Bier.quote:
De betekenis van Avond is mooi. Voelde ineens de spirit in het nummer toen hij het zong, was erg bijzonder. Nummers als Beneden Alle Peil en Verdronker Vlinder zijn gewoon geniaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Boudewijn de Groot, maar ik vind "Avond" gewoon geen ruk aan. Diverse van zijn andere songs zijn veel en veel beter.
Combi rakia bierquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft Scooter dit riedeltje ooit niet eens gejat?
Als -ie drie keer "ik geloof" heeft gezegd, weet ik het wel. Daarna komt dat nog 638 keer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De betekenis van Avond is mooi. Voelde ineens de spirit in het nummer toen hij het zong, was erg bijzonder. Nummers als Beneden Alle Peil en Verdronker Vlinder zijn gewoon geniaal
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie drie keer "ik geloof" heeft gezegd, weet ik het wel. Daarna komt dat nog 638 keer.
quote:"How Much Is The Fish?" samples the song "Zeven Dagen Lang" (Seven days long) by the Dutch band Bots. The melody originates from the traditional Celtic song Son ar Chistr played on Alan Stivell's 1970 album Reflets.
te veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel keer staat The Script er niet in..
Te vaak. Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is aan deze generieke wegwerpmuziek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zes. Behoorlijk wat. Enkel The man who can't be moved verdient het wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
1994 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Stond die er vorig jaar niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt lang opblijven, trouwens. Want ik wens The Beatles met "All You Need Is Love" te horen. Daar heb ik op gestemd, omdat ik geschokt was dat -ie vorig jaar uit de lijst was verdwenen. Ik geloof nog steeds dat het een foutje van de stagiair was, of zo....
Gehypt door radio, net als Coldplayquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had 2000 keer moeten zijn. Wat een overgewaardeerde meuk.
Ik zat ook zo, toen ik vorig jaar de lijst zag met nummers die eruit waren gevallen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Stond die er vorig jaar niet in?Inderdaad niet gehoord maar kan het me niet voorstellen. Bizar.
Coldplay heeft prachtige platen gemaakt. Maar inderdaad ook overgewaardeerde meuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gehypt door radio, net als Coldplay
Zo staan er veel nummers in de lijst die het net niet gered hebben. Wat trouwens ook is om te beluisteren zo kort naar nieuwjaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat ook zo, toen ik vorig jaar de lijst zag met nummers die eruit waren gevallen:![]()
![]()
![]()
Vandaar een proteststem. Met succes, trouwens.
Tot 2005 of zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Coldplay heeft prachtige platen gemaakt. Maar inderdaad ook overgewaardeerde meuk.
Met als subtiel verschil dat Coldplay wél goede nummers heeft. Al staan hun middelmatige nummers bovenin en hun betere nummers laag in de lijst. Straks komt trouwens "Atlas" uit 2013. Prachtnummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gehypt door radio, net als Coldplay
Ging wel rap achteruit inderdaad. Maar green eyes bijvoorbeeld blijft perfect in al zijn eenvoud.quote:
Ik luister daar standaard naar. Vaak is de muziek dan nog beter dan wat er in de Top 2000 staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo staan er veel nummers in de lijst die het net niet gered hebben. Wat trouwens ook is om te beluisteren zo kort naar nieuwjaarEffe afkicken van de top 2000
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg. Morgen nog flink wat regelen voor mijn trip zaterdag
Wie fokt daar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef waxmask het volgende:
Haha dat stelletje in het cafe...Hij zit op de foon te FOK!ken en zij kan wel vuurspuwen...![]()
Gewoon als een baas laatsteminuutpakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg. Morgen nog flink wat regelen voor mijn trip zaterdag
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet het (van mezelf) volhouden tot 04:00 uur.
Of je zet een wekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet het (van mezelf) volhouden tot 04:00 uur.
De kwaliteit wordt geleidelijk beter. Het komende uur is beter dan dit magere uur. Het uur daarna is weer wat beterquote:
Na de tweede ben ik tukken denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
volgend uur
1488 Wake Me Up Before You Gogo Wham
1487 As Tears Go By Marianne Faithfull
1486 Roof Garden Al Jarreau
1485 Woman Anouk
1484 Vous Permettez Monsieur Adamo
1483 Rivers Of Babylon Boney M
1482 You've Lost That Loving Feeling The Righteous Brothers
1481 Long Train Runnin' The Doobie Brothers
1480 Days The Kinks
1479 Winter In Hamburg Frank Boeijen
1478 There Must Be An Angel Eurythmics