komen binnenkort, moet ze even verzamelen nog.quote:Op maandag 30 december 2013 07:51 schreef Gieliovd het volgende:
Vonken-Boerke
Bedankt voor de gave update! Gestuukte plaatjes delen graag! Inspiratie nodig
Die noteren wequote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef sigme het volgende:
Ik zou een 'mudroom' een klompenhok noemen. Beetje boers voor de fraaie ruimte die jij ervan wil maken, maar dat lijkt mij het Nederlandse woord ervoor.
Zo is het hier in het oosten van het land vaak; in de wat oudere boerderijen...quote:Op maandag 30 december 2013 08:43 schreef MrSubtle het volgende:
Tof vonkenboer! Zou op zich niet passen omdat het in de hooischuur is, maar de oorspronkelijke woning had nog geen aangebouwde varkensstallen hebben we gezien op historische landkaarten, dus kan goed ooit zo zijn geweest
yepquote:
Gaf bij ons ook een enorme energie boost kan ik je zeggen. Wanneer begint hij bij jullie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:46 schreef Gieliovd het volgende:
![]()
Ongelooflijk!!!!!
Ik ben echt geschokt.... Zo mooi! Jezus dat gaat me hier een boost geven thuis....
Zo'n stucadoor doet altijd een hele hoop met een woning.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gaf bij ons ook een enorme energie boost kan ik je zeggen. Wanneer begint hij bij jullie?
Fijnquote:
lol @ eerlijk eigenbelangquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat fijn dat jullie toch doorgaan!
Ook omdat wij dan weer dit topic verder kunnen volgen.
Zo dacht ik er ook ongeveer overquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat fijn dat jullie toch doorgaan!
Ook omdat wij dan weer dit topic verder kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |