Heb ik ook wel ja. Iedereen probeert nog lolliger te doen dan de ander.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de NWS SC daar zijn zoveel try-outs bezig voor aanstormende cabaretiers... Dan denk ik, hoe zijn die mensen nou echt?
LFE is meestal onder de 120Hz, dus ben benieuwdquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Topshow komend uur bij de buren:Redelijk ja.SPOILER: ^O^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel saai denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de NWS SC daar zijn zoveel try-outs bezig voor aanstormende cabaretiers... Dan denk ik, hoe zijn die mensen nou echt?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk uit naar dit topnummer (het origineel)
1323 You'll Never Walk Alone Lee Towers
is dat de nieuwe singel van Lee?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk uit naar dit topnummer (het origineel)
1323 You'll Never Walk Alone Lee Towers
Ja. Heel goed nummertje. Wordt wel veel gekopiëerd door minder talentvolle artiesten.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat de nieuwe singel van Lee?
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook weer weg, anders word ik weer te hyper en kan ik niet slapen.
Toedeloe
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Toedeloe
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Toedeloe
zingt hij dat nummer vaak live? Heb het hem nog nooit horen zingen namelijkquote:Op donderdag 26 december 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Heel goed nummertje. Wordt wel veel gekopiëerd door minder talentvolle artiesten.
Het was weer gezelligquote:Op donderdag 26 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Toedeloe
Toedeloe too you too!!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Toedeloe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |