, hormonen :').

Ik stond vanmiddag te strijken, en ben kinderliedjes gaan zingen. Toen realiseerde ik me dat ik deze liedjes voor baby aan het zingen was, en moest ik huilen :').

Ook moest en zou ik dit weekend een plank hebben voor boven de commode. Zijn we al weken naar op zoek, wat wij willen bestaat niet ofzo. Iig niet voor een normale prijs. Dus ik heb een compromisplank gevonden en daarvoor lopen we nu door de Karwei (man loopt, ik zit :') ). En hij had al zo lief schilderijtjes in de woonkamer opgehangen vanmiddag O+.

De uitslag van de suikertest was goed trouwens, dus geen zwangerschapsdiabetes. Maandag mogen ze in het ziekenhuis opnieuw de baby opmeten, en dan vind ik het wel mooi geweest met alle onderzoeken...
Fijn dat de uitslag goed is, hopelijk ben je nu van het geemmer af!
pi_134793546
Burdie fijn dat de uitskag goed was!
pi_134794117
Oh ja, bevalplan moet ik ook eens over na gaan denken. Ik wacht denk ik nog even de informatieavond van het ziekenhuis af, ik heb nu echt nog geen idee.

Fijn dat de uitslag goed is Burdie!

Vanmiddag hebben we een 3D echo laten maken, ik wilde dat eigenlijk nooit omdat ik het altijd wat engig vond.
Maar ach, je moet alles proberen toch? En hoe vaak ben je nou zwanger? :s)
In ieder geval geen spijt van, wat ontzettend bijzonder om je kindje zo te zien O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134794306
Burdie, fijn! ^O^
Interessant om al die bevallingservaringen te lezen. Ik moet er ook maar eens over na gaan denken wat ik wil. Heb nog een maand of 7, maar toch :) Ik denk dat ik het ga proberen zonder pijnstilling, maar ik sta er wel voor open. Maar alleen als ik er echt aan onderdoor ga zeg maar, niet zoalng het houdbaar is.

Wij hebben hier de kerst weer overleefd, de familie en vriendenkring zijn ingelicht over de zwangerschap en de eerste echo is een feit! Een dappere 182 BPM en bewegend gupje bij 8.6 wkn. Echt bizar dat zo'n frunnikie van 2,5 cm al zo sterk kan bewegen O+ De termijn die de echoscopiste zag, kwam exact overeen met onze eigen, dus dat is fijn.

Verder heb ik na een paar goede dagen nu weer vreselijk last van maagzuur en lage bloeddruk. Niets gevaarlijks, maar god wat irritant. Hoop dat het overgaat, ik voel me zo enorm slap en zwak.
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:24:44 #88
52229 Chanty
pi_134794466
BF mooie foto's O+

RS fijn dat je een goede echo had *O*
pi_134794721
Fijn dat diabetis is uitgesloten Burdie! Wat gaan ze nu maandag nog doen dan?

Mooie foto's BF!! lekker gapen O+

Hier is opeens m'n buik flink gegroeid! 2 weken terug had ik m'n kledingkast opgeruimd en alles wat ik niet meer paste eruit gehaald. Rokjes die ik toen nog wel paste gaan nu niet meer dicht ;( Dus ik moet nodig shoppen :9 Iemand tips voor rokjes en/of spijkerbroeken? Jurkjes heb ik nog genoeg...
pi_134795726
Zand, gelukkig maar. En heerlijk hè, die hormonen? Hier zijn de mijnes ook weer gestild. Het snoozebaby wikkeldekentje kwam vandaag binnen. (Met een gratizzzzz rompertje i O+ papa *; )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134797484
BF wat gaaf je echo!
En weet je wat nog gaver is? Als je straks je kleine frummel OP je buik hebt liggen en dan nogmaals naar de echo kijkt :).
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:52:42 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134798033
Butterflower, wat lief O+.

Roomsnoes een knipper *O*.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Fijn dat diabetis is uitgesloten Burdie! Wat gaan ze nu maandag nog doen dan?
Heb ik nog even nagevraagd, ze gaan nogmaals de baby helemaal opmeten om te kijken of de vorige metingen wel klopten (zucht) en naar aanleiding daarvan gaan ze evt. nog een GUO doen geloof ik. Echt veel meer kunnen zij ook niet, dus eigenlijk vind ik de afspraak dan ook maar onzin :@.

Leuk van je groeiende buik, kan je de baby ook al goed voelen intussen? Mijn lievelingsspijkerbroeken heb ik zelf van Miss Etam en van Prenatal O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:53:12 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134798054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef DJMomo het volgende:
Zand, gelukkig maar. En heerlijk hè, die hormonen? Hier zijn de mijnes ook weer gestild. Het snoozebaby wikkeldekentje kwam vandaag binnen. (Met een gratizzzzz rompertje i O+ papa *; )
Babydump? ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:53:34 #94
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134798067
Even een jompel voor Burdie! *O*

Door alle feestdagen gedoetjes en bijbehorende vermoeidheid weinig tijd gehad om te posten, maar ik ga weer inhaken hoor! Hoe doen jullie dat toch zo trouw?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134798304
BF wat een mooie echo!

Roomsnoes een bewegend gupje! *O*

GM balen van je misselijkheid.

Ik heb vandaag met mijn zusje en dochter lekker geshopt voor de jongens en dochter. Alleen nog geen eerste pakjes voor de jongens kunnen vinden. Daar ga ik hier in het durp maar eens voor kijken. We hebben hier een Obaïbi en daar hebben ze meestal echt heel leuke dingen.
En toen ik thuiskwam van het shoppen had manlief de kerstboom en andere kerstmeuk weggehaald en stond er op de plek van de kerstboom een box. O+ #mannenhormonen O+ Inmiddels hebben we zoveel dingen in huis aangepakt dat echt het eind in zicht komt en daar ben ik best een beetje aan toe.

En nu zegt dochter die naast me zit op de bank: "ik wil babies mama." Dus ik vroeg welke babies. "Nou, de babies die in jouw buik zitten, die moeten hier in huis komen." O+ #smelt
pi_134798429
Obaibi is heir weg :'(

Jips zand, de baby dump! Lang leve kortingscodes enzo ;)

Zag trouwens nog een prachtige echo! Oh, ik mag vrijdag weer, ben zo benieuwd! Laatste keer spieken was de 20w echo (met 19.3)...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134799471
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef Burdie het volgende:
Butterflower, wat lief O+.

Roomsnoes een knipper *O*.

[..]

Heb ik nog even nagevraagd, ze gaan nogmaals de baby helemaal opmeten om te kijken of de vorige metingen wel klopten (zucht) en naar aanleiding daarvan gaan ze evt. nog een GUO doen geloof ik. Echt veel meer kunnen zij ook niet, dus eigenlijk vind ik de afspraak dan ook maar onzin :@.

Leuk van je groeiende buik, kan je de baby ook al goed voelen intussen? Mijn lievelingsspijkerbroeken heb ik zelf van Miss Etam en van Prenatal O+.
Dan ga je niet?

Je hebt geen diabetes, geen reden voor groeiecho's verder dan lijkt me? Of is baby op de hand een BeebZilla?
:)
pi_134799685
Heel mooi BF!! Prachtige echo's O+ (hoeveel weken ben jij?)

Ik hou het hier helemaal niet bij! Het gaat allemaal zooo snel!
Sowieso heb ik nu bij deze zwangerschap dat ik veel minder stil sta bij alles :@ Bij F nam ik netjes elke week een foto, schreef ik heerlijk in mijn dagboek, bekeek savonds de echo voordat ik ging slapen en smeerde keurig elke dag mijn buik in met olie.

Nu met 15 maanden oude dreumes en fulltime baan merk ik dat het allemaal wat minder is. Ik moet bewust denken aan het dagboek en de foto's. Smeren heb ik helemaal nog niet gedaan, want ja vorige keer élke dag gesmeerd en toch strepen dus fuck it :') , en ik moet er echt bij stil staan dat ik zwanger ben anders vergeet ik het gewoon :@
Ik ben nu 16 weken en voor mijn gevoel al bijna op de helft van mijn laatste zwangerschap. Ik neem mezelf dus echt voor om er meer bij stil te staan. Maar dat zal wel komen als ik de schopjes echt duidelijker ga voelen O+
Ik verheug me wel ontzettend op de komst van dit jongetje O+ Als ik daar aan denk voel ik vlinders in mijn buik O+
pi_134800024
Kwisted herkenbaar :D

Ik doe het er nu gewoon even bij terwijl ik me er bij de eerste zwangerschap veel bewuster van was. Maar ik heb dat vaker gehoord van mensen die een tweede kindje krijgen. Je kent het allemaal al een beetje.
  zaterdag 28 december 2013 @ 20:47:09 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134800353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dan ga je niet?

Je hebt geen diabetes, geen reden voor groeiecho's verder dan lijkt me? Of is baby op de hand een BeebZilla?
Nope, alleen een hoofdje op P90 en wat veel vruchtwater. Ik ben nog wel benieuwd wat ze in het ziekenhuis te zeggen hebben, want ik vermoed dat de vorige echo/meting niet klopte.
KuikenGuppy
pi_134801657
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, alleen een hoofdje op P90 en wat veel vruchtwater. Ik ben nog wel benieuwd wat ze in het ziekenhuis te zeggen hebben, want ik vermoed dat de vorige echo/meting niet klopte.
Door wie is de echo gemaakt? Een echoscopist?
En p50 bestaat bij de gratie van p90 en p10 ;)
:)
  zaterdag 28 december 2013 @ 21:47:45 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134803182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

Door wie is de echo gemaakt? Een echoscopist?
En p50 bestaat bij de gratie van p90 en p10 ;)
Ja, door een echoscopiste. En het is natuurlijk niet mijn vak, maar ik vond dat ze het onhandig deed en het leek alsof ze anders meette dan de echoscopiste van de vorige groei-echo. Maar we zullen het maandag zien :).
Mijn man en ik zijn alletwee redelijk groot, dus een kleine baby had ik juist raar gevonden ;).

Ik vermoed trouwens dat baby aan het indalen is, heb sinds vannacht al steken 'down there' en zojuist een flinke steek in mijn zij.
KuikenGuppy
pi_134805910
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef Burdie het volgende:

Ah op die manier, tja als je al het idee had dat de echoscopiste niet goed gemeten heeft dan moet de uitslag wel oke zijn :*

En indalen doet dus ook pijn? Ik voel ook veel steken de laatste dagen, zullen m'n banden wel zijn. Ik heb de baby al een paar keer gevoeld O+ Heel bijzonder, maar het is nog erg licht, ik moet echt de tijd nemen en rustig liggen om het te voelen zeg maar.
Ik heb net een broek besteld bij de Wehkamp, ben even vergeten welk merk :{ , hopelijk past het!
pi_134806689
Fazzoletti, ik heb vorige keer geen last gehad van het indalen volgens mij. Zal ook wel iets zijn dat verschilt per persoon.

Ik ben net tegen HET geboortekaartje aangelopen, alleen is het een kaartje voor één kindje. Nu heb ik dus even gemaild of er wat kleine aanpassingen aan gedaan kunnen worden. Ik hoop het zo want ik ben helemaal verliefd op het kaartje en ik ben al maanden op zoek naar een kaartje. Voor tweelingjongens is er echt weinig leuks vind ik. Fingers crossed dat het kaartje aangepast kan worden.
pi_134806859
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef Fazzoletti het volgende:
En indalen doet dus ook pijn?
JA! bij mijn oudste vond ik dat echt zo erg :@
pi_134807089
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazzoletti, ik heb vorige keer geen last gehad van het indalen volgens mij. Zal ook wel iets zijn dat verschilt per persoon.
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

JA! bij mijn oudste vond ik dat echt zo erg :@
Ah, dus het hoeft niet perse pijn te doen ;) Voorlopig moet het eerst nog behoorlijk groeien hier voordat het indalen kan beginnen :P

Succes met het kaartje Nikki! Zou leuk zijn als de aanpassing die je wil ook mogelijk is :)
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:10:09 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134807777
quote:
Ik ben net tegen HET geboortekaartje aangelopen
O+
Als het aanpassen niet kan mag je me DM'men, misschien kan ik je helpen.
KuikenGuppy
pi_134816590
:o wat gaan jullie weer hard hier! Ik lees wel mee maar lukt me niet om op iedereen te reageren. :@ Geen enf-skills hier. ;)

Trouwens, weer eens ouderwets midden in de nacht weer wakker. Dat is toch zeker 3 nachten geleden.

Hoe is het met de twee boven mij; ikke84 en vanyel?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134816622
:Z
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134817246
Goedemorgen :W Mijn lichaam is vast vroeg aan het opstaan :O

Burdie, hopelijk beter nieuws maandag, maar goed dat de uitslag van je suikertest al goed was! En ik zag een mooie 3D echo van BF!
pi_134817259
quote:

Ik ben net tegen HET geboortekaartje aangelopen, alleen is het een kaartje voor één kindje. Nu heb ik dus even gemaild of er wat kleine aanpassingen aan gedaan kunnen worden. Ik hoop het zo want ik ben helemaal verliefd op het kaartje en ik ben al maanden op zoek naar een kaartje. Voor tweelingjongens is er echt weinig leuks vind ik. Fingers crossed dat het kaartje aangepast kan worden.
Ik heb zelf aangepast. Maar dat was relatief eenvoudig. Kaartje dat we leuk vonden had een voorkant die niet even groot was als de achterkant. En we wilden dat plaatje, maar dan op even grote voorkant. Dus plaatje gescand, kleuren wat veranderd (er zat bijv een bloemenpatroon in, wat we redelijk stomvonden voor een jongen) en klaar. Viel me alles mee hoe makkelijk t was (heb gymp gebruikt). En dinsdag kan ik hopelijk zeggen dat het helemaal O+ is
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134817326
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:51 schreef flowerbox het volgende:
:o wat gaan jullie weer hard hier! Ik lees wel mee maar lukt me niet om op iedereen te reageren. :@ Geen enf-skills hier. ;)

Trouwens, weer eens ouderwets midden in de nacht weer wakker. Dat is toch zeker 3 nachten geleden.

Hoe is het met de twee boven mij; ikke84 en vanyel?
Ben er nog :W met baby in de buik. Maar ff geen puf om actief mee te doen hier :@
pi_134817420
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+
Als het aanpassen niet kan mag je me DM'men, misschien kan ik je helpen.
O+ lief!
Op zich is het een kaartje gemaakt door een grafisch ontwerpster, dus geen standaard kaartje van één van de bekende merken, dus ik hoop dat het geen issue gaat zijn.

En Momo ook thanks voor de tip. :)

En goedemorgen allemaal. :W
pi_134817425
Goedemorgen! Ik lig met een baby op m'n buik.... Nouja, baby is een peuter, ik noem haar nog weleens liefkozend baby. De echte baby zit heerlijk in m'n buik... 20 weken vandaag!!

Peuter is nog wat ziekjes en ik doe 'gezellig' mee... Elke keer als ik hoest zegt Eva, 'gezondheid mama' en als zij hoest en ik zeg gezondheid zegt ze 'dank je wel mama'.

Hummeltje O+
En er komt er gewoon nog eentje bij O+

Al vind ik dat laatste nog steeds wel wat eng... En het idee dat ik al op de helft zit! Ik moet weer gaan struisvogelen :')
Tralalalaaa
pi_134817503
Jij gaat hard tap! 20 weken alweer *O*

Ikke84, :W ik merk ook dat minder puf heb. En soms het idee dat ik beetje erbij hang qua postten. :@ Ligt meer aan mezelf dan aan anderen hoor.

Nikki en djmomo, wat fijn dat jullie met wat kleine aanpassingen jullie droomkaartje hebben gevonden. *O*
pi_134817577
Zo .. net even een shitload aan stretchy jurkjes besteld :D

Indalen heb ik nooit last van gehad :?
Ik stond dan ook raar te kijken toen de gynaecoloog tegen me zei dat dat gebeurd was.

Dus heel verschillend per vrouw lijkt me!
pi_134818276
Dank voor de lieve reacties O+

Ik was gister 25+5 weken Kwisted

Geboortekaartjes, daar gaan wij vandaag eens voor kijken O+
pi_134819280
TAP, hurray voor de 20w *O*
Voor mijn gevoel was je trouwens nu ook weer langer zwanger dan ik :+ En toen realiseerde ik me dat ik alweer bijna 22 weken ben. Shiiiiit :D

Tijd vliegt! Het gaat hier zoveel sneller dan bij Saar. En ik ben er wel minder mee bezig, maar het is ook relaxter. Maar me echt praktisch geen zorgen, terwijl ik dat bij saar wat meer had. Nu is alles chill :s)

Sowiewo vind ik de zwangerschap minder spannend omdat je het allemaal al eens hebt meegemaakt. Wat dat betreft minder bijzonder ook. Máárrrrrr, dit kindje wordt toevallig wel even het broertje of zusje van Saar. En die wordt dus grote zus! En we zijn dan niet de ouders van een kind, maar hebben gewoon kinderen :o En dat maakt deze zwangerschap op z'n eigen manier net zo bijzonder als de eerste. O+ Net zo bijzonder, maar wel op een andere manier dus :)

Verder is mijn baby wakker. Ik lig in bed rapporten na te kijken en hij ligt lekker te trappelen enzo. Gezelligheid O+
pi_134819423
Jaap's kamer is klaar-ig! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 29 december 2013 @ 11:16:11 #120
52229 Chanty
pi_134819471
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
TAP, hurray voor de 20w *O*
Voor mijn gevoel was je trouwens nu ook weer langer zwanger dan ik :+ En toen realiseerde ik me dat ik alweer bijna 22 weken ben. Shiiiiit :D

Tijd vliegt! Het gaat hier zoveel sneller dan bij Saar. En ik ben er wel minder mee bezig, maar het is ook relaxter. Maar me echt praktisch geen zorgen, terwijl ik dat bij saar wat meer had. Nu is alles chill :s)

Sowiewo vind ik de zwangerschap minder spannend omdat je het allemaal al eens hebt meegemaakt. Wat dat betreft minder bijzonder ook. Máárrrrrr, dit kindje wordt toevallig wel even het broertje of zusje van Saar. En die wordt dus grote zus! En we zijn dan niet de ouders van een kind, maar hebben gewoon kinderen :o En dat maakt deze zwangerschap op z'n eigen manier net zo bijzonder als de eerste. O+ Net zo bijzonder, maar wel op een andere manier dus :)

Verder is mijn baby wakker. Ik lig in bed rapporten na te kijken en hij ligt lekker te trappelen enzo. Gezelligheid O+
Ohwwww ik moet huilen :'( O+ :')

*O* Voor TAP op de helft alweer. Ik moet zeggen dat ik het allemaal ook erg snel vind gaan ten opzichte van de eerste weken waar ik moest wachten op de echo. Die kropen voorbij en nu ben ik bv alweer bijna klaar met MVM :o Whut?!

Hier ook slecht geslapen, op mijn buik liggen gaat steeds lastiger. Ligt gewoon niet fijn meer, alsof ik op een klein hard balletje lig. Dus probeer nu een nieuwe slaaphouding te vinden. En ik heb last van...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Iemand ervaring mee en toevallig weet wat goed helpt hiertegen?
pi_134819524
Ik ga even voor je kijken Chanty. Ik had het heel erg na mijn bevalling. VK gaf me toen iets, dat werkte goed en kan je zonder recept bij de apotheek halen
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 29 december 2013 @ 11:18:25 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134819525
Goodmorning ladies! Even wat jompelen hoor!

TAP 20 weken *O*.
Ik ben zelf 33 weken *O*.
RFR dan 34 weken *O*.

Jompel voor de kamer van Jaap *O*.
KuikenGuppy
  zondag 29 december 2013 @ 11:19:57 #123
52229 Chanty
pi_134819565
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef Skoap het volgende:
Ik ga even voor je kijken Chanty. Ik had het heel erg na mijn bevalling. VK gaf me toen iets, dat werkte goed en kan je zonder recept bij de apotheek halen
Oh top O+ dit is namelijk best wel auw }:|
pi_134819572
SPOILER
  zondag 29 december 2013 @ 11:21:00 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134819587
@Chanty bij de apotheek kan je theranal halen. En volgens mijn zwangerschapsgymjuf ...

SPOILER
KuikenGuppy
  zondag 29 december 2013 @ 11:22:12 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134819610
Ik heb trouwens sinds kerst striae op mijn buik ;(.
KuikenGuppy
pi_134819613
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef Burdie het volgende:
@Chanty bij de apotheek kan je theranal halen. En volgens mijn zwangerschapsgymjuf ...

SPOILER
SPOILER
pi_134819639
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh top O+ dit is namelijk best wel auw }:|
http://www.curanol.nl/

Pillen & zalf die combinatie gebruikte ik
pi_134819641
Gewoon even zalfje halen

En kwispeldagen! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134819713
Ik heb er eentje sinds de vorige zwangerschap en die is nooit meer weg gegaan. Alleen heb ik er geen last/pijn aan dus laat hem lekker zitten.
pi_134819780
Oh Burdie, je hebt toch gelijk, over dat terugduwen. :)
Ik dacht dus echt dat je dat beter niet kunt doen, ivm bloeden ofzo?
  zondag 29 december 2013 @ 11:30:11 #132
52229 Chanty
pi_134819826
SPOILER
  zondag 29 december 2013 @ 11:30:56 #133
52229 Chanty
pi_134819842
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef Burdie het volgende:

SPOILER
tnx, genoeg opties :+

En _O- :D
pi_134819882
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:23 schreef Skoap het volgende:

[..]

http://www.curanol.nl/

Pillen & zalf die combinatie gebruikte ik
Heel fijn spul! Heb het ook gebruikt na de bevalling. Ligt tegenwoordig ook gewoon bij de Etos :).
  zondag 29 december 2013 @ 11:32:37 #135
52229 Chanty
pi_134819889
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er eentje sinds de vorige zwangerschap en die is nooit meer weg gegaan. Alleen heb ik er geen last/pijn aan dus laat hem lekker zitten.
Dat heb ik dus al jaren maar idd geen last van.

tnx skoap, drie opties, daar ga ik morgen maar even mee langs :Y
pi_134820452
Getsie Chanty, not nice!

Ik heb vannacht gedroomd over ukkie, n heel mooi meisje met mama's donkere krullen en papa's donkere ogen O+ O+

En verder heb ik hartkloppingen! Extra bloed voor ukkie

*O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_134823651
Wow, burdie en rfr alweer 33 en 34 weken. *O*

Coco, wat omschrijf je dat lief van dat deze zwangerschap ook zo bijzonder is. Saar wordt gewoon grote zus. O+

GM, jouw droom O+

Ik heb net het bedje opgemaakt met vers gestreken lakentjes.
  zondag 29 december 2013 @ 14:13:31 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134825573
Soempie :D Bij mij gingen ze een infuus proberen te prikken toen een wee begon. Ja, vind je het gek dat hij dan niet lukt :')

Coco hihi.. :D Pen nog gevonden? :P
Boh, mn hormonen met je lieve verhaaltje! O+ Leuk he. Ben echt zooo benieuwd of Saar een zusje of broertje krijgt!!

Ik haat jurkjes en ben echt een broekenmens, dus ja, het moeten hier echt positietruien worden onderhand :+

Chanty ja ik vind Zalando ook wat duur. Esprit ook zelfs in de sale :') ik ga maar op mp kijken denk ik :9 whaha.
Ohja, dat :+
SPOILER
Burdie fijn dat de test goed was! :*

Bf schattig die echo's O+ Vooral die peace! :D

Nikki heerlijk dat alles bijna klaar is. Zeker voor je hormonen! :D en wat een lieve opmerking van je dochter O+
Leuk van het kaartje! Zal toch wel dat ze dat enigzins kunnen aanpassen? :)

Kwisted :* Ik heb het in mn agenda van mn telefoon staan hoor, wekelijks buikfoto. Anders vergeet ik het! Bij mn dochter maakte ik ook nog naakte buikfoto's (voor onszelf zeg maar) maar dat doe ik nu ook niet. Maar vind het wel fijn om iets te hebben voor in mn boekje en voor haar O+
Pfoeh, dat is ook zwaar idd, ook nog fulltime baan erbij :o
Gaat snel he.. Ahw. O+

Fb :D :* vervelend van je slechte nachten! -O-
Het gaat hier ook gewoon snel.. :*

TAP ik schrok even :o O+ 20 weken alweer!! :o *O* De helft!
Leuk he, dat gevoel dat je nog zo'n geweldig kind erbij krijgt.. O+

Momo kamertje klaar! O+

Ik twijfel nou of ik al harde buiken heb. Het voelt niet lekker onderin mn buik, en dan ook wat hard. Ja, het zal wel, maar doe ik dan echt teveel? :? Ik vind 't nog maar lastig. En ik let er wel op maar soms is het ook gewoon als ik zit. Kunnen ook mn darmen nog zijn denk ik dan :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134827984
Ik MOET iets kopen voor de nieuwe baby. Babydump Prenatal V&D H&M Next, here I come! *O*

Ik kan niks leuks vinden -O- ;( :') _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 29-12-2013 15:12:36 ]
pi_134828859
Heb net bij V&D geshopt, maar is allemaal voor mijn dochter :+

Newborn set voor Tripp trapp ook binnen en 6jan komt de wieg. Nu nog nieuwe slaapkamer dochter leegruimen en haar verhuizen en ik kan alle babykleertjes in de kast leggen. O+
pi_134833173
Mijn vriend heeft terwijl ik nu hard aan het werk ben ( :') ) een ledikant, commode en box gekocht en gehaald van MP.

Bij ledikantje zit een aerosleepmatrasje.
Nu zegt mijn gevoel als kinderpleeg dat er een nieuw matrasje komen moet. (niet perse dit matrasje hoor!)
Maar vriend heeft zoiets van kan toch gewoon.
Zie het matrasje vanavond als ik thuis ben pas, weet niet of t schoon is ook.

Maar even een veldonderzoekje, wat zegt jullie gevoel op dit gebied?
pi_134833805
Wij hebben voor Djenna ook een tweedehands matrasje wat er nog als nieuw uit zag.

Als het schoon, fris en netjes is en niet ingezakt heb ik er geen moeite mee.
pi_134834080
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef BlueEyes het volgende:
Maar even een veldonderzoekje, wat zegt jullie gevoel op dit gebied?
Echt dat doet er toch niet toe?
Zou jij lekker kunnen slapen als het kind op een gebruikt matras ligt?
Daar heb je gewoon je antwoord!
pi_134834439
Ik heb voor het wiegje een nieuw matrasje en voor het ledikantje een tweedehands dat er nog heel goed uit ziet. Wel met een dekmatras dat ik op 60 graden kan wassen :)
pi_134834478
Als het matrasje er schoon uitziet zou ik er geen problemen mee hebben.
  zondag 29 december 2013 @ 17:39:08 #146
52229 Chanty
pi_134835153
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef Twinkle20 het volgende:

Als het schoon, fris en netjes is en niet ingezakt heb ik er geen moeite mee.
Dat dus. Wij gaan ook naar een tweedehands kijken
  zondag 29 december 2013 @ 17:48:49 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134835617
Je kunt een matrasje anders ook laten stomen.
KuikenGuppy
pi_134836027
Matras koop ik nieuw. Ga zelf ook niet op een tweedehands matras slapen.
pi_134836185
ik heb ze ook nieuw gekocht inderdaad. Ik vind een babymatrasje tweedehands een naar idee.
Het is vooral voor mij het idee dat er vanalles in kan leven wat je niet ziet :+
pi_134836328
Ik vind het een beetje een vies idee om op een tweedehands matras te slapen, wij hebben dus ook nieuw gekocht.
  zondag 29 december 2013 @ 18:26:34 #151
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134837302
Hoi! O+

Ik ben helemaal in m'n nopjes vandaag! Mijn lieve paps heeft met manlief het bed gedraaid, waardoor er toch ruimte blijkt te zijn voor een wiegje O+ . Het zat me zó niet lekker en nu kan het toch O+ Gelijk maar eventjes een wiegje gescoord op marktplaats, praktisch nieuw (10 dagen gebruikt). Ennn als klap op de vuurpijl zijn de mannen nu voor een tv aan het zorgen op de slaapkamer, 'want dat is fijn als je verlof hebt of alsnog plat moet schatje' O+

Voor wbt 2e hands matrasjes, ik heb ook liever nieuw, maar nu met dat wiegje vind ik het wel prima. Zo kort gebruikt!

Verder:

Tap 20 weken *O*

babykamer mo af *O*

Burd een goede Suikertest, nogmaals *O*

Curanol rocks :9

Nik ook bijna rond (haha) *O*

Enf, ik heb ook een tijd getwijfeld of het nu harde buiken waren of niet. Aan de ctg bleek dar wel zo te zijn. Toch maar een stapje terug misschien? :*

2e-keer-mama-zwangeren: ik kan me helemaal voorstellen dat het gemakkelijker langs je heen gaat hoor, de 2e keer. Time flies! Voor je t weet heb je gewoon weer zon hummeltje in je armen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134840407
Wat fijn kp dat het wiegje toch past. Lief dat er ook nog wordt gezorgd voor een tv. Heerlijk lijkt me dat.

Wat een geluk met zo'n bijna nieuw wiegje!

Hier ook zo in mijn nopjes met de babykamer en het wiegje. Verder helaas geveld door een lichte griep. -O-

Morgen weer naar vk, benieuwd naar mijn bloeddruk.
pi_134842444
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Oja, mensen die je iets vragen als je midden in een wee zit. :{w :X :+
Of pers weeen wegpuffen met de opmerking "ja dat is echt beter voor je kindje"

Ik kon haar wel wurgen :') Die extra opmerking was gewoon echt niet nodig. Alsof ik voor me lol pers weeen lig weg te puffen :D

Weet ook nog dat ze zeiden "ze krijgt niks mee, ze hoort ons niet"
Toen heb ik iets geroepen als "hoe fijn denk je dat praten is in een weeen storm" :')

:@
pi_134842909
Skoap :+ :D

Kimpossible, ik ben heel benieuwd naar dat wiegje! Heb je een foto?
Ik vind die kleine wiegjes ook helemaal geweldig, maar ik vraag me af hoelang ze daar in kunnen liggen voordat ze echt in een babybedje moeten?

Ik ga maar héél vroeg slapen straks denk ik. Morgen om 9:15 de eerst echo en ik ben zo zenuwachtig... (de laatste keer dat ik een echo had zagen we een lege baarmoeder en dat wil ik nu écht echt niet natuurlijk)

Ik probeer het maar een beetje los te laten, van het goede uit te gaan en morgen gewoon te genieten O+
pi_134843326
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Dyre het volgende:
Skoap :+ :D

Kimpossible, ik ben heel benieuwd naar dat wiegje! Heb je een foto?
Ik vind die kleine wiegjes ook helemaal geweldig, maar ik vraag me af hoelang ze daar in kunnen liggen voordat ze echt in een babybedje moeten?

Ik ga maar héél vroeg slapen straks denk ik. Morgen om 9:15 de eerst echo en ik ben zo zenuwachtig... (de laatste keer dat ik een echo had zagen we een lege baarmoeder en dat wil ik nu écht echt niet natuurlijk)

Ik probeer het maar een beetje los te laten, van het goede uit te gaan en morgen gewoon te genieten O+
Nee nee nee lady, wij gaan redelijk gelijk op en allebei.voor een augustuskindje, ik had vrijdag een knipper dus jij morgen ook O+ O+

Verder voel ik me stom zeg!
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_134843393
Dyre, spannend morgen echo. Komt vast goed! :*
pi_134843844
Thanks GM en flowerbox! :*

SPOILER
pi_134844095
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef Dyre het volgende:
Thanks GM en flowerbox! :*

SPOILER
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_134844768
SPOILER
pi_134845047
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef Dyre het volgende:
SPOILER
Ik heb ze nu maar uit t kastje gehaald en bij de voorraad gelegd, gebeurt me geen 2e keer...
Positieve is dat mn misselijkheid eindelijk lijkt te zakken.... :@
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')