Ja, namelijk geenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:44 schreef Byte_Me het volgende:
damn LTC even +50% tijdens de kerstdagen, en ik had er geen
is er weer goed nieuws uit china of zo?
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik kijk nog steeds cheapskates
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:49 schreef Byte_Me het volgende:
to short or not to short, that is the question
Ik zit nog in 2 bij die aziaatquote:
Dumpsterdiving kan wel ok zijn trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit nog in 2 bij die aziaat
Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dumpsterdiving kan wel ok zijn trouwens
Met de jongens van de scouting wel eens gedaan bij een supermarkt
Ik tegenwoordig ook niet meer hoor, maar toen welquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef Maxbet het volgende:
Zo, nu ben ik wel klaar met de cheapskates
die date in ep 3quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inb4 Trolletje zit morgenvroeg nog te kijken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:24 schreef roislecxe het volgende:
Zo, orders gegooid op alle troepcoins op Bter. Hebben we dat ook weer gehad. Hopelijk staat het z.s.m. weer op BTC-e.
Ik hoef al die vage coins niet persé. Heb ze lukraak gekozen, niks ingelezen wat dan ook. Lekker onhandig. Uiteraard 1 dag voor de crash van vorige keer waarna het bijna niks meer waard wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]gelijk weer lekker binnenkomen dus?
Verwacht niet teveel van BTC-e, ze schijnen nogal hebberig te zijn mbt het toevoegen van nieuwe coins.
Ja dag, ik loop echt weg bij zoietsquote:
Huh ik dacht dat jij niet aan bter en cryptsy enzo wilde doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:24 schreef roislecxe het volgende:
Zo, orders gegooid op alle troepcoins op Bter. Hebben we dat ook weer gehad. Hopelijk staat het z.s.m. weer op BTC-e.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dag, ik loop echt weg bij zoiets
Gewoon alles gekocht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoef al die vage coins niet persé. Heb ze lukraak gekozen, niks ingelezen wat dan ook. Lekker onhandig. Uiteraard 1 dag voor de crash van vorige keer waarna het bijna niks meer waard wasNu enigszins hersteld en ik blijf gewoon voornamelijk op BTC/LTC hangen voorlopig.
Zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Hopelijk begint de crash morgen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |