Lezen is een vaardigheid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee op
Probleem is dat je in NL wel vaak in die categorie uitkomtquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?
Je moet echt een speler hebben die denkt via Ajax het WK te kunnen halen, ook al speelt hij dan voor zichzelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:52 schreef w00h00 het volgende:
Ja helaas wel. Loopt er niet nog zo'n gek als Babel rond die z'n contract wil afkopen om bij Ajax te voetballen?
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoegquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef danos het volgende:
[..]
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.
Ervaring alleen heb ik overigens liever op het middenveld of verdediging.
Wat een verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Een journalist van Het Belang van Limburg is op bezoek geweest in Jamaica en afgelopen weekend stond deel 2 van dit verhaal in hun krant;
[..]
[..]
[..]
[..]
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoeg
ja ook datquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig idd
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die ontlading na dat doelpunt.. Ging helemaal los in de snikhete woonkamer
Dramatische fout inderdaad. Als ik aan dat soort dingen denk, die nonchalance van een Eriksen en Jan ben ik erg blij met gemotiveerde jongeren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijk
Assist op Boerrigter was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijk
twitter:AElGhazi7 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 13:44:18I.p.v geld verspillen dit jaar aan vuurwerk, ben ik van gedachte veranderd. Geld doneren aan SOSKinderdorpen/SYRIË
reageer retweet
wat een held!!!!!! voorbeeld voor de jeugd!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AElGhazi7 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 13:44:18I.p.v geld verspillen dit jaar aan vuurwerk, ben ik van gedachte veranderd. Geld doneren aan SOSKinderdorpen/SYRIË http://t.co/XIf7DpxRpB reageer retweet
Klopt, maar ik vind dat iemand het best naar buiten mag brengen als hij zoiets goeds doet. Punt is alleen dat het altijd een beetje overkomt zoals jij het zegt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Netjes hoor, maar ik vind het altijd een beetje 'kijk mij eens goed zijn'
Een fraai stukje fictie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |