Ik nam je op het begin al op je woord aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Stevie Wonder, geloof me.Ik weet dat het zo is.
Anders ontneem je Dven even z'n drinklust.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is wat hier voorheen Buckler was!
Er is dus alweer een hele generatie bierdrinkers die de val van Buckler niet hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders ontneem je Dven even z'n drinklust.
Ik heb het in Frankrijk wel eens in een winkel zien staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... vandaar dat het zo bekend voorkwam.
Kan ik me nog iets van herinneren alhoewel het volgens mij van voor mijn tijd wasquote:
In andere landen is Buckler nog op de markt. Daar hebben ze geen Youp van 't Hek die het vakkundig om zeep heeft geholpen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is dus alweer een hele generatie bierdrinkers die de val van Buckler niet hebben meegemaakt.![]()
Ik verdenk dat bier van Dven ervan..quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In andere landen is Buckler nog op de markt. Daar hebben ze geen Youp van 't Hek die het vakkundig om zeep heeft geholpen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het in Frankrijk wel eens in een winkel zien staan.
We kochten daar in de supermarkt van allerlei bier. Op een gegeven moment zagen we rood-witte blikjes met de tekst "33 Export". Leek ons wel wat. Zit je op de camping het blikje eens goed te bekijken, lees je ineens:Amstel is dan ook wel een flinke wereldspeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... vandaar dat het zo bekend voorkwam.
De meest gedronken bieren hier zijn Zagorka (Overgenomen door Heineken, logo's zijn haast gelijk). Kamenitza (Jupiler, Inbev) en Ariana (amstel)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Staropramen is een der best gewaardeerde Tsjechische pilsners dus dat zal wel loslopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik verdenk dat bier van Dven ervan..
Ik ga haast de honden maar uitlaten jaquote:
Al zwalkende?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga haast de honden maar uitlaten ja
Verre van. vijf halve litertjes op dus ik red me welquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al zwalkende?
Ik hoor zowaar iets swingends!
Ik ken eigenlijk bijna geen écht slechte nummers van Robbie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit kan er ook nog wel mee door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |