Je kunt bij grote steden sowieso altijd wel drukte verwachten. Of probeer beetje rond etenstijden te gaan ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef junkiexp het volgende:
Is het trouwens druk in NL bij de verkooppunten?
Hier in Rotterdam stonden vorig jaar echt volop rijen van een uur, dat is de reden dat ik vorig jaar niks ga halen.
Anders rijd ik morgen wel ff naar België.
Mwah, ik vind het jammer dat je geen fatsoenlijke Chinese rollen kan krijgen in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef Ludd het volgende:
Ik vind de wetgeving in Nederland tegenwoordig sowieso wel redelijk soepel. Het is helaas echter nog steeds niet mogelijk om een behoorlijke fontein te kopen, dus die koop ik helaas al jaren niet meer.
Japanse shows is iets waar je niet aan kunt spiegelen nee. Mensen die shells hebben van groter dan 100 mm vind ik ook echt onverantwoord. Maar gewoon een bs 120 of een tears from heaven vind ik wel kunnen om daar aan te spiegelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd groter en beter. Maar je kunt ook gewoon tevreden zijn met wat je legaal kunt komen. Er is altijd wel iets mooier te kopen. Alles valt toch in het niet bij Japanse vuurwerk shows. Als je je daar aan wilt spiegelen kan je consumentenvuurwerk sowieso niet aanzien,
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:27 schreef junkiexp het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_vuurwerk_club.html
Lol wat een prutsers.
Heb je 'm gehoekt? Man man manquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik had dus fonteinen besteld, "Sputniks", krijg ik Pili CrackersZegt die gast ook nog: "zijn hetzelfde"
[ afbeelding ]
dit bestelde ik.
dit kreeg ik:
[ afbeelding ]
Ik zou het zowat overwegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je 'm gehoekt? Man man man
Ik zou gewoon teruggaan maandag, dat slaat nergens op man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou het zowat overwegen.
Net eentje afgestoken.
Een weigeraar.
FML
Het is wel belachelijk jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon teruggaan maandag, dat slaat nergens op man.
Dan al helemaal sneu!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk ja![]()
Dank voor dat ik er gewerkt heb zeker.
Gewoon afstekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan al helemaal sneu!
Misschien vanavond maar eens een willekeurige 'barely legal' cake aansteken.
Jajaja ik weet het, maar ik woon buitenaf.. niemand heeft er last van
Tokkievolk, als het vuurwerk ooit afgeschaft wordt voor particulieren dan zijn deze gasten er mede schuld aan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon afstekenze stonden vanmiddag voor de winkel potten af te steken
politiebureau op 500 meter afstand
Ja, 16-jarige mooiboys met hun scootertjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Tokkievolk, als het vuurwerk ooit afgeschaft wordt voor particulieren dan zijn deze gasten er mede schuld aan.
Lijkt mij vrij logisch, 12 uur, iedereen een goed nieuw jaar wensen eerst, ff toasten, en vervolgens 5 minuten later dat vuurwerk pakken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Vond zojuist nog een interessant filmpje op één van mijn externe HDD's; duurt 17 minuten en beslaat het tijdvak 23:56 uur - 31 december 2012 tot 0:13 uur - 1 januari 2013. Goed te zien dat het tot enkele minuten na klokslag 12 uur nog rustig is en daarna het vuurwerk echt op gang komt.
Upload het zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Vond zojuist nog een interessant filmpje op één van mijn externe HDD's; duurt 17 minuten en beslaat het tijdvak 23:56 uur - 31 december 2012 tot 0:13 uur - 1 januari 2013. Goed te zien dat het tot enkele minuten na klokslag 12 uur nog rustig is en daarna het vuurwerk echt op gang komt.
Ja precies. Ga dit jaar opnieuw zo'n filmpke makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, 12 uur, iedereen een goed nieuw jaar wensen eerst, ff toasten, en vervolgens 5 minuten later dat vuurwerk pakken.
Zal zo eens proberen. Had wel de fout gemaakt het Lcd-scherm aan te laten, dus vandaar maar 17 minutenquote:
Vanavond ook al 2 pijlen de lucht in gejaagd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan al helemaal sneu!
Misschien vanavond maar eens een willekeurige 'barely legal' cake aansteken.
Jajaja ik weet het, maar ik woon buitenaf.. niemand heeft er last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geduld heb ik nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, 12 uur, iedereen een goed nieuw jaar wensen eerst, ff toasten, en vervolgens 5 minuten later dat vuurwerk pakken.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik had dus fonteinen besteld, "Sputniks", krijg ik Pili CrackersZegt die gast ook nog: "zijn hetzelfde"
[ afbeelding ]
dit bestelde ik.
dit kreeg ik:
[ afbeelding ]
Geen singleshots dit jaar maar had 2 jaar terug de binkies en die gingen best hard!quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef stoeltafel het volgende:
Heb alles al in huis behalve de shocks. Welke hebben jullie gehaald? Binkies?
Ik vind dat altijd een mooi stuk van oud&nieuw. De hele dag herrie overal... Zodra het donker is zelfs wat behoorlijke potten hier en daar. En zo rond 23:00-23-30 wordt het MUISstil. (meteen ff de hond uitlatenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef Fred0w het volgende:
Zojuist gespot op Facebook vanuit Bonaire:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:27 schreef jappy-b het volgende:
mijn bescheiden muurtje
[ afbeelding ]
1x Impressive
2x Stars Over Paris
1x Strobe Attack
1x Forbidden Kindome
2x Nakin Fire
1x Big 19/Extreme Salute
1x At Once
1x Big Trouble
1x Skies of Gold
1x Thriller
1x Air Marshall
2x Concerto Rosso
1x Sky Symphony
2x Ekim
2x Cybercop
1x Silver Salute
1x Full Power
1x Shock Wave/Salute 1
1x Zena Cakebox
niet op de foto:
Profi 1 pakket gewonnen bij de vuurwerk dumper
Probleem is iedereen gaat direct bij de eerste de beste supermarkt(en) over de grens kijken. Rij je letterlijk 2km verder, kun je gewoon rustig inschuiven (oke hele populaire dingen moet je soms even op wachten) Rij je nog 10km verder, zie je echt geen Nederlander meer en kun je echt alles en zoveel als je wilt in je kofferbak donderen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Frutsel het volgende:
Geen last van gehad iets verderop. Alles wat ik wilde hebben heb ik. Lol
En nog tijd voor aldi, PB en kaufland
Koop whistling thunder queens. De hardstequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Los nog even wat thunder shocks erbij gehaald.
Moest toch weer hè, dacht dat ik er wel vanaf was.
https://vine.co/v/h9t5JV5zZrAquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef blow... het volgende:
[..]
in emmerich stonden ze buiten met karretjes te wachten voordat ze naar binnen mochten
5 euro per 6quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koop whistling thunder queens. De hardste
Knallen de mad dogs ruim weg. Ook zelfs een stuk harder dan de geroemde binkies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
5 euro per 6.
Ik heb 1,5 per 6 betaald voor de thunder shock van Mad Dog.
quote:
Verkeerde singleshots geleverd, Earth ipv Short circuit, bestelde producten niet op voorraad, 1.5 uur in de rij moeten staan door een fout in het systeem. Voor de rest prima service hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 09:44 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik lees overal juist goede verhalen over Haokan. Wat heb jij voor ervaring dan?
Niets ter compensatie gekregen?quote:Op zondag 29 december 2013 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde singleshots geleverd, Earth ipv Short circuit, bestelde producten niet op voorraad, 1.5 uur in de rij moeten staan door een fout in het systeem. Voor de rest prima service hoor.
Valt mee hoor...ik was ca 25 km verder en daar waren wel meerdere Nederlandersquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef practics het volgende:
[..]
Probleem is iedereen gaat direct bij de eerste de beste supermarkt(en) over de grens kijken. Rij je letterlijk 2km verder, kun je gewoon rustig inschuiven (oke hele populaire dingen moet je soms even op wachten) Rij je nog 10km verder, zie je echt geen Nederlander meer en kun je echt alles en zoveel als je wilt in je kofferbak donderen.
Wordt er vandaag verkocht dan? Werd toch juist zaterdag verkocht vanwege de zondag, dus verkoop op 28/30/31 ipv 29/30/31.quote:Op zondag 29 december 2013 12:44 schreef zlotka het volgende:
Waarom nou die zondag, verleiding om meer te halen is behoorlijk vandaag
Ik weet wel een adresje dat gewoon verkoopt vandaagquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wordt er vandaag verkocht dan? Werd toch juist zaterdag verkocht vanwege de zondag, dus verkoop op 28/30/31 ipv 29/30/31.
Vandaag mag dus eigenlijk niet toch?
Ja klopt ook, was een beetje onduidelijk. Bedoel meer dat ik graag iets wil kopen maar het vandaag niet kanquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wordt er vandaag verkocht dan? Werd toch juist zaterdag verkocht vanwege de zondag, dus verkoop op 28/30/31 ipv 29/30/31.
Ahaquote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ja klopt ook, was een beetje onduidelijk. Bedoel meer dat ik graag iets wil kopen maar het vandaag niet kan
Zeker? Zijn meerdere winkels die open zijn voor bestellingen, maar er mag geen vuurwerk mee gegeven worden vandaag.quote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet wel een adresje dat gewoon verkoopt vandaag
Je kunt vandaag bij veel winkels nog wel online bestellen en morgen ophalen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
dat is helemaal Chillquote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grondbloem met knal knalt verdomd hard
Wat hou je als verschil aan tussen cakes en potten? Ik gebruik die termen altijd door mekaarquote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Nog 1 cake en 1 pot en mijn vuurwerk is compleet.
Niet echt losse knallers?quote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef tja77 het volgende:
Wat ik tot op heden heb (niet in huis opgeslagen, maar elders ondergebracht)
5x5k horse brand
1x20k horse brand
3x piano cracker
1x pro blok uit Duitsland
1 x big 3 pijlenpakket
1 x 500 shots chain thunder
3x mjölnir pot
2x lucifer
1x waaier 500 gram onbekend merk
1x colourfull king Cracker
1x traca 20 shots
1x goudmat
Daar komt nog bij:
Legaal spul van Dumpshop Feenstra
1 pakje mammoth (was ik ff vergeten)quote:
Haha grappig dat ik deze op FB gezien hebquote:
Hahaquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha grappig dat ik deze op FB gezien heb
"Vuurwerk ook weer binnen"
Volgens mij mogen die volgend jaar niet meer.quote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grondbloem met knal knalt verdomd hard
Pot zon rond ding en cake vierkant dingquote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wat hou je als verschil aan tussen cakes en potten? Ik gebruik die termen altijd door mekaar
Die girandola heeft die man zelf in zijn schuurtje staan timmeren. Is ie wel een tijdje zoet mee geweest. Nergens te koop.quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef rdwilbrink het volgende:
Vinden jullie het niet zonden van je geld al dat vuurwerk?
deze zag er wel tof uit
Ga dan ook niet bellen achter het stuur als je illegaal vuurwerk aan het vervoeren bentquote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef rdwilbrink het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)k-gevonden-dordrecht
Gewoon in mijn buurt dit
AVP is dood ja maar vuurwerkcrew is aardig druk en http://www.freakpyromaniacs.com/forum/forum.php ook.quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er eigenlijk nog vuurwerksites die druk zijn?
Vroeger was AVP heel druk maar nu is het daar uitgestorven.
Laatste jaar voor AVP. Arjen stopt ermee.quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er eigenlijk nog vuurwerksites die druk zijn?
Vroeger was AVP heel druk maar nu is het daar uitgestorven.
Daarom stormaansteker of mini torch...ideaalquote:Op zondag 29 december 2013 18:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomde aanstekers, hele duim kapot
Ben altijd bang om ze kapot te makenquote:Op zondag 29 december 2013 18:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom stormaansteker of mini torch...ideaal
Ik meen dat je niet meer dan 25 kilo mag vervoeren...?quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef stoeltafel het volgende:
82 kilogram vuurwerk in kofferbak in Leiden
LEIDEN - Agenten in burger hebben zaterdag in Leiden 82 kilogram vuurwerk in de kofferbak van een auto gevonden. Het vuurwerk is in beslag genomen.
De verdachte had ruim 1000 euro voor het vuurwerk betaald. In Nederland mag je maximaal 25 kilogram vuurwerk in je bezit hebben.
Bron: Omroep West
Hard genaaid. Thuis mag je dus geen 25 kilo opslaan.....
Wat een kutstreek, ze verkopen legale blokken van 25kg, dus als je meer dan 1 zo'n blok koopt, ben je al het haasje.quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef stoeltafel het volgende:
Vervoeren en bezitten, slachtoffer nummer 2.
Tersoal - De politie heeft zaterdagmiddag in een woning in Tersoal een grote partij consumentenvuurwerk in beslag genomen. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij vernietigd.
Surveillerende agenten reden door Tersoal. Een 25-jarige inwoner van dat dorp was net bezig om een grote partij vuurwerk uit zijn auto te halen. Reden voor de agenten om de man aan te spreken. Een particulier mag maximaal 25 kilo vuurwerk in zijn bezit hebben. Bij meer dan 25 kilo moeten speciale veiligheidsmaatregelen worden getroffen en daarnaast is er een vergunning van de provincie nodig. In de auto van de man en in zijn woning vonden agenten ruim 200 kilo consumentenvuurwerk. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij aangetroffen. De kwekerij werd ter plekke vernietigd. De grote partij vuurwerk werd in beslag genomen. Tegen de man werd proces-verbaal opgemaakt.
Gaan ze straks controleren bij de winkels?
Zij hanteren de wet, zij kunnen er niks aan doen. Hoogstens het niet controleren.quote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef RijstNatie het volgende:
dus als je 30 sloffen kanonslagen uit je auto haalt ben je strafbaar bezig?
wat een helden toch die kut wouten
Ja, laten we ze levend verbrandequote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef RijstNatie het volgende:
dus als je 30 sloffen kanonslagen uit je auto haalt ben je strafbaar bezig?
wat een helden toch die kut wouten
Dan zou ik je maar niet vertellen wat er in een gemiddelde bus verdwijnt bij levering vanuit de groothandel.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef blow... het volgende:
dus als ik 10 pakken kanonslagen heb mag ik nog maar 20 potjes en dan ben ik strafbaar?
dat weet ik ook wel maar ik vind het een belachelijk ideequote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef practics het volgende:
[..]
Dan zou ik je maar niet vertellen wat er in een gemiddelde bus verdwijnt bij levering vanuit de groothandel.
Vorig jaar ging ik met een neef ons vuurwerk ophalen. Hadden samen besteld i.v.m gratis 500 grams pot. Bij ophalen net controle politie bij de winkel. Toen kreeg ik ongeveer een kwart niet mee omdat ik dus over de 25 kilo zatquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef stoeltafel het volgende:
Vervoeren en bezitten, slachtoffer nummer 2.
Tersoal - De politie heeft zaterdagmiddag in een woning in Tersoal een grote partij consumentenvuurwerk in beslag genomen. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij vernietigd.
Surveillerende agenten reden door Tersoal. Een 25-jarige inwoner van dat dorp was net bezig om een grote partij vuurwerk uit zijn auto te halen. Reden voor de agenten om de man aan te spreken. Een particulier mag maximaal 25 kilo vuurwerk in zijn bezit hebben. Bij meer dan 25 kilo moeten speciale veiligheidsmaatregelen worden getroffen en daarnaast is er een vergunning van de provincie nodig. In de auto van de man en in zijn woning vonden agenten ruim 200 kilo consumentenvuurwerk. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij aangetroffen. De kwekerij werd ter plekke vernietigd. De grote partij vuurwerk werd in beslag genomen. Tegen de man werd proces-verbaal opgemaakt.
Gaan ze straks controleren bij de winkels?
Wat ik gezien heb dat 5/10 winkels wel aangeeft dat er per persoon niet meer dan 25 kilo mag worden mee genomen. Maar goed het is allemaal wassen neus en gewoon echt dikke bullshit gewoon consumentjes nog verder uitmelken 3 dubbel op.quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik met een neef ons vuurwerk ophalen. Hadden samen besteld i.v.m gratis 500 grams pot. Bij ophalen net controle politie bij de winkel. Toen kreeg ik ongeveer een kwart niet mee omdat ik dus over de 25 kilo zat![]()
Dag later wel gewoon weer opgehaald btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |