SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
En je leeft nog?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik werd 13 jaar op vrijdag de 13de om 13.13 uurGeen grap
Ik leef zeker nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je leeft nog?
Bewijs dat 13 geen ongeluksgetal is.
Statsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
In 2011 stond Extreme nog op #1198 met More Than Words. Het nummer was tot 2011 elk jaar in de lijst aanwezig. Vorig jaar ineens compleet verdwenen. Nu terug op 1312. De hoogste positie was #305, in het beginjaar 1999.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik kan alles meezingen, das nog erger.....quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef D. het volgende:
Ik wilde zeggen 'dit ken ik op de gitaar', maar maak daar maar 'kon' van
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kan alles meezingen, das nog erger.....
Da's niet zo moeilijk, zingen kan iedereenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kan alles meezingen, das nog erger.....
Verrek, het is Hole Hearted. Ik zat een paar topics geleden nog Wholehearted te spellen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:28 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een schande dat dit nummer van Extreme niet in deze lijst staat!
Zonder erbij na te denken ookquote:
Nee, want het is Hole Heartedquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Maar goed dan dat er geen geluid uit posts komtZou me een lawaai geven.
Nee, "More Than Words" is de enige notering van Extreme. Niet alleen dit jaar, maar ook over alle edities gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... ze willen hun hype terug. Ik denk trouwens eerder dat -ie appte.quote:
Ik net ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, het is Hole Hearted. Ik zat een paar topics geleden nog Wholehearted te spellen.
Er staan vervelendere nummers in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef FritsFlits het volgende:
Kom op, dit is zo fout dat het leuk is
Natuurlijk hoort dit er in. Cultquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoort natuurlijk niet in de top 2000, want hype. Niets mis met het plaatje trouwens
Hypes horen niet in de Top.quote:
Als je niet stemt, komt andermans meuk hoger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, om dit soort crap stem ik niet meer en luister ik niet meer zo fanatiek.
YMCA is wel een classic, Rickroll is wel een troll jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
YMCA is ook fout en leuk, Rickroll ook. Dit ook
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef female81 het volgende:
Gangnam style.
Soortement van olifant in porceleinkast, en op die manier vind ik het wel leuk dat 'ie er weer in staat.
Dat zijn er wel meer dan één geweest hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke sukkel heeft hier op gestemd?
snap ik, maar ik heb de hoop dit jaar gewoon maar opgegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je niet stemt, komt andermans meuk hoger.
Beegees is voornamelijk hoogquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mijn plaatveel te laag ook natuurlijk.
Over porselein gesproken: Porcelain van Moby stond niet eens in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef female81 het volgende:
Gangnam style.
Soortement van olifant in porceleinkast, en op die manier vind ik het wel leuk dat 'ie er weer in staat.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef FritsFlits het volgende:
Glitter, ik ben weer wakker na dit
Op m'n stoelquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]heb je ook het dansje gedaan?
Staat De Kerstezel erin?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-wazinnig gedroomd
Bij mij was dat een paar keer vrije keuze in het verleden, maar ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over porselein gesproken: Porcelain van Moby stond niet eens in de keuzelijst.![]()
Was één van mijn vrije keuzes.
Ik hoor 'm ook steedsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-wazinnig gedroomd
Alleen op Coldplay en Blof gestemd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef D. het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een plaat uit mijn lijstje
Misschien in de nacht er eentje gemist
Dat zijn geen leuke geintjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen op Coldplay en Blof gestemd?
Liever Psy dan Gers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
Als Trijntje, gers in de Top2000 staan kan PSY ook.
Ach, die volgorde interesseert me echt geen hol.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan dat nummer, maar om het nou te vervangen door PSY
Nee, da's een ander nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Get Lucky is van dit nummer gejat
Welk nummer dan?quote:
Ja, inderdaad... echt belabberdquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
16-17 is wel echt een kut uur.
Staat nog hoger ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Get Lucky is van dit nummer gejat
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Martinello het volgende:
Barry Gibb staat nu nog in z'n eentje te dansen.
Schande, tijd voor een disco revival.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
The Bee Gees staan dit jaar met 14 nummers in de lijst; één meer dan vorig jaar. "Night Fever" heeft altijd nog in de Top 2000 gestaan, maar #1310 is wel de laagste notering oot: 299 plaatsen lager dan vorig jaar.
One more time staat er niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Staat nog hoger ook.
En ook nog het enige nummer van ze wat erin staat.
Get Lucky is een soort revivalquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Schande, tijd voor een disco revival.
Vooral voor Nile Rodgersquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Get Lucky is een soort revival
Ja dat vind ik ook een tof nummer natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Get Lucky is een soort revival
Daar heb je Get Lucky voor gekregen, is genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Schande, tijd voor een disco revival.
ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een tof nummer natuurlijk.
Hij had in ieder geval een stuk meer dan ik, en daar moest ik ook al goed m'n best voor doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef D. het volgende:
Zeg Frits, weer met een recordpoging bezig vandaag?
Oeiiii deze is erg slechtquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent hier en het gitaren daar.
Uh neequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef D. het volgende:
Zeg Frits, weer met een recordpoging bezig vandaag?
Ik vond Daft Punk altijd leuk, maar ben dat nieuwe album inmiddels spuugzat. Het is te erg gehypet. En "Get Lucky" is te erg grijsgedraaid, alsof het een soort klassieker is. Binnen op #357 in de Top 2000.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je Get Lucky voor gekregen, is genoeg
Neen. Als ik zo snel best wat bekende elektronische artiesten zoek krijg ik sowieso geen hits, dus hebben ze er waarschijnlijk uitgefilterd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
One more time staat er niet in?
Ja, word altijd enthousiast van de Top2000. Rest van het jaar hoor je me nietquote:
Ik heb dat nieuwe album nooit wat gevondenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond Daft Punk altijd leuk, maar ben dat nieuwe album inmiddels spuugzat. Het is te erg gehypet. En "Get Lucky" is te erg grijsgedraaid, alsof het een soort klassieker is. Binnen op #357 in de Top 2000.
Jij hebt eigenlijk best weinig posts, had ik niet verwacht. Post je alleen tijdens de top2000 en SER?quote:
Of bij de Welkoop als hij Pokon nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zei -ie waarschijnlijk tegen z'n vrouw of vriendin, vlak voor de seks....
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk best weinig posts, had ik niet verwacht. Post je alleen tijdens de top2000 en SER?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, word altijd enthousiast van de Top2000. Rest van het jaar hoor je me niet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Neen. Als ik zo snel best wat bekende elektronische artiesten zoek krijg ik sowieso geen hits, dus hebben ze er waarschijnlijk uitgefilterd.
Bij SR was je ook redelijk aanwezig hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, word altijd enthousiast van de Top2000. Rest van het jaar hoor je me niet
Dit jaar ja. Was ziek, anders was ik bezig geweestquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
Bij SR was je ook redelijk aanwezig hoor
Ze willen een jongere doelgroep aantrekken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom filteren ze Gers enzo er dan ook niet gelijk uit?
Ik geef het een mager zeventje. Maar sommigen doen net alsof het één of ander meesterwerk is. Het wordt vooral omarmd door mensen die elektronische muziek niet leuk vinden, maar toch willen laten zien dat ze "ruimdenkend" zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwe album nooit wat gevonden
Maar dat kan ook heel gezellig zijn hoorquote:
Misschien dat ik met Radio49 ga mee doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat kan ook heel gezellig zijn hoor
Pokon kan hier geweldige reclame mee makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Of bij de Welkoop als hij Pokon nodig heeft.
En terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ze willen een jongere doelgroep aantrekken.
Verpesten heet datquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die luisteren maar lekker naar een andere topquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar keer geweest om naar Uccie te luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien dat ik met Radio49 ga mee doen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar keer geweest om naar Uccie te luisteren
Ja, ben ook via haar erop gekomenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Deze hebben ze - bij mijn weten - niet gecoverd, of wel? Op de ABBA-esque staan Take A Chance On Me, Lay All Your Love On Me, S.O.S. en Voulez-Vous.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef asco het volgende:
Abba gaat nou eens echt serieus never nooit vervelen,
Die heb ik ook liggenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze hebben ze - bij mijn weten - niet gecoverd, of wel? Op de ABBA-esque staan Take A Chance On Me, Lay All Your Love On Me, S.O.S. en Voulez-Vous.
Buiten Super Trouper inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef asco het volgende:
Abba gaat nou eens echt serieus never nooit vervelen,
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Cee het volgende:
Handjes opsteken als je vroeger ook heel, heel vaak naar Abbacadabra luisterde, met Ron Brandsteder en Benny Neijman en Bonnie St. Claire e.v.a.
Op Youtube is hij wel te vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze hebben ze - bij mijn weten - niet gecoverd, of wel? Op de ABBA-esque staan Take A Chance On Me, Lay All Your Love On Me, S.O.S. en Voulez-Vous.
De ABBA-tribute-band Bjorn Again heeft op hun beurt trouwens een paar Erasure-nummers gecoverd.
Ik heb zelfs geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Cee het volgende:
Handjes opsteken als je vroeger ook heel, heel vaak naar Abbacadabra luisterde, met Ron Brandsteder en Benny Neijman en Bonnie St. Claire e.v.a.
Heeft in 2001 en 2002 in de lijst gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef HPLC het volgende:
Waarom staat Ring Ring van Abba nooit in de top2000? Die blijft altijd zo lekker in je hoofd zitten
TOp nummer!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Cee het volgende:
Kan deze ook sinds een paar jaar waarderenquote:
Toen...of in haar tuinier-periodequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Cee het volgende:
Kim Wilde.
Kim Wilde in de Londense metro.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze ken ik ook in een of andere hardstyle mix
Tuinbuiken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef IJsblock het volgende:
Ze doet toch iets met tuinen? Dan mag ze mijn oprit ook wel schoffelen
De Heer kan mixenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
De nummers vloeien haast probleemloos in elkaar over. Kim Wilde heeft laatst nog staan optreden in een klein dorp in Twente!
Okquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft in 2001 en 2002 in de lijst gestaan.
ABBA heeft dit jaar trouwens twee noteringen ingeleverd: Summer night city en Money, money, money zijn eruit gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Uccie het volgende:
Guess what...ik ga mijn laptop opnieuw opstarten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Uccie het volgende:
Guess what...ik ga mijn laptop opnieuw opstarten
Zeg dat nou niet... dan ga ik daar de hele tijd over zitten nadenken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Pino112 het volgende:
Waar is dit deuntje nog meer in gebruikt?
Die van mij haperde ook daarstraksquote:
Een hardstyle mixquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Pino112 het volgende:
Is dat niet gewoon een vrij algemeen gebruikt akkoordprogressie?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Pino112 het volgende:
Vieze hipster.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die van mij haperde ook daarstraks
Zit nu achter de iMac
You keep me hangin' onquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens jammer dat "Kids In America" er niet meer in staat, tegenwoordig.
wel als ons e-mail adres (fok@gmail.com) wordt geblokkeerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:51 schreef glittertje39 het volgende:
fok raakt overbelast....
worden we strakjes ook genoemd in het journaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |