Ken het ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Dit staat er blijkbaar elk jaar in, maar het zegt me vrij weinig.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Deze zanger heeft een hele vreemde stem.
Dit nummer komt uit 1981quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Cee het volgende:
Ik kan het wel waarderen! Lekkere opbouw, goed doorleefde stem. Dat wordt nog wat met deze jongen.
ach als ik zin heb dan ben ik ineens actief.. bijvoorbeeld in de trein enzo..quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, haha.. destijds had ik nog 1 account, dus denk dat je daar nog op zit. Doe sowieso weinig met Twitter
Ook geen probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sheeran is ook geen slechte muzikant. Ik vind zijn liedjes alleen te simpel en te saai. Puur een smaak-dingetje.
Het tweede album van Charlie Winston is eind 2011 uitgekomen en heet "Running Still".
En hij is al 8 jaar dood, ook nog...quote:
Waarom zeg je dan dat het nog wat wordt met deze jongen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al omdat ik het clipje rechtsonder aan het kijken was.
Niet zijn beste nummer ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een beetje nietszeggend... niet boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |