Ik ken alleen Laszlo Cseh.quote:

Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Laszlo Cseh.

Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamondquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?

UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.

Niks, Babs is OK..quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?

Neil krijgt steeds meer credits bij mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond

Ik weet het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.

Zn oudere dingen gaan wel en I Am I Said is wel een fijn liedje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neil krijgt steeds meer credits bij mij

Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond

Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En altijd jong blijven lukt je ook niet...

Ik houd ook niet zo van Barbra Streisand. Beetje zeurderig, maar kan mooi zijn..quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.

Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ook hun eigen meuk vond ik al wel... meuk.

Ik ben net wakker, ja...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijn

20. Zal allemaal wel een tijdsding zijn, maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand. En dat Streisand een goede stem heeft staat voor mij daar los vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?

Dat zijn de hormonenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
... maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand.

Ik heb geen beeld, maar stel me stoffige geitenwollensokken voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat

quote:

Dat dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |