Dat hoeft niet meteen te betekenen daar die tandpasta dan ook maar bagger is. Heer kan natuurlijk echt het wondermiddel zijn dat ts ons voorspiegelt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat ze geld krijgen om het te promoten.
Ja nu willen we natuurlijk allemaal weten wat je gebruikt en hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn tandarts durft me niks aan te smeren. Ik ben 28 en heb nog nooit gaatjes gehad. Mijn eigen producten werken dus prima
Nee, niet eens! Ik ben een fervent cola drinkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja nu willen we natuurlijk allemaal weten wat je gebruikt en hoe je dat voor elkaar krijgt![]()
Totaalonthouder van snoep en frisdrank?
Ik heb ook nog nooit gaatjes gehad, maar de laatste tijd heb ik steeds meer last van aften. Mijn tandarts zegt dat Zendium daartegen helpt, en meerdere sites op het internet ook zonder enig ander merk te noemen. Vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn tandarts durft me niks aan te smeren. Ik ben 28 en heb nog nooit gaatjes gehad. Mijn eigen producten werken dus prima
Ik heb op internet rondgesnuffeld vanwege m'n aft en ik kwam veel praktijken en sites met informatie tegen over het feit dat Zendium helpt. Veel gepraat over stoffen en goedjes die er niet inzitten waardoor het beter voor je gebit is, zeggen ze. Maar voor mij is nog steeds niet duidelijk hoe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:07 schreef fathank het volgende:
et bij hoeveel tandartsen jij komt ts, ik maar bij eentje 1x per 8 maanden ongeveer dus ik heb er niet zon duidelijk beeld van wat alle tandartsen hjer in de regio promoten.
Zo zo... ik zal eens vragen of mijn tandarts een voorraadje van mijn tandpasta in dozen heeft liggen, Want die deal die jij hebt wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef valentijn101 het volgende:
Die van mij heeft altijd een overschot aan oral b, nu de laatste tijd ook zendium. Hij krijgt die proeftubes met dozen vol aangeleverd. Maar hij probeert niet het een of ander te promoten. (Heb na tandartsbezoek altijd een halfjaarvoorraad tandpasta omdat hij veel te veel heeft haha)
ja, elke keer dat ik bij mijn tandarts kom zeggen ze... "vergeet niet de Oral B soft sticks te kopen, want dat scheelt enorm."quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ervaar juist bij de meeste het promoten van Oral B-meuk. En tandragers. Ik word bij elk tandartsbezoek weer met nieuwe tandenragers om de oren gesmeten die ik toch écht moet aanschaffen volgens ze
Ik ook jaren gehad, en sinds zendium nooit meerquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:09 schreef GTIMk1 het volgende:
Heb zelf last van aften, maar ben op aanraden van mijn tandarts Zendium gaan gebruiken, en heb veel en veel minder last van aften dan voorheen.
Wat maakt het uit hoe het werkt. Als het maar werkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef eprillios het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gaatjes gehad, maar de laatste tijd heb ik steeds meer last van aften. Mijn tandarts zegt dat Zendium daartegen helpt, en meerdere sites op het internet ook zonder enig ander merk te noemen. Vandaar de vraag.
[..]
Ik heb op internet rondgesnuffeld vanwege m'n aft en ik kwam veel praktijken en sites met informatie tegen over het feit dat Zendium helpt. Veel gepraat over stoffen en goedjes die er niet inzitten waardoor het beter voor je gebit is, zeggen ze. Maar voor mij is nog steeds niet duidelijk hoe.
Ik mag toch hopen dat ze me niet voor zitten te liegen? Ik kan me niet voorstellen dat Zendium het enige 'wondermiddel' is.Niet dat ik geen Zendium wil, maar een goed geïnformeerde consument staat er beter voor.
De mijne van OralB.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef Pheno het volgende:
Ik praat niet met zo veel tandartsen. Dus geen idee of ze het allemaal doen. De mijne krijgt sponsorgeld van Sensodyne overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |