Klopt, maar een tijd terug was het dagenlang saai en ik wilde toch iets doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij niet aan bter en cryptsy enzo wilde doen
Nee, een stuk of 6 waar ik wel eens van gehoord had. Doe ik dus ook niet meerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb ze lukraak gekozen, niks ingelezen wat dan ook.
Jij bent ook al op bitzinio bezig geweest?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:35 schreef roislecxe het volgende:
Ach, soms gebeurt er gewoon zo;n domme actie
Heb het lang en breed goedgemaakt op die bitcoin pokersite dus ach. Beetje met de centjes blijven spelen zullen we maar zeggen.
Nee, sealsofclubs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij bent ook al op bitzinio bezig geweest?
Wat speel je daar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, sealsofclubs.
Op bitzino verpruts ik het toch maar, weet ik vooraf
Vertel meerquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, sealsofclubs.
Op bitzino verpruts ik het toch maar, weet ik vooraf
Oh ja, poker was het. Kan me nooit concentreren op online pokerquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:43 schreef roislecxe het volgende:
Sealsofclubs is gewoon een pokersite waar je zowel toernooien als ringgames kunt spelen. kwaliteit is echt enorm laag dus mocht je een beetje thuis zijn in het pokeren is het best aardig om een keer te proberen.
Hoorde het hier van iemand die het zei een hoop topics geleden en ik dacht ach, waarom niet even proberen. En het pakte prima uit
Hoeveel moet je minimaal inleggen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:43 schreef roislecxe het volgende:
Sealsofclubs is gewoon een pokersite waar je zowel toernooien als ringgames kunt spelen. kwaliteit is echt enorm laag dus mocht je een beetje thuis zijn in het pokeren is het best aardig om een keer te proberen.
Hoorde het hier van iemand die het zei een hoop topics geleden en ik dacht ach, waarom niet even proberen. En het pakte prima uit
Eh, voor elke 0.01 BTC krijg je 10 punten. Je kunt al beginnen met 2 punten inleg aan de cashtafels.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel moet je minimaal inleggen?
oohh valt meequote:Op vrijdag 27 december 2013 02:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eh, voor elke 0.01 BTC krijg je 10 punten. Je kunt al beginnen met 2 punten inleg aan de cashtafels.
Beetje concentratie en geduld zijn wel redelijk essentieel bij poker jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, poker was het. Kan me nooit concentreren op online poker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |