quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is ook heel goed op de PlayStation.
Mobiel jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit jij op een mobiel of tablet?
Ricky Hoogendorp de verlosserquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Bij mij heeft RKC ooit de Champions League gewonnen
2x keer
Lolquote:
Hoogendorpquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ricky Hoogendorp de verlosser
Kopje thee en een goed nummer. Deze bloediebloediebloeallovertheworld gaat niet veel bijdragen aan de verbetering wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo erg ja? Kunnen we nog.iets doen om je weer.in.het land der levenden te krijgen?
Leuke kerst gehad?quote:
Ik zag het aan.je.puntjes.tussen.je woordenquote:
Na dit nummer komt er gelukkig weer een topplaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Kopje thee en een goed nummer. Deze bloediebloediebloeallovertheworld gaat niet veel bijdragen aan de verbetering wat mij betreft.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dit nummer komt er gelukkig weer een topplaat
Ik neem vast afscheid.
Oh jee, rijmt het op "Razende apenaids"?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dit nummer komt er gelukkig weer een topplaat
Ik neem vast afscheid.
Hmm, dan maar een lekker kopje thee. Heb je wel eens een yogi tea gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Kopje thee en een goed nummer. Deze bloediebloediebloeallovertheworld gaat niet veel bijdragen aan de verbetering wat mij betreft.
Jij was toch die David Gray kenner?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
Kerst is voorbij, nu kan weer heerlijk mijn onverdeelde aandacht bij de top2000 houden
Nah hier waren ze zoetquote:
Ja hoor, hoewel tweede kerstdag altijd nietsdoen is hier. Kerst is altijd alleen met het gezin hier, want de familieband met de zussen van mn moederskant is meh en mijn vaderskant woont in Spanje, dus daar ga je niet even heen. Maar kerstavond + 1e kerstdag was priemquote:
De artiest, enigszins ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jee, rijmt het op "Razende apenaids"?
Nee, wat houdt 't in? Behalve warm water?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, dan maar een lekker kopje thee. Heb je wel eens een yogi tea gehad?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij was toch die David Gray kenner?
Klopt ja maar toen had ik ze niet ter beschikkingquote:
Vervelend is dat hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag het aan.je.puntjes.tussen.je woordenHad het ook gisteren
Ik typ ook wel eens M ipv N of woorden aan elkaar met die lettersquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè?de spatiebalk is gewoon niet breed genoeg en de punt zit op de verkeerde plaats
Je eerste post hier gaat over Glennisquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:40 schreef Gehenna het volgende:
Glennis Grace![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, wat heb ik een hekel aan dit soort muziek...
Mooi ingedaald dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef laxus13 het volgende:
En dan te bedenken dat dit vorig jaar op 559 stond
Dat het volgend jaar maar nergens staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef laxus13 het volgende:
En dan te bedenken dat dit vorig jaar op 559 stond
Correctie: mijn eerste post hier ging over Schuur en Cementquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je eerste post hier gaat over Glennis
Ik voel de connectie
WAT!?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef Uccie het volgende:
Mijn trommelvliezen...permanent beschadigd
Doe de groetenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef glittertje39 het volgende:
mijn wentelteefjes....ze komen voor de 2de keer langs
Je eerste post tijdens de top dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Correctie: mijn eerste post hier ging over Schuur en Cement
Jou had ik nodigquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
Ergens is dat overdreven gehaat wel irritant. Meid heeft dit natuurlijk toch al gevoelige nummer gewoon op een heel goede manier ingezongen. Daar verdient ze credits voor in plaats van gekanker.
Oh nee hoor, al een paar keer stiekum gereageerd. Ik had ook al eens Fix You van Coldplay af lopen zeiken hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je eerste post tijdens de top dan.
Ik ben het met je eens dat deze cover beter is dan het origineel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
Ergens is dat overdreven gehaat wel irritant. Meid heeft dit natuurlijk toch al gevoelige nummer gewoon op een heel goede manier ingezongen. Daar verdient ze credits voor in plaats van gekanker.
Ze schreeuwtquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
Ja, gezien, dat was volgens mij de 24equote:Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh nee hoor, al een paar keer stiekum gereageerd. Ik had ook al eens Fix You van Coldplay af lopen zeiken hier
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:44 schreef FritsFlits het volgende:
En dan te bedenken dat Bert Kaempfert eruit is en dit erin staat
Mijn tenen zitten heel diep in mijn orenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:44 schreef Mansjester het volgende:
Dit komt uit haar tenen, mooi hoor
Coolquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jou had ik nodig
[ afbeelding ]
Had ze het daar maar laten zittenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:44 schreef Mansjester het volgende:
Haar voeten stinkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:44 schreef Mansjester het volgende:
Met Lionelquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is veel mooier als Trijntje Oosterhuis het zou zingen
Of Lionelquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |