Voor mij zijn het Leningrad, Lullabye (Goodnight, My Angel) en Goodnight Saigon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Na Goodnight vind ik stiekem Anthony een mooi nummer...Leningrad en Start the fire ook wel.
Mjah.. heb Avond nog wel gepromoot op Radio2, maar het was een anti-climax toen Avond werd gedraaid als laatstequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:16 schreef Dven het volgende:
Jaren wanneer Hotel California of nog erger, Avond op 1 staat![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig nummer maar wat mij betreft geen top 10 materiaal. Zeker niet om het jaar mee af te sluitenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mjah.. heb Avond nog wel gepromoot op Radio2, maar het was een anti-climax toen Avond werd gedraaid als laatste
Liever Hotel California op #1 dan Avond. Ik vind dat maar een middelmatig nummer dat zwaar overschat is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mjah.. heb Avond nog wel gepromoot op Radio2, maar het was een anti-climax toen Avond werd gedraaid als laatste
Bob valt echt tegen jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Dven het volgende:
Artiesten die opeens kutnummers op concerten gaan spelenOf Live slecht zijn. Zie Bob Dylan. Of een gitarist hebben die solo's opeens verkrachten. Zie RHCP met Frusciante
Inmiddels is BohRap ingeburgerd als laatste nummer. Hotel California werkt sowieso niet door de fade-outquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liever Hotel California op #1 dan Avond. Ik vind dat maar een middelmatig nummer dat zwaar overschat is.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Trijntje stond eigenlijk op #1837, maar ze wordt nu pas gedraaid.
Ze had vertraging.
Troost je, ik vind 'm zelf ook erg slecht, die grap.quote:
Mijn zoute sticks hebben net de benen genomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn pinda's slaan dood bij deze blubber
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Troost je, ik vind 'm zelf ook erg slecht, die grap.
We zijn trouwens op een kwart, mensen! De nummer 1500 speelt.
Chagrijnig, ongeinspireerd en nasaal. Staat daar een beetje met z'n duffe kop z'n teksten weg te rammen en that's it. Zonde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bob valt echt tegen ja
Ik heb Boudewijn live gezien ruim maand geleden. Zingt nog steeds erg goed, energie voor 100 en kan nog jaren door als hij wilde. Was echt mooi toen. Wat een verschil met Dylan
Rammstein is echt niet mijn ding. Als je van spetterende liveshows houdt kan je nog kijken naar Yanni.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Chagrijnig, ongeinspireerd en nasaal. Staat daar een beetje met z'n duffe kop z'n teksten weg te rammen en that's it. Zonde.
Boudewijn is live inderdaad goed. Beste liveband die ik ooit heb gezien is Rammstein. Niet geheel mijn muziek maar wat een performance zij neerzetten..En muzikaal zo goed als gelijk als de studioversies maar dan bombastischer
Ik heb respect voor Boudewijn de Groot, maar ik vind "Avond" gewoon geen ruk aan. Diverse van zijn andere songs zijn veel en veel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bob valt echt tegen ja
Ik heb Boudewijn live gezien ruim maand geleden. Zingt nog steeds erg goed, energie voor 100 en kan nog jaren door als hij wilde. Was echt mooi toen. Wat een verschil met Dylan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |