Noem je mij nou dik?quote:
Hoe de neuk kan het dat jij er zo lang over doet om een fucking schilderijtje op te hangen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Even gaatje boren en dan kan die opgehangen worden
Braaf!!quote:
Je gaat een gaatje in Huppel boren om dr op te hangen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Even gaatje boren en dan kan die opgehangen worden
quote:
Liever nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat een gaatje in Huppel boren om dr op te hangen?
Die van de IKEA was ook te laat. Vanwege Kerst, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin.
[..]
Hmm, ok.
Jammerlijk.
Jij houdt niet van geboorde gaatjes?quote:
Ik weet even niet goed hoe ik daarom moet reagerenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij houdt niet van geboorde gaatjes?
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna half negen. Ik ga maar eens slapen.![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Mja, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van de IKEA was ook te laat. Vanwege Kerst, denk ik.
Oe wat kijk je boosquote:
Trustenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat ik eerst zo'n ijzerdraadje aan het schilderij moest maken wat een idioot klemsysteem heeftquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe de neuk kan het dat jij er zo lang over doet om een fucking schilderijtje op te hangen?
Nee, dan hoef ik toch alleen maar een touw op te hangen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat een gaatje in Huppel boren om dr op te hangen?
7 gaatjes later...............quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik eerst zo'n ijzerdraadje aan het schilderij moest maken wat een idioot klemsysteem heeft
En ik boor precies op zo'n plek waar muurvuller is gebruikt
Verkapte doodsverwensing?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan hoef ik toch alleen maar een touw op te hangen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
7 gaatjes later...............
/lief dagboek
Kan alvast in de TT toch, een badderen meet in april omstrekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
TT change please, ik wou dat ik een bad had
De foute gaatjes wel netjes dichtsmeren met tandenpasta he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik eerst zo'n ijzerdraadje aan het schilderij moest maken wat een idioot klemsysteem heeft
En ik boor precies op zo'n plek waar muurvuller is gebruikt
Wat positief allemaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan alvast in de TT toch, een badderen meet in april omstreken
Met twee in één bad is vaak al teveelquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan alvast in de TT toch, een badderen meet in april omstreken
Opblaasjacuzzi in de tuin, dan ben je er ookquote:
Dat is precies 1,666666666666666666666666666... minuut per keer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn whatsapp is vandaag nog maar pas 15 keer gecrashed![]()
And I only cried 25 minutes
Dat is ook lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk.
Pakje wat op 10de besteld was, kwam vandaag aan
Luchtte het op? Of was het deprimerend?quote:
Nee dank jequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Opblaasjacuzzi in de tuin, dan ben je er ook
Nee en neequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Luchtte het op? Of was het deprimerend?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/lief dagboek
Je kan meteen een jaar niet meer in badquote:
Ligt aan hoe groot het bad isquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Met twee in één bad is vaak al teveel
Jaquote:
Je denkt toch niet dat ik dat zo maar toe laat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Je kan meteen een jaar niet meer in bad
[..]
Ligt aan hoe groot het bad is
Ik heb het netjes gevraagd en toestemming gekregenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat zo maar toe laat?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het netjes gevraagd en toestemming gekregen
Jij bent soms zo'n enorme kreng he!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/lief dagboek
Dat ze maar snel die drones gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
Wacht nog op 1 pakje en dan de pakjes die voor jou en dinges besteld zijn moeten ook nog bezorgd worden
Godverdomme hoeren muurquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/lief dagboek
Ja, van fietsiequote:
Denken dat dat nu nog luktquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat zo maar toe laat?
Wel eens gekeken naar zon dingquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een bad krijgt dat groot genoeg is voor meer dan 2, sowieso :p
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
De foute gaatjes wel netjes dichtsmeren met tandenpasta he?
En duurquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel eens gekeken naar zon ding
Het is dat ze mn halve badkamer innemen en het een huurhuis is ;')
Was het maar... dan had je er nog wat aan ... met dat gaatjes boren van jequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godverdomme hoeren muur
Kan eerst weer naar de bouwmarkt
Mjaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het maar... dan had je er nog wat aan ... met dat gaatjes boren van je
Hoi !!quote:
Heb nog monyes op amazon.de, maar er is weinig leuks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ze maar snel die drones gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik kijk vandaag bij de post.
Ligt er een kaartje in de brievenbus. Ik zag alleen het adres en de tekst van de afzender: omdat ik van je hou! -x- GvsE
Ik dacht: aww wat lief![]()
Draai het kaartje om en zie op de voorkant de tekst: een opkikkertje uit nijmegen
En een foto van een nasty scary kikker!!
Ik dacht: grmbl takkewijf!
Maar het was wel heel lief hoor
Hoe is het met jou?quote:
Goed, lig lekker op de bank.. Wordt voor me gekookt.. Lig te blowenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, lig lekker op de bank.. Wordt voor me gekookt.. Lig te blowen
Wat wilt een mens nog meer
Als je nou straks je bord voer krijgt zeg dan niet iets verkeerds he!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, lig lekker op de bank.. Wordt voor me gekookt.. Lig te blowen
Wat wilt een mens nog meer
Kutsurinamerquote:
Ik heb geen spijkersquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een stalen spijker erin rammen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik kijk vandaag bij de post.
Ligt er een kaartje in de brievenbus. Ik zag alleen het adres en de tekst van de afzender: omdat ik van je hou! -x- GvsE
Ik dacht: aww wat lief![]()
Draai het kaartje om en zie op de voorkant de tekst: een opkikkertje uit nijmegen
En een foto van een nasty scary kikker!!
Ik dacht: grmbl takkewijf!
Maar het was wel heel lief hoor
Foto aubquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen spijkers
Maar hij hangt
Gewoon laten staan en later meer moneys bij zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog monyes op amazon.de, maar er is weinig leuks.![]()
Alleen hele dure kleding die ik wil.
Van mijn pa mocht ik zijn cc gebruiken. Dus kan dat ook doen nu.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon laten staan en later meer moneys bij zetten.
Ik ging expres niet zoeken. Dat soort plaatjes zorgen ervoor dat ik compleet para over straat loop. Ik zie overal kikkers inquote:
Jij para op straat, dat is niet goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging expres niet zoeken. Dat soort plaatjes zorgen ervoor dat ik compleet para over straat loop. Ik zie overal kikkers in
Luckyyyyy.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mijn pa mocht ik zijn cc gebruiken. Dus kan dat ook doen nu.
Hou op dan!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij para op straat, dat is niet goedAl maakt het nu ook niet veel uit
Geen idee, zo belangrijk ben ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme verplichte update van whatsapp![]()
Meer mensen met wa problemen?
Ik nu ook niet meer dus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, zo belangrijk ben ik niet
Nee dan krijg ik brood bij mijn biefstuk dus win win situatie!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je nou straks je bord voer krijgt zeg dan niet iets verkeerds he!!
Voor je het weet ligt je voer in de prullenbak
Bij mij zit bij de bijlagen, de foto nu opeens boven in plaats van onder. #icanthandlethisliketheclubcanthandlemequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
He WT.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij zit bij de bijlagen, de foto nu opeens boven in plaats van onder. #icanthandlethisliketheclubcanthandleme
Zijn die duur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal drakendildo's en glijmiddel kopen
Hier niet zo te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, teringduurquote:
Niet zo slim he lieverdquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik brood bij mijn biefstuk dus win win situatie!
Oh en
Ik zie nu dat jij "Test" stuurt. Nu nog voor elkaar zien te krijgen dat wa ons gesprek wil openen en ik ook kan reageren.quote:
Jazeker, dit heb ik dan ook niet nagelaten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT.
Moest jij niet chocomelk drinken?
Ah, hoe was dit sfeervol samenzijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, dit heb ik dan ook niet nagelaten.
In een woord: lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, hoe was dit sfeervol samenzijn?
Uhm... neequote:
Handgemaakt. Awesome. Altijd een unieke dildo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, teringduur
Allemaal handgemaakt. En verzendkosten zijn absurd.
Vandaar dat je 2 keer je drinken in de gootsteen zag verdwijnen?quote:
Vandaar dat het zo lekker rustig was!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu dat jij "Test" stuurt. Nu nog voor elkaar zien te krijgen dat wa ons gesprek wil openen en ik ook kan reageren.
Ik leer niet altijd in 1 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat je 2 keer je drinken in de gootsteen zag verdwijnen?
Dat geloof ik graag, ouwe rakker van me.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Handgemaakt. Awesome. Altijd een unieke dildo.
Tssquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo lekker rustig was!
Dat blijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje kut foto's, maar ja.Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Beetje kut foto's, maar ja.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had em iets hoger gedaan![]()
Wij zijn het eens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
Maar ik had em iets hoger gedaan
Beetje kut foto's, maar ja.Waar heb je dat schilderij vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Stiekem wel mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
Beetje kut foto's, maar ja.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
Maar ik had em iets hoger gedaan![]()
Ik niet. Je kijkt er vanaf de bank op héquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
Etsy.comquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je dat schilderij vandaan?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bloos jij nou, onschuldige?
Ik heb niks gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bloos jij nou, onschuldige?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, ouwe rakker van me.
[..]
Klopt.
Vooral de tentakel leek me grappig. Inktvis
Zeg dat danquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan
Dat ik hetzelfde had.
Foto maken van verder af zou dan wel helpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
Oh en hij lijkt laag te hangen omdat je het plafond wel een stukje ziet, maar de vloer niet
Komt eraanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg dat dan
[..]
Foto maken van verder af zou dan wel helpen
Braaf!quote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg dat dan
[..]
Foto maken van verder af zou dan wel helpen
Het duurt ff maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De puppycursus werpt zijn vruchten af
Ja UITEINDELIJK WEL.. je bent net een wijf... geen wonder dat rival op je geiltquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan heb je ook wat
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja UITEINDELIJK WEL.. je bent net een wijf... geen wonder dat rival op je geilt
[..]
quote:
Fotofaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat het cool is.
Naja zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja UITEINDELIJK WEL.. je bent net een wijf... geen wonder dat rival op je geilt
[..]
Zie niks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat het cool is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen waarom die knokkelbeschermer zo zwaar uitgevoerd is snap ik niet echt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Raar. Ik blijf 'm zien en ook de link in de quote doet het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt scheef te hangen, maar hij hangt kaarsrecht
Oh en let niet op de zooi
Ik krijg een 403 forbidden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar. Ik blijf 'm zien en ook de link in de quote doet het.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef fietsie het volgende:
Toch nog iemand die een on-topic kerstcadeautje gehad heeft:Nou, veel plezier er mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen waarom die knokkelbeschermer zo zwaar uitgevoerd is snap ik niet echt
Al twee keer gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg een 403 forbidden.
Doe eens een harde refresh, ik gok dat jij hem dan ook niet meer ziet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Toch had ik em nog wat hoger gehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt scheef te hangen, maar hij hangt kaarsrecht
Oh en let niet op de zooi![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Is nog steeds te laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt scheef te hangen, maar hij hangt kaarsrecht
Oh en let niet op de zooi
Hangt de bovenkant op gelijke hoogte met de bovenkant van de deurpost?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nu welquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch had ik em nog wat hoger gehangen
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nog steeds te laag.
Hangt de bovenkant op gelijke hoogte met de bovenkant van de deurpost?
Een Axelotl ?quote:
Axolotl ja. Ik vind ze geweldig.quote:
Dat is eigenlijk wel een beetje een richtlijn voor het ophangen van schilderijen en foto's.quote:
Ik herrinner ze me nog van middelbare school. We moesten druppeltjes jodium in hun aquarium doen, en dan werden het normale salamanders...quote:
Ik had het aan GvsE gevraagd en die zei dat ik moest doen wat ik mooi vond.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een beetje een richtlijn voor het ophangen van schilderijen en foto's.
Niet zomaar lukraak een gaatje boren en ophangen maar een lijn erin houden. Kan het wel uitleggen maar daar heb ik nu eigenlijk ff geen zin in
Ik ook.quote:
Moet je ook zeker doen hoor!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het aan GvsE gevraagd en die zei dat ik moest doen wat ik mooi vond.
Plus in die muur zit toch geen deur dus /care
Herkenbaarquote:
Ik zit te wachten tot het bedtijd is zodat ik daar verder kan gaan vervelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te wachten tot ik oma thuis moet brengen....
*mompelt iets over avondwinkel en batterijen*quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot het bedtijd is zodat ik daar verder kan gaan vervelen
1) er is hier geen avondwinkelquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
*mompelt iets over avondwinkel en batterijen*
Ja, ik snap dat je die lijn erin moet houdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen hoor!!
Alleen voor het mooie, als je nu op een andere muur ook een schilderij oid wil/gaat hangen hou dan de bovenkant van die op gelijke hoogte met deze, dat oogt mooier/rustiger
Met open motorkap voor extra aerodynamica (ruitenwisserbescherming?)quote:
Ahja dan is het lastig. Schijnt dat er van die aardige batterij aangedreven snuisterijtjes zijn die de verveling in bed kunnen veraangenamen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) er is hier geen avondwinkel
2) waarom batterijen?
Ik denk eerder voor extra luchtafvoer of zo. Al kunnen ze van beter die verkleinde grille verwijderenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met open motorkap voor extra aerodynamica (ruitenwisserbescherming?)
1) ik heb een oplaadbare sinds kortquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan is het lastig. Schijnt dat er van die aardige batterij aangedreven snuisterijtjes zijn die de verveling in bed kunnen veraangenamen.
Wat een luxe (beidequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ik heb een oplaadbare sinds kort![]()
2) ik heb besloten om dat gedeelte van mijn lichaam even wat rust te gunnen
Cooling voor turbo/gebouwde motor ja, zie ook rolkooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor extra luchtafvoer of zo. Al kunnen ze van beter die verkleinde grille verwijderen
Jij bent een behoorlijke drukke newb!!quote:
Ja en nee.quote:
Niehiet?quote:
Klopt! Nooit goed!quote:
Watjequote:
Kan die beter zorgen dat er ook voldoende in komt in de eerste plaats. De voorkant ziet er nogal gesloten uit, dan is zo'n motorkap nogal nutteloos.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cooling voor turbo/gebouwde motor ja, zie ook rolkooi
Sedan is er 1 dus best veelquote:
welkom, de meesten hier zijn verminderd kanshebbend dus, wat dat betreft zit je goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Laura.b het volgende:
Hoi!
Valt best mee, ik heb alleen zoveel posts omdat ik op dag 1 nou eenmaal veel posts heb gemaakt. Volgende week heb ik weer heel weinig posts, zeg maar. Nu lijk ik een beetje levenloos
Alles goed?
Spank mequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welkom, de meesten hier zijn verminderd kanshebbend dus, wat dat betreft zit je goed
quote:
Dan kom je bij ons hangen en leuke verhalen vertellend waardoor wij vermaak vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:10 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik baal van deze avond, wilde op Netflix leuke films kijken en ineens geen verbinding meer
Bummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:10 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik baal van deze avond, wilde op Netflix leuke films kijken en ineens geen verbinding meer
J. roepen !!quote:
Dat is ook niet de insteek, het gaat erom dat warme lucht opstijgt en dat dus makkelijker eruit kan, gecombineerd met de luchtstroom die erover gaat eruit gezogen wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan die beter zorgen dat er ook voldoende in komt in de eerste plaats. De voorkant ziet er nogal gesloten uit, dan is zo'n motorkap nogal nutteloos.
Als het nu luchtkoeling was, zoals bij een Fiat 500 Abarth, daar hoort een motorkap open te staan
Die is bang dat ie me pijn doetquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
J. roepen !!
Ik maak toch geen kans bij Sedan, hij wil alleen Rival
How cutequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is bang dat ie me pijn doet
Kut dat werkt niet hequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
J. roepen !!
Ik maak toch geen kans bij Sedan, hij wil alleen Rival
Dat moet goed zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gewoon in mijn zij, zowel links als rechts, blauwe plekken waar je duidelijk een hand/vingers in ziet![]()
* Huppelmuts likes
Wat werkt niet?quote:
Ik ken het principe, maar dat is pas op hogere snelheden en zulke features worden over het algemeen in windtunnels onderzocht op hun werkzaamheid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook niet de insteek, het gaat erom dat warme lucht opstijgt en dat dus makkelijker eruit kan, gecombineerd met de luchtstroom die erover gaat eruit gezogen wordt.
WRONGquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gewoon in mijn zij, zowel links als rechts, blauwe plekken waar je duidelijk een hand/vingers in ziet![]()
* Huppelmuts likes
Kon ermee doorquote:
Duidelijk jaquote:
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat werkt niet?
Schandalig hoor dat je faxie zijn hart ook zomaar even keihard breekt
OH GOD YEAH!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jij wil ook blauwe plekken in je nek en op je billen?
Zo op FOK! niet neequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neewerkt niet.
Faxie wou zelf niet
I really like the way you thinkquote:
Echt hequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I really like the way you think
quote:
Wat voor een werkfeestjes heb jij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* ik vond laats nog het laatste restje bondage tape in mijn werktas, van het laatste feestje.
Good memories...
Jij bent nog maagd?quote:
Dan trek je het bed uit elkaar ipv jou?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen is mijn bed niet geschikt om aan vast te binden
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mij aan de kant geschoven?
Uhuquote:
Ik heb tegenwoordig een ander bed, stevigerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan trek je het bed uit elkaar ipv jou?
2100 zustertjes per shift he....quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een werkfeestjes heb jij?
seks beperken tot alleen in de slaapkamerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen behoefte om ontknaapt te worden?quote:
Gheghequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een ander bed, steviger![]()
Maar dat is nog steeds een optie
Een stoel? Op de salontafel? Koop een nieuw bed? Maak haken aan het bed? Ga naar iemand anders toe? Hotel? Beetje creatief zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ontknaaptquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen behoefte om ontknaapt te worden?
Liever niet natuurlijk!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
seks beperken tot alleen in de slaapkamer
wat is er mis met handen op je rug binden?
Daar is bondage tape ideaal bij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk!!
Niets, helemaal niets!
Nee ik wacht op de ware, helemaal niks voor het huwelijk dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen behoefte om ontknaapt te worden?
Als het touw lang genoeg is kan het heus onder het bed door....quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk!!
Niets, helemaal niets!
Dat dus, 2xquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
seks beperken tot alleen in de slaapkamer
wat is er mis met handen op je rug binden?
Jij ging toch nooit trouwen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik wacht op de ware, helemaal niks voor het huwelijk dus
Haken aan het plafond of muur kunnen ook perfectquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef rolklem het volgende:
[..]
Een stoel? Op de salontafel? Koop een nieuw bed? Maak haken aan het bed? Ga naar iemand anders toe? Hotel? Beetje creatief zijn.
Dat ga ik toch wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging toch nooit trouwen?![]()
Als maagd je graf in dus
6uur 1250euroquote:
Komt goed hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het touw lang genoeg is kan het heus onder het bed door....
Ik heb een boxspring... dus je moet soms wat crea zijn
Ik had een zooi touw over van 1 of ander fietskatrolophangsysteemdingquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed hoor.
Eerst maar eens een keer goed touw oid halen
Dat klinkt alleen al pijnlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een zooi touw over van 1 of ander fietskatrolophangsysteemding
Ik heb ook touw van de bouwmarkt, gewoon goed gekeken dat het niet irriteert e.d.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt idd best pijnlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klimmerstouw knoopt prettiger.... vooral als je zelf soms ook maar 1 hand vrij hebt...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ook touw van de bouwmarkt, gewoon goed gekeken dat het niet irriteert e.d.
Dit is vergelijkbaar, voelt hetzelfde, is wel wat dunner, maar scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klimmerstouw knoopt prettiger.... vooral als je zelf soms ook maar 1 hand vrij hebt...
Ja, maar je houdt toch de touwofielen hè. Connaisseurs van het touw.quote:
Dan kan je jezelf vastknopen bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klimmerstouw knoopt prettiger.... vooral als je zelf soms ook maar 1 hand vrij hebt...
Dure woorden weer WTquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar je houdt toch de touwofielen hè. Connaisseurs van het touw.
Nee soms ben je weleens wat afgeleid door hetgeen je aan het vastknopen bentquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf vastknopen bedoel je?
MI?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn wel al die MI's over vastgebonden worden/zijn
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Mental Imagequote:
Lola natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef Uiltje90 het volgende:
bij wie kan ik me aanmelden voor de uitvoering van de TT??
Tevens avond
LoLa, of course.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef Uiltje90 het volgende:
Tevens avond
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Achteraan in de rij aansluitenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef Uiltje90 het volgende:
Tevens avond
Ja hoiquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef Uiltje90 het volgende:
Tevens avond
Nee, hoeft niet van mij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef rolklem het volgende:
[..]
AhNu nog een blinddoek erbij imagen?
doe is lief..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Achteraan in de rij aansluiten
Hier gaat iets misquote:
*eensquote:
Omdat nee. Gewoon nee.quote:
doe lekker zellufquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, je sluit maar achteraan in de rij ja
Sommige mensen hebben voorrangquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, je sluit maar achteraan in de rij ja
Chickies hebben toch altijd dibs?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Achteraan in de rij aansluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste paard van stal mag dus achteraan zeg je nu?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben voorrang
blijkbaar ben je dus niet het beste paardquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beste paard van stal mag dus achteraan zeg je nu?
Beste paard?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beste paard van stal mag dus achteraan zeg je nu?
Ik merk hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:39 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je dus niet het beste paard
Ik ben verre van liefquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het
En ik maar denken dat Lola liev was
Karma heet zoiets toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het
En ik maar denken dat Lola liev was
Sinds kort haat ik karmaquote:
quote:
dat heb je dan zelf in de hand toch?quote:
Soms heb je karma niet in de handquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
[..]
dat heb je dan zelf in de hand toch?of ben ik dan heel lullig als ik dat zeg?
![]()
.. waarschijnlijk wel gezien ik geen idee heb waar je het over hebt
idd, karma is alleen een bitch als je het zelf bentquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Uhm...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij snapte hemquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms heb je karma niet in de hand
lang leve moeder natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |