Dat is ook gewoon volkomen terecht. Als mensen spelfouten maken vind ik dat nog wel oké, maar grammatica bestaat simpelweg uit regeltjes die je makkelijk kunt leren.quote:
Niet zo demotiveren hequote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is wel knap, naja misschien kan jij dat wel makkelijk ik zeg zo maar wat
Nog zo'n oude verzuurde zak.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon volkomen terecht. Als mensen spelfouten maken vind ik dat nog wel oké, maar grammatica bestaat simpelweg uit regeltjes die je makkelijk kunt leren.
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet jij niet al in bed liggen?
Ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoor
quote:
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.quote:
hij wordt*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.
Zal ik je moeder ff bellen?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoor
Ik moet morgen boodschappen doen voor 60+ man.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Maxbet het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk vroeg op, maar denk niet dat ik dat doe
Nou enquote:
Voor boodschappen hoef je toch niet vroeg opquote:Op donderdag 26 december 2013 22:51 schreef µ het volgende:
[..]
Ik moet morgen boodschappen doen voor 60+ man.
"Ik niet nadenkt..."quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en
Ik had vorige maan een spelling toets, toen kon ik die d'tjes en t'tjes perfect, maar als ik niet nadenkt dan lukt het niet
Leren is leuk. Ik baal er wel van dat ik nooit wat voor school heb gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Σ?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
Sigmateken is een oude grammar-nazi!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |