Ik zie het aan je typeskillsquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Rakia. Bij voorkeur huisgestookt. Ik heb hier nog een liter 30 jaar oude rakia liggen a een kleine 80 %. Levensgevaarlijk maar zo lekker
Die zijn er alleen maar op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie het aan je typeskills![]()
Eurythmics?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, daar is een nummer uit de hoogste helft van mijn Top 100 allertijden.
Ja, met dit specifieke nummer. Ik vind dit echt geweldig.quote:
Onze muzieksmaak komt in ieder geval in enkele gevallen overeenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, met dit specifieke nummer. Ik vind dit echt geweldig.
Toch niet zo'n poezelig ding dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is mijn muziek niet.. Te veel gezwijmel en gekweel.
Op Wikipedia kun je ook veel vinden. Bijvoorbeeld hier:quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:40 schreef Dven het volgende:
Ik vind de website van deze top2000 trouwens erg mager. Kan me nog herinneren dat ze vroeger bij het lied ook tal van statistieken lieten zien?
Ik vind het harmonisch gewoon zo fraai. Ik heb hier echt iets mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is mijn muziek niet.. Te veel gezwijmel en gekweel.
Klopt. Alles wat ik heb gezocht op wiki was al up to date. Denk dat ze er een script op losgelaten hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op Wikipedia kun je ook veel vinden. Bijvoorbeeld hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Radio_2-Top_2000%27s
Of gewoon op de pagina's van betreffende artiesten. Veel is al bijgewerkt.
Dat heb ik met Abba..quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het harmonisch gewoon zo fraai. Ik heb hier echt iets mee.
Stevie Wonder nu!
1471, 1466, 1465quote:
Ik weet niet wie het was. De stijl is wel compleet Stevie Wonderquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
Zegt die rare DJ dat Toots Thielemans erop meespeelt.![]()
Het zal wel onder de categorie humor vallen, maar ik vind het niet grappig.
Geef de credits aan de juiste man: Stevie Wonder.
Dat is wat hier voorheen Buckler was!quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:43 schreef Dven het volgende:
Maar een Staropramen opengemaakt. Fijn Tsjechisch bier
Ken heel Buckler nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is wat hier voorheen Buckler was!
Het is Stevie Wonder, geloof me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het was. De stijl is wel compleet Stevie Wonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |