Niet zo demotiveren hequote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is wel knap, naja misschien kan jij dat wel makkelijk ik zeg zo maar wat
Nog zo'n oude verzuurde zak.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon volkomen terecht. Als mensen spelfouten maken vind ik dat nog wel oké, maar grammatica bestaat simpelweg uit regeltjes die je makkelijk kunt leren.
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet jij niet al in bed liggen?
Ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoor
quote:
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.quote:
hij wordt*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.
Zal ik je moeder ff bellen?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moest jij dat dan al op je 17? Ik mag al sinds mijn 13e mijn bedtijd kiezen hoor
Ik moet morgen boodschappen doen voor 60+ man.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Maxbet het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk vroeg op, maar denk niet dat ik dat doe
Nou enquote:
Voor boodschappen hoef je toch niet vroeg opquote:Op donderdag 26 december 2013 22:51 schreef µ het volgende:
[..]
Ik moet morgen boodschappen doen voor 60+ man.
"Ik niet nadenkt..."quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en
Ik had vorige maan een spelling toets, toen kon ik die d'tjes en t'tjes perfect, maar als ik niet nadenkt dan lukt het niet
Leren is leuk. Ik baal er wel van dat ik nooit wat voor school heb gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uni nodig hij word rijk door bitcoins! Tenzij hij leren gewoon leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Σ?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
Sigmateken is een oude grammar-nazi!!
Yeahquote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor boodschappen hoef je toch niet vroeg op
Maar 60 man is wel stevig, feestje?
Dat was gewoon een typefoutquote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef µ het volgende:
[..]
"Ik niet nadenkt..."
Daar hoef je niet over na te denken man.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leren is leuk. Ik baal er wel van dat ik nooit wat voor school heb gedaan.
Op KhanAcademy en dat soort sites probeer ik het een en ander bij te leren.
Maar goed, hopelijk worden we later de nieuwe elite dankzij de cryptocurrencies.De 1%!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
*maand, *spellingstoets, *nadenkquote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en
Ik had vorige maan een spelling toets, toen kon ik die d'tjes en t'tjes perfect, maar als ik niet nadenkt dan lukt het niet
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leren is leuk. Ik baal er wel van dat ik nooit wat voor school heb gedaan.
Op KhanAcademy en dat soort sites probeer ik het een en ander bij te leren.
Maar goed, hopelijk worden we later de nieuwe elite dankzij de cryptocurrencies.KhanAcademySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*maand, *spellingstoets *nadenk
Inderdaad. Vervang het werkwoord met het werkwoord "lopen". Vaak heb je dan snel genoeg door dat je fout zit.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:52 schreef µ het volgende:
[..]
"Ik niet nadenkt..."
Daar hoef je niet over na te denken man.
Spellingtoets*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*maand, *spellingstoets, *nadenk
Niet vanuit gaan en gewoon je best doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel autistisch. Hopelijk gaat dat geen struikelblok worden.
Vanwege een mogelijke +/- LTC-lijn. asb ga slapen en stop een verstandig klein gedeelte in LTC.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Maxbet het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk vroeg op, maar denk niet dat ik dat doe
Je kan het ook vervangen door het woord 'denken'quote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Vervang het werkwoord met het werkwoord "lopen". Vaak heb je dan snel genoeg door of je fout zit.
Sommige mensen die de fout "Ik wordt" maken zeg ik altijd: "Probeer het eens te veranderen naar "Ik loopt" ". Vervolgens hebben ze altijd direct door waar de fout zit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet vanuit gaan en gewoon je best doen
Of nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Vervang het werkwoord met het werkwoord "lopen". Vaak heb je dan snel genoeg door dat je fout zit.
Sommige mensen die de fout "Ik wordt" maken zeg ik altijd: "Probeer het eens te veranderen naar "Ik loopt" ". Vervolgens hebben ze altijd direct door waar de fout zit.
In principe met elk werkwoord dat voor jou makkelijk is.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan het ook vervangen door het woord 'denken'
Smurfen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan het ook vervangen door het woord 'denken'
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef µ het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door ikwiltrolletje op 26-12-2013 22:53:44 ]
geen idee.
De grap is dat ik net 'denk' verkeerd schreef terwijl het geen dt woord is!!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In principe met elk werkwoord dat voor jou makkelijk is.
In het echte leven verbeter ik ook altijd de taalfouten bij mensen. Ze leren er ook echt van.quote:
Laatste keer dat ik dat berekende was mijn BMI 24quote:
*dt-woordquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De grap is dat ik net 'denk' verkeerd schreef terwijl het geen dt woord is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |