Strawberry fieldsquote:Op donderdag 26 december 2013 19:15 schreef Olga het volgende:
Here comes the Sun is mijn favoriet van the Beatles
\Guilty Pleasurequote:Op donderdag 26 december 2013 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wacht even.....deze post moet ik gequote hebben.....
* Uccie gaat weer op stoel zitten
Dat is een heeeeele mooie iddquote:Op donderdag 26 december 2013 19:15 schreef Olga het volgende:
Here comes the Sun is mijn favoriet van the Beatles
er bestaan ook goede Duitse bands...denk maar aan....uhm ff denken..quote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
leuker dan het origineel.
Kwam er pas later achter dat dit een Duitse band is, had ik echt nooit gedacht.
Is ook een mooi nummerquote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Strawberry fields
Omdat het het eerste beatles liedjes is dat ik bewust gehoord heb.
die bedoel ikquote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
\Guilty Pleasure![]()
Hopelijk komt Modern Talking ook nog langs
Spider Murphy gang. Sheile and the Black devotionquote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
er bestaan ook goede Duitse bands...denk maar aan....uhm ff denken..
Ja modern talkingquote:Op donderdag 26 december 2013 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
\Guilty Pleasure![]()
Hopelijk komt Modern Talking ook nog langs
Scorpions, de Duitse band dan, niet de Engelsequote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Scorpions?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Welke is dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja modern talking
Goeie guilty pleasurede mijne staat er denk ik niet in.
Grace Kellyquote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan weer geen woord over het beste nummer van het uur hier...
Met Peter Maffay toch dacht ik?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Scorpions, de Duitse band niet, niet de Engelse
Johnny Logan - Hold me nowquote:
Is er uberhaupt iets goed wat uit duitsland komt?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |