Lezen is een vaardigheid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee op
Probleem is dat je in NL wel vaak in die categorie uitkomtquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?
Je moet echt een speler hebben die denkt via Ajax het WK te kunnen halen, ook al speelt hij dan voor zichzelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:52 schreef w00h00 het volgende:
Ja helaas wel. Loopt er niet nog zo'n gek als Babel rond die z'n contract wil afkopen om bij Ajax te voetballen?
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoegquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef danos het volgende:
[..]
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.
Ervaring alleen heb ik overigens liever op het middenveld of verdediging.
Wat een verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Een journalist van Het Belang van Limburg is op bezoek geweest in Jamaica en afgelopen weekend stond deel 2 van dit verhaal in hun krant;
[..]
[..]
[..]
[..]
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoeg
ja ook datquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig idd
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die ontlading na dat doelpunt.. Ging helemaal los in de snikhete woonkamer
Dramatische fout inderdaad. Als ik aan dat soort dingen denk, die nonchalance van een Eriksen en Jan ben ik erg blij met gemotiveerde jongeren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijk
Assist op Boerrigter was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijk
twitter:AElGhazi7 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 13:44:18I.p.v geld verspillen dit jaar aan vuurwerk, ben ik van gedachte veranderd. Geld doneren aan SOSKinderdorpen/SYRIË
reageer retweet
wat een held!!!!!! voorbeeld voor de jeugd!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AElGhazi7 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 13:44:18I.p.v geld verspillen dit jaar aan vuurwerk, ben ik van gedachte veranderd. Geld doneren aan SOSKinderdorpen/SYRIË http://t.co/XIf7DpxRpB reageer retweet
Klopt, maar ik vind dat iemand het best naar buiten mag brengen als hij zoiets goeds doet. Punt is alleen dat het altijd een beetje overkomt zoals jij het zegt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Netjes hoor, maar ik vind het altijd een beetje 'kijk mij eens goed zijn'
Een fraai stukje fictie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
quote:
[..]
Sja mooie vrije trap maar er komt wel wat meer bij kijken en dat doet hij nietquote:
Onzin, want dat is niet zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal te lullen johquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja mooie vrije trap maar er komt wel wat meer bij kijken en dat doet hij niet
Dat lees je tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal te lullen joh
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Meeste hier hadden ook een harde plasser toen de almachtige Bojan Krkic bij ons kwam spelen en we hebben er tot nu toe niets aan gehadquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
De supporters van Tottenham zijn wel blij met hem.
Net als Eriksen pech met een blessure, die komt nog wel terug na de winterstop.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Meeste hier hadden ook een harde plasser toen de almachtige Bojan Krkic bij ons kwam spelen en we hebben er tot nu toe niets aan gehad
In tegenstelling tot jou hebben hun een goede reden om dat te vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Meeste hier hadden ook een harde plasser toen de almachtige Bojan Krkic bij ons kwam spelen en we hebben er tot nu toe niets aan gehad
Je valt door de mand of zakt door het ijsquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef Tyron het volgende:
Litmanen was toch ook de kerel die zei: "Zo die Eriksen zit lekker op de tribune" terwijl hij een blessure had?
Tussendoor even wezen poepen.quote:
Die wedstrijd was wel het voetbalhoogtepunt van het jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom nog steeds bijna klaar als ik iets zie van Ajax - Barca
Zonder enige twijfel. Toch was het nog veel beter geweest als die supporter niet gevallen was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd was wel het voetbalhoogtepunt van het jaar.
De vorige keer ging hij ook al de Tottenham kenner uithangen en dat verliep ook bijzonder pijnlijk af ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef Tyron het volgende:
Litmanen was toch ook de kerel die zei: "Zo die Eriksen zit lekker op de tribune" terwijl hij een blessure had?
Dat over Dembele? Ik vond de wedstrijden dat ik hem zag spelen verdedigend niet bijzonder sterk ik zou hem dan ook gewoon hoger op het veld spelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De vorige keer ging hij ook al de Tottenham kenner uithangen en dat verliep ook bijzonder pijnlijk af ja.
Van Rhijnquote:Ricardo van Rhijn lijkt de WK-selectie van het Nederlands elftal niet te gaan halen. De rechtsback van Ajax heeft zeven interlands achter zijn naam staan, maar kwam in een mindere periode terecht en is voorbijgestreefd door onder meer Daryl Janmaat, Gregory van der Wiel en Paul Verhaegh. Van Rhijn is bij Ajax nog wel zeker van een basisplaats, maar krijgt toch te maken met de nodige kritiek.
De 22-jarige vleugelverdediger merkt dat alles snel kan veranderen in de voetballerij: "Ineens ben je niet goed genoeg meer. Zo snel kun je rijzen, zo snel kun je vallen", zegt hij in De Stentor. "Ik ben mentaal al wat rustiger geworden. Ik probeer me ervan af te sluiten, ik moet niet teveel nadenken over wat anderen vinden. En misschien eis ik wel heel erg veel van mezelf."
Van Rhijn noemt de thuiswedstrijd tegen NAC Breda als voorbeeld: Ajax won dit duel met 4-0 en Van Rhijn leverde een assist af, maar na afloop was hij vooral bezig met een verkeerde voorzet die hij had gegeven. "Als je daarin doordraaft, wordt het negatief", weet Van Rhijn, die tot dusver 62 competitiewedstrijden speelde voor Ajax. Het contract van de Leidenaar loopt nog anderhalf jaar door.
Janmaat is niet goed genoeg. Verhaegh is echt niet beter dan van Rhijn en is 30, daar zit geen rek meer in. Van Rhijn moet gewoon mee naar het WK als back-up van Greg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn
Wat is er toch van die jongen gekomen. Begon toch redelijk.
tof filmpje, bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie trouwens dit filmpje van Suarez al gezien?
Je dacht ik post m nog een keer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie trouwens dit filmpje van Suarez al gezien?
Van rhijn boven Janmaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Janmaat is niet goed genoeg. Verhaegh is echt niet beter dan van Rhijn en is 30, daar zit geen rek meer in. Van Rhijn moet gewoon mee naar het WK als back-up van Greg.
We spelen geen CL meer hoor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef davyleiden het volgende:
Fijn nieuwjaar alvast iedereen! 2013 bijna voorbij, 2014 komt er aan! De champions league overwinning steeds dichterbij
dat is niet relevantquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
We spelen geen CL meer hoor...
ik heb het over De Toekomstquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
We spelen geen CL meer hoor...
Trollquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Van rhijn boven Janmaat
Klaassen moet zeker ook mee naar het wk?
quote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
is ook 8 miljoen voor betaald oid door galataserayquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gelukkig idd, liever iemand die niet voor het grote geld gaat
Middenveld van Oranje is wel wat meer concurrentie dan de achterhoede. Klaassen is er mogelijk wel eentje voor de toekomst.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Van rhijn boven Janmaat
Klaassen moet zeker ook mee naar het wk?
Of men schat het hier toch verkeerd in (dat hij per se op het middenveld moet spelen).quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al gebruikt deze trainer hem vreemd, des te knapper dat hij opviel
Heb je gekeken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of men schat het hier toch verkeerd in (dat hij per se op het middenveld moet spelen).
Nee. Maar gaat toch over dat hij als linksbuiten wordt opgesteld? Volgens mij zou hij dat wel moeten kunnen, een beetje in een rol als Özil bij Real.quote:
Ozil stond gewoon op ''10'' hoor bij Real.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee. Maar gaat toch over dat hij als linksbuiten wordt opgesteld? Volgens mij zou hij dat wel moeten kunnen, een beetje in een rol als Özil bij Real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |