SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kon je je requests invoeren. Als hij gedraaid werd, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef 3rdRock het volgende:
lang geleden dat ik een topic opende!
dankje ome Roel! wat heb je trouwens lekkere tieten in je UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef 3rdRock het volgende:
Welke clown maakt 3,14 totaal niet originele grapjes terwijl hij zit te schijten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik kan hier niet twitteren. is geblockt. en ik heb geen smartphone want ik heb toch geen vrienden om mee te whatsappenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:31 schreef Pino112 het volgende:
Ze horen niet bij de bijna 4000 meest aangevraagde platen blijkbaar.
Rock ik zou de micromanager even tweeten, mss antwoordt ie wel als ie het niet te druk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, ik verveel me...en ik moet eigenlijk werken...en dat doe ik ook wel...maar er zijn geen collegas om me af te leiden dus ga ik jullie pesten met kutgrapjes.And if you think that I've been loosing my way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
doe maar niet, straks word ik ontslagen....quote:
Is gewoon zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hot N Cold is slecht geproduceerd.
Mexicanobakker.
waar is Atzegod??? of geeft hij dat cumshot aan Strootgod?quote:
Atzegod heeft een weekje vrijquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is Atzegod??? of geeft hij dat cumshot aan Strootgod?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje ome Roel! wat heb je trouwens lekkere tieten in je UI
jaha! daar zou ik wel eens met een watervaste stift het alfabet op willen schrijvenquote:
heb geen koffie op....alleen drinkontbijt en ranja. owja...eten...dat kan ik nog wel gaan doen..quote:
pino! wil je nog ketsen vandaag? bij jou in t dorp zit een vrouw zonder internet, tv en telefoon. ze zal dus wel eenzaam zijn....quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino! wil je nog ketsen vandaag? bij jou in t dorp zit een vrouw zonder internet, tv en telefoon. ze zal dus wel eenzaam zijn....
vanavond kan ook nog! waarschijnlijk heeft ze morgen weer diensten dus dan is je kans verkekenquote:
ja, ik ben al sinds 7u wakker! en nee, ik heb geen koffie of energydrink gedronken en ik heb maar een uurtje of 5 geslapen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nog ochtend.
En wat ben jij hyper
Jij gaat vanmiddag keihard inkakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben al sinds 7u wakker! en nee, ik heb geen koffie of energydrink gedronken en ik heb maar een uurtje of 5 geslapen.
is niet erg. hoef maar tot 14u te werken en daarna heb ik weekendquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat vanmiddag keihard inkakken![]()
Dan kan en mag het lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is niet erg. hoef maar tot 14u te werken en daarna heb ik weekend
ik ben ook sinds 7 uur wakker maar totaal niet actiefquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben al sinds 7u wakker! en nee, ik heb geen koffie of energydrink gedronken en ik heb maar een uurtje of 5 geslapen.
ik drink nooit koffie 's ochtends, word ik er ook niet afhankelijk vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook sinds 7 uur wakker maar totaal niet actiefheb nog geen koffie op realiseer ik mij.
ik drink 's ochtends twee koppen en dat is het dan voor de hele dag. Denk ook eerder dat het twee nachten van 4 uur zijn die mij zo tegen mijn 40ste een beetje zwaar vallenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink nooit koffie 's ochtends, word ik er ook niet afhankelijk van
dat eten was btw geen goed idee. mn broodje ham is niet te hachelen.....ik heb gelukkig nog een koekreep en anders wordt het honger lijden tot 14u
daar kan ik me iets bij voorstellen. je wordt ouder papaquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik drink 's ochtends twee koppen en dat is het dan voor de hele dag. Denk ook eerder dat het twee nachten van 4 uur zijn die mij zo tegen mijn 40ste een beetje zwaar vallen
vroeger dronk ik ook erg veel koffie, ook geminderd ivm maagklachtenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik me iets bij voorstellen. je wordt ouder papa
zelf heb ik koffie zo'n beetje afgezworden toen ik een paar geleden bijna een maagzweer van die gore koffie op mijn toenmalige werkplek had. dronk voor mijn dienst een bekertje, vervolgens zo'n termosmok tot mijn pauze. in mijn pauze weer een bekertje en dan weer zo'n termosmok. zit je zo aan 7-8 bekertjes een ochtend....
Hier ook. Meer dan zatquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef borisz het volgende:
Smorgens drie kopjes en savonds één. Ik vind het wel prima zo qua koffie
Bowie
dat heb je ook wel eens geiler gezegd....quote:
Ho!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
What's going on?
Heeeeeeeeejjjjjjjj
Dat wat zij zegt.quote:
dan youtube je straks toch ffquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Portishead gemist
godverdomme
Topshowquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef borisz het volgende:
Als Chris Martin klaar is met 'zingen' dan krijgen we het komende uur de volgende nummers.
2113Ilse Delange - I'm Not So Tough0
2114Bob Marley - So Much Trouble In The World0
2115Eric Prydz - Pjanoo0
2116Mr. Mister - Broken Wings0
2117Lianne La Havas - Is Your Love Big Enough0
2118Minnie Riperton - Loving You0
2119Flo Rida Ft David Guetta - Club Can't Handle Me0
2120Stiltskin - Inside0
2121Blof - Dichterbij Dan Ooit0
2122Michael Kiwanuka - I'm Getting Ready0
2123Leila K - Open Sesame0
2124John Mayer - Bigger Than My Body0
2125Queen - Crazy Little Thing Called Love
zo, mijn commentaar op het komende uur. niet dat ik luister, maar toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef borisz het volgende:
Als Chris Martin klaar is met 'zingen' dan krijgen we het komende uur de volgende nummers.
2113Ilse Delange - I'm Not So Tough0 prima plaat
2114Bob Marley - So Much Trouble In The World0 ken ik niet, maar bob marley dus boeit me ook niet.
2115Eric Prydz - Pjanoo0 ken ik niet, lijkt me niks
2116Mr. Mister - Broken Wings0 mooi
2117Lianne La Havas - Is Your Love Big Enough0 ken ik niet, lijkt me niks
2118Minnie Riperton - Loving You0 mwoah
2119Flo Rida Ft David Guetta - Club Can't Handle Me0 neh
2120Stiltskin - Inside0 yeah!
2121Blof - Dichterbij Dan Ooit0 nee.
2122Michael Kiwanuka - I'm Getting Ready0 geen idee, vast niks voor mij
2123Leila K - Open Sesame0 yeah!
2124John Mayer - Bigger Than My Body0 meh
2125Queen - Crazy Little Thing Called Love yeah!
Zal wel een donkere kamer zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Helaas vandaag zit ik bij de buren. Ik zit samen met mijn moeder op de naaikamer (inb4 elke grap) en die luistert graag top 2000.
Toch wilde ik even hall0 zeggen
quote:2087Black Crowes - Hard To Handle0
2088Dj Paul Elstak - Luv U More0
2089Rihanna - Shut Up And Drive0
2090Rolling Stones - Waiting On A Friend0
2091Verve Pipe - Fresh Men0
2092Guru Josh - Infinity 20080
2093Elvis Presley - Blue Suede Shoes0
2094Hooverphonic - Mad About You0
2095Annie Lennox - Why?0
2096Phil Collins - Two Hearts0
2097Delerium/sarah Mclachlan - Silence (tiesto Mix)0
2098Prince - 19990
2099Red Hot Chili Peppers - Fortune Faded
quote:2074Jimi Hendrix - Voodoo Chile0
2075Giovanca - On My Way0
2076Madonna - Lucky Star0
2077Jack Johnson - Sitting Waiting Wishing0
2078Weezer - Pork And Beans0
2079Coolio - Gangsta's Paradise0
2080Tiesto - Traffic0
2081Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good0
2082Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss0
2083Tessa Rose Jackson - All The King's Horses (serious Talent)0
2084Lloyd/andre 3000 - Dedication To My Ex0
2085Killers - Read My Mind (pet Shop Boys Remix)0
2086R.e.m./kate Pierson - Shiny Happy People0
Jaaaren lang gedacht dat ze over Chinese happy people zongenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Maar daar gaat het dus wel echt over
Het zal geen toeval zijn geweest dat Shiny zoveel op Chinese lijkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jaaaren lang gedacht dat ze over Chinese happy people zongen
WAAR ZIJN DIE HANDJEStwitter:coen3fm twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 19:26:25Ik mis het radiomaken alweer. Goed teken
6 januari weer op #3FM. @Domien, @TjibbeTjibsma, @michielveenstra: wanneer #Swijnenstal? reageer retweet
Moeizaam begin, maar daarna prima uurtje.quote:2021Eminem - Without Me0
2022Nina Simone - My Baby Just Cares For Me0
2023Ozzy Osbourne - Dreamer0
2024Fleetwood Mac - Oh Well0
2025Scatman John - Scatman0
2026Primal Scream - Loaded0
2027Phil Collins - Groovy Kind Of Love0
2028Nas/lauryn Hill - If I Ruled The World0
2029Foreigner - Say You Will0
2030Lucilectric - Madchen0
2031Oasis - Whatever0
2032Marvin Gaye - Got To Give It Up0
2033Weezer - Buddy Holly0
2034Train - Drive By0
340 euroquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:58 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee wat dit heeft opgebracht?
https://www.marktplaatsveilt.nl/schilderij-claudia-de-breij
[ afbeelding ]
quote:
Een flinke pot met geld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:58 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee wat dit heeft opgebracht?
https://www.marktplaatsveilt.nl/schilderij-claudia-de-breij
[ afbeelding ]
http://3fm.nl/knopjequote:
Goeie grap wel van Roosquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Top 2000 van 3FM is nu ook begonnen.
Die top2000 is zelf ook één grote grap, zichzelf 'hét radio-evenement van het jaar' noemen terwijl ik makkelijk meerdere betere radio-evenementen kan noemen (ja, zélfs de radioring vind ik meer een evenement dan de top2000)...quote:
Gelukkig heeft Veronica de term 'de lijst der lijsten al' al.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die top2000 is zelf ook één grote grap, zichzelf 'hét radio-evenement van het jaar' noemen terwijl ik makkelijk meerdere betere radio-evenementen kan noemen (ja, zélfs de radioring vind ik meer een evenement dan de top2000)...
Nou het is wel al jaren zo dat die Top2000 echt Radio 2 nummer 1 in de luistercijfers maakt in de maand december.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die top2000 is zelf ook één grote grap, zichzelf 'hét radio-evenement van het jaar' noemen terwijl ik makkelijk meerdere betere radio-evenementen kan noemen (ja, zélfs de radioring vind ik meer een evenement dan de top2000)...
Mja, andere doelgroep natuurlijk vooral... en daar val ik duidelijk nog niet in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou het is wel al jaren zo dat die Top2000 echt Radio 2 nummer 1 in de luistercijfers maakt in de maand december.
Dat zegt wel wat over hoe groot een evenement het is op de vaderlandsche radio.
Serious Request is interessanter, maar 3FM is er nog geen enkele keer marktleider mee geworden.
Zwaar eens. SR is aan een grote renovatiebeurt toe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Het is 3FM van harte gegund dan.
Maar het concept van SR mag wel wat aangescherpt worden, want de sleet kroop er voor mij dit jaar wel héél erg hard in.
hoi wolfjen. ik heb geen pizza gegeten. wel andijvie. gisteren wel een bbq chickenquote:
ja, was best lekker en gezond iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Andijviestamppot?
Lekker! Tevens gezond!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, was best lekker en gezond iddmorgen maar het 1 en ander in de wok pleuren qua avondeten
fijne avond allen
hallon en doej sjetgurljen!quote:
Hoi wolfjequote:
Precies. Die kroeg is totaal overbodig zonder enige vorm van interactie.quote:
Hoho, Sander de Heer gaat altijd helemaal los hoor en dat café gaat mee!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Precies. Die kroeg is totaal overbodig zonder enige vorm van interactie.
Ja maar je hebt er geen fuck aan op de radio en op tv is er niks te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoho, Sander de Heer gaat altijd helemaal los hoor en dat café gaat mee!
Er zit een dikke glazen wand tussen jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja maar je hebt er geen fuck aan op de radio en op tv is er niks te zien.Want de DJ's doen zelf ook niets.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ik krijg een mail dat er een deurwaarder van de rabobbank langskomt om een factuur van ¤5500 te innen
Grutjes, ik sidder
Pino kan jij dat effe voorschieten?
Nee, rabobbank in dit geval.quote:
Die kroeg is ook overbodig omdat het maar een prop is. = decor = nep.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Precies. Die kroeg is totaal overbodig zonder enige vorm van interactie.
Sorry ik ben niet de bob.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ik krijg een mail dat er een deurwaarder van de rabobbank langskomt om een factuur van ¤5500 te innen
Grutjes, ik sidder
Knop radioquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:58 schreef alors het volgende:
1965Kateboy - Northern Lights2
1966Bruce Springsteen - Human Touch9![]()
1967Mano Negra - King Kong Five5![]()
1968Joe Jackson - Be My Number Two9![]()
![]()
![]()
196916 Down - Subtle Movements3![]()
1970Janis Joplin - Cry Baby2
1971Metallica - St. Anger4
1972Right Said Fred - Don't Talk Just Kiss2![]()
1973Audio Adam - City Of Sins8
1974Tegan & Sara - Closer2
1975Beatles - Yesterday9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1976R.e.m. - Find The River6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1977Little River Band - Help Is On It's Way2
1978Depeche Mode - Personal Jesus20
meen je dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Grutjes, ik sidder
Ja. Ik heb mijn spamfolder inmiddels geleegd, maar ik moest er wel om lachen.quote:
Te veel geneuktquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Galmt Annemiek bij jullie ook zo?
Wereldnieuws!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er bewoog zojuist iemand in het Top 2000 cafe.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vroeg mij dus af he, aan de hand van het gesprek dat we hier vorige keer hadden: "Vrouwen moeten altijd plassen na de seks"...
Nu zat ik te denken, als je nou anale seks hebt gehad, moet je dan daarna schijten?(en ja ik weet dat de plasbuis niet de buis is waar je je piemel instopt, maar toch
).
Ik zou't niet weten, ik heb het niet zo op anale seks, niet als gevende partij...en al helemaal niet als ontvangende partij!
#levensvragen #liefdagboek
Is voor dit soort vragen niet een ander subforum?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vroeg mij dus af he, aan de hand van het gesprek dat we hier vorige keer hadden: "Vrouwen moeten altijd plassen na de seks"...
Nu zat ik te denken, als je nou anale seks hebt gehad, moet je dan daarna schijten?(en ja ik weet dat de plasbuis niet de buis is waar je je piemel instopt, maar toch
).
Ik zou't niet weten, ik heb het niet zo op anale seks, niet als gevende partij...en al helemaal niet als ontvangende partij!
Subforum?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is voor dit soort vragen niet een ander subforum?
En als vrouw doe je er verstandig aan om je blaas te legen voor die tijd...
En hier krijg je ook antwoord. Wrm zou je dan een ander topic nodig hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Subforum?
Je weet toch dat ik alleen hier leef op Fok
Vraag het in SEX of KPDquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
).
Probeer het uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
).
Dat is het dus, ik fax zoveel, ik denk dat ik 's nachts in m'n slaap verkracht wordquote:
wil je de volgende keer een raampje open laten? ieder keer een raam forceren wordt een beetje vervelend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is het dus, ik fax zoveel, ik denk dat ik 's nachts in m'n slaap verkracht word
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil je de volgende keer een raampje open laten? ieder keer een raam forceren wordt een beetje vervelend.
Z'n achterdeur staat gewoon openquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil je de volgende keer een raampje open laten? ieder keer een raam forceren wordt een beetje vervelend.
http://www.radiofreak.nl/(...)or-Michiel-Veenstra/quote:Dit jaar nam Michiel Veenstra afscheid van twee programma's op 3FM. Zijn avondprogramma 'Met Michiel' ruilt hij in voor de ochtend en samen met Gerard Ekdom zette hij een punt achter 'Ekstra Weekend'. Met hem blikken we terug op 2013 en kijken we wat 2014 gaat brengen.
Was 2013 een goed jaar voor de radio in Nederland?
Ja, eentje van langverwachte veranderingen in het landschap: de alleenheerschappij van 538 lijkt doorbroken en dat levert een interessante strijd tussen Q-music, Sky Radio en 538 op. Razend benieuwd wat deze stations uit de kast gaan trekken om als winnaar naar boven te komen!
Mooiste in het verhaal vind ik daarin vooral dat 3FM haar eigen positie handhaaft: geen onderdeel van de strijd, maar lekker eigenwijs doen waar we goed in zijn. Onze luisteraars zijn de meest trouwe van alle zenders en die zullen ook niet snel iets meekrijgen van de strijd, lijkt me. Als 3FM maar 3FM blijft.
Wat was voor jou het radiomoment van het jaar?
Die hou ik dicht bij mijzelf: de laatste MetMichiel in de avond, maar vooral de laatste Ekstra Weekend. Een heel bijzonder einde aan een heel bijzonder programma. Het was geen makkelijke uitzending voor Gerard en mij. Maar uiteindelijk kijken we tevreden en licht weemoedig terug op een waardig afscheid van het programma dat we als kind al wilden maken.
Wat was de grootste verrassing op radio gebied in 2013?
Dat Gerard Ekdom niet de Zilveren RadioSter pakte en Giel niet eens de nominaties haalde. Misschien niet zozeer de grootste verrassing, maar wel de grootste teleurstelling. De prijs is helaas echt verworden tot een wedstrijd schreeuwen en bedelen in plaats van daadwerkelijk een toekenning van waardering op basis van kunnen en prestatie.
Heb je een doel voor jezelf in het nieuwe jaar?
Het best mogelijke programma maken dat ik kan op m'n nieuwe tijdstip, 's ochtends tussen 10:00 en 12:00 uur. Een programma waar de muziek voorop staat, maar waarbij het ontegenzeggelijk ook echt een programma van Michiel Veenstra is.
Wat verwacht je van 2014 op radiogebied?
Zoals gezegd, een spannende strijd tussen de grote 3 om het marktleidersschap. Met hopelijk vooral mooie radio die ingezet gaat worden om dat gevecht te winnen.
Wie is er in november 2014 marktleider?
Q Music
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
).
Het is je gegundquote:
Helaas de zon scheen hier en geen wolkje aan de lucht. Dus geen manquote:
WAT EEN KERK WAT EEN KERK!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Roel, Domienie is in jouw oude hometown
En ze hebben daar een boekhandel in een kerk. Crazy.
quote:Wat was de grootste verrassing op radio gebied in 2013?
Dat Gerard Ekdom niet de Zilveren RadioSter pakte en Giel niet eens de nominaties haalde. Misschien niet zozeer de grootste verrassing, maar wel de grootste teleurstelling. De prijs is helaas echt verworden tot een wedstrijd schreeuwen en bedelen in plaats van daadwerkelijk een toekenning van waardering op basis van kunnen en prestatie.
Wat is daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)or-Michiel-Veenstra/
[..]![]()
het is een publieksprijs dus degene met de meeste stemmen wint. Als Michiel wil dat degene die hij het beste een prijs wint dan moet hij de Michiel Veenstra award in leven roepen, dan mag hij hem zelf uitreiken aan degene die hij het beste vind.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is daar![]()
aan als ik vragen mag?
quote:
Ik zie Nick & Simon, klopt dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
Maar hey, dit is ook leuk
Hoe die modulatie verwerkt zit in de bridge vind ik echt geniaalGoede band gewoon ook in de studio
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie Nick & Simon, klopt dat?
Ik vind veel niet slecht van Nick & Simon, terwijl de meesten het foute muziek vinden.quote:
Ik ben ze erg gaan waarderen tijdens hun reis door de VSquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind veel niet slecht van Nick & Simon, terwijl de meesten het foute muziek vinden.
Maar de liedjes die ze daar hebben opgenomenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ze erg gaan waarderen tijdens hun reis door de VS
Maar ik heb nog meer guilty pleasures hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
Nick en (in mindere mate) Simon zijn ook gewoon steengoeie muzikanten.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben weg, ciao.
voor de vrouwen
Nog niet. Hij is nog aan het defragmenteren. Al 9 uurquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi tong
Doet je pc het weer goed?
Gr wolf
Bazenuurtjequote:1666Depeche Mode - Strangelove2
1667Procol Harum - Whiter Shade Of Pale10
1668Keane - Better Than This2
1669Chef - Chocolate Salty Balls7
1670Huey Lewis & The News - Couple Days Off1
1671Texas - Inner Smile4
1672Peter Gabriel - Biko17
1673Drums - Let's Go Surfing1
1674Kool & The Gang - Jungle Boogie1
1675Just Jack - Starz In Their Eyes5
1676Supertramp - Dreamer5
1677Ll Cool J - Doin' It2
1678Bruce Springsteen - Hungry Heart11
1679Beastie Boys - Fight For Your Right8
9 uur defrag?? Godnondeju dan is jouw hdd wel een aardige puinbende!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog niet. Hij is nog aan het defragmenteren. Al 9 uur
Zo Beastie Boys en Bruce
Deze lijst is ook een stuk leuker. Veel meer variatie. Zowel ruimte voor echte gitaren als happy hardcorequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nu. Eigenlijk veel leuker dan de TOP-2000. Je wordt nog eens prettig verrast en de SC is nog bij te houden
Net Queen, Bosz Cags en Pearl Jam. Lekkere binnenkomers.
Nu Kate Bush
Precies. TOP-2000 is alleen maar middle of the road.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze lijst is ook een stuk leuker. Veel meer variatie. Zowel ruimte voor echte gitaren als happy hardcore
MANDEEEEELAAAAAAAAquote:
Wat jammer nouquote:Op zondag 29 december 2013 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb Sandra van Nieuwland vanmorgen tussen 6 en 7gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |