18 hier.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben 19 trouwens, volgens mij ben ik hier de jongste
Moet jij niet al in bed liggenquote:
Huh ik gebruik nauwelijks drugsquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan zou je wel eens mogen stoppen met zo veel drugs gebruiken
Mijn vader is begonnen met LTS en op de universiteit geëindigd.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een goed idee om als mavo'er naar de uni te gaan
hbo moet je toch wel tevreden mee zijn
Vooruitquote:
Nee joh er zijn mensen miljonair geborenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus jij bent straks de jongste miljonair
Maar geen btc-miljonair.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh er zijn mensen miljonair geboren
u is 50?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik voel mij steeds ouders in dit topic als ik die jonge knullen zie
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader is begonnen met LTS en op de universiteit geëindigd.
Hoe jong ben jij dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik voel mij steeds ouders in dit topic als ik die jonge knullen zie
Dat is ook gewoon volkomen terecht. Als mensen spelfouten maken vind ik dat nog wel oké, maar grammatica bestaat simpelweg uit regeltjes die je makkelijk kunt leren.quote:
Niet zo demotiveren hequote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is wel knap, naja misschien kan jij dat wel makkelijk ik zeg zo maar wat
Nog zo'n oude verzuurde zak.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon volkomen terecht. Als mensen spelfouten maken vind ik dat nog wel oké, maar grammatica bestaat simpelweg uit regeltjes die je makkelijk kunt leren.
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet jij niet al in bed liggen?
Ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoor
quote:
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.quote:
hij wordt*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |