Die girandola heeft die man zelf in zijn schuurtje staan timmeren. Is ie wel een tijdje zoet mee geweest. Nergens te koop.quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef rdwilbrink het volgende:
Vinden jullie het niet zonden van je geld al dat vuurwerk?
deze zag er wel tof uit
Ga dan ook niet bellen achter het stuur als je illegaal vuurwerk aan het vervoeren bentquote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef rdwilbrink het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)k-gevonden-dordrecht
Gewoon in mijn buurt dit
AVP is dood ja maar vuurwerkcrew is aardig druk en http://www.freakpyromaniacs.com/forum/forum.php ook.quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er eigenlijk nog vuurwerksites die druk zijn?
Vroeger was AVP heel druk maar nu is het daar uitgestorven.
Laatste jaar voor AVP. Arjen stopt ermee.quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er eigenlijk nog vuurwerksites die druk zijn?
Vroeger was AVP heel druk maar nu is het daar uitgestorven.
Daarom stormaansteker of mini torch...ideaalquote:Op zondag 29 december 2013 18:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomde aanstekers, hele duim kapot
Ben altijd bang om ze kapot te makenquote:Op zondag 29 december 2013 18:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom stormaansteker of mini torch...ideaal
Ik meen dat je niet meer dan 25 kilo mag vervoeren...?quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef stoeltafel het volgende:
82 kilogram vuurwerk in kofferbak in Leiden
LEIDEN - Agenten in burger hebben zaterdag in Leiden 82 kilogram vuurwerk in de kofferbak van een auto gevonden. Het vuurwerk is in beslag genomen.
De verdachte had ruim 1000 euro voor het vuurwerk betaald. In Nederland mag je maximaal 25 kilogram vuurwerk in je bezit hebben.
Bron: Omroep West
Hard genaaid. Thuis mag je dus geen 25 kilo opslaan.....
Wat een kutstreek, ze verkopen legale blokken van 25kg, dus als je meer dan 1 zo'n blok koopt, ben je al het haasje.quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef stoeltafel het volgende:
Vervoeren en bezitten, slachtoffer nummer 2.
Tersoal - De politie heeft zaterdagmiddag in een woning in Tersoal een grote partij consumentenvuurwerk in beslag genomen. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij vernietigd.
Surveillerende agenten reden door Tersoal. Een 25-jarige inwoner van dat dorp was net bezig om een grote partij vuurwerk uit zijn auto te halen. Reden voor de agenten om de man aan te spreken. Een particulier mag maximaal 25 kilo vuurwerk in zijn bezit hebben. Bij meer dan 25 kilo moeten speciale veiligheidsmaatregelen worden getroffen en daarnaast is er een vergunning van de provincie nodig. In de auto van de man en in zijn woning vonden agenten ruim 200 kilo consumentenvuurwerk. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij aangetroffen. De kwekerij werd ter plekke vernietigd. De grote partij vuurwerk werd in beslag genomen. Tegen de man werd proces-verbaal opgemaakt.
Gaan ze straks controleren bij de winkels?
Zij hanteren de wet, zij kunnen er niks aan doen. Hoogstens het niet controleren.quote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef RijstNatie het volgende:
dus als je 30 sloffen kanonslagen uit je auto haalt ben je strafbaar bezig?
wat een helden toch die kut wouten
Ja, laten we ze levend verbrandequote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef RijstNatie het volgende:
dus als je 30 sloffen kanonslagen uit je auto haalt ben je strafbaar bezig?
wat een helden toch die kut wouten
Dan zou ik je maar niet vertellen wat er in een gemiddelde bus verdwijnt bij levering vanuit de groothandel.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef blow... het volgende:
dus als ik 10 pakken kanonslagen heb mag ik nog maar 20 potjes en dan ben ik strafbaar?
dat weet ik ook wel maar ik vind het een belachelijk ideequote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef practics het volgende:
[..]
Dan zou ik je maar niet vertellen wat er in een gemiddelde bus verdwijnt bij levering vanuit de groothandel.
Vorig jaar ging ik met een neef ons vuurwerk ophalen. Hadden samen besteld i.v.m gratis 500 grams pot. Bij ophalen net controle politie bij de winkel. Toen kreeg ik ongeveer een kwart niet mee omdat ik dus over de 25 kilo zatquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef stoeltafel het volgende:
Vervoeren en bezitten, slachtoffer nummer 2.
Tersoal - De politie heeft zaterdagmiddag in een woning in Tersoal een grote partij consumentenvuurwerk in beslag genomen. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij vernietigd.
Surveillerende agenten reden door Tersoal. Een 25-jarige inwoner van dat dorp was net bezig om een grote partij vuurwerk uit zijn auto te halen. Reden voor de agenten om de man aan te spreken. Een particulier mag maximaal 25 kilo vuurwerk in zijn bezit hebben. Bij meer dan 25 kilo moeten speciale veiligheidsmaatregelen worden getroffen en daarnaast is er een vergunning van de provincie nodig. In de auto van de man en in zijn woning vonden agenten ruim 200 kilo consumentenvuurwerk. Daarnaast werd een kleine hennepkwekerij aangetroffen. De kwekerij werd ter plekke vernietigd. De grote partij vuurwerk werd in beslag genomen. Tegen de man werd proces-verbaal opgemaakt.
Gaan ze straks controleren bij de winkels?
Wat ik gezien heb dat 5/10 winkels wel aangeeft dat er per persoon niet meer dan 25 kilo mag worden mee genomen. Maar goed het is allemaal wassen neus en gewoon echt dikke bullshit gewoon consumentjes nog verder uitmelken 3 dubbel op.quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik met een neef ons vuurwerk ophalen. Hadden samen besteld i.v.m gratis 500 grams pot. Bij ophalen net controle politie bij de winkel. Toen kreeg ik ongeveer een kwart niet mee omdat ik dus over de 25 kilo zat![]()
Dag later wel gewoon weer opgehaald btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |