quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is ook heel goed op de PlayStation.

Mobiel jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit jij op een mobiel of tablet?

Ricky Hoogendorp de verlosserquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Bij mij heeft RKC ooit de Champions League gewonnen
2x keer

Lolquote:

Hoogendorpquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ricky Hoogendorp de verlosser

Kopje thee en een goed nummer. Deze bloediebloediebloeallovertheworld gaat niet veel bijdragen aan de verbetering wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo erg ja? Kunnen we nog.iets doen om je weer.in.het land der levenden te krijgen?

Leuke kerst gehad?quote:

Ik zag het aan.je.puntjes.tussen.je woordenquote:

Na dit nummer komt er gelukkig weer een topplaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Kopje thee en een goed nummer. Deze bloediebloediebloeallovertheworld gaat niet veel bijdragen aan de verbetering wat mij betreft.

quote:

quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dit nummer komt er gelukkig weer een topplaat
Ik neem vast afscheid.

Oh jee, rijmt het op "Razende apenaids"?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dit nummer komt er gelukkig weer een topplaat
Ik neem vast afscheid.

Hmm, dan maar een lekker kopje thee. Heb je wel eens een yogi tea gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Kopje thee en een goed nummer. Deze bloediebloediebloeallovertheworld gaat niet veel bijdragen aan de verbetering wat mij betreft.

Jij was toch die David Gray kenner?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
Kerst is voorbij, nu kan weer heerlijk mijn onverdeelde aandacht bij de top2000 houden

Nah hier waren ze zoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |