Het is ook ontzettend sip weerquote:
Ik ook, spitskool roerbakken, gerookte zalm erbij.... klaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo ingewikkeld heb ik niet gegeten met de kerstdagen, maar toch heb ik zin in een simpele en makkelijke hap voor vanavond. Maar eens kijken wat het wordt
Hoi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Nog niet bijgelezen, zie alleen het berichtje van Puala dat het uit is. Sterkte meid!
En wat een rotmoment zo met de kerst en oud en nieuw in het vooruitzicht
Ik ben hier de laatste dagen weinig geweest en zal er de komende dagen ook niet veel zijn want de top2000 is weer begonnen, oftewel urenlang ouwehoeren met medefokkersGoeie kerst gehad, lekker gegeten vooral. Nu genieten van het weekend
Ik kom af en toe nog wel langswippenquote:
gelukkig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog wel langswippenEn tijd voor een saffie heb ik altijd. Over 5 dagen ga ik stoppen
Dat is wel de bedoeling jaquote:
Haha inderdaad. Hopelijk lukt het nu welquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's het mooie van goede voornemens, je kan ze elk jaar weer opnieuw voornemen
Wel met de handjes boven de tafelquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga vanavond uit in Amsterdam met een hele goede vriend van de PBdie ik destijds ook ontmoet heb. (Uit als in, geen date)
quote:Gisteren onder de tafel gedronken door mijn 4 jaar jongere nichtje
Handig he, een wasmachinequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Mwah, drie wasmanden vol was weggewerkt, ik ben gewoon lekker luitop2000 aan (stream) en lekker Fok!ken
Wij zijn zo blij dat we vorig jaar een droger hebben gekochtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weetjee wat handiger zou zijn? Twee wasmachines
Ik dacht even dat je met posten bedoelde.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gisteren onder de tafel gedronken door mijn 4 jaar jongere nichtje
Niet als je geen twee drogers hebt ...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weetjee wat handiger zou zijn? Twee wasmachines
Nee hoor dat ben ik niet van planquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met posten bedoelde.
[..]![]()
![]()
Wat Iarl zegt
[..]
Niet als je geen twee drogers hebt ...
Grote zolder, genoeg hangruimte. Ik merk eigenlijk dat ik wat minder vaak de was doe, maar dan wel gelijk achter elkaar lading na lading. En dan zou het wel handig zijn om twee niet al te grote wasmachines tegelijk te kunnen gebruiken. Maar ik heb het al eens met tinu erover gehad, we zouden eerst een droger kopen, en daarna pas eventueel een tweede wasmachine.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet als je geen twee drogers hebt ...
Ik ga zo ook een Redje doen inderdaad. Truste alvast!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga lekker met tinu onder de dekens
Serieus??quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Grote zolder, genoeg hangruimte. Ik merk eigenlijk dat ik wat minder vaak de was doe, maar dan wel gelijk achter elkaar lading na lading. En dan zou het wel handig zijn om twee niet al te grote wasmachines tegelijk te kunnen gebruiken. Maar ik heb het al eens met tinu erover gehad, we zouden eerst een droger kopen, en daarna pas eventueel een tweede wasmachine.
First World Problems
Ik zou lekker op vakantie naar Engeland gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... eventueel een tweede wasmachine.
First World Problems
Ik heb wel gekeken of hij bewaking bij zich had, maar die kon ik niet ontdekken.quote:
Dit keer gerechtvaardigdquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
vanuit Antwerpen!
Niets van alle commotie hier vanmiddag meegekregen, was te druk met kerstmarkten, broodjes preparé, patat frieten, tripels, winterbier en net nog kaaskroketjes en een gemengde vis- en zeevruchtenschotel. En minister Teeven + echtgenote tegen het brede lijf lopen...
Bits of Freedom heeft het niet zo op hemquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken of hij bewaking bij zich had, maar die kon ik niet ontdekken.
Maar waarom zou ik 'm op z'n bek moeten slaan? Als je een goede reden hebt, kan ik 'm morgen misschien nog wel even opzoeken...
hoezo? Misschien heeft ie wel aardappels gegeten?quote:
Ik vind het een zak hooi, of is dat niet reden genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken of hij bewaking bij zich had, maar die kon ik niet ontdekken.
Maar waarom zou ik 'm op z'n bek moeten slaan? Als je een goede reden hebt, kan ik 'm morgen misschien nog wel even opzoeken...
Dan zou het er een geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
hoezo? Misschien heeft ie wel aardappels gegeten?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het een zak hooi, of is dat niet reden genoeg
Daarvoor ken ik 'm niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Daarvoor moet iemand op z'n minst het etiket 'paardenlul' verdienen
Dus je kent em goed genoeg om te bepalen dat hij een klap op zijn bek zou moeten krijgen, maar niet goed genoeg om te kunnen zeggen of hij al dan niet een paardenlul is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarvoor ken ik 'm niet goed genoeg
Jupquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je kent em goed genoeg om te bepalen dat hij een klap op zijn bek zou moeten krijgen, maar niet goed genoeg om te kunnen zeggen of hij al dan niet een paardenlul is?
Prima, is dat duidelijkquote:
Patat 'verbeteren' naar frietenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
HT, hoezo gerechtvaardigt en vooral wat dan![]()
Ik ga vanwege een zak hooi Fredje niet meppen. Hij is wat onbehouwen soms, maar verder heb ik geen problemen met hem...
Ach, er was wel een akkefietje met een cruciaal telefoongesprek tussen hem en Van Rey dat niet opgenomen was omdat er net op dat moment een storing was, en nou net die ene storing was niet gerapporteerd...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
HT, hoezo gerechtvaardigt en vooral wat dan![]()
Ik ga vanwege een zak hooi Fredje niet meppen. Hij is wat onbehouwen soms, maar verder heb ik geen problemen met hem...
Ah, dat gezeik weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Patat 'verbeteren' naar frieten
Je bedoelt dat ik 'm een extreme make over moet geven...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet wel zeggen dat hij in elk geval zijn hoofd niet mee heeft
Davs de schuld van Opstelten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, er was wel een akkefietje met een cruciaal telefoongesprek tussen hem en Van Rey dat niet opgenomen was omdat er net op dat moment een storing was, en nou net die ene storing was niet gerapporteerd...
Maar ach, met een klap op z'n bek bereik je ook niet veel.
Blij dat het helpt ook al had ik zelf nog niets erover gepostquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef Puala het volgende:
Dankjulliewel voor de lieve reactiesOp ieder reageren is wat te veel, maar het is echt fijn om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |