Het is ook ontzettend sip weerquote:
Ik ook, spitskool roerbakken, gerookte zalm erbij.... klaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo ingewikkeld heb ik niet gegeten met de kerstdagen, maar toch heb ik zin in een simpele en makkelijke hap voor vanavond. Maar eens kijken wat het wordt
Hoi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Nog niet bijgelezen, zie alleen het berichtje van Puala dat het uit is. Sterkte meid!
En wat een rotmoment zo met de kerst en oud en nieuw in het vooruitzicht
Ik ben hier de laatste dagen weinig geweest en zal er de komende dagen ook niet veel zijn want de top2000 is weer begonnen, oftewel urenlang ouwehoeren met medefokkersGoeie kerst gehad, lekker gegeten vooral. Nu genieten van het weekend
Ik kom af en toe nog wel langswippenquote:
gelukkig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog wel langswippenEn tijd voor een saffie heb ik altijd. Over 5 dagen ga ik stoppen
Dat is wel de bedoeling jaquote:
Haha inderdaad. Hopelijk lukt het nu welquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's het mooie van goede voornemens, je kan ze elk jaar weer opnieuw voornemen
Wel met de handjes boven de tafelquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga vanavond uit in Amsterdam met een hele goede vriend van de PBdie ik destijds ook ontmoet heb. (Uit als in, geen date)
quote:Gisteren onder de tafel gedronken door mijn 4 jaar jongere nichtje
Handig he, een wasmachinequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Mwah, drie wasmanden vol was weggewerkt, ik ben gewoon lekker luitop2000 aan (stream) en lekker Fok!ken
Wij zijn zo blij dat we vorig jaar een droger hebben gekochtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weetjee wat handiger zou zijn? Twee wasmachines
Ik dacht even dat je met posten bedoelde.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gisteren onder de tafel gedronken door mijn 4 jaar jongere nichtje
Niet als je geen twee drogers hebt ...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weetjee wat handiger zou zijn? Twee wasmachines
Nee hoor dat ben ik niet van planquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met posten bedoelde.
[..]![]()
![]()
Wat Iarl zegt
[..]
Niet als je geen twee drogers hebt ...
Grote zolder, genoeg hangruimte. Ik merk eigenlijk dat ik wat minder vaak de was doe, maar dan wel gelijk achter elkaar lading na lading. En dan zou het wel handig zijn om twee niet al te grote wasmachines tegelijk te kunnen gebruiken. Maar ik heb het al eens met tinu erover gehad, we zouden eerst een droger kopen, en daarna pas eventueel een tweede wasmachine.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet als je geen twee drogers hebt ...
Ik ga zo ook een Redje doen inderdaad. Truste alvast!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga lekker met tinu onder de dekens
Serieus??quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Grote zolder, genoeg hangruimte. Ik merk eigenlijk dat ik wat minder vaak de was doe, maar dan wel gelijk achter elkaar lading na lading. En dan zou het wel handig zijn om twee niet al te grote wasmachines tegelijk te kunnen gebruiken. Maar ik heb het al eens met tinu erover gehad, we zouden eerst een droger kopen, en daarna pas eventueel een tweede wasmachine.
First World Problems
Ik zou lekker op vakantie naar Engeland gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... eventueel een tweede wasmachine.
First World Problems
Ik heb wel gekeken of hij bewaking bij zich had, maar die kon ik niet ontdekken.quote:
Dit keer gerechtvaardigdquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
vanuit Antwerpen!
Niets van alle commotie hier vanmiddag meegekregen, was te druk met kerstmarkten, broodjes preparé, patat frieten, tripels, winterbier en net nog kaaskroketjes en een gemengde vis- en zeevruchtenschotel. En minister Teeven + echtgenote tegen het brede lijf lopen...
Bits of Freedom heeft het niet zo op hemquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken of hij bewaking bij zich had, maar die kon ik niet ontdekken.
Maar waarom zou ik 'm op z'n bek moeten slaan? Als je een goede reden hebt, kan ik 'm morgen misschien nog wel even opzoeken...
hoezo? Misschien heeft ie wel aardappels gegeten?quote:
Ik vind het een zak hooi, of is dat niet reden genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken of hij bewaking bij zich had, maar die kon ik niet ontdekken.
Maar waarom zou ik 'm op z'n bek moeten slaan? Als je een goede reden hebt, kan ik 'm morgen misschien nog wel even opzoeken...
Dan zou het er een geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
hoezo? Misschien heeft ie wel aardappels gegeten?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het een zak hooi, of is dat niet reden genoeg
Daarvoor ken ik 'm niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Daarvoor moet iemand op z'n minst het etiket 'paardenlul' verdienen
Dus je kent em goed genoeg om te bepalen dat hij een klap op zijn bek zou moeten krijgen, maar niet goed genoeg om te kunnen zeggen of hij al dan niet een paardenlul is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarvoor ken ik 'm niet goed genoeg
Jupquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je kent em goed genoeg om te bepalen dat hij een klap op zijn bek zou moeten krijgen, maar niet goed genoeg om te kunnen zeggen of hij al dan niet een paardenlul is?
Prima, is dat duidelijkquote:
Patat 'verbeteren' naar frietenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
HT, hoezo gerechtvaardigt en vooral wat dan![]()
Ik ga vanwege een zak hooi Fredje niet meppen. Hij is wat onbehouwen soms, maar verder heb ik geen problemen met hem...
Ach, er was wel een akkefietje met een cruciaal telefoongesprek tussen hem en Van Rey dat niet opgenomen was omdat er net op dat moment een storing was, en nou net die ene storing was niet gerapporteerd...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
HT, hoezo gerechtvaardigt en vooral wat dan![]()
Ik ga vanwege een zak hooi Fredje niet meppen. Hij is wat onbehouwen soms, maar verder heb ik geen problemen met hem...
Ah, dat gezeik weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Patat 'verbeteren' naar frieten
Je bedoelt dat ik 'm een extreme make over moet geven...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet wel zeggen dat hij in elk geval zijn hoofd niet mee heeft
Davs de schuld van Opstelten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, er was wel een akkefietje met een cruciaal telefoongesprek tussen hem en Van Rey dat niet opgenomen was omdat er net op dat moment een storing was, en nou net die ene storing was niet gerapporteerd...
Maar ach, met een klap op z'n bek bereik je ook niet veel.
Blij dat het helpt ook al had ik zelf nog niets erover gepostquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef Puala het volgende:
Dankjulliewel voor de lieve reactiesOp ieder reageren is wat te veel, maar het is echt fijn om te lezen
Mooi toch, als je het hier kwijt kunt? En nogmaals sterkte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef Puala het volgende:
Dankjulliewel voor de lieve reactiesOp ieder reageren is wat te veel, maar het is echt fijn om te lezen
Ik heb 1 januari gepland als dag om de drie flesjes uit mijn pakket te vergelijken. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn whiskeyproefpakket is nu helemaal geproefd. De Kilbeggan was niet echt mijn smaak, maar de andere drie zou ik graag nog eens drinken
. Nu kan ik mooi de flesjes bewaren als geheugensteuntje
Ik heb het verspreid over twee avonden geproefd, met als nadeel dat ik niet echt weet of ik die twee van vanavond nou wel of niet lekkerder vind dan de beste van de eerste avondquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb 1 januari gepland als dag om de drie flesjes uit mijn pakket te vergelijken. Ik ben zeer benieuwd.
Je studie niet afmaken en een kroeg overnemen levert vergelijkbare werktijden opquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:49 schreef wyccie het volgende:
Gekke Etcie, zomaar iemand willen meppen.![]()
Net mijn avondeten achter de kiezen.Waarom wilde ik ook al weer dokter worden?
Ik heb een aanzienlijke studieschuld, achterlijk hoog zelfs aangezien ik er zonder diploma vandaan ben gekomen. Maar komt goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:56 schreef wyccie het volgende:
Maar gelukkig heb jij een minder hoge studieschuld.
Ik baal ervan, want ik geloof dat ik zojuist net even teruggedraaid was naar een acceptabel dag/nachtritme. En ik moet ook nu nog thuis even verder met mijn werk. Dus ik zal wel in de ochtend in slaap vallen.
2 kleine kinderen schijnen ervoor te zorgen dat wasmachines overuren draaien...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou lekker op vakantie naar Engeland gaan.
Hoe kan je in hemelsnaam zoveel wasgoed hebben? Doe je moddermassages met kleding aan of zo?
Nu eindelijk klaar. Begin nu in te zakken, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:59 schreef lubje25 het volgende:
Kan je je nog wel goed concentreren zo midden in de nacht dan?
Niet echt, zit in een werkritme dus dan ben ik rond deze tijd altijd wakker. Maar ik draai me zo ook weer even om hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 05:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu eindelijk klaar. Begin nu in te zakken, ja.
Ik zie al dat Lotusss me komt aflossen.Dan kan ik mijn bed in.
Oh, het is natuurlijk zaterdag. Je hoeft niet te werken! (Ik helaas weer wel)quote:Op zaterdag 28 december 2013 05:59 schreef Lotusss het volgende:
Niet echt, zit in een werkritme dus dan ben ik rond deze tijd altijd wakker. Maar ik draai me zo ook weer even om hoor.
Slaap lekker wyccie
Bij mij gisteren niet, of in ieder geval, er was geen melk dus ook geen cappuccino. Vier verdiepingen lager wel gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge
[..]
Bij mij gisteren niet, of in ieder geval, er was geen melk dus ook geen cappuccino. Vier verdiepingen lager wel gelukkig.Ik moest vorige maand al aangeven of ik verlof in de zomer zou willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar wel, omdat ik naar de Haarlemse Honkbal week wil en nog een week oid met DW naar Wales.
Nu zijn er een paar collega's boos op mij. (Eén met schoolgaande kinderen en één met een partner die gebonden is aan de bouwvak.) Die denken dat zij recht hebben op de eerste keus mbt verlofdata tijdens de zomerperiode en vinden dat andere mensen maar buiten die periode met vakantie moeten gaan.![]()
Dat zij de afgelopen jaren altijd verlof hebben gekregen wanneer zij dat wilde maakt hen niet uit.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ben ik in ieder geval niet de enige. Ik zou het lang zo irritant niet vinden als ze het af zouden wisselen, het ene jaar vroeg vastleggen, het andere jaar later.quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest vorige maand al aangeven of ik verlof in de zomer zou willen.
En onze planning heeft tot 01 februari om te beslissen of we wel of niet verlof krijgen. Boeken kan dus pas na die datum.quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval niet de enige. Ik zou het lang zo irritant niet vinden als ze het af zouden wisselen, het ene jaar vroeg vastleggen, het andere jaar later.
eensch, flexibiliteit komt van 2 kanten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest vorige maand al aangeven of ik verlof in de zomer zou willen.
Dit jaar wel, omdat ik naar de Haarlemse Honkbal week wil en nog een week oid met DW naar Wales.
Nu zijn er een paar collega's boos op mij. (Eén met schoolgaande kinderen en één met een partner die gebonden is aan de bouwvak.) Die denken dat zij recht hebben op de eerste keus mbt verlofdata tijdens de zomerperiode en vinden dat andere mensen maar buiten die periode met vakantie moeten gaan.![]()
Dat zij de afgelopen jaren altijd verlof hebben gekregen wanneer zij dat wilde maakt hen niet uit.
Die collega's zijn dus wel van mening dat de rest om hen heen verlof moet nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
eensch, flexibiliteit komt van 2 kanten.
Dat er rekening gehouden moet worden met partner bouwvakker/ leraar/ ander schoolvakantie of bouwvak gerelateerde beroepen en/of kinderen is natuurlijk waar maar het mag geen regel zijn als iemand een keer een goede reden heeft om ook eens vrij te vragen in die periode. Dat doe je sowieso niet vrijwillig want meestal matig weer in Zuid Europa en het is veel duurder om dat te reizen.
Yep, alsof hun situatie het probleem van anderen moet zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mensen denken als snel dat iets een verworven recht is
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie dat we een Starbucks op het station hebben. Was me helemaal nog niet opgevallen dat ze aan het verbouwen waren
Die zin klopt sowieso al niet.... "Starbucks" en "beter" in één zin...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen idee wat beter is: SB of de koffie op het perron
gaafquote:Op zaterdag 28 december 2013 06:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, moest dit nog even kwijt:
Secret Santa op Reddit, en raad eens wie dit meisje heeft getrokken? Ook best lullig wat zij op haar verlanglijstje had staan.
In dit geval kan het wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die zin klopt sowieso al niet.... "Starbucks" en "beter" in één zin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo spannend is het niet wat ik doe hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Lotusss het volgende:
Rustig hier. Heb ik een keer geen leven, heeft de rest het wel
In de USA ben ik zeer blij met Starbucks, hier ben ik er wel klaar mee...quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:16 schreef Nico_S. het volgende:
Ik ben nog nooit bij Starbucks geweest, maar mijn ervaringen met de combinatie Amerikanen en koffie zijn slecht.
wowquote:Op zaterdag 28 december 2013 06:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, moest dit nog even kwijt:
Secret Santa op Reddit, en raad eens wie dit meisje heeft getrokken? Ook best lullig wat zij op haar verlanglijstje had staan.
Door dat gezeik met je werk kan ik me voorstellen dat je regelmatig veel stress hebt, dat kan zich natuurlijk uiten met fysieke problemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Eczeem is weer volop terug hier![]()
en 'normaal' zit het op 1 hand, nu op beide. Gezien de feestdagen zal een tripje huisarts wat lastig zijn nu, dus ik ben maar even gaan Google-dokteren. Eerste wat ik ga proberen: dodezeezout-bad voor m'n handen. Eens zien of het gaat werken.
En zo niet: ja, binnenkort naar de dokter, en misschien eens een verwijzing dermatoloog vragen.
(ik vermoed overigens dat de oorzaak stress is bij mij, maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker)
Stress en vermoeidheid zijn inderdaad typische prikkels waar eczeem door kan opbloeienquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Etcetera het volgende:
E. zegt 'dat ik minder moet stressen'![]()
hij was het me eens dat dat inderdaad makkelijk gezegd was
Dat isquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog steeds koppijn... bah![]()
Wel een leuke dag gehad
Hup naar de dokter, wat kan jou het jeuken...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Eczeem is weer volop terug hier![]()
en 'normaal' zit het op 1 hand, nu op beide. Gezien de feestdagen zal een tripje huisarts wat lastig zijn nu, dus ik ben maar even gaan Google-dokteren. Eerste wat ik ga proberen: dodezeezout-bad voor m'n handen. Eens zien of het gaat werken.
En zo niet: ja, binnenkort naar de dokter, en misschien eens een verwijzing dermatoloog vragen.
(ik vermoed overigens dat de oorzaak stress is bij mij, maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker)
+1 voor ons beide. Dat griepje wat ik aan vol komen is niet gewenstquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoiets ja, hopelijk voel ik me morgen beter
Ze deed een mevrouw Stembandje...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef ß het volgende:
Ik heb ook een stuk gezien, wat deed ze nou raar toen ze hoorde dat ze bij de laatste 3 zat?
Ik heb het niet gezien, ik las het op nu.nl.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef ß het volgende:
Ik heb ook een stuk gezien, wat deed ze nou raar toen ze hoorde dat ze bij de laatste 3 zat?
Even dr Wyccie raadplegen!quote:Op zondag 29 december 2013 04:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan niet slapen en voel me beroerd..... ben bang dat ik er niet zo makkelijk vanaf kom dit keer.![]()
wat is nou beter? Nerofen oid slikken om me beter te voelen of niets doen en uitzieken?
Ik doe altijd het eerste. Maar dat zal wel niet het juiste zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 04:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan niet slapen en voel me beroerd..... ben bang dat ik er niet zo makkelijk vanaf kom dit keer.![]()
wat is nou beter? Nerofen oid slikken om me beter te voelen of niets doen en uitzieken?
ja, sinds een paar jaar doen we dat elke kerstvakantie een middag/avond met m'n broertje en m'n vader. En de dames zijn naar de film geweest en sloten bij het eten weer aan.quote:
en geen 2?quote:Op zondag 29 december 2013 09:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik 1 tip mag geven, pak gewoon een karretje van de supermarkt als je boodschappen gaat doen.
Spuiten en slikken helpt.quote:Op zondag 29 december 2013 04:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De mijne kan er wel door, nooit bij nagedacht ...quote:Op zondag 29 december 2013 09:06 schreef iamredleader het volgende:
Dat zal wel moeten, het poortje is niet groot genoeg voor de bak![]()
Waarom niet allebei?quote:Op zondag 29 december 2013 04:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bedoelde any other pijnstillerquote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Nerofen helemaal niet.Oh, na te googlen zie ik dat jullie Nurofen bedoelen. Dat heb ik wel eens zien liggen.
Zelf zou ik gewoon twee tabletjes paracetamol pakken. Dat mag je vier keer op een dag doen.
Dat gaat snel danquote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef Puala het volgende:
Zo, spullen grotendeels verdeeld en nu maar beginnen met opruimen/uitzoeken en inpakken. Over een maand wil ik hier weg zijn![]()
Jojo, je hebt t wel flink te pakken zeg
Ik wil met een maand hier weg zijn. Word aan gewerkt. Sowieso kan ik tijdelijk bij mijn moeder op het logeerbed. Maar dat is niet ideaal ivm 2 katten.quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat gaat snel danHeb je al een alternatieve verblijfplaats?
Ja, dichter bij mijn werk (Culemborg/Den Bosch). Maar waar exact weet ik nog niet. Ik ben met iemand aan t kijken wat betaalbaar is en haalbaar etc. Waarschijnlijk in een klein dorpje ergens, want goedkoper en ik hou van kleine dorpjesquote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef iamredleader het volgende:
Jeetje puala, weet je al waar je wil gaan wonen?
Naast de dorpskroeg.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dichter bij mijn werk (Culemborg/Den Bosch). Maar waar exact weet ik nog niet. Ik ben met iemand aan t kijken wat betaalbaar is en haalbaar etc. Waarschijnlijk in een klein dorpje ergens, want goedkoper en ik hou van kleine dorpjes
Naast de fotozaak dan.quote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij dan weer niet zo belangrijk
quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan liever naast een stel lekkere kerels die half naakt buiten tuinieren
Oudjaarsetentje.quote:Op zondag 29 december 2013 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had soort van nieuwjaars etentje, heb ik maar afgezegd.
Daar gaat mijn bakkie koffie/thee, dat ik een keer dacht te gaan halen...quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dichter bij mijn werk (Culemborg/Den Bosch). Maar waar exact weet ik nog niet. Ik ben met iemand aan t kijken wat betaalbaar is en haalbaar etc. Waarschijnlijk in een klein dorpje ergens, want goedkoper en ik hou van kleine dorpjes
Je bent komende maand nog welkom hoorquote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gaat mijn bakkie koffie/thee, dat ik een keer dacht te gaan halen...
Moet eerst nog koffie drinken met PS, maar die laat niks meer van zich horen...quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent komende maand nog welkom hoorEn daarna ook, maar dan is t verder rijden
![]()
Gruwel...quote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oudjaarsetentje.
Ik ga erwtensoep maken.
Ben ik ook aan het doenquote:
quote:Taaie dikke korst, kleffe hap deeg. In Lelystad moeten wonen én deze oliebollen. Hoeveel ellende kan een mens aan?
Welke helft?quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan liever naast een stel lekkere kerels die half naakt buiten tuinieren
Is Lelystad nou echt zo erg?quote:
Broek aanhouden, shirt uitquote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Welke helft?![]()
Ik bedoel, ik werd laatst geconfronteerd met het achteraanzicht van een bukkende man, dan woon ik liever ergens anders.
en, wie houdt het keezbord?quote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef Puala het volgende:
Zo, spullen grotendeels verdeeld en nu maar beginnen met opruimen/uitzoeken en inpakken. Over een maand wil ik hier weg zijn![]()
Jojo, je hebt t wel flink te pakken zeg
Wat was daar te doen?quote:Op zondag 29 december 2013 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer terug uit Amsterdam, naar een tentoonstelling in de beurs van berlage geweest, was leuk
tentoonstelling over BN'ers in de reclame, was wel leuk.quote:
O ja, van gehoord...quote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tentoonstelling over BN'ers in de reclame, was wel leuk.
Koffie is altijd goed, waar of wanneer dan ook...quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
En gelijk ff op de koffie geweest bij een vriendin
Mits niet in de VS?quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie is altijd goed, waar of wanneer dan ook...
waar jij op doelt mag de naam koffie niet dragen denk ikquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef Charismatisch het volgende:
Een actueel nieuwsbericht voor TS:
Jongen (12) heeft zwaar illegaal vuurwerk
Een 12-jarige jongen uit Volendam heeft een zeer gevaarlijk stuk illegaal vuurwerk bij de politie mogen inleveren. Het gaat om een Cobra 6, waarvan de knal gelijk staat aan die van een kleine granaat. .
De politie kreeg een melding over vuurwerk en trof het joch aan. Zijn vader kwam aangelopen en verklaarde dat het zijn vuurwerk was. Vader en zoon zijn alle twee aangehouden.
http://www.volkskrant.nl/(...)egaal-vuurwerk.dhtml
quote:
Ach, is weer eens wat anders dan creperende vogel hequote:Op zondag 29 december 2013 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij eten vanavond boerenkool en de kat brengt zojuist het vlees mee naar binnen
Boerenkool met muis
quote:
ik zie G dit later zo doenquote:
Niet de beste maar wel goed. Vergeet in elk geval de Neude: te slecht voor woorden.quote:Op zondag 29 december 2013 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]nog goeie oliebollen in de buurt van Utrecht? Vorig jaar waren die in Maarssen de beste
Ik maakte ook al een inwendige memo om Vriend uit dit topic te houden.quote:Op zondag 29 december 2013 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb je Wiebel op een idee gebracht.
quote:Kortom, een oliebol in de categorie: eet en sterf.
MaJo, iets voor jou?quote:Oliebol doet denken aan een pussig gezwel met krenten aan de buitenkant als zwarte mee-eters.
quote:Oftewel, koop hier alleen als je een pistool tegen je hoofd krijgt.
quote:De bakker heeft wellicht de papieren doosjes van de rozijnen door het beslag gegooid. Vandaar die uitgesproken kartonsmaak.
Ik zou eerder de conclusie trekken dat het AD zich sterk op die regio richt.quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er heel veel oliebollenkramen in de regio Rotterdam staan.
Appelbeignetsquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef iamredleader het volgende:
Ach, en wat dan nog? Vermaak, een paar echt goede tips (waar wel en waar vooral niet) en voor de rest: appelflap
je hebt er wel iets aan, want je weet wel wat je kunt verwachten van de verkooppunten die ze hebben getest.quote:Op zondag 29 december 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Die oliebollen test is bullshit, er zijn zat punten die ze niet testen en die prima oliebollen hebben...
Tuurlijk, maar ik heb weinig zin om zelf uit te moeten vogelen waar ze lekker zijn, dus als er eentje in de buurt is die goed getest is gok ik daarop.quote:Op zondag 29 december 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Die oliebollen test is bullshit, er zijn zat punten die ze niet testen en die prima oliebollen hebben...
lekker, gefrituurde aardappelpuree. Vind ze zo het lekkerst, dan zijn ze enigszins hartig maar je hoort ze geloof ik in vloeibare chocolade oid te dompelen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
Ik loop hier steeds langs een gebakkraam waar ze ook churros hebben en wil het eens proberen, maar het komt er telkens niet van.
Al wat opgeknapt, Jojo?
Morgen al?quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga morgen met de jongens in de bakfiets naar Ouderkerk ad Amstel, oliebollen kopen en een paar foto's van hoe Jair en Lior die dingen opeten![]()
Morgen werken?quote:Op zondag 29 december 2013 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, gefrituurde aardappelpuree. Vind ze zo het lekkerst, dan zijn ze enigszins hartig maar je hoort ze geloof ik in vloeibare chocolade oid te dompelen.
Voel me wel weer wat beter, vanavond maar wel eens een paracetamol voor het naar bed gaan, kijken of ik goed kan slapen.
quote:
Ter plekke opeten en heel misschien een paar mee naar huisquote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen al?
Dan kan je er dinsdag mee tennissen...
Nog even in de bus tukken?quote:
Kitty woonde bij mijn ouders, met haar ben ik opgegroeid. Noa woont bij mij en Gquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist niet dat je meerdere katten had.
Sterkte met het verlies...
Niet heel onverwacht, ze was ruim 21 jaar en het ging de laatste weken al slechter. Maar toch komt het als een schokquote:
Volgens mij moeten ze zich zelf aanmelden om mee te doenquote:Op zondag 29 december 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
dat geloof ik eigenlijk niet, die in Den Bosch getest is ziet er al troosteloos uit (staat op een groot parkeerterrein bij de Makro) en hebben ook een bijbehorende score. Lijkt me sterk dat die zichzelf opgeven.quote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zich zelf aanmelden om mee te doen
minder MaJoquote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kitty woonde bij mijn ouders, met haar ben ik opgegroeid. Noa woont bij mij en G
[..]
Niet heel onverwacht, ze was ruim 21 jaar en het ging de laatste weken al slechter. Maar toch komt het als een schok
We gaan haar vanavond begravenquote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
minder MaJo
Wordt ze nog begraven/ gecremeerd?
Absoluut waarquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk zal het nooit worden, maar 21 is een hele respectabele leeftijd voor een kat, niet?
Container van 10m3 hurenquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Mijn kamer aan het uitmesten.
Kwam er al snel achter dat ik het met 1 kliko niet ga redden, met 30 waarschijnlijk ook niet.
Help!!
Alles past. Kwestie van proppen en eventueel de schutting neerhalen en de container in de voortuin schuivenquote:
Ladingen verpakkingen van allerlei apparatuur, dode planten, CD's, boeken en bladen/magazines die ik niet meer lees, lege whisky(verzend)dozen, ladingen kabels van allerlei soorten en andere spullen die ik niet meer nodig heb...quote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef wyccie het volgende:
En wat voor mest komt er allemaal uit je kamer, MM
Je bent hier toch geweest?quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles past. Kwestie van proppen en eventueel de schutting neerhalen en de container in de voortuin schuiven
Oh, ik dacht dat ik een sloddervos was. Ik heb alleen een boel oude schoenen, kleding, dekbedden en dergelijke weg te gooien. En ik moet ook nog steeds een bezoek aan de glasbak brengen. In het jaar dat ik hier woon nog niet gedaan. Gelukkig drink ik niet, dus zo veel is het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladingen verpakkingen van allerlei apparatuur, dode planten, CD's, boeken en bladen/magazines die ik niet meer lees, lege whisky(verzend)dozen, ladingen kabels van allerlei soorten en andere spullen die ik niet meer nodig heb...
Hé, wat doe je met mijn imago!!quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een sloddervos was. Ik heb alleen een boel oude schoenen, kleding, dekbedden en dergelijke weg te gooien. En ik moet ook nog steeds een bezoek aan de glasbak brengen. In het jaar dat ik hier woon nog niet gedaan. Gelukkig drink ik niet, dus zo veel is het niet.
Nee, ik ben gewoon nogal bewaarderig in de zin dat ik denk iets nog wel eens nodig te hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef wyccie het volgende:
Vaker verhuizen, dan ruim je vanzelf op.
Niet lang meer...quote:
HD's zijn er al uit, flikker de boel gewoon in de container.quote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Ben je van plan nog iets met die computers te gaan doen? Zo niet: haal de harde schijf eruit (of kopieer en formatteer die) voor het geval daar nog iets mogelijk belangrijks op staat en zet de rest op Marktplaats. Krijg je er nog een paar tientjes voor ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze is oud geworden, maar het blijft natuurlijk vervelend!quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal, jullie zijn liefHet gaat nu weer goed met me maar vanavond zal wel even heftig worden als we haar begraven
quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef wyccie het volgende:
Bootcut voor Etcie:Thanks! Maar mijn maat is uitverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Morgen weer checken. Ik heb ook een paar keer achter het net gevist, nu staan juist de maten beschikbaar die eerder uitverkocht waren.quote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Thanks! Maar mijn maat is uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |