Niet stalkerig hoor, eerder motiverendquote:Op woensdag 30 april 2014 08:16 schreef fraubitch het volgende:
even niet in je topic gereageerd (wil ook niet stalkerig overkomen door bij elke update "WAUW GAAF!" te roepen...) marruh...
WAUW!! GAAF!!
Welke dag schikt het best?quote:Op woensdag 30 april 2014 08:16 schreef fraubitch het volgende:
Wanneer mogen we naar je housewarming komen? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Zal ik binnenkort eens doenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:09 schreef Seven. het volgende:
Mr. Subtle, vertel eens over de plannen die jullie hebben voor de woonkamer en keuken, kunnen we meedromen!
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:09 schreef Seven. het volgende:
Jawel het kan wel, omdat we marmer/hardsteen natuurtegels gebruiken die niet super strak zijn. Mochten we ooit over 20 jaar naar 60x60cm gebakken tegels willen gaan dan lukt dat niet met de huidige vloer. Echter hebben we besloten dat maar voor lief te nemen op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Wat heb je gedaan in dat half jaar?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:58 schreef jeffrey83 het volgende:
Man man man... Wat een werk! Dacht ik dat ik al een eeuwigheid bezig.was met mijn project van een half jaartje..
Maar geweldig mooi is het!
Aanbouw gezet, heb er toevallig een topic over geopendquote:
quote:De ingang van de hemel en de hel zijn ca. 20 meter van elkaar verwijderd en worden van elkaar gescheiden door middel van een diepe kloof. Er wordt door omstandigheden wel eens een zieltje verkeerd afgeleverd, hetgeen een doorn in het oog is van Petrus. Op een mooie zonnige dag gaat Petrus naar de duivel en zegt dat hij wel een oplossing voor dit probleem heeft. "We gaan een brug bouwen en we delen de kosten." Dat lijkt de duivel een goed plan. Beide zullen de helft van de brug bouwen. De Duivel van zijn kant en Petrus van zijn kant. Direct vindt er grote activiteit plaats aan de kant van de Duivel, maar het blijft angstig stil aan de kant van de hemel. De duivel bekijkt dit een paar dagen en gaat op een gegeven moment maar eens informeren en vraagt aan Petrus: "Zul jij niet eens beginnen met de bouw, want ik ben al bijna klaar." Petrus antwoordt:" "Ik zou wel willen, maar ik kan geen aannemer vinden."
Ja maar ik verzamel even plaatjes. Ik heb een vloertje voorzien van tegels (eerste keer dat ik dat probeerde... moeilijker dan ik dacht btw), maar dan kun je een week later pas de plint randjes plakken en weer een week later pas voegen. Binnenkort dus een update.quote:
Ben benieuwd hoe het er nu voorstaat!quote:Op zondag 25 mei 2014 08:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ik verzamel even plaatjes. Ik heb een vloertje voorzien van tegels (eerste keer dat ik dat probeerde... moeilijker dan ik dacht btw), maar dan kun je een week later pas de plint randjes plakken en weer een week later pas voegen. Binnenkort dus een update.
Daarnaast zijn we de witte gestukadoorde muren aan het schilderen met RAL9010 (standaard wit), en met fijne houten eiken balken in het hele huis betekent dat meer tijd kwijt met afplakken dan met schilderen. Ook hier dus binnenkort een updateje, maar weinig spectaculair helaas.
Wel is de stukadoor bezig met de laatste zaken van de bovenverdieping voorlopig, dus dat zou wel tof moeten worden. Vanmiddag gaan we zelf weer kijken hoe het nu is geworden
Nee nog niet verkocht. Hebben? Spotprijsje!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie je oude huis al verkocht? Een poosje geleden zag ik nog een bordje in de tuin staan, dacht ik.
Noem je prijs.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee nog niet verkocht. Hebben? Spotprijsje!
Ja zeker, vandaag een spectaculaire update wanneer MrSubtle een halve emmer verf omflikkert. Hopelijk morgen weer een nieuwe spannende afleveringquote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Letstalk het volgende:
Cool om weer een update in dit topic te zien! Wat een intens omvangrijk project, het begint er al wel goed uit te zien!
Ohja, die vorige na mijn reactie had ik ook nog niet gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeker, vandaag een spectaculaire update wanneer MrSubtle een halve emmer verf omflikkert. Hopelijk morgen weer een nieuwe spannende aflevering![]()
Kut verf op de vloer, snel een foto maken!quote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeker, vandaag een spectaculaire update wanneer MrSubtle een halve emmer verf omflikkert. Hopelijk morgen weer een nieuwe spannende aflevering![]()
Zo te lezen overtreft je voormalige aannemer je nog rijkelijk in blunders, dus je hebt nog wat te doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is inderdaad (warm) grijsquote:Op maandag 9 juni 2014 16:47 schreef Gieliovd het volgende:
Op de foto ziet de kleur er wat grijs uit, voor de kozijnen en plinten, ik ben niet zo van de grijs.
Maar verder mooi!
Klinkt goed. We hebben heel bewust gekozen voor een warme grijs met een heel licht tintje bruin erin, om te voorkomen dat het kil wordt inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:37 schreef Krisp het volgende:
Ik heb zelf mijn muren grijs gemaakt, met een lichte tint blauw. Ik heb de plinten dan weer wit, voor het contrast. Het is heel erg mooi maar kan wat kil overkomen als je niet oplet. Als je daar goed mee omgaat door een goede vloer en inrichting, kan het heel erg mooi zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bureau komt daar idd tegenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Eerste impressie: DRUK en wasda?
Maar als je beter kijkt en het verhaal leest... errug mooi! Ikzelf zou er wel een laag meubel (bureau?) voor zetten om het iets minder in het oog te laten springen denk ik.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Zat er wel in, maar alleen in 1866 werd plots de R weggelaten, 1 jaar later weer terug. ("tik"foutje dus!). Zo weet ik dus ook precies hou oud de kaart is toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Leuk weetje!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bureau komt daar idd tegen
[..]
Zat er wel in, maar alleen in 1866 werd plots de R weggelaten, 1 jaar later weer terug. ("tik"foutje dus!). Zo weet ik dus ook precies hou oud de kaart is toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |