SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
1 op de 1000 mensen werd vermoordquote:
Ik heb echt een hekel aan wat mensen elkaar kunnen aan doen. Moorden snap ik sowieso niet. Misschien als je moet overleven in een onmogelijk land of zoquote:
Nachtje doorhalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga door tot The Kinks. Daarna slapen. Tot een uur of 11.
Er zit nogal een verschil tussen doden en vermoorden. Vermoorden is inderdaad krankzinnig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wat mensen elkaar kunnen aan doen. Moorden snap ik sowieso niet. Misschien als je moet overleven in een onmogelijk land of zo
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga door tot The Kinks. Daarna slapen. Tot een uur of 11.
Snap er niets van. In binair is het 3 uurquote:
nu niet ingewikkeld gaan doen fritsjequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Snap er niets van. In binair is het 3 uur
Heb je daar een link van?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef waxmask het volgende:
Was toch wel een mooi filmpje waarbij Sommerville een stukje meezong met die straatartiest...
Snap er nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu niet ingewikkeld gaan doen fritsje
Haha, stukje gezien. Ineens die hoge stem erbijquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)straatmuzikant.dhtml
Roken.quote:
Dat stukje ken ik, geweldig!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)straatmuzikant.dhtml
Als er een nummer er een nummer niet uit mag is het deze. Wat een klassiekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
"Where do you go to my lovely" heeft altijd nog in de lijst gestaan. Alleen in 2011 was de klassering (1532) lager dan de huidige.
Wel lokaal gebrouwen dus niet de echte Belgischequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET. Stella Artois, behoorlijk fan van hierSTELLLAAAAAA
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:12 schreef glittertje39 het volgende:
zo nu ga ik er ook echt vandoor...tot morgen..uhm strakjes
Hij loopt nog niet echt echt gevaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als er een nummer er een nummer niet uit mag is het deze. Wat een klassieker
Nou, als je bedenkt dat sommige nummers ruim 700 plaatsen kelderen..quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet echt echt gevaar.
In de regel zijn dat van die eenjaarsvliegenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat sommige nummers ruim 700 plaatsen kelderen..
Na Goodnight vind ik stiekem Anthony een mooi nummer...quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nu de op drie na beste plaat van Billy Joel ooit.
Hij presteert vrij stabiel:quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat sommige nummers ruim 700 plaatsen kelderen..
Ahhhh babi pangang....quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
GEwoon even een foto van m'n pup
Hmmm... mjah, toch laatste jaren niet meer rond de 1000quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij presteert vrij stabiel:
[ afbeelding ]
Niet zo stabiel als Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij presteert vrij stabiel:
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
GEwoon even een foto van m'n pup
Voor mij zijn het Leningrad, Lullabye (Goodnight, My Angel) en Goodnight Saigon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Na Goodnight vind ik stiekem Anthony een mooi nummer...Leningrad en Start the fire ook wel.
Mjah.. heb Avond nog wel gepromoot op Radio2, maar het was een anti-climax toen Avond werd gedraaid als laatstequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:16 schreef Dven het volgende:
Jaren wanneer Hotel California of nog erger, Avond op 1 staat![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig nummer maar wat mij betreft geen top 10 materiaal. Zeker niet om het jaar mee af te sluitenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mjah.. heb Avond nog wel gepromoot op Radio2, maar het was een anti-climax toen Avond werd gedraaid als laatste
Liever Hotel California op #1 dan Avond. Ik vind dat maar een middelmatig nummer dat zwaar overschat is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mjah.. heb Avond nog wel gepromoot op Radio2, maar het was een anti-climax toen Avond werd gedraaid als laatste
Bob valt echt tegen jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Dven het volgende:
Artiesten die opeens kutnummers op concerten gaan spelenOf Live slecht zijn. Zie Bob Dylan. Of een gitarist hebben die solo's opeens verkrachten. Zie RHCP met Frusciante
Inmiddels is BohRap ingeburgerd als laatste nummer. Hotel California werkt sowieso niet door de fade-outquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liever Hotel California op #1 dan Avond. Ik vind dat maar een middelmatig nummer dat zwaar overschat is.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Trijntje stond eigenlijk op #1837, maar ze wordt nu pas gedraaid.
Ze had vertraging.
Troost je, ik vind 'm zelf ook erg slecht, die grap.quote:
Mijn zoute sticks hebben net de benen genomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn pinda's slaan dood bij deze blubber
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Troost je, ik vind 'm zelf ook erg slecht, die grap.
We zijn trouwens op een kwart, mensen! De nummer 1500 speelt.
Chagrijnig, ongeinspireerd en nasaal. Staat daar een beetje met z'n duffe kop z'n teksten weg te rammen en that's it. Zonde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bob valt echt tegen ja
Ik heb Boudewijn live gezien ruim maand geleden. Zingt nog steeds erg goed, energie voor 100 en kan nog jaren door als hij wilde. Was echt mooi toen. Wat een verschil met Dylan
Rammstein is echt niet mijn ding. Als je van spetterende liveshows houdt kan je nog kijken naar Yanni.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Chagrijnig, ongeinspireerd en nasaal. Staat daar een beetje met z'n duffe kop z'n teksten weg te rammen en that's it. Zonde.
Boudewijn is live inderdaad goed. Beste liveband die ik ooit heb gezien is Rammstein. Niet geheel mijn muziek maar wat een performance zij neerzetten..En muzikaal zo goed als gelijk als de studioversies maar dan bombastischer
Ik heb respect voor Boudewijn de Groot, maar ik vind "Avond" gewoon geen ruk aan. Diverse van zijn andere songs zijn veel en veel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bob valt echt tegen ja
Ik heb Boudewijn live gezien ruim maand geleden. Zingt nog steeds erg goed, energie voor 100 en kan nog jaren door als hij wilde. Was echt mooi toen. Wat een verschil met Dylan
Bier.quote:
De betekenis van Avond is mooi. Voelde ineens de spirit in het nummer toen hij het zong, was erg bijzonder. Nummers als Beneden Alle Peil en Verdronker Vlinder zijn gewoon geniaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Boudewijn de Groot, maar ik vind "Avond" gewoon geen ruk aan. Diverse van zijn andere songs zijn veel en veel beter.
Combi rakia bierquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft Scooter dit riedeltje ooit niet eens gejat?
Als -ie drie keer "ik geloof" heeft gezegd, weet ik het wel. Daarna komt dat nog 638 keer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De betekenis van Avond is mooi. Voelde ineens de spirit in het nummer toen hij het zong, was erg bijzonder. Nummers als Beneden Alle Peil en Verdronker Vlinder zijn gewoon geniaal
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie drie keer "ik geloof" heeft gezegd, weet ik het wel. Daarna komt dat nog 638 keer.
quote:"How Much Is The Fish?" samples the song "Zeven Dagen Lang" (Seven days long) by the Dutch band Bots. The melody originates from the traditional Celtic song Son ar Chistr played on Alan Stivell's 1970 album Reflets.
te veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel keer staat The Script er niet in..
Te vaak. Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is aan deze generieke wegwerpmuziek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zes. Behoorlijk wat. Enkel The man who can't be moved verdient het wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
1994 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Stond die er vorig jaar niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt lang opblijven, trouwens. Want ik wens The Beatles met "All You Need Is Love" te horen. Daar heb ik op gestemd, omdat ik geschokt was dat -ie vorig jaar uit de lijst was verdwenen. Ik geloof nog steeds dat het een foutje van de stagiair was, of zo....
Gehypt door radio, net als Coldplayquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had 2000 keer moeten zijn. Wat een overgewaardeerde meuk.
Ik zat ook zo, toen ik vorig jaar de lijst zag met nummers die eruit waren gevallen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Stond die er vorig jaar niet in?Inderdaad niet gehoord maar kan het me niet voorstellen. Bizar.
Coldplay heeft prachtige platen gemaakt. Maar inderdaad ook overgewaardeerde meuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gehypt door radio, net als Coldplay
Zo staan er veel nummers in de lijst die het net niet gered hebben. Wat trouwens ook is om te beluisteren zo kort naar nieuwjaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat ook zo, toen ik vorig jaar de lijst zag met nummers die eruit waren gevallen:![]()
![]()
![]()
Vandaar een proteststem. Met succes, trouwens.
Tot 2005 of zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Coldplay heeft prachtige platen gemaakt. Maar inderdaad ook overgewaardeerde meuk.
Met als subtiel verschil dat Coldplay wél goede nummers heeft. Al staan hun middelmatige nummers bovenin en hun betere nummers laag in de lijst. Straks komt trouwens "Atlas" uit 2013. Prachtnummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gehypt door radio, net als Coldplay
Ging wel rap achteruit inderdaad. Maar green eyes bijvoorbeeld blijft perfect in al zijn eenvoud.quote:
Ik luister daar standaard naar. Vaak is de muziek dan nog beter dan wat er in de Top 2000 staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo staan er veel nummers in de lijst die het net niet gered hebben. Wat trouwens ook is om te beluisteren zo kort naar nieuwjaarEffe afkicken van de top 2000
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg. Morgen nog flink wat regelen voor mijn trip zaterdag
Wie fokt daar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef waxmask het volgende:
Haha dat stelletje in het cafe...Hij zit op de foon te FOK!ken en zij kan wel vuurspuwen...![]()
Gewoon als een baas laatsteminuutpakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg. Morgen nog flink wat regelen voor mijn trip zaterdag
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet het (van mezelf) volhouden tot 04:00 uur.
Of je zet een wekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet het (van mezelf) volhouden tot 04:00 uur.
De kwaliteit wordt geleidelijk beter. Het komende uur is beter dan dit magere uur. Het uur daarna is weer wat beterquote:
Na de tweede ben ik tukken denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
volgend uur
1488 Wake Me Up Before You Gogo Wham
1487 As Tears Go By Marianne Faithfull
1486 Roof Garden Al Jarreau
1485 Woman Anouk
1484 Vous Permettez Monsieur Adamo
1483 Rivers Of Babylon Boney M
1482 You've Lost That Loving Feeling The Righteous Brothers
1481 Long Train Runnin' The Doobie Brothers
1480 Days The Kinks
1479 Winter In Hamburg Frank Boeijen
1478 There Must Be An Angel Eurythmics
1477 The Devil Went Down To Georgia Charlie Daniels Band
1476 Ann Q65
1475 Girl The Beatles
1474 My Ever Changing Moods Style Council
1473 Rock DJ Robbie Williams
Yuri Stubinitskyquote:
Martijn? Of is dat die anderquote:
Kan foutief zijn, is immers een transliteratiequote:
Wow, hoorde ik het toch goed, thanks.quote:
Was even bang dat de wijn te zwaar viel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wow, hoorde ik het toch goed, thanks.
Die 25 lettergreperige achternaam viel me op..quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Was even bang dat de wijn te zwaar viel?
Nee, dit is niet Matijn Nijhuis. Die zat er vanmiddag (en afgelopen nacht). Dit is inderdaad die Yuri Huppelepup. Geen fan van. Hoorde hem op Radio 1 laatst een paar fouten maken in één bericht. Legde de klemtoon totaal verkeerd. Begreep niet wat -ie aan het lezen was.quote:
Vrij bekende achternaam in die hoek. Beetje als een De Vries in Nederlandquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 25 lettergreperige achternaam viel me op..
Welke hoek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrij bekende achternaam in die hoek. Beetje als een De Vries in Nederland
Richting Ruslandquote:
Vierlettergrepig maar. Vijflettergrepig is een veel leuker woord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 25 lettergreperige achternaam viel me op..
Aldus Elfletterigquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vierlettergrepig maar. Vijflettergrepig is een veel leuker woord.
Hij haperde wel een keer. Dus perfect was het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Joeri Stubenitsky heet -ie trouwens. Deze keer las -ie het nieuws trouwens wél goed voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Dven het volgende:
Marianne FaithfulThe Rolling Stones
As Tears Go By
hebbe ze daar wel radio dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Dven het volgende:
Marianne FaithfulThe Rolling Stones
As Tears Go By
Word jij ook altijd om stipt 2 uur de kroeg uit gejaagd, of mag je dan nog rustig je biertje opdrinken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zitten die mensen nog in dat café? mag toch nog tot 02:00
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
883 ( ▼-233 ) The Rolling Stones - As Tears Go By (1966)
1487 ( ▼-216 ) Marianne Faithfull - As Tears Go By (1964)
Wie wat waar?quote:
Mobster.quote:
Waarschijnlijk Nederland. Stubenitsky is Noord-Slavisch maar is redelijk verspreid in Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil weten waar die Stubeendannog3lettergrepen vandaan komt, maar kan het niet vinden.
Heeft deze zanger een knijper op het reukoorgaan?
Goede fix.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Correctie:
Wel een aardig nummer.
Vraag het hem op Twitter: https://twitter.com/JoeriStubquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil weten waar die Stubeendannog3lettergrepen vandaan komt, maar kan het niet vinden.
Heeft deze zanger een knijper op het reukoorgaan?
Die was ik al tegengekomen. Maar ik Twitter niet, ben geen haaiquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vraag het hem op Twitter: https://twitter.com/JoeriStub
Maar wel vinnigquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was ik al tegengekomen. Maar ik Twitter niet, ben geen haai
Bull's eye!quote:
quote:
Speciaal voor jou dan deze cover door Charlie Winstonquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Crazy van Gnarls Barkley maar op 1462 staat, helaas moet ik 'm missen. ook breakfast at tiffanny's
In je lijstje was je niet positiefquote:
Altijd soft beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In je lijstje was je niet positief
Ik wilde hier en 'dit boeit echt niemand' invoegen, maar helaas heb ik je quote hier niet paraat staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek mijn bed ook maar weer eens op
Jawel hoor. Er stond eenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In je lijstje was je niet positief
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde hier en 'dit boeit echt niemand' invoegen, maar helaas heb ik je quote hier niet paraat staan.
Trusten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek mijn bed ook maar weer eens op
Tot morgenquote:
Als het volgens jouw klok half vier is, ben je een redelijk eindje heen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:24 schreef Dven het volgende:
Ik moet ook gaan trouwens. Half vier alweerMaar ben nog niet dronken genoeg.
Ik ben ook een mens, hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zit ik zometeen in mezelf te praten hier?![]()
Of blijven er nog mensen hangen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Boney M heeft betere nummers.. Ik noem een Oehoehoehoehoe ..
Ik woon dan ook in Bulgarije waar het een uur later is dan in NEderlandquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als het volgens jouw klok half vier is, ben je een redelijk eindje heen hoor
Ah, dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in Bulgarije waar het een uur later is dan in NEderland
Ben nog niet helemaal wegquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart veel.Trusten dan maar.
Nope, alleen Daddy Cool en Rivers Of Babylonquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik bedoelde Gotta go home.. Staat vast niet in de lijst.
Dank voor het zoeken, jij bent daar nogal handig in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nope, alleen Daddy Cool en Rivers Of Babylon
Top 2000-lijst en Wikipedia ernaastquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dank voor het zoeken, jij bent daar nogal handig in.
Pino z'n site werkt ook aardigquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Top 2000-lijst en Wikipedia ernaast
Nooit zeggen dat je te lui bent. Je hebt gewoon betere dingen te doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Een verkapte 'ik ben daar zelf te lui voor'
Pino gaat alleen te vroeg slapen.quote:
Je bedoelt een uur geleden?quote:
Je zou zeggen dat ze dat rond deze dagen toch beter inplannenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pino gaat alleen te vroeg slapen.Moet morgen zeker weer vroeg op de set van Sesamstraat zijn ofzo?
Rakia. Bij voorkeur huisgestookt. Ik heb hier nog een liter 30 jaar oude rakia liggen a een kleine 80 %. Levensgevaarlijk maar zo lekkerquote:
Ik zie het aan je typeskillsquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Rakia. Bij voorkeur huisgestookt. Ik heb hier nog een liter 30 jaar oude rakia liggen a een kleine 80 %. Levensgevaarlijk maar zo lekker
Die zijn er alleen maar op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie het aan je typeskills![]()
Eurythmics?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, daar is een nummer uit de hoogste helft van mijn Top 100 allertijden.
Ja, met dit specifieke nummer. Ik vind dit echt geweldig.quote:
Onze muzieksmaak komt in ieder geval in enkele gevallen overeenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, met dit specifieke nummer. Ik vind dit echt geweldig.
Toch niet zo'n poezelig ding dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is mijn muziek niet.. Te veel gezwijmel en gekweel.
Op Wikipedia kun je ook veel vinden. Bijvoorbeeld hier:quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:40 schreef Dven het volgende:
Ik vind de website van deze top2000 trouwens erg mager. Kan me nog herinneren dat ze vroeger bij het lied ook tal van statistieken lieten zien?
Ik vind het harmonisch gewoon zo fraai. Ik heb hier echt iets mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is mijn muziek niet.. Te veel gezwijmel en gekweel.
Klopt. Alles wat ik heb gezocht op wiki was al up to date. Denk dat ze er een script op losgelaten hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op Wikipedia kun je ook veel vinden. Bijvoorbeeld hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Radio_2-Top_2000%27s
Of gewoon op de pagina's van betreffende artiesten. Veel is al bijgewerkt.
Dat heb ik met Abba..quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het harmonisch gewoon zo fraai. Ik heb hier echt iets mee.
Stevie Wonder nu!
1471, 1466, 1465quote:
Ik weet niet wie het was. De stijl is wel compleet Stevie Wonderquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
Zegt die rare DJ dat Toots Thielemans erop meespeelt.![]()
Het zal wel onder de categorie humor vallen, maar ik vind het niet grappig.
Geef de credits aan de juiste man: Stevie Wonder.
Dat is wat hier voorheen Buckler was!quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:43 schreef Dven het volgende:
Maar een Staropramen opengemaakt. Fijn Tsjechisch bier
Ken heel Buckler nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is wat hier voorheen Buckler was!
Het is Stevie Wonder, geloof me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het was. De stijl is wel compleet Stevie Wonder
Ik nam je op het begin al op je woord aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Stevie Wonder, geloof me.Ik weet dat het zo is.
Anders ontneem je Dven even z'n drinklust.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is wat hier voorheen Buckler was!
Er is dus alweer een hele generatie bierdrinkers die de val van Buckler niet hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders ontneem je Dven even z'n drinklust.
Ik heb het in Frankrijk wel eens in een winkel zien staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... vandaar dat het zo bekend voorkwam.
Kan ik me nog iets van herinneren alhoewel het volgens mij van voor mijn tijd wasquote:
In andere landen is Buckler nog op de markt. Daar hebben ze geen Youp van 't Hek die het vakkundig om zeep heeft geholpen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is dus alweer een hele generatie bierdrinkers die de val van Buckler niet hebben meegemaakt.![]()
Ik verdenk dat bier van Dven ervan..quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In andere landen is Buckler nog op de markt. Daar hebben ze geen Youp van 't Hek die het vakkundig om zeep heeft geholpen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het in Frankrijk wel eens in een winkel zien staan.
We kochten daar in de supermarkt van allerlei bier. Op een gegeven moment zagen we rood-witte blikjes met de tekst "33 Export". Leek ons wel wat. Zit je op de camping het blikje eens goed te bekijken, lees je ineens:Amstel is dan ook wel een flinke wereldspeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... vandaar dat het zo bekend voorkwam.
De meest gedronken bieren hier zijn Zagorka (Overgenomen door Heineken, logo's zijn haast gelijk). Kamenitza (Jupiler, Inbev) en Ariana (amstel)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Staropramen is een der best gewaardeerde Tsjechische pilsners dus dat zal wel loslopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik verdenk dat bier van Dven ervan..
Ik ga haast de honden maar uitlaten jaquote:
Al zwalkende?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga haast de honden maar uitlaten ja
Verre van. vijf halve litertjes op dus ik red me welquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al zwalkende?
Ik hoor zowaar iets swingends!
Ik ken eigenlijk bijna geen écht slechte nummers van Robbie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit kan er ook nog wel mee door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |